Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • tope

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Revin cu informati pt cine are probleme cu fap. Dupa ce mi la dat jos si mia sudat o teava au rescris softu am cerut sa imi dea fitru inapoi, la 3-4 saptamani am luat filtru si l-am studiat ma gandeam s-al tai cu flexu sa scot ce este in el dar citind pe postarile altora de pe club opel au zis ca este din ceramica si ca este ca un fagure ceea ce este adevarat asa ca m-am gandit sa incerc sa sparg ceramica cu o dalta lunga sau o teava ascutita asa ca am trecut la treaba si in 40min. filtru meu a fost gol. Concluzia cine are probleme cu fap s-al dea jos si sa sparga ceramica prin orificiu unde este flansa cu trei prezoane si resoftati . Dk am gresit cu ceva accept critici. Nu sunt mecanic nici electrician.


Ultima modificare făcută de tope la Lun 12 Dec, 2016 5:33 pm
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Daca dai filtrul jos fara soft, o sa ai eroare de la senzorul de presiune diferențialã.
  • tope

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Ai dreptate ak ca ai zis mi-am amintit ca mi-a anulat si un senzor. O sa modific si postarea anterioara
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Dar poti pãcãli si senzorul:)
  • tope

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Dar masina functioneaza normal cu eroare de la senzorul fe presiune?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Nu.
  • tope

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Mersi
  • tope

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Sti cumva suna ciudat dk pun fap gol inapoie?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
O sa baraie a gol:). Ca o benzinara turbo.
Dar te obișnuiești cu timpul:).
  • und3rcov3r

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Salutare! Am si eu problema cu filtru de particule la o corsa D 1.3. Din cate am citit pe forum trebuie sa il dau jos si sa resoftez. Cine imi poate spune unde pot face asta in Craiova si cam la ce pret, ca pana la urma e 1100 de lei unul nou! Astept raspinsuri, merci!
  • tope

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Eu l-am dat jos in Tg Mureș la ASTRA h dar la ITP nu mai a ieșit noxele, așa cã mai gândește pânã sã-l dai jos.
  • und3rcov3r

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2019

  • Mesaj Privat
Pai asta intreb, sa il dai jos sau sa il schimb, vad ca sunt baieti care l-au dat jos si astept si parerea lor
  • tope

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2016

  • Mesaj Privat
Pãrerea mea mai bine îl schimbi. Eu acuma trebuie sa îmi cumpãr altul plus un senzor de presiune care este in jur de 350- 450 lei și filtru 1100 plus montatu și resoftat ajung la 2000 lei și cu 500 lei l-am anulat și resoftat total 2500 lei
  • mihaicali

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2016

  • Mesaj Privat
Buna ziua , am o Corsa D 1.3 ecoflex are 190000Km si eroare P2452-52 ( am verificat nu am furtunul spart de la senzor presiune ) masina merge normal , regenerarri cam la 550 km (nu stiu daca e mult sau putin ), ce imi recomandati sa schimb filttru de particule (preturi incepand cu 1000 de lei sau resoftare si anulare ? Multumesc
  • dan costea

  • Mesaje scrise: 383
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2008 x14xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Daca este doar 1000 de lei FAP recomandabil ar fi sa il inlocuiti.Dar la acest pret nu cred ca este OEM,mai degraba aftermarket.Si de aici incep problemele.....
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Dacã motorul merge bine, filtrul nu se infunda. Degeaba pui filtru nou, ca va avea aceeași soarta: vezi care sunt motivele funcționarii defectuoase.
  • petryk 1975

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2006 1.9 dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Salutare.Unde pot face o anulare de filtru particule in Constanta? Mulțumesc și o zi bună.
  • SIon584

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2024

  • Mesaj Privat
suspended-9452 a scris:eu m-am referit la functionarea motorului si a masinii in general.
Salut,eu vreau sa vb la modul general despre anularea fi la recomandarea specialiștilor.Cea mai mare greșeală,specialiști spun că sa ia banii și pe urmă nu mai recunosc că ei au spus niste jigodii Eu am făcut-o la mondeo sub îndrumarea spec cu testerul de la rep Ford,iar acum nu-i mai dau de că nici cu el și nici cu alțiipt că tot el a zis că anulează și egr dar la blocat cu o tabla și pe urmă sa defectat și egr,când am vb cu spec nu recunoscut că el a facut.Zdrente.Cel mai rec este că atunci când apar prob cu filtru nu sa anulam,GRESIT,ci să căutăm cauza care a produs înfundarea lui și acolo sa reparam defectiunea că:înlocuire sup de retur inj,sau defectiunea egr sau orice altceva pt că apoi intervin alte probe mai mari care vor genera costuri mai mari și vei plati că mine,chestia că spec baga alt soft (că la mine este o prosteala pe fata)exista și curățarea filtrului destul de ușoară cu costuri nu prea mari și mai mergi o vreme destul de lungă până îndepartezi cauzele ce duc la înfundarea fap-lui.Mult succes
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR