nfc
- Mesaje scrise: 31
- Locatie:
- Masina: Astra 2002 17DTY
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2006
- Mesaj Privat
Bertone are perfecta dreptate in legatura cu reviziile Toyota.
Desi sunt un posesor (ca multi altii) de Astra G Caravan, sunt un mare fan Toyota (din pacate nu mi-am permis-o pana acum)
Asta datorita faptului ca la job avem numai Toyota de care ma cam ocup.....
In Constanta reviziile la Toyota pe banzina pleaca de la 270 RON si ajunge pana la 5-600 RON, in functie de ce iti schimba pe masina. Pe la 600 RON ajungi daca iti schimba si placutele de frana (toate patru - pt Corolla la 45,000 KM.)
Pe langa asta toate modelele au distributia pe lant, ceea ce stiti cu totii ce inseamna...
Un alt motiv pentru care costa asa putin reviziile la Toyota, este faptul ca baia de ulei nu inghite decat 3L si ceva de Ulei Mobil 1 Synt 5W40 (la noi). Asta la Yaris si Corolla.
La Toyota costa mult (ca de altfel mai la toate masinile) piesele de caroserie.
Desi sunt un posesor (ca multi altii) de Astra G Caravan, sunt un mare fan Toyota (din pacate nu mi-am permis-o pana acum)
Asta datorita faptului ca la job avem numai Toyota de care ma cam ocup.....
In Constanta reviziile la Toyota pe banzina pleaca de la 270 RON si ajunge pana la 5-600 RON, in functie de ce iti schimba pe masina. Pe la 600 RON ajungi daca iti schimba si placutele de frana (toate patru - pt Corolla la 45,000 KM.)
Pe langa asta toate modelele au distributia pe lant, ceea ce stiti cu totii ce inseamna...
Un alt motiv pentru care costa asa putin reviziile la Toyota, este faptul ca baia de ulei nu inghite decat 3L si ceva de Ulei Mobil 1 Synt 5W40 (la noi). Asta la Yaris si Corolla.
La Toyota costa mult (ca de altfel mai la toate masinile) piesele de caroserie.
- popeye
- **
- 153 mesaje
- din 17 Oct 2006
- Astra 2003 Y17DT
- Tg-Jiu
popeye
- Mesaje scrise: 153
- Locatie: Tg-Jiu
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2006
- Mesaj Privat
Hmmm, ciudat. Am un prieten si il costa in jur de 5 milioane revizia la Corolla. chiar daca are 6 ani garantie.
Corolla e o masina fiabila, cu 6 ani garantie (la modelul vechi), la cel nou , nu. Dar sa nu exageram...nu e o masina fara probleme..normal ca in Romania nu are foarte multe probleme..ca nu e raspandita ca Astra..Dar sa iei Corolla din afara cu multe mii de km...sa vazi ce buzunare goale vei avea...
Corolla e avantajoasa ca pret de achizitie de noua (aprox 18 mii de EU full)
Totusi astra e destul de fiabila la un pret usor sub alte marci concurente..
Corolla e o masina fiabila, cu 6 ani garantie (la modelul vechi), la cel nou , nu. Dar sa nu exageram...nu e o masina fara probleme..normal ca in Romania nu are foarte multe probleme..ca nu e raspandita ca Astra..Dar sa iei Corolla din afara cu multe mii de km...sa vazi ce buzunare goale vei avea...
Corolla e avantajoasa ca pret de achizitie de noua (aprox 18 mii de EU full)
Totusi astra e destul de fiabila la un pret usor sub alte marci concurente..
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
turatii a scris:Se poate sa fie asa cum spui, insa ma mir, daca si la Logan costa mai mult o revizie. De fapt, in comert, doar uleiul pentru Opel este 190 Ron (si este un pret bun) - mie imi pare imposibil sa fie doar 250 Ron revizia la o Corolla, in conditiile in care VW Golf sau Bora au 800 ron, Opel Astra - 560-800 ron, Fiat Punto (!) 450 ron.
Pe langa ulei, trebuie sa mai fie minim 2 filtre + manopera (minim 20 euro ora) asadar, repet, cred ca undeva s-a strecurat o informatie gresita. NU are cum sa fie 250 ron o revizie la Toyota (poate doar schimb ulei).
Pe langa ulei, trebuie sa mai fie minim 2 filtre + manopera (minim 20 euro ora) asadar, repet, cred ca undeva s-a strecurat o informatie gresita. NU are cum sa fie 250 ron o revizie la Toyota (poate doar schimb ulei).
5 l de ulei Opel 5W30 te costa 150 lei .Cu adaosul dealerului . Asta daca te trimit la dealerul pe care-l stiu eu . ca daca te duci la Di Bas sau GTT vei plati 210 lei .
Sa recapitulam :
3 l de ulei Mobile Synth 5W30 = 75 lei .
Manopera nu e 20 e/h pt ca majoritatea dealerilor Toyota au niste custi de garaje , fata de dealerii opel care au investitii de milioane de recuperat . Plus ca strategia Toyota este sa intre pe piata cu pereturi mai mici .
@popeye - Nu te costa 18.000 decat o Corolla TS ( 192 de CP ) cu motorul de pe Celica .
Intra pe mobile , pe autoscout si uita-te dupa un Avensis , Passat si vectra . Cele mai ieftine sunt mai scumpe cu 2000 fata de restul . De ce se mentin scumpe ? ca-s nefiabile ?
In conccluzie e fiabila Astra G ? Decat daca o cumperi noua si ai gtrija de ea. Atat .
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
zippper
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 1.4 16V 90CP Classic II
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2007
- Mesaj Privat
nu stiu dak se mai uita careva pe postul asta. Ca idee, am luat Astra clasic 1.4 ca era mai scumpa doar cu TVAu fata de logan. Plus ca are intradevar ABS . Ca e mai legata, ca se aseaza bine la drum, ca sper sa o tin 10 ani (atata e creditul ( ) fara reparatii, ca se infige bine la peste 3k de ture. Am uitat ce vroiam sa zic
Ah! Fiabilitatea germana e facuta in Polonia
Si chiar o tineam tare ca e revizia mai ieftina decat la Logan. Pe toate forumurile vad ca la 15ooo revizia la benzinare costa in jur de 600 RON. La o toyota e 70 EUR + TVA
Sa conduceti bine !
Ah! Fiabilitatea germana e facuta in Polonia
Si chiar o tineam tare ca e revizia mai ieftina decat la Logan. Pe toate forumurile vad ca la 15ooo revizia la benzinare costa in jur de 600 RON. La o toyota e 70 EUR + TVA
Sa conduceti bine !
- 205
- **
- 155 mesaje
- din 15 Jan 2008
- Astra 2008 Z14XEP
- Mures
205
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2008
- Mesaj Privat
Nici eu nu stiu daca se mai uita cineva la topicul acesta, dar am zis sa-mi laud un pic masina
Saptamana viitoare masina implineste 7 ani (km nu sunt multi, ce-i drept, doar vreo 60.000 km), dar pana acum in afara de cateva becuri arse nu am schimbat absolut nimic la ea (uleiul si filtrele nu intra aici, evident).
Merge ca-n prima zi, multumit in continuare de ea.
Saptamana viitoare masina implineste 7 ani (km nu sunt multi, ce-i drept, doar vreo 60.000 km), dar pana acum in afara de cateva becuri arse nu am schimbat absolut nimic la ea (uleiul si filtrele nu intra aici, evident).
Merge ca-n prima zi, multumit in continuare de ea.
- motorman_65
- *
- 44 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 z14xep
- Braila
motorman_65
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2008 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
litza
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2005
- Mesaj Privat
Daca mai intereseaza pe cineva, sa fac un rezumat, tinand cont ca am masina de atata timp si inca ma incapatanez sa o mai tin o vreme.
Astra G Classic II, 1.6 twinport (aka kakaport), 2006, 112.000 km, cumparata de noua din reprezentanta in Romania.
Probleme in aceasta perioada:
- la aprox 4 ani de la achizitie modul aprindere, cost aprox. 900 RON la vremea resp.
- la aprox 7 ani, suflanta de interior a decedat brusc. Reparata la un electrician, inca merge dar multi ani nu ii mai dau.
- la aprox 7 ani sonda Lamda II
- la revizia de 8 ani, flanse amortizor fata, distributia efectuata putin in avans la aprox 100.000 km.
- la aprox 8 ani, teribilul cod de eroare P1113 apare ocazional. Dupa 6 luni apare constant la fiecare drum, urmeaza schimbatul galeriei ... la naiba.
In rest doar revizii obisnuite conform planului de revizie. Masina in primii 4-5 ani, utilizata preponderent extra-urban, apoi a trecut la norma intrega ca singura masina a familiei.
Astra G Classic II, 1.6 twinport (aka kakaport), 2006, 112.000 km, cumparata de noua din reprezentanta in Romania.
Probleme in aceasta perioada:
- la aprox 4 ani de la achizitie modul aprindere, cost aprox. 900 RON la vremea resp.
- la aprox 7 ani, suflanta de interior a decedat brusc. Reparata la un electrician, inca merge dar multi ani nu ii mai dau.
- la aprox 7 ani sonda Lamda II
- la revizia de 8 ani, flanse amortizor fata, distributia efectuata putin in avans la aprox 100.000 km.
- la aprox 8 ani, teribilul cod de eroare P1113 apare ocazional. Dupa 6 luni apare constant la fiecare drum, urmeaza schimbatul galeriei ... la naiba.
In rest doar revizii obisnuite conform planului de revizie. Masina in primii 4-5 ani, utilizata preponderent extra-urban, apoi a trecut la norma intrega ca singura masina a familiei.
- mircea neicu
- **
- 343 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Astra 2008 Z14XEP
- Galati
mircea neicu
- Mesaje scrise: 343
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
astra g, z14 xep, achizitionata in dec 2007 de noua
are 7 ani si ceva, 140 000 km
in afara de consumabile (ulei, filtre, un set de placute, stergatoare, bujii, lichid frana, antigel, ulei cutie, etc) am mai schimbat:
flanse amortizoare de 2 ori;
curea accesorii si rola aferenta (facea zgomot)
a aparut problema la tija actionare clapeti twinport, reparatie romaneasca, fara probleme momentan
trebuie sa ma pregatesc de amortizoare fata si spate
lampa numar spate
si cam atat
per total sunt multumit, intentionez sa sa o tin cat de mult s-o putea.
are 7 ani si ceva, 140 000 km
in afara de consumabile (ulei, filtre, un set de placute, stergatoare, bujii, lichid frana, antigel, ulei cutie, etc) am mai schimbat:
flanse amortizoare de 2 ori;
curea accesorii si rola aferenta (facea zgomot)
a aparut problema la tija actionare clapeti twinport, reparatie romaneasca, fara probleme momentan
trebuie sa ma pregatesc de amortizoare fata si spate
lampa numar spate
si cam atat
per total sunt multumit, intentionez sa sa o tin cat de mult s-o putea.