nad69
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Cluj
- Masina: Meriva 2004 1.7DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2014
- Mesaj Privat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Presiunea combustibilului in rampa,poate fi vazuta valoric si in diagrama... Daca la rece are o valoare si porneste,iar la cald are o valoare mai mica(diminuata) si nu porneste,e greu sa te intrebi -pe unde se pierde acea diferenta de presiune...? Posibilitatile de pierdere a presiunii sunt 2: a)-retur injectoare;b)supapa de siguranta rampa... '' '' '' nu este nici o eroare...nu au gãsit nimic ....deci tot la fel e...la prima cheie pornește la sfert. ..pe urmã peste zi....cu cât e mai cald motorul cu atât trebuie sã învârtã mai mult ca sã porneascã....au spus cã nu au ce face....tre sã așteptãm. ..sã vedem cum decurg lucrurile în continuare. ...așa cã. ..nici un rezultat'' '' ''... Meseriasii trebuie sa fie in stare sa faca o diagnoza completa,deoarece erorile le citesc si incepatorii,in cazul de fata fiind necesare interpretari ale unor valori,etc... Daca astepti pina invata ei meserie...,ai incurcat-o...!
nad69
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Cluj
- Masina: Meriva 2004 1.7DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2014
- Mesaj Privat
Am dus-o la un atelier specializat doar pe așa ceva. ....cu asta se ocupã. ... nu au gãsit nici o eroare. ..au mai spus cã poate sã fie ceva din soft sau ceva electric....dar acuma nu pot spune mai multe fiindcã nu a fost nici o eroare...la injectoare chiar le-au lãudat. ..îs curios cum va evolua ...și când va fi cald afarã. .....ce e interesant. ..problema asta cu pornitul mai greoi la cald....a apãrut dupã ce la un service mi-au schimbat chitul de ambreiaj complet (volanta hârâia to mai tare...deja vibra și mașina. ....hârâitul ãsta l-am avut de când am luat mașina. ..hârâia doar când ambreiajul era apãsat jumãtate. ..nu hârâia nici când era apãsat de tot..nici când nu era apãsat. ..acuma in ultimul timp hârâia și când nu area apãsat de aceea l-am schimbat...deci am circulat cu sunetul ãsta vreo 130000 km....)...așa mi sa spus: dacã nu te deranjeazã și intrã ușor în viteze...nu are rost sã desfaci sã schimbi decât atunci când se va duce de tot)....deci exact de când am adus mașina de la servis dupã ce au schimbat chitul de ambreiaj complet. ..de atunci așa pornește. ..nu la sfert...cu tre sã învârtã vreo 2 secunde motorul ptr a porni
- Ruse-Dan-Alexandru
- *
- 2 mesaje
- din 18 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Ilfov
Ruse-Dan-Alexandru
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Ilfov
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2011
- Mesaj Privat
Salut ! Tin sa multumesc la toti cei care si-au postat cazurile rezolvate cu acest defect care are multe cauze. Din toate aceste cazuri legate de pornirea grea la cald, am selectat tot ce avea asemanare cu defectul corsei mele. La mine, pornea la prima cheie la rece. Dupa ce mergeam ceva pana cand crestea temperatura la 83 grade o opream si nu mai pornea numai daca asteptam 15 minute ca sa scada temperatura sub 70. Prima data am hotarat sa curat supapa EGR, citisem ceva pe aici iar pe diagnoza era inactiva. Rezultatul a fost fara succes, pornirea tot asa dificila. Am decis sa fac si o revizie la electromotor dupa 170k facuti, ca nu strica si am citit tot aici multe cazuri rezolvate. La inspectia electromotorului doi dintre carbuni erau tociti rau, bobina era si ea obosita. Rezultatul a fost la inaltime. Masina porneste ca noua si la temperatura de lucru. Am facut si doua filmulete cu pornirea grea la cald si cu pornirea rezolvata. https://youtube.com/watch?v=8xsay0Y9Ogc si https://youtube.com/watch?v=OGmZSmckzF8