Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J
  • catadog

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Pei si care sa fie problema ca la mine acum iese greu din viteza in momentul in care masina se incalzeste.Cand este rece iese foarte usor din viteza nu opune deloc rezistenta.Cum stau in aglomeratie bara la bara incepe sa iasa greu din viteza
Skip ads

  • burtal

  • Mesaje scrise: 904
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2010

  • Mesaj Privat
eu cred ca am pus LM 75w85 sau 90 nu mai stiu, n-am apucat sa caut......dar din octombrie anul trecut si pana acum am mers fara probleme s-o fi uzat dracu uleiul de rulmenti aia .....oricum cum am zis vreau sa ajung sa schimb rulmenti si voi schimba si uleiul ....eu am luat fchs 75w80 pentru schimbul asta
http://www.fuchslubricants....ofluid-sae-75w-80
de uleiul am citit pe forumirile de afara ca cica ar ajuta destul de mult la viata rulmetilor alora si ca ar micsora jocul din schimbator

PS ...poate ne lumineaza andreixyz ce satana se mai intampla acum cu minunata M32 Smile
  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Fuchs am pus si eu in cutia de la Toyota ( recomandare din Uk) si este o diferenta in bine fata de cel standard(nu stiu cine il produce) la rece. Nu zic ca nu sunt bune si altele. La opel am schimbat o singura data si am pus GM. Cutia mergea perfect asa ca nu am observat diferente.
  • catadog

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Cat ulei intra in cutie burtal ? Si daca sti sa imi spui si mie exact ce culise trebuiesc curatate ca sa stiu ce sa ii spun mecanicului
  • burtal

  • Mesaje scrise: 904
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2010

  • Mesaj Privat
cat intra exact nu stiu .....oricum peste 2 litri deci tre sa cumperi 3 litri Sad
conform specificatiilor ar fi 2.2 litri dar nu m-as baza pe ele .....ca vad ca zice ca maxumu cuplu e 400 Nm dar dupa cum vezi rulmenti crapa si de 200Nm

http://workshop-manuals.com...x_specifications/


de culise nu stiu .....daca ii zici de timonerie ar trebui sa stie.....pana atunci incearca sa gresezi parghiile alea de le poti accesa din compartimentul motorului.

ca sa gresezi timoneria tre sa desfaci sub bord pe acolo
http://workshop-manuals.com...able_replacement/

http://workshop-manuals.com...knob_replacement/
  • catadog

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Mi.am facut programare la service sa vad exact ce are
  • catadog

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Problema rezolvata
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
uitati de celelalte variante 75w-80 sau 80w-90 etc folositi uleiul Opel ca altfel dati de bucluc mai ales iarna.Uleiul original de cutie se apropie ca vascozitate mai mult de cel de cutie automata
  • catadog

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Problema cu iesitul greu din viteza nu a foat din cauza uleiului si din cauza acelor culise care trebuiau gresate
  • burtal

  • Mesaje scrise: 904
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A14NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2010

  • Mesaj Privat
ce au demontat sa ajunga la ele? da si tu mai multe detaliii ....mi-a placut aia cu problema rezolvata .
  • catadog

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2014

  • Mesaj Privat
Nu stiu ce au demontat ca nu am stat langa ei..mi.au zis ca au gresat culisele a costat 130 de lei
  • alex2014

  • Mesaje scrise: 225
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2014

  • Mesaj Privat
Am un Astra J cumparat de nou, acum are aproape 2.000 km.
De cand am luat-o am avut probleme cu schimbatul in treapta a 2-a de viteze, intra foarte greu. Ma gandeam ca dupa ce fac rodajul va merge mai bine insa nu vad nicio schimbare. In treptele superioare intra repede si fara probleme, dar intr-a 2-a( cand schimb din treapta 1 in a 2-a ori din a 3-a in a 2-a) imi intra foarte greu, trebuie sa folosesc mai multa forta. E normal?

De asemenea, cand am luat masina puteam sa schimb din tr. 2 in tr. 1 atunci cand aveam viteza mica, dar de la un timp nu mai vrea sa intre deloc in tr. 1, decat cand masina e oprita complet sau are o viteza sub 5 km/h.
La inceput stiu ca intra intr-a 1-a si cand aveam sub 20 km/h...
  • catadog

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2014

  • Mesaj Privat
alex2014 cel mai bine mergi la service mai ales ca masina este in garantie..referitor la schimbatul din treapt 2 in treapta 1 se poate face dar la o viteza mica de deplasare
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra J

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR