plattymir
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Insignia 2010 A20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2013
- Mesaj Privat
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
ieri am ramas cu masina-n drum pt prima oara in 20 de ani ! am tractat-o cu frontera vreo 3 km pana la casa de la tara. azi dimineata am demontat EGR-ul la sugestia unui prieten, l-am gasit blocat pe deschis cam 1 mm din cauza calaminei depuse. dupa ce l-am curatat masina a pornit fara probleme ! am mai gasit si furtunul dintre intercooler si admisie crapat , l-am comandat azi (700 lei).
initial nu puteam pleca de pe loc(murea motorul in treapta 1-a) dupa care nu a mai pornit deloc.
Egr-ul are 2 suruburi la orele 6 si 12, a trebuit sa-l ciocanesc usor sa iasa.
initial nu puteam pleca de pe loc(murea motorul in treapta 1-a) dupa care nu a mai pornit deloc.
Egr-ul are 2 suruburi la orele 6 si 12, a trebuit sa-l ciocanesc usor sa iasa.
- nete_20
- ***
- 574 mesaje
- din 20 Jun 2009
- Insignia 2009 A20DTH
- Constanta
nete_20
- Mesaje scrise: 574
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jun 2009
- Mesaj Privat
Important e ca ai rezolvat problema , ma bucur ca nu a fost mai rãu si cu siguranța nu vei uita de INSIGNIA , fiind prima masina care te-a lãsat in drum...o masina extraordinar de frumoasa si bine raportata la preț-dotãri , pãcat ca a fost fãcutã in colaborare cu FIAT , de unde si calitatea si conceperea defectuoasa la anumite pãrți. Sper sa fie singurul incident , la problema furtunului era de așteptat , au fost cazuri frecvente in care au crãpat datoritã unui stoc slab calitativ , care au fost montate pe mașini intr un anumit interval de timp , ulterior schimbând producatorul (vorbesc din amintiri sper sa nu ma înșel ,dar gãsești detalii la discuțiile pe acest subiect si te vei lãmuri ), ceea ce nu concep este prețul acestui furtun , 700lei in condițiile in care in Italia costa între 70 si 120€, cel de 120€ are inclus si acel cot din plastic, un alt exemplul este si uleiul de motor care in tara ajunge sa coate 700lei iar in Italia 130€ schimbat ulei , filtru si manopera la reprezentanta , ar mai fi la vw un ex, unde preșurile de cauciuc din interitor care,originale, in tara sunt 170€ comparativ cu 80€(La reprezentanta), de ce suntem noi meniți sa plãtim exagerat mai mult decât alte tari, ar fi o explicație ?....(scuze oftopicul) , o seara buna si km fãrã probleme !
- MFlorin764
- *
- 1 mesaje
- din 10 Jan 2019
MFlorin764
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2019
- Mesaj Privat
Va salut,ieri dimineata am avut probleme cu Insignia,adica,Dupa ce am plecat de pe loc prima data nu mi-am dat seama pt ca nu l-am turat fiind un obicei pana se incalzeste motorul,dupa cativa km am incercat sa ridic turatia dar dupa ce trece de 2500ture se pune in cap si se aude un zgomot ciudat ca si cand ar bate tachetii si daca am incercat sa fortez putin mi-a taiat alimentarea de tot si a mers normal in relanti dar nu puteam sa plec de pe loc,dupa ce am repornit motorul tot acelasi sunet si mai mult de 2000de ture nu pot sa merg.sa fie problema de la egr sau sa caut furtunele de la turbo?
- sadcozma
- **
- 147 mesaje
- din 25 Jun 2011
- Insignia 2016 B20DTH
- Bucuresti
sadcozma
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2016 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2011
- Mesaj Privat