- deleted-61307
- ***
- 740 mesaje
- din 24 Mar 2011
deleted-61307
- Mesaje scrise: 740
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
- aure.2005
- OP
- 103 mesaje
- din 15 Jan 2006
- Vectra 1995 X20XEV
- Timisoara
aure.2005
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1995 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2006
- Mesaj Privat
Deci am verificat bobina de inductie si am urmatoarele valori:
- la fisa am am 11.9V
- la rezistenta primara am valori normale si intre 1&3 si 2&3(0.7 ohmi minus 0.2 eroarea multimetrului)
- la rezistenta secundara am intre 2&3 - 6.65kohmi si intre 1&4 - 5.96kohmi.
Presupun dupa aceste valori ca este ok. Pareri?
Ah si as vrea sa verific si senzorul TPS(senzor pozitie clapeta de acceleratie) si senzorul de pozitie arbore cotit. Ma poti ajuta cu scheme pentru valorile necesare.Multumesc.
- Adrian Cosma
- **
- 272 mesaje
- din 07 Aug 2012
- Astra 2003 Y17DT
- Constanta
Adrian Cosma
- Mesaje scrise: 272
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2012
- Mesaj Privat
Dupa ce se incalzeste si face figurile astea, cum porneste daca incerci imediat sa-i dai cheie? daca pornetste ok scoti din calcul senzorul cranckshaft. Ar putea fi senzorul de temperatura a antigelului (cel pentru ecu si nu cel pentru info bord. Cam la astea doua ma gandesc: si le verifici astfel:
pentru inceput verifica astea doua. si apropo nu iti apare martor in bord? check engine?
pentru costy_yry
pentru inceput verifica astea doua. si apropo nu iti apare martor in bord? check engine?
pentru costy_yry
- Adrian Cosma
- **
- 272 mesaje
- din 07 Aug 2012
- Astra 2003 Y17DT
- Constanta
Adrian Cosma
- Mesaje scrise: 272
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2012
- Mesaj Privat
@ aure.2005 da! TPS se verifica simplu: inte pinii 1 si 3 cu clapeta inchisa trebuie sa ai 0.1- 0.9 V si cu clapeta deschisa 3,9 -4,9 V, si intre pinii 1 si 2 5v cu contacul pus. vezi ca sunt numerotati. Trebuie sa infigi cu grija niste ace pe langa sau prin fire sa ca poti masura.
senzorul crankshaft : intre 1 si 2 10.3- 14,3 ohm si intre 2 si 3 0,3 -0,5 ohm.
senzorul cam shaft ala dintre fuliile d ela distributie daca vrei sa-l testezi si pe ala:
intre 1si 2 : 10.7-14,7 ohm si intre 2si3 0,4 0,6 ohm.
aa si inca ceva vezi ca senzorii de pe x20xev vectra a nu sunt aceeasi cu cei de pe x20xev vectra B
senzorul crankshaft : intre 1 si 2 10.3- 14,3 ohm si intre 2 si 3 0,3 -0,5 ohm.
senzorul cam shaft ala dintre fuliile d ela distributie daca vrei sa-l testezi si pe ala:
intre 1si 2 : 10.7-14,7 ohm si intre 2si3 0,4 0,6 ohm.
aa si inca ceva vezi ca senzorii de pe x20xev vectra a nu sunt aceeasi cu cei de pe x20xev vectra B
costy_yry
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2013
- Mesaj Privat
- Adrian Cosma
- **
- 272 mesaje
- din 07 Aug 2012
- Astra 2003 Y17DT
- Constanta
Adrian Cosma
- Mesaje scrise: 272
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2012
- Mesaj Privat
costy_yry
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2013
- Mesaj Privat
- aure.2005
- OP
- 103 mesaje
- din 15 Jan 2006
- Vectra 1995 X20XEV
- Timisoara
aure.2005
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1995 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2006
- Mesaj Privat
Deci am facut astazi testul agrafa si am erorile 19,21 si 92 adica senzor de pozitie ax cu came, senzor pozitie clapeta de acceleratie si senzor de pozitie arbore cotit. Senzorul de pozitie ax cu came doar ce l-am schimbat si nu a mai dat eroare, dar unu mecanic a umblat la cablu, l-a taiat si deci cred ca nu l-a legat cum trebuie de acum imi da eroare si inainte sa merg la el nu mi-a dat. Senzorul clapeta de acceleratie maine il schimb si senzorul de pozitie arbore cotit, incerc saptamana asta sa il schimb. Stie cineva cum pot sa verific firele de la senzorul ax cu came pentru a le lega cum trebuie, eventual scheme.....Multumesc.
Si a doua chestie - facand azi testul agrafa, am lasat-o pe aceasta acolo in fisa(agrafa) si am pornit masina si am facut o tura. Masina a mers superrrr, mi se accelera , consumul era in limite normale, daca o calcam fugea ca din pusca, deci ca si cum nu are nici o problema. Concluzia mea este ca am deci o problema doar de senzori(cei trei) si nu cum ziceau unii: pompa benzina, distributie, garnitura de chiulasa, etc... Am dreptate?
Si vreau sa va intreb e ok sa merg asa cu masina - adica cu agrafa acolo ca si pentru test - pentru mai mult timp sau pana imi schimb senzorii?
