- Corsafuhrer
- ***
- 869 mesaje
- din 26 Mai 2006
- Corsa 2003 Y17DT
- Bucuresti
Corsafuhrer
- Mesaje scrise: 869
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2006
- Mesaj Privat
- sirblue
- **
- 160 mesaje
- din 04 Aug 2006
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
sirblue
- Mesaje scrise: 160
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2006
- Mesaj Privat
altuning
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Romania
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2005
- Mesaj Privat
- claudiu-cld
- *******
- 6,515 mesaje
- din 13 Sep 2006
- Astra 2000 y17dt
- Constanta
claudiu-cld
- Mesaje scrise: 6,515
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2006
- Mesaj Privat
klesk
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Fumanchu
- **
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
Teava aia e indoita in jos pentru ca altfel ar fi fost dreapta sau indoita in sus, mi se pare logica varianta cu innegritul peretelui.
Faptul ca ai probleme la ITP e aberant..ce traba are itp-ul cu capatul tobei...si oricum cine stie care e stasul.
Eu am taiat-o chiar de langa toba si nu se mai vede deloc...probabil inegreste partea de dedesubt a masinii...who cares....
Faptul ca ai probleme la ITP e aberant..ce traba are itp-ul cu capatul tobei...si oricum cine stie care e stasul.
Eu am taiat-o chiar de langa toba si nu se mai vede deloc...probabil inegreste partea de dedesubt a masinii...who cares....
- Blackwater
- **
- 116 mesaje
- din 27 Apr 2006
- Insignia 2011 Y17DT
- Germania
Blackwater
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2011 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2006
- Mesaj Privat
Pentru teava indoita in jos cred ca am eu o explicatie, nu sunt 100% convins dar ma folosesc de experienta unui prieten de-al meu: care are un bmw caruia i-a schimbat spoilerul pe spate si totodata i-a prelungit capatul tobei cu vre-o citiva cm pt a iesi inafara spoilerului. Meseriashu` care i-a prelungit tzeava n-a facut sudura bine si, dupa ceva timp, bucata de tzeava i-a picat. Fiind in drum catre Bacau (Iasi-Bacau) a zis ca o repara cind ajunge la destinatie. Pe drum a tinut-o numai in 120-150km/h... Cind a ajuns in Bacau numarul de inmatriculare frigea si abia se mai vedea ce scrie pe el, spoilerul de pe spate ondulat si deformat din cauza caldurii...
In concluzie, tin sa cred ca teava indoita in jos isi are rolul ei. Din cite stiu, la motoarele diesel, temperaturile degajate in urma arderilor sunt undeva pe la 2000 grade celsius, spre deosebire de benzina care degajeza in jur de 1000 de grade. Prin urmare, teava indoita in jos nu are ca scop dirijarea fumului ci mai ales a caldurii.
Specialistii ma pot contrazice, eu nu am facut decit o deductie.
In concluzie, tin sa cred ca teava indoita in jos isi are rolul ei. Din cite stiu, la motoarele diesel, temperaturile degajate in urma arderilor sunt undeva pe la 2000 grade celsius, spre deosebire de benzina care degajeza in jur de 1000 de grade. Prin urmare, teava indoita in jos nu are ca scop dirijarea fumului ci mai ales a caldurii.
Specialistii ma pot contrazice, eu nu am facut decit o deductie.
- claudiu-cld
- *******
- 6,515 mesaje
- din 13 Sep 2006
- Astra 2000 y17dt
- Constanta
claudiu-cld
- Mesaje scrise: 6,515
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2006
- Mesaj Privat
- cristinelu
- **
- 53 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Astra 2001 y17td
- Bucuresti
cristinelu
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
- Blackwater
- **
- 116 mesaje
- din 27 Apr 2006
- Insignia 2011 Y17DT
- Germania
Blackwater
- Mesaje scrise: 116
- Locatie: Germania
- Masina: Insignia 2011 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2006
- Mesaj Privat
ionradan
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2007
- Mesaj Privat
- cristinelu
- **
- 53 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Astra 2001 y17td
- Bucuresti
cristinelu
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
ionradan
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2007
- Mesaj Privat
nu mi-am luat gts pt ca nu mi-as lua gts niciodata, cel mult in 5 usi, ca are garda la sol adaptata romaniei...
in schimb, dak ma intrebai ce vreau sa fac, iti raspundeam ca vreau sa modific o vectra c sedan intr-o sedan OPC line2, care are prevazuta terminatie de gts la evacuare
complicat , dar logic
ma interesa in principal dak gasesc terminatia specifica GTS, altfel mi se pare cam scumpa modificarea, dak treb sa cumpar o GTS pt acea terminatie de toba...
in schimb, dak ma intrebai ce vreau sa fac, iti raspundeam ca vreau sa modific o vectra c sedan intr-o sedan OPC line2, care are prevazuta terminatie de gts la evacuare
complicat , dar logic
ma interesa in principal dak gasesc terminatia specifica GTS, altfel mi se pare cam scumpa modificarea, dak treb sa cumpar o GTS pt acea terminatie de toba...
Razvanel
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2007
- Mesaj Privat
mat
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2009
- Mesaj Privat