- svasile
- ****
- 1,693 mesaje
- din 14 Oct 2014
- Astra 2006 Z13DTH
- Covasna
svasile
- Mesaje scrise: 1,693
- Locatie: Covasna
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2014
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- deleted-86233
- *
- 28 mesaje
- din 23 Jun 2013
deleted-86233
- Mesaje scrise: 28
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2013
- Mesaj Privat
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
big_electro61 a scris:De regula, in cazul acestui senzor de presiune admisie(MAP),se foloseste comparatia semnalului acestuia cu cel al senzorului de presiune atmosferica,care trebuie sa fie egale,cu motor la relanty... Tu precizezi ca ai inlocuit senzorul,dar nu argumentezi,de ce...?! Apreciez persoanele care fac o inlocuire de componenta,in cunostinta de cauza,masurind de 7 ori,pina gasesc cauza reala...
Lasa aprecierile deoparte si nu ai mai face atât pe filosoful ca nu te prinde. Consider ca am oferit suficiente argumente ca omul sa priceapã ca oricât de mult m-am chinuit sã nu schimb senzorul pana la urma tot acolo am ajuns. Ști tu ceva cu diferența de presiune la ralanti dar nu e tot. Ce te faci dacã ești sa zicem la 1200 metri altitudine? Mai ai aceleași valori? În sarcina apar problemele când ai nevoie de 180 hpa și senzorul citește 270 sau mai mult. Atunci apare codul și intra în limpede mode. Cam asta e toatã filosofia, TIS-ul te ajuta dat nu îți și baga în traista!
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
Faptul ca faci aprecieri si critici la cele afirmate de mine,e OK,dar faptul ca faci anumite remarci la adresa persoanei mele mi se pare mizerabil si rog moderatorii sa se sesizeze...! Revenind la tema discutiei,pot spune ca senzorul de presiune atmosferica citeste valoarea presiunii la orice altitudine,functie de care se modifica harta de functionare a motorului. Senzorul MAP,are tot timpul ca referinta senzorul de presiune atmosferica,conditii in care motorul functioneaza cu un amestec corect(oxigen/combustibil),indiferent de altitudine. Cu o pompa de presiune/vacuum,cu manometru unic,se poate verifica foarte simplu senzorul direct pe instalatia masinii si urmarind pe tester diferentele existente intre manometru si valoarea reala data... Faptul ca s-a inlocuit un senzor si s-a rezolvat o situatie,eu consider ca e noroc si nu meserie...
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
Respectul se castiga nu se impune! Incerci sa te erijezi intr-un formator de opinie(idei, pareri) neavand o baza tehnica solida. Pe scurt iti place sa vorbesti din carti.
Tu nici macar nu stii cum arata acest motor, care-I sunt hibele, dar te pticepi al naibi de bine sa dai verdicte din fata calculatorului.
Ce ma intristeaza cel mai tare este ca nici macar nu citesti sau daca o faci e numai printre randuri si atunci te simti jignit!Tocmai ce scrisesem mai sus ca am inlocuit senzorul abia dupa ce am epuizat toate variantele de lucru pe care le-am si detaliat in idea ca poate cuiva vreodata ii vor fi de folos. Colegul @iulian1971 m-a asistat si chiar mi-a dat senzorul de pe masina lui sa fim sigurii 100% ca de acolo pleaca buba. Cand ai o diferenta la ralanti de 2 kpa parca nu-ti vine sa schimbi piese doar de dragul de o face.
Si asa ca de incheiere ca deja discutia asta imi consuma cam mult timp si energie inutil, ori cat de mult te chinuiesti, cateodata, cu testerul in brate si documentatia aferenta, exista situatii cand meseriasii descopera defectul doar schimband senzorii unul cate unul prin eliminare.
P.S Daca te simiti nedreptatit de modul in care ma exprim, poti folosi cu incredere functia raporteaza si un moderator sigur va lua act de cerinta ta.Succesuri!
Tu nici macar nu stii cum arata acest motor, care-I sunt hibele, dar te pticepi al naibi de bine sa dai verdicte din fata calculatorului.
Ce ma intristeaza cel mai tare este ca nici macar nu citesti sau daca o faci e numai printre randuri si atunci te simti jignit!Tocmai ce scrisesem mai sus ca am inlocuit senzorul abia dupa ce am epuizat toate variantele de lucru pe care le-am si detaliat in idea ca poate cuiva vreodata ii vor fi de folos. Colegul @iulian1971 m-a asistat si chiar mi-a dat senzorul de pe masina lui sa fim sigurii 100% ca de acolo pleaca buba. Cand ai o diferenta la ralanti de 2 kpa parca nu-ti vine sa schimbi piese doar de dragul de o face.
Si asa ca de incheiere ca deja discutia asta imi consuma cam mult timp si energie inutil, ori cat de mult te chinuiesti, cateodata, cu testerul in brate si documentatia aferenta, exista situatii cand meseriasii descopera defectul doar schimband senzorii unul cate unul prin eliminare.
P.S Daca te simiti nedreptatit de modul in care ma exprim, poti folosi cu incredere functia raporteaza si un moderator sigur va lua act de cerinta ta.Succesuri!
- george_slz
- ***
- 536 mesaje
- din 29 Jul 2006
- Astra 2007 z13dth
- Buftea
george_slz
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Buftea
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2006
- Mesaj Privat
Si eu am avut aceaiasi problema , am schimbat valve turbo, dar parca nu isi revenea. Mi-am pus filtru de benzina, aproape identic ca volum cu butoiasul negru care a facut cariera la Insignia si parca s-a mai intremat demarajul. Am OP com, dar al meu se deconecteaza des, asa ca urmaresc presiunea pe app TORQ de pe android. Nu vad diferente mari de presiune.
Totusi motorul asta al meu e bolnav rau, haleste mult combustibil. Nu are erori, are doar consum mare si e usor lesinat. I am anulat partial...fizic si EGR, adica are tabla cu gaura...si tot gurmand a ramas. O fi un regulator de vaccum care se muceste si ne face viata amara?
Totusi motorul asta al meu e bolnav rau, haleste mult combustibil. Nu are erori, are doar consum mare si e usor lesinat. I am anulat partial...fizic si EGR, adica are tabla cu gaura...si tot gurmand a ramas. O fi un regulator de vaccum care se muceste si ne face viata amara?
- AGinisIvan
- *
- 2 mesaje
- din 03 Jan 2020
AGinisIvan
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2020
- Mesaj Privat
Pt eroarea P0108 recomand curatat galeria de admisie,anulare Egr,curat clapeta de acceleratie,eventual inlocuit convertorul de presiune al turbinei.eu am tot citit netul,cauzele sunt una din cele mai sus mentionate.o spun din patite,nu din auzite
In plus poate fi afectata geometria variabila a turbine,dar foarte rar.nu mi.a venit sa cred ce era in admisia motorului meu...
In plus poate fi afectata geometria variabila a turbine,dar foarte rar.nu mi.a venit sa cred ce era in admisia motorului meu...
- AGinisIvan
- *
- 2 mesaje
- din 03 Jan 2020
AGinisIvan
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2020
- Mesaj Privat
Cauze eroare P0108 preaiune variabila
Geometri variabila defecta,murdara si blocata
Pompa de vacuum defecta
Convertor presiune turbo defect
Senzorul Map defect
Mizerie in clapeta de acceleratie
Mizerie in egr
Mizerie in galeria de admisie
Eu am.postat dupa ce am.rezolvat problema cu codul de eroare P0108 recent
In ordinea inversa fata de cele mai sus scrise veti gasii rezolvarea.bafta
Geometri variabila defecta,murdara si blocata
Pompa de vacuum defecta
Convertor presiune turbo defect
Senzorul Map defect
Mizerie in clapeta de acceleratie
Mizerie in egr
Mizerie in galeria de admisie
Eu am.postat dupa ce am.rezolvat problema cu codul de eroare P0108 recent
In ordinea inversa fata de cele mai sus scrise veti gasii rezolvarea.bafta
- aflorii nicusor
- ***
- 714 mesaje
- din 15 Mai 2009
- Tigra 2006 Z1.3 DT
- Neamt
aflorii nicusor
- Mesaje scrise: 714
- Locatie: Neamt
- Masina: Tigra 2006 Z1.3 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2009
- Mesaj Privat
Personal am verificat și schimbat 3 senzori de pe admisie, curãțat admisie, EGR, tubulatura, demontat turbina (de douã ori), este turbinã clasicã. Eroare tot îmi dã, dupã ce se încãlzește motorul. Dacã o accelerez ușor, trec de 4500 se rotații. În cazul în care vreau sã întru în depãșire, îmi taie accelerația și nu trece de 3000 de ture. Mai rãmâne sã schimb debitmetru. Dacã și atunci face aceeași figurã, țin sã cred cã e ceva pe parte electricã sau bcm. Menționez cã e Tigra Twintop 1.3, 69 cai.