- hora
- **
- 266 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Corsa 2006 Z13DT
- Brasov
hora
- Mesaje scrise: 266
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
- mihai_b18
- **
- 440 mesaje
- din 07 Oct 2009
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
mihai_b18
- Mesaje scrise: 440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
- eul_liric
- **
- 109 mesaje
- din 18 Sep 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Cluj
eul_liric
- Mesaje scrise: 109
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2008
- Mesaj Privat
Buna. Am citit si eu putin topicul acesta si incerc sa te ajut cu un raspuns. In primul rand observ ca cauti o masina cu 200.000 de km. Sfatul meu este sa incerci sa cumperi o masina cu km mai putini. O masina la rulajul acela prezinta uzura in toate componentele (tren de rulare, suspensie, amortizoare, sasiu etc, motor, uzura interior). Corsa nu este o masina premium si calitatea materalelor nu este atat de buna incat sa reziste ca un Passat sau Seria 3 la uzura (aici ma refer strict la interior) dar am impresia putem extrapola la majoritatea pieselor. In principiu la masina cu 200.000 de km ar trebui sa investesti destul de mult daca vrei s-o ai intr-o stare cat de cat "perfecta".
Personal detin o corsa 1.3 cdti de 5 ani cu care am rulat aproximativ 70.000 de km acum avand 150.000 de km. Motorul 1.3 consider ca este ideal ptr Corsa ca si putere/cuplu, nu am avut posibilitatea sa rulez cu o corsa 1.7 cdti.
1.3 cdti/Mjet a primit premiul ptr engine of the year in 2005 si se conduce excelent. Este un motor diesel performant care intretinut corect iti ofera o multime de satisfactii.
O sa incerc sa enumar probleme enumerate mai sus care apar la acest motor si o sa-ti spun cu ce m-am confrunat eu de cand o am.
EGR - egr-ul se va infunda in cele din urma. Se poate curata sau schimba dar nu o sa dureze mult pana se infunda iar: Solutia: anulare EGR prin scoatere mufei dupa ce a fost curatat in prealabil ca sa ramana pe pozitia inchis.
Eu personal asa circul cu el de 70.000 de km. Se poate anula si din soft dar nu am gasit inca persoana potrivita sa faca lucurul acesta.
Timonerie: 1.3 cdti s-a pus doar pe Corsa C cu facelift din cate stiu. La acest model s-a rezolvat problema cu timoneria fiind schimbat designul pieselor.Nu am avut astfel de probleme.
Distributie: 1.3 cdti este pe lant. Un kit costa cam 500 de lei iar eu l-am schimbat la 100.000 de km impreuna cu un amic pasionat de mecanica ptr linistea mea. In general durata de viata a distributei este de 250.000 de km dar depinde mult de cum a fost exploata masina.
O ureche fina poate identifica o problema cu eventuala intindere a lantului din timp.
O ungere deficitara afecteaza si distributia.La 1.0 1.2 si 1.4 benzina este tot pe lant Personal am trecut personal pe langa nenumatate corse cu motorul pornit la care suna lantul de zor dar propietarul ignora complet sunetul. In aceste conditii nu e de mirare ca mai pica cate o distributie.
Pompa de inalte. Se gaseste kit de garnituri si o poti repara singur, Nu am avut probleme
Volanta: si 1.3 si 1.7 au volanta cu masa dubla. La 1.7 cuplul e mai mare fapt ce ar pune mai multa uzura pe volanta.
Nu am avut probleme.
Fulie de la alternator: Se schimba relativ ieftin (200 lei). Nu am avut probleme pana acum.
1.3 cdti 70 HP este un motor la fel de bun ca si 1.7 Personal il vad mai potrivit pentru Corsa C decat 1.7
1.3 echipeaza o sumedenie de autoturisme de la multi producatori si este o placere la condus.
Succes in orice alegere ai face.
Si inca un aspect. Am intalnit multi mecanici care catalogau acest motor nefiabil. Faptul ca acei mecanici nu stiu sa repare acest motor, nu citesc un manual de service si merg dupa ureche nu insemna ca 1.3 este un motor nereusit.
1.3 este un motor perfect din punctul meu de vedere pentru Opel Corsa care o sa-ti dea o gramada de satisfactii
Personal detin o corsa 1.3 cdti de 5 ani cu care am rulat aproximativ 70.000 de km acum avand 150.000 de km. Motorul 1.3 consider ca este ideal ptr Corsa ca si putere/cuplu, nu am avut posibilitatea sa rulez cu o corsa 1.7 cdti.
1.3 cdti/Mjet a primit premiul ptr engine of the year in 2005 si se conduce excelent. Este un motor diesel performant care intretinut corect iti ofera o multime de satisfactii.
O sa incerc sa enumar probleme enumerate mai sus care apar la acest motor si o sa-ti spun cu ce m-am confrunat eu de cand o am.
EGR - egr-ul se va infunda in cele din urma. Se poate curata sau schimba dar nu o sa dureze mult pana se infunda iar: Solutia: anulare EGR prin scoatere mufei dupa ce a fost curatat in prealabil ca sa ramana pe pozitia inchis.
Eu personal asa circul cu el de 70.000 de km. Se poate anula si din soft dar nu am gasit inca persoana potrivita sa faca lucurul acesta.
Timonerie: 1.3 cdti s-a pus doar pe Corsa C cu facelift din cate stiu. La acest model s-a rezolvat problema cu timoneria fiind schimbat designul pieselor.Nu am avut astfel de probleme.
Distributie: 1.3 cdti este pe lant. Un kit costa cam 500 de lei iar eu l-am schimbat la 100.000 de km impreuna cu un amic pasionat de mecanica ptr linistea mea. In general durata de viata a distributei este de 250.000 de km dar depinde mult de cum a fost exploata masina.
O ureche fina poate identifica o problema cu eventuala intindere a lantului din timp.
O ungere deficitara afecteaza si distributia.La 1.0 1.2 si 1.4 benzina este tot pe lant Personal am trecut personal pe langa nenumatate corse cu motorul pornit la care suna lantul de zor dar propietarul ignora complet sunetul. In aceste conditii nu e de mirare ca mai pica cate o distributie.
Pompa de inalte. Se gaseste kit de garnituri si o poti repara singur, Nu am avut probleme
Volanta: si 1.3 si 1.7 au volanta cu masa dubla. La 1.7 cuplul e mai mare fapt ce ar pune mai multa uzura pe volanta.
Nu am avut probleme.
Fulie de la alternator: Se schimba relativ ieftin (200 lei). Nu am avut probleme pana acum.
1.3 cdti 70 HP este un motor la fel de bun ca si 1.7 Personal il vad mai potrivit pentru Corsa C decat 1.7
1.3 echipeaza o sumedenie de autoturisme de la multi producatori si este o placere la condus.
Succes in orice alegere ai face.
Si inca un aspect. Am intalnit multi mecanici care catalogau acest motor nefiabil. Faptul ca acei mecanici nu stiu sa repare acest motor, nu citesc un manual de service si merg dupa ureche nu insemna ca 1.3 este un motor nereusit.
1.3 este un motor perfect din punctul meu de vedere pentru Opel Corsa care o sa-ti dea o gramada de satisfactii
IonFive
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2013
- Mesaj Privat
Salutare!
Sunt detinator de Corsa 1.3 cdti facelift si sunt super multumit de masina. Consider ca motorul de 1.3 la fel ca al colegului de mai sus, este arhi-suficient pentru drumurile noastre. Este un motor econom, care odata ce este intretinut corespunzator schimbandu-i consumabilele la timp, nu te va lasa prea curand.
Am citit tot felul de probleme ce le au ceilalti cu aceste motoare, insa totul depinde de modul in care exploatezi masina pentru ca daca iti bati joc de ea, si ea isi bate joc de buzunarul tau.
Faptul ca mai schimbi o pompa, sau orice alta componenta ce costa maxim 100 de euro, nu inseamna ca nu este o masina fiabila. Nu exista masina perfecta, doar masini intretinute.
Eu personal recomand motorul 1.3 cdti de 70 de cai, are suficienta putere sa traga, si sa poti depasi cu usurinta, sigur nu te va lasa la greu.
Sunt detinator de Corsa 1.3 cdti facelift si sunt super multumit de masina. Consider ca motorul de 1.3 la fel ca al colegului de mai sus, este arhi-suficient pentru drumurile noastre. Este un motor econom, care odata ce este intretinut corespunzator schimbandu-i consumabilele la timp, nu te va lasa prea curand.
Am citit tot felul de probleme ce le au ceilalti cu aceste motoare, insa totul depinde de modul in care exploatezi masina pentru ca daca iti bati joc de ea, si ea isi bate joc de buzunarul tau.
Faptul ca mai schimbi o pompa, sau orice alta componenta ce costa maxim 100 de euro, nu inseamna ca nu este o masina fiabila. Nu exista masina perfecta, doar masini intretinute.
Eu personal recomand motorul 1.3 cdti de 70 de cai, are suficienta putere sa traga, si sa poti depasi cu usurinta, sigur nu te va lasa la greu.
ADX
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2013
- Mesaj Privat
- kinderasu
- ****
- 1,606 mesaje
- din 07 Jun 2011
- Suceava
kinderasu
- Mesaje scrise: 1,606
- Locatie: Suceava
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2011
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Se ia una bucata bicicleta, de preferat semicursiera sa fie lantul lung sa poata fi pus de 2 ori. Se demonteaza lantul. Se demonteaza pinioanele si foaia de angrenaj. Se monteaza pinioanele pe axele cu came. Se monteaza foaia de angrenaj pe arborele cotit. Se monteaza schimbatorul de viteze pe post de intinzator. Se greseaza la fiecare 500 de km cu vaselina LiCa3 sau vaselina grafitata.
Observi Liviu ca nu a fost greu, trebuie doar sa vrei si sa ai nitica viziune...
Observi Liviu ca nu a fost greu, trebuie doar sa vrei si sa ai nitica viziune...
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
IonFive
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2013
- Mesaj Privat
cornelt
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Botosani
- Masina: Corsa 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2012
- Mesaj Privat
Intr-adevar este o masinuta buna pana te mananca motorul isuzu y17dtl.O problema generala a acestor motoare este ca la un timp iti baga ulei in antigel si atunci dai munca.Schimbi garnitura de chiuloasa,schimbi termoflot,schimbi furtune mancate de ulei pe interior,etc si rezultat 0 .Constati cu stupoare ca uleiul ajunge din nou in antigel si cauti solutii.Credeti-ma de 8 ani am masina si de vreo 5 ani ma confrunt cu problema asta si tot nu i-am dat de cap cu toti mecanicii.Mai este si prelingerea de motorina prin firele electrice dintr-o mufa de langa pompa de injectie,precum si pierderea generoasa de antigel.Apa la pedala de ambreaj dupa ploaie se intalneste si la mine bineanteles.Cam astea sunt problemele care apar la aceste motoare si din cate am citit marea majoritate a posesorilor de corse si astra au aceleasi probleme.
- hora
- **
- 266 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Corsa 2006 Z13DT
- Brasov
hora
- Mesaje scrise: 266
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat