horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
Faceau, exact ca si cand ai da cu burta de pamant si ai freca-o. Primele 2 saptamani nu au facut zgomot telescoapele, acum vad ca si astea incep sa faca... Ce-i adevarat nu fac tot timpul doar cand sunt reci si fac zgomot putin dar nu stiu ce sa zic, ori sunt ele zgomotoase ori asa normal ceea ce nu stiu ce sa zic; flansele sachs sunt duse deja ca iar aud zgomot de flanse mancate sau e de la telescoape sa fie kyb astea zgomotoase. Am fost intr-un tucson si nu se auzea niciun zgomot peste denivelari...
- arcticblue
- *
- 41 mesaje
- din 22 Jul 2014
- Vectra 2002 Z18XE
- Timis
arcticblue
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2014
- Mesaj Privat
Zgomotul nu m-ar deranja, dar balansul ala imi mananca nervii. Nu pot sa scap de el nicicum, decat daca apes intai ambreiajul, si abia apoi iau piciorul de pe acceleratie si il mut pe frana.
Daca vreau sa franez cu ea in viteza si ridic de pe acceleratie, se balangane ca o gelatina.
Nu vreau sa dau vina pe masina, ca are o varsta si o uzura, dar mi se pare fenomenal ca mai un pic am un an de cand a inceput sa faca asa si inca nu i-am dat de cap.
Daca vreau sa franez cu ea in viteza si ridic de pe acceleratie, se balangane ca o gelatina.
Nu vreau sa dau vina pe masina, ca are o varsta si o uzura, dar mi se pare fenomenal ca mai un pic am un an de cand a inceput sa faca asa si inca nu i-am dat de cap.
horaa- Suspendat
- 3,472 mesaje
- din 05 Oct 2012
- Astra 2012 a14net
- Bihor
horaa- Mesaje scrise: 3,472
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2012 a14net
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2012
- Mesaj Privat
- arcticblue
- *
- 41 mesaje
- din 22 Jul 2014
- Vectra 2002 Z18XE
- Timis
arcticblue
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2014
- Mesaj Privat
- crizarachetelor
- *
- 9 mesaje
- din 16 Mar 2017
- Bucuresti
crizarachetelor
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2017
- Mesaj Privat
- crizarachetelor
- *
- 9 mesaje
- din 16 Mar 2017
- Bucuresti
crizarachetelor
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2017
- Mesaj Privat
- nolob
- **
- 182 mesaje
- din 04 Oct 2010
- Astra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
nolob
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2010
- Mesaj Privat
- mariuseek
- **
- 301 mesaje
- din 31 Jul 2015
- Corsa 2008 Z12XEP
- Galati
mariuseek
- Mesaje scrise: 301
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2008 Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2015
- Mesaj Privat
Problema cu balansul e data de alimentarea cu combustibil. Cand motorul trage aer fals sau daca EGR-ul nu se inchide complet sau repede la luarea piciorului de pe acceleratie, ECU va face corectii de combustibil adaugand sau taind, dupa caz. Treaba asta face ca motorul sa mearga usor neregulat. Asta am constatat la mine, iar problema a disparut odata cu inlocuirea EGR-ului (potentiometru defect) si a garniturii dintre clapeta de acceleratie si admisie (nu mai etansa bine si uneori trage aer fals).
Problemele nu erau mari, as zice usor neglijabile, dar rezolvandu-le am avut surpriza sa scap si de acel balans, inclusiv trepidatiile la plecarea de pe loc, desi nu asta urmaream.
Problemele nu erau mari, as zice usor neglijabile, dar rezolvandu-le am avut surpriza sa scap si de acel balans, inclusiv trepidatiile la plecarea de pe loc, desi nu asta urmaream.
- crizarachetelor
- *
- 9 mesaje
- din 16 Mar 2017
- Bucuresti
crizarachetelor
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2017
- Mesaj Privat
Salutare. Am rezolvat problema balansarilor schimband fulia de la alternator care era blocata si infrana motorul in functie de turatie prin cureaua de la accesorii. Fulia se invarte intr-un sens odata cu rotorul alternatorului si in celalalt sens trebuie sa se invarta independent ca butucul de la roata de bicicleta (sper ca m-am facut inteles). La mine mergea doar invartita de curea inainte. Asadar pentru cei care au incercat variante pe la alimentare tampoane etc si nu au gasit rezolvarea, e bine sa verificati si fulia de la alternator !
- arcticblue
- *
- 41 mesaje
- din 22 Jul 2014
- Vectra 2002 Z18XE
- Timis
arcticblue
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2014
- Mesaj Privat
horaa a scris:Faceau, exact ca si cand ai da cu burta de pamant si ai freca-o. Primele 2 saptamani nu au facut zgomot telescoapele, acum vad ca si astea incep sa faca... Ce-i adevarat nu fac tot timpul doar cand sunt reci si fac zgomot putin dar nu stiu ce sa zic, ori sunt ele zgomotoase ori asa normal ceea ce nu stiu ce sa zic; flansele sachs sunt duse deja ca iar aud zgomot de flanse mancate sau e de la telescoape sa fie kyb astea zgomotoase. Am fost intr-un tucson si nu se auzea niciun zgomot peste denivelari...
Nu stiu daca mai e relevant, dar cred ca am aflat cauza sunetului de la amortizoare, de la un coleg englez...
"Rubber sleeve missing or displaced off bottom of coil spring. This grates as suspension goes up and down. Drives you nuts, its the grit from the road that sits in there.."
Marinb
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2019
- Mesaj Privat
Salut. Și eu întâmpin aceeași problemã. La luarea piciorului de pe pedala de acceleratie, mașina dã niște mici șuturi. Am curãțat clapeta de accelerație, dar problema persista.
Am mai observat ceva. Am scos furtunul de aer de la clapeta. Când accelerez motorul se treaza, dar parca clapeta întârzie sa se deschidã. Când se deschide, face un fel de vacuum.
Exista posibilitatea ca clapeta sa trebuiascã recalibrata? Nu am niciun cod de eroare.
Menționez ca am un Opel Astra H 16 benzina din 2012. A16XER e codul de motor.
Am mai observat ceva. Am scos furtunul de aer de la clapeta. Când accelerez motorul se treaza, dar parca clapeta întârzie sa se deschidã. Când se deschide, face un fel de vacuum.
Exista posibilitatea ca clapeta sa trebuiascã recalibrata? Nu am niciun cod de eroare.
Menționez ca am un Opel Astra H 16 benzina din 2012. A16XER e codul de motor.