- dancuciureanu
- Moderator
- 16,466 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,466
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Daci
- OP
- 1,388 mesaje
- din 03 Mar 2007
- Insignia 2011 A20DTH
- Arad
Daci
- Mesaje scrise: 1,388
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2007
- Mesaj Privat
- ablan
- **
- 200 mesaje
- din 12 Jun 2013
- Vectra 2001 Z16XE
- Iasi
ablan
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2013
- Mesaj Privat
- Daci
- OP
- 1,388 mesaje
- din 03 Mar 2007
- Insignia 2011 A20DTH
- Arad
Daci
- Mesaje scrise: 1,388
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2007
- Mesaj Privat
Daca am rezolvat problema, as dori sa trec in primul post al discutiei si rezolvarea problemei, dar astept sa mai fac ceva km si revin.
- ablan
- **
- 200 mesaje
- din 12 Jun 2013
- Vectra 2001 Z16XE
- Iasi
ablan
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2013
- Mesaj Privat
- ablan
- **
- 200 mesaje
- din 12 Jun 2013
- Vectra 2001 Z16XE
- Iasi
ablan
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2013
- Mesaj Privat
- Daci
- OP
- 1,388 mesaje
- din 03 Mar 2007
- Insignia 2011 A20DTH
- Arad
Daci
- Mesaje scrise: 1,388
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2007
- Mesaj Privat
P.S.: In 7 locuri am fost cu masina la reparat. Intr-un loc cel putjn o data pe saptamana timp de 3 luni.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,466 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,466
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Daca ai putina benzina cam asa face. Deasemenea daca face vid in rezervor, canistra de vapori si furtune de aerisire cu carbune sau mazga.
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- Daci
- OP
- 1,388 mesaje
- din 03 Mar 2007
- Insignia 2011 A20DTH
- Arad
Daci
- Mesaje scrise: 1,388
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2007
- Mesaj Privat
Iar ca sa ii mai incerc una-alta, nu mai am timp ca plec in curand.
Multumesc mult tuturor!
- Daci
- OP
- 1,388 mesaje
- din 03 Mar 2007
- Insignia 2011 A20DTH
- Arad
Daci
- Mesaje scrise: 1,388
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2007
- Mesaj Privat
Anul trecut mi-a fost verificata presiunea benzinei, undeva de la motor si a fost in regula...asa a zis...De cautat vreun alt "mester", nu mai am timp. Fac pariu pe orice ca si daca m-as duce la oricare (din Arad) tot nu va gasi problema. Teoretic am fost la cei mai buni din Arad, pana si reprezentanta si-a dat cu firma-n cap.
- Daci
- OP
- 1,388 mesaje
- din 03 Mar 2007
- Insignia 2011 A20DTH
- Arad
Daci
- Mesaje scrise: 1,388
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2007
- Mesaj Privat
Daca ai putina benzina cam asa face. Deasemenea daca face vid in rezervor, canistra de vapori si furtune de aerisire cu carbune sau mazga.
Dupa cele spuse de tine, ieri i-am facut plinul. Ies din benzinarie si a taiat din nou din acceleratie...apoi am iesit pe autostrada si schimbam vitezele tot la 6.000 rot/min si nu a taiat absolut deloc. Ceea ce-mi zici sa verific nu stiu cum si unde, iar la mecanici nu mai am cand sa merg. Multumesc!
- nicunicu
- ****
- 2,593 mesaje
- din 25 Feb 2012
- Zafira 2002 z16xe
- Bucuresti
nicunicu
- Mesaje scrise: 2,593
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2002 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2012
- Mesaj Privat
ai curatat doar pinii de contact sau ai desfacut pedaua si ai curatato in interior
pentru ca o problema asemanatoare am avut si eu la masina,apasam pe accelerarie si avea o cursa moarta,trebuia sa apas mai mult sa pot pleca de pe loc,am dat pedaua jos si am masurat(dupa datele din auto-data)potentiometrele din pedala,si unu din ele avea o portiune unde nu misca deloc aparatu de masura,am demontat capacu,dupa ce am dat semne,pentru al pune in aceeasi pozitie,si cu sprey de contacte electrice iam facut,,,baie,,,la contactele de la potentiometre si apoi am dat un strat mic de vaselina siliconica pe partea unde culiseaza cursoru pedalei,la verificarea pedalei mergeau ambele cursoare fara intreruperi,de 2 ani merge si nu mai am probleme
daca umbli in pedala mare atentie la cursoru care calca pe partea activa a potentiometrelor,este foarte fin,un pic mai gros decat firu de par si sunt cate 5 pe fiecare potentiometru,daca leai indoit/rupt atunci,,,pa,,,pedala de acceleratie
si mai verifica si contactele intre placa cu potentiometre si pinii unde vine mufa electrica,un pic de oxid iti face zile negre
cauta un electrician care are chef de treaba si apoi de bani
liviu2004- Suspendat
- 2,322 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,322
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,322 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,322
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
Daca ai putina benzina cam asa face. Deasemenea daca face vid in rezervor, canistra de vapori si furtune de aerisire cu carbune sau mazga.
Dupa cele spuse de tine, ieri i-am facut plinul. Ies din benzinarie si a taiat din nou din acceleratie...apoi am iesit pe autostrada si schimbam vitezele tot la 6.000 rot/min si nu a taiat absolut deloc. Ceea ce-mi zici sa verific nu stiu cum si unde, iar la mecanici nu mai am cand sa merg. Multumesc!
Si tu acuma, ti-e lene sa scoti un furtun de cauciuc sa vezi daca e infundat cu carbon? Nu stiu exact la Z16XE, dar la Z14XE valva de purjare rezervor e langa filtrul de aer catre spatele masinii. Urmareste furtunul si vezi unde ajunge in canistra, tre sa fie in aripa bagat cred. Sufla si tu prin valva, vezi daca e infundata. Mare lucru. Si pentru vid in rezervor, lasa masina mergand cand iti face probleme si scoate busonul, poate se simte ca a fost vacuum.
- Daci
- OP
- 1,388 mesaje
- din 03 Mar 2007
- Insignia 2011 A20DTH
- Arad
Daci
- Mesaje scrise: 1,388
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2007
- Mesaj Privat
- Daci
- OP
- 1,388 mesaje
- din 03 Mar 2007
- Insignia 2011 A20DTH
- Arad
Daci
- Mesaje scrise: 1,388
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2007
- Mesaj Privat
- Daci
- OP
- 1,388 mesaje
- din 03 Mar 2007
- Insignia 2011 A20DTH
- Arad
Daci
- Mesaje scrise: 1,388
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2007
- Mesaj Privat
Daca ai putina benzina cam asa face. Deasemenea daca face vid in rezervor, canistra de vapori si furtune de aerisire cu carbune sau mazga.
Multumesc de link! Fara sa imi dau seama de nivelul benzinei de la inceputul problemei, acum testez mersul cu sub si peste 20 de litri in rezervor...si surpriza, ma incadrez in simptomele descrise in link. Voi reveni cu detalii.
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
- Daci
- OP
- 1,388 mesaje
- din 03 Mar 2007
- Insignia 2011 A20DTH
- Arad
Daci
- Mesaje scrise: 1,388
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2007
- Mesaj Privat
Azi am fost la Cogi, forumist clubopel-ist aradean si am desfacut capacul rezervorului. Am vazut ca "borcanul" (anti-val) din care se alimenteaza pompa de benzina se umple din rezervor si retur. Initial am crezut ca se umple prea incet cu benzina din rezervor, dar am depistat ca returul era blocat. Am bagat 6 atmosfere in retur si si-a dat drumul, dar permite ca benzina sa treaca doar peste aprox. 4 atm, sufland cu mai putin de 4 atm, nu mai trecea aerul. Acum intrebarea: cand da drumul sonda de pe retur ca sa intre benzina in borcanul (anti-val) din rezervor la sub 3.8 bari sau peste 3.8 bari? Saptamana viitoare voi merge din nou sa cercetam.