danlazar
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Ilfov
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2013
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
danlazar
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Ilfov
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2013
- Mesaj Privat
danlazar
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Ilfov
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2013
- Mesaj Privat
acum astept ziua de luni sa vina mecanicii greci la serviciu.temperatura 88gC ulei normal fara spuma,antigel fara urme de ulei
daca puteti sa ma ajutati cu ceva sfaturi va raman dator!
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
danlazar
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Ilfov
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2013
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
danlazar
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Ilfov
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2013
- Mesaj Privat
mentionez ca toti martorii din bord sunt aprinsi .maine urmeaza sa schimbe ECU,chiar dupa ce le am sugerat schimbarea senzorului crankshaft.a mai fost verificata si presiunea in cilindrii unde au gasit o presiune mai mica pe cilindrul 2 si
asta ar putea fi cauza de nu porneste
le am spus ca motorul poate merge chiar si in 2cilindrii si s au uitat chioras la mine
motorul!le am spus ca motorul poate porni
si 2 cilindrii
ce sfaturi imi dati? ca mi este teama ca ma voi intoarce in tara cu autocarul:)
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
danlazar
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Ilfov
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2013
- Mesaj Privat
acum am dus o la reprezentanta opel sa mi faca si ei o evaluare si implicit o diagnoza.
dl Dan va rog sa ma ajutati,sunt intr o situatie disperata la 700 km de casa....
va multuesc anticipat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
danlazar
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Ilfov
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2013
- Mesaj Privat
am scris mai sus de compresie,la pistonul 2 presiunea era mai mica...(nu am putut vedea cat este)
cei de la opel mi au spus ca nu au gasit nici un cod de eroare pe tester si maine vor incerca sa investigheze motorul
multumesc catastefan pentru promptitudine!
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
Daca a pornit trasa si nu s-a stocat cod eroare, inseamna ca instalatia de
aprindere functioneaza.
Faceti urmatoarea incercare:
- puneti contactul pe pozitia II (fara a actiona electromotorul) pt. 20 secunde,
apoi il mutati pe 0.
- in capatul din dreapta al rampei injectoarelor se afla valva de purjare (seamana
cu valva de aer al unui pneu) , desurubati capacul de plastic pt. a avea acces la ea
si cu un obiect cat de cat ascutit apasati pe stiftul din interiorul valvei.
Ar trebui sa iasa un jet destul de viguros de benzina (cu ajutorul unei carpe
incercati sa nu stropiti motorul cu benzina).
In situatia in care jetul de benzina este slab sau inexistent, exista probleme ce tin
de alimentarea cu benzina (pompa, regulator, conducte, comanda pompa).
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Benzina nu intra in throttle.
Benzina intra in rampa de injectoare si de acolo e pulverizata in admisie in functie de timpul motor.
Singura legatura a clapetei de acceleratie cu benzina este ca vaporii de benzina din rezervor sunt reintrodusi in admisie pe acolo.
De verificat si partea de recirculare a vaporilor de benzina. E langa cutia filtrului de aer o supapa mica. Scoate furtunele de pe ea sa nu granule de carbon pe ele. Verifica sa nu fie infundate ambele.
Presiunea se ia in capul rampei de injectoare...sau mai profesionist la iesirea din pompa.
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
danlazar
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Ilfov
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2013
- Mesaj Privat
o seara placuta tuturor opelistilor!
danlazar
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Ilfov
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2013
- Mesaj Privat
Ideea este ca nu trebuie urmarit debitul pompat prin conducta ci presiunea.
si eu am ramas uimit cand am vazut cum a verificat benzina de pe conducta ca la dacie,dar sunt la mana lor si nu vreau sa ma lase de izbeliste.in plus ca mecanicii greci
nu stiu altceva decat limba materna si asta
este o problema in situatia asta
iti multumesc pentru sfat si
- 2kappa
- ***
- 988 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=85622
Eu nu am inteles niste amanunte:
1) furtunul de servo este in continuare rupt?
2) dispare apa, ai verificat in dreptul egr pe cutie in jos sa nu fie urme? sau la pompa de apa/ in dreptul ei in jos? ar trebui sa fie ceva urme de antigel. Apa in ulei si invers? Pe toba?
3) 800 km fara probleme si cum au inceput mai exact problemele? ai alimentat de undeva mai dubios? ceva de genul sau ce anume ai mai facut pe la ea?
4) ai verificat tot ce au desfacut mecanicii din Romania? posibil daca ai gasit furtun spart sa mai ai si alte surprize gen mufe, samd.
5) chestia cu pornita trasa, poti sa aprofundezi? cum a mers? rotund?
Inainte de orice operatie intreaba cat costa, daca incepi sa dai mai mult de o suta de euro...cauta o firma sa aduci masina in tara. Cu o mie iti cumperi una si iti raman si piese.
Bafta multa!
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
danlazar
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Ilfov
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2013
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=85622
Eu nu am inteles niste amanunte:
1) furtunul de servo este in continuare rupt?
2) dispare apa, ai verificat in dreptul egr pe cutie in jos sa nu fie urme? sau la pompa de apa/ in dreptul ei in jos? ar trebui sa fie ceva urme de antigel. Apa in ulei si invers? Pe toba?
3) 800 km fara probleme si cum au inceput mai exact problemele? ai alimentat de undeva mai dubios? ceva de genul sau ce anume ai mai facut pe la ea?
4) ai verificat tot ce au desfacut mecanicii din Romania? posibil daca ai gasit furtun spart sa mai ai si alte surprize gen mufe, samd.
stutul rupt l am lipit cu poxipol dar ESP a ramas aprins si dupa ce motorul a pornit
tras,toba este putin afumata si nu sunt urme antigel pe ea,nu am antigel in ulei si nici invers.alimentarea am facut in bulgaria la un OMW fara sa simt o schimbare in mersul motorului.pe tot parcursul motorul a dat in nas de cateva ori iar o data chiar sa oprit in plina viteza,i am dat cheie si am plecat mai departe ajungand la destinatie si
am observat o pierdere de putere pe dealuri folosind uneori treapta a 2 a.pe tot parcursul temperatura a fost 88gC si am completat ulei 200 gr cand am ajuns.
pe toata distanta am rulat cu viteza intre 50 si 130 km/h
consum 5,8 cu AC
am observat ca motorul nu mai avea putere la urcari in rampe
de apa pe ea
5) chestia cu pornita trasa, poti sa aprofundezi? cum a mers? rotund?
Inainte de orice operatie intreaba cat costa, daca incepi sa dai mai mult de o suta de euro...cauta o firma sa aduci masina in tara. Cu o mie iti cumperi una si iti raman si piese.
Bafta multa!