- marius_f
- OP
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
- Cipicao
- **
- 285 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Brasov
Cipicao
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
- marius_f
- OP
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
pai nu stiu ce sa mai schimb ...
ieri am schimbat si acest modul - astept 2-3 zile sa vad cum se va manifesta, apoi o sa scriu
intre timp am schimbat :
sonda lambda
iac
bujii
capac delcou
fise
senzor temperatura (cel care se afla in zona alternatorului)
corp injector (throttle body) este curat
furtunele nu au nici o problema
baterie ok
alternator ok (incarca)
habar nu am ce ar mai putea fi
ieri am schimbat si acest modul - astept 2-3 zile sa vad cum se va manifesta, apoi o sa scriu
intre timp am schimbat :
sonda lambda
iac
bujii
capac delcou
fise
senzor temperatura (cel care se afla in zona alternatorului)
corp injector (throttle body) este curat
furtunele nu au nici o problema
baterie ok
alternator ok (incarca)
habar nu am ce ar mai putea fi
- marius_f
- OP
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
- marius_f
- OP
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
- kng91
- **
- 241 mesaje
- din 06 Mai 2011
- Astra 1992 c16nz
- Dolj
kng91
- Mesaje scrise: 241
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2011
- Mesaj Privat
- marius_f
- OP
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
ma gandeam ca nu are nici o legatura, dar am zis totusi sa scriu
cu sonda lambda ai dreptate, consuma mult fara ea.
cum ii scot mufa, apare imediat eroare in bord, 13.
Insa nu mai inteleg nimic in legatura cu eroarea 44 = sonda lambda - amestec sarac
Amestec sarac in ce ? In benzina sau in aer ?
Eroarea 25 = tensiune mare injector
Ce ar trebui sa inteleg din asta ?
Am verificat si eu, firele de la injector, mufa injectorului, injectorul pulverizeaza fin ...
Chiar nu mai stiu ce sa schimb sau sa verific, atata timp cat ea se manifesta atat pe gaz cat si pe benzina
cu sonda lambda ai dreptate, consuma mult fara ea.
cum ii scot mufa, apare imediat eroare in bord, 13.
Insa nu mai inteleg nimic in legatura cu eroarea 44 = sonda lambda - amestec sarac
Amestec sarac in ce ? In benzina sau in aer ?
Eroarea 25 = tensiune mare injector
Ce ar trebui sa inteleg din asta ?
Am verificat si eu, firele de la injector, mufa injectorului, injectorul pulverizeaza fin ...
Chiar nu mai stiu ce sa schimb sau sa verific, atata timp cat ea se manifesta atat pe gaz cat si pe benzina
- marius_f
- OP
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
salut
Eu unul cred ca mi-am rezolvat problema
Am constatat ca de vineri si pana astazi nu s-a mai oprit motorul deloc, nici in mers nici la relanti
Avand timp liber in we, am facut urmatoarele :
1. Am curatat throttle body, cu toate ca era aproape impecabil de curat . Mergand cu masina aproape numai pe gaz, nu prea avea de la ce sa se murdareasca, dar am zis totusi sa il curat pt a-l scoate definitiv din banuieli.
2. Am curatat acea ''talpa'' (partea metalica) a bobinei de inductie, in care sta fixata pe aripa masinii prin doua suruburi.
Era corodata si ruginita destul de bine.
Totodata am curatat si prinderile (talpa) modulului de aprindere, care se afla imediat sub bobina.
Acea talpa a modulului, fiind din aluminiu, probabil ca functioneaza ca un fel de radiator de racire pt componentele electronice ale modulului de aprindere, dar si pt a isi lua minusul (- masa) de pe caroserie.
Cert este ca era destul de oxidata in zona suruburilor de prindere pe caroserie.
Probabil ca ambele, atat bobina cat si modulul, isi iau minusul (-) de pe caroserie, insa fiind atat de oxidata si de ruginita in zona aceea, nu mai functionau asa cum ar fi trebuit.
Sau probabil chiar o fi fost modulul defect, asa cum a zis electricianul initial. Desi ma cam indoiesc.
Oricum, de vineri si pana astazi, nu s-a mai manifestat in nici un fel ciudat, avand totodata o pornire destul de usoara (tinand cont ca i-am inebunit electromotorul timp de peste o luna de zile).
Eu unul cred ca mi-am rezolvat problema
Am constatat ca de vineri si pana astazi nu s-a mai oprit motorul deloc, nici in mers nici la relanti
Avand timp liber in we, am facut urmatoarele :
1. Am curatat throttle body, cu toate ca era aproape impecabil de curat . Mergand cu masina aproape numai pe gaz, nu prea avea de la ce sa se murdareasca, dar am zis totusi sa il curat pt a-l scoate definitiv din banuieli.
2. Am curatat acea ''talpa'' (partea metalica) a bobinei de inductie, in care sta fixata pe aripa masinii prin doua suruburi.
Era corodata si ruginita destul de bine.
Totodata am curatat si prinderile (talpa) modulului de aprindere, care se afla imediat sub bobina.
Acea talpa a modulului, fiind din aluminiu, probabil ca functioneaza ca un fel de radiator de racire pt componentele electronice ale modulului de aprindere, dar si pt a isi lua minusul (- masa) de pe caroserie.
Cert este ca era destul de oxidata in zona suruburilor de prindere pe caroserie.
Probabil ca ambele, atat bobina cat si modulul, isi iau minusul (-) de pe caroserie, insa fiind atat de oxidata si de ruginita in zona aceea, nu mai functionau asa cum ar fi trebuit.
Sau probabil chiar o fi fost modulul defect, asa cum a zis electricianul initial. Desi ma cam indoiesc.
Oricum, de vineri si pana astazi, nu s-a mai manifestat in nici un fel ciudat, avand totodata o pornire destul de usoara (tinand cont ca i-am inebunit electromotorul timp de peste o luna de zile).