Si a doua chestie - facand azi testul agrafa, am lasat-o pe aceasta acolo in fisa(agrafa) si am pornit masina si am facut o tura. Masina a mers superrrr, mi se accelera , consumul era in limite normale, daca o calcam fugea ca din pusca, deci ca si cum nu are nici o problema. Concluzia mea este ca am deci o problema doar de senzori(cei trei) si nu cum ziceau unii: pompa benzina, distributie, garnitura de chiulasa, etc... Am dreptate?
Si vreau sa va intreb e ok sa merg asa cu masina - adica cu agrafa acolo ca si pentru test - pentru mai mult timp sau pana imi schimb senzorii?
- deleted-61307
- ***
- 740 mesaje
- din 24 Mar 2011
deleted-61307
- Mesaje scrise: 740
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
- aure.2005
- OP
- 103 mesaje
- din 15 Jan 2006
- Vectra 1995 X20XEV
- Timisoara
aure.2005
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1995 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2006
- Mesaj Privat
Deci am schimbat senzorul de pozitie al clapetei de accelerație și parca e ceva mai bine - nu mai imi dã nici eroare. Singurele erori rãmân 19 și 92 - aceeasi 2 senzori - ax cu came si arbore cotit. Ideea e ca uneori o pornesc de dimineata si nu imi apare eroarea in bord imediat ci poate dupa 15 minute sau dc o opresc si o pornesc din nou. Mã gândesc sã "sun" firele de la ECU la senzori sa vad poate au întreruperi. Pãreri? Mulțumesc.
- lucian17crw
- **
- 151 mesaje
- din 26 Mai 2009
- Vectra 1994 x20xev
- Bucuresti
lucian17crw
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2009
- Mesaj Privat
- aure.2005
- OP
- 103 mesaje
- din 15 Jan 2006
- Vectra 1995 X20XEV
- Timisoara
aure.2005
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1995 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2006
- Mesaj Privat
- Adrian Cosma
- **
- 272 mesaje
- din 07 Aug 2012
- Astra 2003 Y17DT
- Constanta
Adrian Cosma
- Mesaje scrise: 272
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2012
- Mesaj Privat
- aure.2005
- OP
- 103 mesaje
- din 15 Jan 2006
- Vectra 1995 X20XEV
- Timisoara
aure.2005
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1995 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2006
- Mesaj Privat
O sa il pun pe cel de ax cu came inapoi(e Siemens) si pe cel de arbore cotit o sa il pun de proba pe cel nou (Hanspries cred ca e) - poate merge.Daca nu o sa cumpar si de arbore un Siemens.Multumesc.
In alta ordine de idei m-am pus sa curat valva EVAP si era plina de carbune. Am "batut-o" putin pana a iesit tot carbunele din ea si am curatat si furtunul care cred eu ca merge la rezervor(era infundat cu carbune) dar numai vreo 30 de cm cat am putut baga o sarma. Problema e ca acum la agrafa imi da si eroarea 62 -Fuel tank vent valve Voltage high . Ce sa fac?Multumesc.
In alta ordine de idei m-am pus sa curat valva EVAP si era plina de carbune. Am "batut-o" putin pana a iesit tot carbunele din ea si am curatat si furtunul care cred eu ca merge la rezervor(era infundat cu carbune) dar numai vreo 30 de cm cat am putut baga o sarma. Problema e ca acum la agrafa imi da si eroarea 62 -Fuel tank vent valve Voltage high . Ce sa fac?Multumesc.
- aure.2005
- OP
- 103 mesaje
- din 15 Jan 2006
- Vectra 1995 X20XEV
- Timisoara
aure.2005
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1995 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2006
- Mesaj Privat
Salut. Am pus înapoi senzorul de ax cu came Siemens si am luat și un senzor de arbore cotit tot Siemens. Le-am montat și mașina merge. Nu mai imi apare eroarea in bord dar am facut și testul agrafa si tot imi da codurile de eroare ptr. cei doi senzori. Mașinã merge la 90% - dc o accelerez brusc imi agata. Ma gândesc sã schimb și bujiile. Pãreri? Mulțumesc.
- aure.2005
- OP
- 103 mesaje
- din 15 Jan 2006
- Vectra 1995 X20XEV
- Timisoara
aure.2005
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1995 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2006
- Mesaj Privat
- Adrian Cosma
- **
- 272 mesaje
- din 07 Aug 2012
- Astra 2003 Y17DT
- Constanta
Adrian Cosma
- Mesaje scrise: 272
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2012
- Mesaj Privat
- aure.2005
- OP
- 103 mesaje
- din 15 Jan 2006
- Vectra 1995 X20XEV
- Timisoara
aure.2005
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1995 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2006
- Mesaj Privat
- lucian17crw
- **
- 151 mesaje
- din 26 Mai 2009
- Vectra 1994 x20xev
- Bucuresti
lucian17crw
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2009
- Mesaj Privat
- aure.2005
- OP
- 103 mesaje
- din 15 Jan 2006
- Vectra 1995 X20XEV
- Timisoara
aure.2005
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1995 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2006
- Mesaj Privat
Nu, nu se limiteazã la 4500 rpm și variatia o are în rulaj. Si hai sa te întreb lucian17crw a ta cum se încãlzește și la cât se stabilizeazã temperatura, ca vad ca ai aceeaºi mașinã ca și mine. Ah si ce comutatoare pentru termocupla ai pe ea(la ce temperatura iti pornește termocupla - treapta 1 si 2). Vreau sa le schimb pe ambele și nu știu ptr ce temp sa iau. Multumesc.