Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • Manu82

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Salut, stie cineva ordinea in care se strang suruburile de chiulasa si cuplul la care trebuie stranse?
Skip ads

  • co98

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Salut, asta e din manual pentru 1.6 si 1.8 AstraG si Zafira B, presupun ca e asemanator la Vectra 1.8
  • co98

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Si pentru Vectra 1999-2002 din Haynes (ordine si cupluri) difera doar ultima faza de strangere

P.S. scuze, nu mai pot edita postul anterior
  • Manu82

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Merci co98, am inteles ca trebuie sa scrie si pe garnitura (poate diferi cuplul in functie de garnitura), dar daca nu scrie, voi folosi ce mi-ai trimis.
Oricum imi pare bine ca mai raspunde cate cineva pe aici.
Majoritatea scriu cand au nevoie sa stie cate ceva, dar cand rezolva nu mai zice nimeni cum a reusit.
O gramada de posturi sunt lasate "in aer", si cauti zile in sir o rezolvare pe forum, dar fara prea multe sanse.
Merci inca o data.
  • Manu82

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Am schimbat in sfarsit supapele - surpriza, nicio schimbare, merge in 3 pistoane ca si pana acum.
Nu am gasit inca un aparat de masura, dar clar injectorul 2 nu functioneaza. Daca ii scot mufa, nu se schimba nimic in functionarea motorului, pe cand daca scot orice alta mufa de la alt injector, motorul da sa moara. Cum toate firele sunt ok, mufa la fel, ramane o singura concluzie : ECU.
Am fost la service si am pus-o pe tester, mi-au anulat toate erorile, am facut o tura, au revenit decat P0202 si P0302 (injector 2 defect, lipsa explozie cilindru 2).
Din pacate prin tari straine in afara de "schimba motorul", "schimba masina" nu prea ai alte sfaturi sau pareri. De fapt nici nu prea ai de la cine, ca aici se numeste mecanic oricine schimba uleiul, placutele de frana si lichidul la parbriz...
As vrea sa ma sfatuiti voi daca mai aveti idei, iar daca sunteti de parere ca este ECU defect, as vrea sa stiu la cine sa il trimit (am vazut pareri impartite) si daca stiti si preturi ar fi ok.
Pana acum am ajuns la 700 euro (400 piese si 300 manopera) si nu doresc totusi sa dublez valoarea masinii.
Multumesc.

PS: Din pozele de pe prima pagina cu ECU, stie cineva unde ar trebui sa ma uit de nereguli (fire intrerupte, dezlipite, etc) pentru injectorul 2 ?
  • sorindf2000

  • Mesaje scrise: 1,051
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2011

  • Mesaj Privat
ia legatura cu cristi_bv, vezi ca el ti-a zis pe pagina cealalta ca ai ECU cu probleme...in fine, am impresia ca-l gasesti si la "Publicitate"...se ocupa cu reparatii ECU si alte chestii electronice., banuiesc ca daca tot ai demontat ECU, il poti pune intr-un colet si sa-l trimiti la el sa ti-l repare...nu stiu...vorbeste cu omul daca poate sa te rezolve asa...e o idee, sigur iesi mai ieftin decat cumparand altul nou sau sh care sa te tina cine stie cat.

LE ...intradevar, este si la Publicitate, m-am uitat dupa ce ti-am trimis mesajul, atasez un link catre anuntul lu cristi_bv
Reparatii ECU cristi_bv
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,053
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Si eu tind sa cred ca ECU este defect. Daca problemele iti apar numai la cald e clar ca atunci se dilata ceva prin el si nu mai face contact.
Mecanicul care ti-a sugerat sa schimbi supapele pot sa-ti spun cu tarie ca e praf. O supapa arsa indiferent de temperatura motorului v-a avea acelasi simptome.

Bafta

Later edit: Si daca tot te-a pus sa schimbi supape era onest fata de tine sa-ti faca un test de compresie motor, sigur vedeai daca ai vreo problema mecanica.
  • Manu82

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Dolj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Salutari tuturor, revin cu noutati: am reusit sa trimit ECU la reparat la cristi_bv si intr-adevar era ars pe iesirea de la injectorul 2. Astept sa-i faca o proba si sa mi-l trimita.
Deci tot raul e spre bine. Abia astept sa-i dau talpa, e "abandonata" de vreo 2 luni la 750 km de mine. Revin cu detalii cam intr-o saptamana, pana atunci trebuie sa ajunga ECU si eu sa ajung la masina.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR