- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
- Lotg
- ****
- 1,633 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,633
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
sorindf2000- Suspendat
- 1,051 mesaje
- din 24 Feb 2011
- Brasov
sorindf2000- Mesaje scrise: 1,051
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2011
- Mesaj Privat
Si eu sunt de acord cu @Lotg, cablul de la frana de mana, in stare buna, nu ar trebui sa blocheze franele pe spate, iarna, dar este posibil. Din ce stiu eu, pe un drum in panta, nu este suficient sa fie lasata masina in viteza 1 sau a 2-a, mai trebuie bracate si rotile spre dreapta, in bordura, de exemplu sau daca nu sunt borduri se trage frana de mana. Nu cred ca o masina de la 0 km, ar avea probleme cu compresia, cateva 'simptome" ale unui motor cu "probleme de compresie" ar fi: lipsa de "putere",motor zgomotos,mers neregulat,intreruperi, fum prin spate, etc....Acum, daca @initiatorul, vrea sa desfaca motorul sa vada de ce merge, pentru ca nu-i sta lui masina la 18000 km in panta daca o lasa doar in viteza...treaba lui, eu l-am sfatuit sa traga frana de mana si atat sau daca are incredere, sa o lase doar in viteza 1-a sau a 2-a si cu rotile virate in bordura...cum prefera.
- Lotg
- ****
- 1,633 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,633
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
sorindf2000- Suspendat
- 1,051 mesaje
- din 24 Feb 2011
- Brasov
sorindf2000- Mesaje scrise: 1,051
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2011
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
eu cred ca nu v-ati uitat la profilul initaorului topic-ului:
opel astra (j)
motorizare diesel
cutie de viteze 6+1
daca la un diesel nu sta in panta sau in rampa motorul inseamna clar ca e problema de compresie...
pe undeva pierde compresia si motorul scapa...
din cate stiu eu la Diesel compresia e mai mare decat la benzinare
la benzinarele de capacitate mica puse pe masini grele e cat de cat normal, insa la diesel sansele sa se petraca asta trebuie sa tinda spre zero...
la diesel daca motorul nu e capabil sa tina masina in rampa atunci motorul ar trebui intr-adevar sa porneasca foarte greu si sa se manifeste exact cum a zis colegul @sorindf2000
acum daca din punctul de vedere al initiatorului panta sau rampa normala reprezinta una in care de-abia urci dealul e altceva...
opel astra (j)
motorizare diesel
cutie de viteze 6+1
daca la un diesel nu sta in panta sau in rampa motorul inseamna clar ca e problema de compresie...
pe undeva pierde compresia si motorul scapa...
din cate stiu eu la Diesel compresia e mai mare decat la benzinare
la benzinarele de capacitate mica puse pe masini grele e cat de cat normal, insa la diesel sansele sa se petraca asta trebuie sa tinda spre zero...
la diesel daca motorul nu e capabil sa tina masina in rampa atunci motorul ar trebui intr-adevar sa porneasca foarte greu si sa se manifeste exact cum a zis colegul @sorindf2000
acum daca din punctul de vedere al initiatorului panta sau rampa normala reprezinta una in care de-abia urci dealul e altceva...
sorindf2000- Suspendat
- 1,051 mesaje
- din 24 Feb 2011
- Brasov
sorindf2000- Mesaje scrise: 1,051
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2011
- Mesaj Privat
Adevarat, eu nu m-am uitat la profil la ce motor are colegul, dar, am presupus ca masina, nu are alte probleme in afara de faptul ca nu sta in panta/rampa, daca este oprita si lasata doar in viteza 1 ( parca zicea ceva de rampa cu inclinatia de 30%..., ma rog, el stie ma bine cum e rampa asta ), ma gandesc ca zicea el daca masina la doar 18000 km sau chiar de la 0 km, are si alte "simptome" caracteristice pierderi compresiei, am descris mai sus cateva mai importante si oricum, cei din service chiar si reprezentanta, ar fi remarcat ca masina noua fiind, in afara ca nu sta in rampa cu motorul oprit si lasata in viteza, lasa in urma ei nori de fum alb-albastrui... Daca in schimb, masina intradevar are si alte probleme, poate colegul @cosrel.j e le v-a posta aici si atunci colegii mai priceputi in mecanica si motoare il vor ajuta cu ceva sfaturi.
O intrebare, @cosrel.j e, asta este prima ta masina sau ai mai avut si altele, eventual sh?
O intrebare, @cosrel.j e, asta este prima ta masina sau ai mai avut si altele, eventual sh?
- Thor_
- **
- 118 mesaje
- din 01 Jan 2011
- Corsa 2001
- Prahova
Thor_
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2011
- Mesaj Privat
Problema colegului cosrel.j nu este singulara. Si eu am intalnit aceeasi problema, masina fiind exact ca a colegului nostru : Astra J 1.7 Cdti 110 cp, masina fiind folosita ca masina de servicu in Austria, condusa de mine de cand avea in bord 11 km. Problema am depistat-o undeva pe la 4000-5000 km , dar nu i-am dat mare importanta, preferam sa trag frana de mana cand era cazul. Masina a fost folosita pana la 22.000 km cand am returnat-o cu cea mai mare placere la dealer si as putea zice ca nu avut nici-o problema in afara faptului ca era cam gurmanda si cam lenesa, si nu era numai asta asa, si celelalte J-uri din firma erau la fel.
sorindf2000- Suspendat
- 1,051 mesaje
- din 24 Feb 2011
- Brasov
sorindf2000- Mesaje scrise: 1,051
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2011
- Mesaj Privat
@Thor, tocmai ai distrus toate visurile frumoase a celor indragostiti de diesel si care le freaca de le sar capacele prin oras de dragul consumului exceptional, mai ales iarna...cum vine asta ca 1.7Cdti e gurmanda si lenesa...pai nu e ea diesel si consuma putin...nu are ea turbina si mare cuplu...)? Mai ziceam daca te refereai la o benzinara...sa zici ca e gurmanda si lenesa...dar la diesel...?
Eu am 1.8, Z18Xe, deci benzina, nu are nici o problema cu compresia, am verificat in urma cu putin timp in urma unei probleme cu un fel de ulei de motor, daca o las pe cate un deal de pe aici, parcata, in a 1-a si nu trag frana de mana se mai intampla sa dea sa miste in fata, cativa cm, depinde si de cat de inclinat e dealul,dupa aia se opreste singura, asa ca, nu ma risc niciodata si trag frana...asa, cu frana de mana trasa, masina sta in rampa/panta de zici ca e turnat beton la roti, si eu, de asemenea, stau mai linistit ca nu o gasesc proptita in cine stie ce gard si,nici nu m-am gandit vreodata ca as avea probleme cu compresia din cauza ca misca masina cativa cm in fata cand nu trag frana de mana...
Eu am 1.8, Z18Xe, deci benzina, nu are nici o problema cu compresia, am verificat in urma cu putin timp in urma unei probleme cu un fel de ulei de motor, daca o las pe cate un deal de pe aici, parcata, in a 1-a si nu trag frana de mana se mai intampla sa dea sa miste in fata, cativa cm, depinde si de cat de inclinat e dealul,dupa aia se opreste singura, asa ca, nu ma risc niciodata si trag frana...asa, cu frana de mana trasa, masina sta in rampa/panta de zici ca e turnat beton la roti, si eu, de asemenea, stau mai linistit ca nu o gasesc proptita in cine stie ce gard si,nici nu m-am gandit vreodata ca as avea probleme cu compresia din cauza ca misca masina cativa cm in fata cand nu trag frana de mana...
- Thor_
- **
- 118 mesaje
- din 01 Jan 2011
- Corsa 2001
- Prahova
Thor_
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2011
- Mesaj Privat
Deci suntem un pic off topic, dar eu mi-am prezentat la vremea respectiva parerea mea despre Astra J si acest Cdti de 1.7l 110 Cp, nu are rost sa ma repet. Nu am inteles de ce existau diferente de consum intre J-urile austriece (pt ca toate din firma consumau, si ca sa precizez ca firma nu era gen de distributie, transport sau mai stiu eu ce, pur si simplu ma duceam la serv cu aceasta masina, cumparaturi, iesiri in timpul liber) si ce vedeam la vremea respectiva aici pe forum sau ce era scris in cartea tehnica. Chiar am fost la dealer si erau nedumeriti oamenii de acolo si-n afara de un update la soft nu i-au facut nimic altceva.In schimb masina nu a avut vreuna din problemele care le tot vad pe aici pe forum, exceptand poate aceasta problema care o discutam, si chiar o lua binisor la vale, culmea chiar nevasta-mea intr-una din vizite la mine a observat asta, deci...?
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
mi se pare foarte ciudat ceea ce am citit aici despre problema cu plecatul in panta. eu am Y20DTH pe masina si o las mereu in viteza chiar si pe pante foarte inclinate dar niciodata nu a mers inainte sau inapoi daca nu trag frana de mana si masina are 230.000km pe bord si real cu 100.000km mai mult sau poate si peste. e drept ca eu conducand mult in germania m-am obisnuit ca si nemtii sa trag mereu frana de mana la stationare si chiar si la semafor ca sa nu il orbesc pe ala din spatele meu mai ale noaptea. Ei au si o reglementare parca in acest sens...
ce poate sa faca initiatorul topicului este sa ii faca compresia sa vada daca este in parametrii si apoi sa verifice ambreiajul si daca totul este ok atunci asta este...
ce poate sa faca initiatorul topicului este sa ii faca compresia sa vada daca este in parametrii si apoi sa verifice ambreiajul si daca totul este ok atunci asta este...