Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra
  • opre

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Sper sa fie si la mine cu noroc...sincer. Mersi mult!
Skip ads

  • mircea.armeanu

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1995 C25XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Nu ai pt ce... oricum, decat sa ai ceva la cutie, ai scapa fff ieftin cu un tampon. Daca tot o sa ai acces sub ea, verifica sa ai toate suruburile stranse la bascula, cap de bara, cadru motor... Am intalnic cazuri in care se auzeau zgomote / batai si era un surub nestrans la cadru H.
Bafta!
  • opre

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2012

  • Mesaj Privat
M-am uitat iar acum cu motorul pornit si în poziþia R ca vibreazã foarte tare toatã masina si cutia nu vibreazã aproape deloc cimotorul...foarte ciudat.
  • mircea.armeanu

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1995 C25XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Ciudat intr-adevar... Desi trebuie sa existe o trepidatie undeva si un loc unde motorul+cutie sa bage trepidatii in toata masina...
Incearca sa elimini pe rand cateva cauze, mai intai posibilele probleme externe... suruburi desprinse, tampoane rupte. SUnt cele mai ieftin de reparat. Daca e o problema de cutie... nu prea cunosc cutiile automata.
Pe mine m-a lasat o cutie anul trecut, un F25... si in a 4a si a 5a cand acceleram tremura toata masina, dar in frana/frana de motor, totul era ok. Dupa ce mi-a cedat, am aflat ca problema era interna a cutiei (un rulment spart care la randul lui a facut dezastru inauntru).
Nu vreau sa te sperii, e posibil cutia ta sa fie tzipla. Cel mai probabil e o cauza externa si una minora.
  • opre

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Asta zic si eu...altcineva mi-a spus ca trage aer fals pe undeva. M-am uitat, nimic plus ca motorul nu întrerupe si de trepiedat numai la relanti. Im mers, nimic...
  • mircea.armeanu

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1995 C25XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Orice motor are o trepidatie indiferent de turatie. Acum depinde cat de mult. Trepidatii mari la relanti ar insemna fie ceva de amestec (injectoare / iac) fie ceva de aprindere (bujii, fise, bobina). Sunt si cauza mai grave dar nu cred ca are rost sa vb de astea acum...
Trepideaza si pe N? Indiferent de pozitia manetei/schimbatorului?
  • opre

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2012

  • Mesaj Privat
Deci pe N mai puþin dar pe R trepiedeaza cel mai rãu...
  • opre

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2012

  • Mesaj Privat
problema rezolvata. a fost tamponul dupa partea stanga facut bucati! s-au redus si vibratiile si acum urmeaza sa il schimb si pe cel din spate. Multumesc tuturor.
  • mircea.armeanu

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1995 C25XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Ti-am zis... ca o sa fie o chestie marunta. Si uite cata bataie de cap. E bine ca s-a rezolvat. Numai bine!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR