- cristivw
- OP
- 247 mesaje
- din 05 Oct 2005
- Astra 2001 Y17DT
- Constanta
cristivw
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2005
- Mesaj Privat
- pascaru_val
- ****
- 1,409 mesaje
- din 07 Jun 2005
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
pascaru_val
- Mesaje scrise: 1,409
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2005
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- BAC
- **
- 255 mesaje
- din 19 Mai 2005
- Vectra 2006 Z19DT
- Mures
BAC
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2005
- Mesaj Privat
- shpeeeeeeedy
- *
- 13 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Bucuresti
shpeeeeeeedy
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
treaba cu tubulatura schimbata nu prea e ok..daca diametrul e altul debitmetrul are si el alt diametrul..deci e gandit pt alti parametrii..
Daca se schimba doar cutia cu una care are filtru mai mare da merge...dar tre schimbata si tubulatura de la grila pana la cutie cu una mai mare..doar tubulatura aia restrictioneaza f mult debitul de aer.. alta treaba ce se merita facut la 1.7 e schimbarea barii fata (si da si bine) intercooleru ala nu primeste aer direct e mascat de bara din pacate
Ce am observat eu la 1.7 le meu cdti e ca s-a simtit pana si toba finala 195km/h!
Daca se schimba doar cutia cu una care are filtru mai mare da merge...dar tre schimbata si tubulatura de la grila pana la cutie cu una mai mare..doar tubulatura aia restrictioneaza f mult debitul de aer.. alta treaba ce se merita facut la 1.7 e schimbarea barii fata (si da si bine) intercooleru ala nu primeste aer direct e mascat de bara din pacate
Ce am observat eu la 1.7 le meu cdti e ca s-a simtit pana si toba finala 195km/h!
munchen
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2006
- Mesaj Privat
salut. si eu am remapare la 1.7 DTI si dupa ce am de-restrictionat cutia de aer, merge parca ceva ceva mai bine, cu toate ca s-ar putea sa fie doar autosugestia
Despre un surpuls de putere, schimband turbina s-ar putea sa trebuiasca sa schimbi si downpipe-ul (serpisorii) si altele, care sunt scumpe, mai ales ca 1.7 DTi / CDTI nu intra in atentia baietilor ce prepara piese de tuning.
Despre toba finala nu stiu, dar daca oamenii de aici zic ca se simte ceva, mi-as monta si eu una...apropos, de unde si ce model ? Mie imi plac acelea cu 2 tevi.
Ce se poate face cu un opel 1.7 e sa schimbi motorul complet cu unul 1.7 CDTI de 100 CP stock, remapare, air box marit / derestrictionat si un intercooler mai mare (se poate doar un intercooler mai mare si fara sa schimbi motorul, apropos)
E adevarat, intercooler-ul e cam ascuns, unul marit+un spoiler fata cu plasa pt volum de aer rece mai mare ar face diferenta. La 100 CP s-ar mai castiga 8-10 probabil.
Despre un surpuls de putere, schimband turbina s-ar putea sa trebuiasca sa schimbi si downpipe-ul (serpisorii) si altele, care sunt scumpe, mai ales ca 1.7 DTi / CDTI nu intra in atentia baietilor ce prepara piese de tuning.
Despre toba finala nu stiu, dar daca oamenii de aici zic ca se simte ceva, mi-as monta si eu una...apropos, de unde si ce model ? Mie imi plac acelea cu 2 tevi.
Ce se poate face cu un opel 1.7 e sa schimbi motorul complet cu unul 1.7 CDTI de 100 CP stock, remapare, air box marit / derestrictionat si un intercooler mai mare (se poate doar un intercooler mai mare si fara sa schimbi motorul, apropos)
E adevarat, intercooler-ul e cam ascuns, unul marit+un spoiler fata cu plasa pt volum de aer rece mai mare ar face diferenta. La 100 CP s-ar mai castiga 8-10 probabil.
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Problema e ca un motor e o "entitate" in el insusi, iar prin modificari "salbatice" fara o aparatura FOARTE serioasa in spate, risti sa castigi +10% putere pentru +20% consum plus riscul sa "spargi" motorul...
Eu NU zic ca nu e nimic de facut, dar masinile mai performante au si ALTE piese schimbate decat turbina si intercoolerul...
Uite, in ultimul timp citeam cele spuse de cineva care monta motoare 1.9 TDI de 110 cai cu injectie (trecuta pe...) mecanica pe Golf2... Performantele erau la inaltime, dar.... consumul de benzina 16S...
Eu NU zic ca nu e nimic de facut, dar masinile mai performante au si ALTE piese schimbate decat turbina si intercoolerul...
Uite, in ultimul timp citeam cele spuse de cineva care monta motoare 1.9 TDI de 110 cai cu injectie (trecuta pe...) mecanica pe Golf2... Performantele erau la inaltime, dar.... consumul de benzina 16S...
- Florin C-M
- **
- 59 mesaje
- din 15 Dec 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
Florin C-M
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2010
- Mesaj Privat
- Florin C-M
- **
- 59 mesaje
- din 15 Dec 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
Florin C-M
- Mesaje scrise: 59
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2010
- Mesaj Privat
- misublu89
- **
- 302 mesaje
- din 01 Mar 2011
- Astra 2004 Z16XEP
- Constanta
misublu89
- Mesaje scrise: 302
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2011
- Mesaj Privat