Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • stx

  • Mesaje scrise: 256
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Salut ce ai mai rezolvat cu masina, cilindri sunt afectati toti sau doar unu, eu l-am bucsat am cumparat piston nou (600 de ron aftermarket ) cuzineti segmenti garnitura chiulasa si sa vedem ce mai trebuie .
Skip ads

  • vladtrs

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2011

  • Mesaj Privat
Salut,

In final, am cumparat bloc motor SH - 600 eur, de pe un astra din 2007, deci mai nou decat ce aveam eu..

Nu stiu ce a mai fost afectat si in ce stare sunt celelalte parti, asa mi s-a recomandat sa schimb tot motorul - mai simplu, mai sigur, dar probabil ca mai ieftin.

Tu ce ai patit de fapt, si cat de ajunge reparatia ?
  • stx

  • Mesaje scrise: 256
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2010

  • Mesaj Privat
salut am ramas fara apa , si un piston s-a incalzit si si-a zgariat cilindrul , am optat pe bucsare cilindru(200 ron) planare chiulasa (100 ron) piston cuzineti si segmenti +ce mai trebuie , nu cred ca depasesc(sper) 1500 cu totul , manopera nu o platesc .
  • seftaka

  • Mesaje scrise: 1,184
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2011

  • Mesaj Privat
@stx, realizezi ca motorul nu va mai fi la fel! Cand este facut la fabrica, toata treaba se face intr-o atmosfera controlata, nu la garaj de nea caisa!
  • vladtrs

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Apr 2011

  • Mesaj Privat
@seftaka Mda, ai dreptate, clar... dar cand nu ai de ales, ce poti sa faci. Acum cand pun costurile cap la cap, si ajung pe la 20% din valoarea masinii, imi vine sa imi smulg parul din cap Smile
  • mariani

  • Mesaje scrise: 769
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Mokka 2014
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2007

  • Mesaj Privat
seftaka a scris:@stx, realizezi ca motorul nu va mai fi la fel! Cand este facut la fabrica, toata treaba se face intr-o atmosfera controlata, nu la garaj de nea caisa!


Sal....scuzati ca ma bag si eu ln discutie.dar eu nu lnteleg treaba asta cu garajul lui nea Caisa si fabrica..!
auzi tu atmosfera..! ma firar el sa fie...nu vrea sa li si cant cand demontez chiuloasa!
de unde si pana unde mitul acesta..!
cum adica sa numai functioneze motorul la fel..
la fel am patit si eu cand a picat turbina..sa nu o reconditionez ca numai functioneaza ln parametri ...
ca numai are aceeasi putere motorul...
sunt povesti chestiile astea..
baieti...eu preferam sa schimb motorul complet...nu pe bucati...un coleg a patit la fel..fisura la blocul motor.. a cumparat motor complet cu 1000 euroi...si cu asta basta...mult mai mic este costul sa demontezi motorul de pe masina si remontat cel cumparat..dar fiecare alege varianta mai usoara...
toate bune..!
  • stx

  • Mesaje scrise: 256
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Sper sa nu fie mare diferenta , oricum nu stiu ca o sa mai tin masina , vb omului care mi-a facut reparatia (erau cel putin 20 de motoare acolo si multi ani in urma) prin asta nu am pierdut nimic , am doar de castigat ca puteam sa imi cumpar segmenti de cota 3 si crestea compresia si trageam o teapa , dar nu e fair-play , plus ca acel inginer m-a asigurat de cel putin 300.000 de km fara problema la intregul motor nu doar la acel cilindru , acum asta astept sa vina piesele sa vedem ce iese.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR