Limonada
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Timisoara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
- King of the road
- **
- 489 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Mures
King of the road
- Mesaje scrise: 489
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
- Darkness
- **
- 368 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Targu Mures, RO
Darkness
- Mesaje scrise: 368
- Locatie: Targu Mures, RO
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- edgstyle
- **
- 371 mesaje
- din 23 Dec 2007
- Vectra 1999 x20dth
- Constanta
edgstyle
- Mesaje scrise: 371
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1999 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2007
- Mesaj Privat
Salutare tuturor!
Si ca sa fiu si eu in pas cu moda postez si eu pe un topic pe care nu s-a mai scris de buna vreme!
Am un vectra b caravan x20dtl si as vrea ca cei mai in masura sa ma sfatuiasca in urmatoarea dilema:masina mea are 82 cai si mi se pare cam lenesa,dorind sa-i cresc puterea am gasit pe net un cip power box,care mai aduga 28 de cai dupa cum spune cel care le comercializeaza.O altaalternativa ar fi rescrierea epromului care este destul de migaloasa,adica desfacerea ecu dezlipirea eprom,montare slot sau lipirea epromului inscriptat cu softul modificat.
Problema mea este urmatoarea:am stat si am tot citit si chiar nu mai stiu ce varianta sa aleg!Mie mi-ar conveni mai mult power box fiind mai usor de montat,dar nu sant sigur de calitatile lui.
In final rog pe cei care cunosc si au asemenea variante sa ma scoata si pe mine din ceata!
Si ca sa fiu si eu in pas cu moda postez si eu pe un topic pe care nu s-a mai scris de buna vreme!
Am un vectra b caravan x20dtl si as vrea ca cei mai in masura sa ma sfatuiasca in urmatoarea dilema:masina mea are 82 cai si mi se pare cam lenesa,dorind sa-i cresc puterea am gasit pe net un cip power box,care mai aduga 28 de cai dupa cum spune cel care le comercializeaza.O altaalternativa ar fi rescrierea epromului care este destul de migaloasa,adica desfacerea ecu dezlipirea eprom,montare slot sau lipirea epromului inscriptat cu softul modificat.
Problema mea este urmatoarea:am stat si am tot citit si chiar nu mai stiu ce varianta sa aleg!Mie mi-ar conveni mai mult power box fiind mai usor de montat,dar nu sant sigur de calitatile lui.
In final rog pe cei care cunosc si au asemenea variante sa ma scoata si pe mine din ceata!
bobooo
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2008
- Mesaj Privat
- rstefan
- **
- 456 mesaje
- din 10 Jul 2006
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
rstefan
- Mesaje scrise: 456
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2006
- Mesaj Privat
ia legatura cu maiandrei pentru un remap.. iti va creste puterea de la 101cp la 125cp doar prin optimizarea softului
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=12856
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=12856
sss
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2008
- Mesaj Privat
Deju
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Timis
- Masina: Zafira 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2009
- Mesaj Privat
- Marius-GSI
- *
- 7 mesaje
- din 18 Mar 2009
- Astra 1992 c20ne
- Bucuresti
Marius-GSI
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2009
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
^Gonjo^
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2008
- Mesaj Privat
de chip tuning nush dak s-a mai scris sau nu ... si sper sa stiu corect ... este inlocuirea cipului cu altu de capacitate mai mare pentru a scrie un soft pe el, remap se modifica doar anumite setari din senzorii masinii. La remap este foarte important cine il face ... nu vreau sa fac reclama gratis la EDS sau lu Maiandrei ... dar cred ca la Opel lui ii iese cel mai bine din cate stiu eu, de aceea eu mi-am facut remapare tot la el. Creste consumul dupa remap, daca se merge cu masina in extreme si e ceva normal, pentru ca masina are nevoie si de aer si de carburant sa nu intervina alte probleme cand este in sarcina maxima. Durata de viata a motorului poate sa scada, daca dupa remap nu este folosit cum trebuie sau nu are suficient ulei, etc, etc ... dar aceste lucruri se pot intampla la fel si fara remapare! Ideea este ca masinile noastre indiferent de firma, nu sunt toate la fel, sunt masini care au mai putini cai sau mai multi cai din fabrica, chiar daca ele au iesit stas. Testul de putere se face la Volanta la fabricant, iar la noi pe Dyno care este pe roata (deci se mai pierde din forta, pe transmisie si prin alte parti). Remapul ofera lejeritate motorului fata de softul initial, la acelasi mers scade consumul, facand ca toate componentele motorului sa functioneze dupa un soft adaptat pe masina, nu ca in fabrica la matrita. La alte masini nu dau nume, din fabrica au iesit cu probleme de soft (probabil sa le mai iasa si lor niste bani, dupa 50.000 de km cadeau injectoarele sau pompele). Inca nu am auzit de efecte secundare dupa remap, decat la oamenii care fie le-a facut nea Vasile softu pe geninchi in fata blocului, fie au facut ei modificari care trageau in jos performantele masinii.
ETI79ETY
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2009
- Mesaj Privat
salutare tuturor...
eu am un astra g/2007, Z17DTL si la 10000km i-am facut remap cu cei de la TCM Turbo, acum am peste 70000 si parca se aude un ciricait cam intre 1200 si 1800rpm, dar trage f bine, consumul normal ca a crescut in mers sport, adica undeva la 5,6-6.2%, ulei am avut numai castrol edge, am facut reviziile la 15000km la reprezentanta, mare teapa am luat, iar de la 60000km le fac din 10 in 10mii. eu sunt multumit de remap, ramane sa vad cat tine motorul, dar sa stiti ca tot benzina ramane pe primul loc, vizavi de viteza si....
eu am un astra g/2007, Z17DTL si la 10000km i-am facut remap cu cei de la TCM Turbo, acum am peste 70000 si parca se aude un ciricait cam intre 1200 si 1800rpm, dar trage f bine, consumul normal ca a crescut in mers sport, adica undeva la 5,6-6.2%, ulei am avut numai castrol edge, am facut reviziile la 15000km la reprezentanta, mare teapa am luat, iar de la 60000km le fac din 10 in 10mii. eu sunt multumit de remap, ramane sa vad cat tine motorul, dar sa stiti ca tot benzina ramane pe primul loc, vizavi de viteza si....
^Gonjo^
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2008
- Mesaj Privat
bobooo
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2008
- Mesaj Privat
- gabby_
- **
- 238 mesaje
- din 25 Sep 2010
- Astra 2005 DTH
- Constanta
gabby_
- Mesaje scrise: 238
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2010
- Mesaj Privat
edgstyle a scris:Salutare tuturor!
Si ca sa fiu si eu in pas cu moda postez si eu pe un topic pe care nu s-a mai scris de buna vreme!
Am un vectra b caravan x20dtl si as vrea ca cei mai in masura sa ma sfatuiasca in urmatoarea dilema:masina mea are 82 cai si mi se pare cam lenesa,dorind sa-i cresc puterea am gasit pe net un cip power box,care mai aduga 28 de cai dupa cum spune cel care le comercializeaza.O altaalternativa ar fi rescrierea epromului care este destul de migaloasa,adica desfacerea ecu dezlipirea eprom,montare slot sau lipirea epromului inscriptat cu softul modificat.
Problema mea este urmatoarea:am stat si am tot citit si chiar nu mai stiu ce varianta sa aleg!Mie mi-ar conveni mai mult power box fiind mai usor de montat,dar nu sant sigur de calitatile lui.
In final rog pe cei care cunosc si au asemenea variante sa ma scoata si pe mine din ceata!
Si ca sa fiu si eu in pas cu moda postez si eu pe un topic pe care nu s-a mai scris de buna vreme!
Am un vectra b caravan x20dtl si as vrea ca cei mai in masura sa ma sfatuiasca in urmatoarea dilema:masina mea are 82 cai si mi se pare cam lenesa,dorind sa-i cresc puterea am gasit pe net un cip power box,care mai aduga 28 de cai dupa cum spune cel care le comercializeaza.O altaalternativa ar fi rescrierea epromului care este destul de migaloasa,adica desfacerea ecu dezlipirea eprom,montare slot sau lipirea epromului inscriptat cu softul modificat.
Problema mea este urmatoarea:am stat si am tot citit si chiar nu mai stiu ce varianta sa aleg!Mie mi-ar conveni mai mult power box fiind mai usor de montat,dar nu sant sigur de calitatile lui.
In final rog pe cei care cunosc si au asemenea variante sa ma scoata si pe mine din ceata!
Power box=ul ala din cate stiu pacaleste ecu ..de ce sa iti minti singur si cu buna stiinta propriul ecu cand cu o resoftare oricat de migaloasa ar fi ea stai mult mai relaxat, stiind ca ecu primeste informatii reale din partea motorului.
- Dumitrachecosmin
- **
- 69 mesaje
- din 28 Mai 2011
- Astra 2001 z16se
- Prahova
Dumitrachecosmin
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2011
- Mesaj Privat
- pirvu_daniel
- ******
- 4,578 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,578
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
mihaintz
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2010 A13DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2010
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat