- ahappyuser
- *******
- 6,747 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,747
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Rechemarile pentru strangere suruburi semicuzineti axe came la Z10/12XEP, Z14XEP sunt la modul daca nu ceri tu ce vrei, sa te sunam noi ? Eu am gasit suruburi slabite si la cele mai vechi gen 2001 Z10/12XE, suruburi tabla antival cazute in baie...
Fulia alternatorului la Z13DT si restul neamului cel adormit are ambreiaj, cand te lasa fulia nu mai angreneaza alternatorul si ai incarcare ioc.
Volanta cu masa dubla pica de obicei la motoarele cu cuplu ceva mai mare, parca e scris pe ele 200,000km dar pica si la 'slabaturile' de 1,3.
Toate problemele legate de 13JTD macaronar sunt pe forum. Cele mai grave si costisitoare care nu prea le da lumea atentie ca nu au ureche sunt la distributie. Am vazut si auzit mai toate tampeniile : intinzator gripat, suruburi desfiletate si gasite in baie, pinion spart sau in alta pozitie etc. Odata sarita distributia hai ca faci motorul dar costurile sunt mari si va papa ulei.
Acum ceva timp discutam cu niste samsari care se respecta, aduc numai masini fara masa dubla, fara DPF, fara easytronic etc. Mai bine se intorc doar cu duba plina de jante, cauciucuri, diverse la comanda dar masini 'problema' la vanzare mai bine lipsa. Dupa ce ramai cu ea in drum iti piere cheful.
Fulia alternatorului la Z13DT si restul neamului cel adormit are ambreiaj, cand te lasa fulia nu mai angreneaza alternatorul si ai incarcare ioc.
Volanta cu masa dubla pica de obicei la motoarele cu cuplu ceva mai mare, parca e scris pe ele 200,000km dar pica si la 'slabaturile' de 1,3.
Toate problemele legate de 13JTD macaronar sunt pe forum. Cele mai grave si costisitoare care nu prea le da lumea atentie ca nu au ureche sunt la distributie. Am vazut si auzit mai toate tampeniile : intinzator gripat, suruburi desfiletate si gasite in baie, pinion spart sau in alta pozitie etc. Odata sarita distributia hai ca faci motorul dar costurile sunt mari si va papa ulei.
Acum ceva timp discutam cu niste samsari care se respecta, aduc numai masini fara masa dubla, fara DPF, fara easytronic etc. Mai bine se intorc doar cu duba plina de jante, cauciucuri, diverse la comanda dar masini 'problema' la vanzare mai bine lipsa. Dupa ce ramai cu ea in drum iti piere cheful.
- emoboy
- OP
- 142 mesaje
- din 26 Feb 2012
- Corsa 2004 z13dt
- Prahova
emoboy
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2012
- Mesaj Privat
Sa nu credeti ca 3200 au fost toti banii care ii aveam pentru o masina:-p,mai am bani pregatiti pentru reparatii.Momentan am schimbat uleiul a doua oara(ca sa se curate motorul ca dupa 2zile se s-a inegrit si uleiul nou Aral 10W40 care a fost primul schimbat de mine)am schimbat toate filtrele,am mai schimbat si un arc pe fata,un rulment la aceeasi roata si acum mai am sa schimb lantul.
- emoboy
- OP
- 142 mesaje
- din 26 Feb 2012
- Corsa 2004 z13dt
- Prahova
emoboy
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2012
- Mesaj Privat
Mai avem in momentul in care am luat masina sa optez pentru o Astra 1,7DTI la 3850 cu tot cu negociat.Dar m-am gandit cu diferenta imi cumpar piese la Corsa.Acum nu stiu daca se merita diferenta.Bine,ca pot sa imi vad Corsa acuma si sa imi iau cand vreau o Astra,dar consuma mai mult poate si unele piese sunt mai scumpe.Oricum benzinar tot nu mi-as lua.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- pascaru_val
- ****
- 1,409 mesaje
- din 07 Jun 2005
- Astra 2006 Z17DTL
- Bucuresti
pascaru_val
- Mesaje scrise: 1,409
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2005
- Mesaj Privat
- emoboy
- OP
- 142 mesaje
- din 26 Feb 2012
- Corsa 2004 z13dt
- Prahova
emoboy
- Mesaje scrise: 142
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Feb 2012
- Mesaj Privat
Ma scuzati!Nu am inteles fraza"De schimbat lant sunt viseeee, ai mult mai multe repere."Ati vrut sa spuneti ca mai am multe inafara de lant?
Imi mai cer odata scuza ca nu am descris mai bine Astra este G-classic cu 1,7DTI cum am mai spus din 2004 adusa tot din Germania ,dar inmatriculata cu 197.000km,fata de Corsa mea mai are,sau ma rog avea 47k km in plus.
Imi mai cer odata scuza ca nu am descris mai bine Astra este G-classic cu 1,7DTI cum am mai spus din 2004 adusa tot din Germania ,dar inmatriculata cu 197.000km,fata de Corsa mea mai are,sau ma rog avea 47k km in plus.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
pascaru_val la Corsa C benzinara de 1 sau 1,2L hai si Z14XEP ai :
- bujii la 60K
- senzor vibrochen cand vrea muschii lui si dupa calitate (facatura) 5k-150k
- pompa apa 120k-150k
- de curatat throttle si EGR banal dureaza 1 ora dar iar cand nu ai ce face sau e achizitionata cu 100k
- distributie originala 100k-150k, urmatoarea daca e GM tine 150k-200k
- bobina inductie cand o vrea ea dar e mult mai buna decat la Z14XE, Z16XE, tine si peste 200k fara probleme
emoboy , ai lista cu ce se schimba la distributie in sectiunile Agila si Corsa
- bujii la 60K
- senzor vibrochen cand vrea muschii lui si dupa calitate (facatura) 5k-150k
- pompa apa 120k-150k
- de curatat throttle si EGR banal dureaza 1 ora dar iar cand nu ai ce face sau e achizitionata cu 100k
- distributie originala 100k-150k, urmatoarea daca e GM tine 150k-200k
- bobina inductie cand o vrea ea dar e mult mai buna decat la Z14XE, Z16XE, tine si peste 200k fara probleme
emoboy , ai lista cu ce se schimba la distributie in sectiunile Agila si Corsa
- wildursulika
- **
- 124 mesaje
- din 25 Jun 2008
- Corsa 2002 Z10XE
- Prahova
wildursulika
- Mesaje scrise: 124
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2008
- Mesaj Privat
- Asgard
- **
- 222 mesaje
- din 08 Jan 2011
- Astra 2002
- Bucuresti
Asgard
- Mesaje scrise: 222
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2011
- Mesaj Privat
@dancuciureanu : felicitari pentru punctele minunat subliniate la diesel vs benzina, desi conduc un diesel, si pana acum nu am avut nicio problema, iti dau perfecta dreptate pentru argumentele aduse.
PS: cei ce vor masina de oras (adica fac sub 20.000 km/an) dieselul nu este rentabil sub nicio forma iar argumente pro nu exista.
PS: cei ce vor masina de oras (adica fac sub 20.000 km/an) dieselul nu este rentabil sub nicio forma iar argumente pro nu exista.
bgd92- Suspendat
- 859 mesaje
- din 06 Apr 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
bgd92- Mesaje scrise: 859
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2011
- Mesaj Privat
Cu cat tehnologia avanseaza, masinile devin din ce in ce mai complicate, pline de electrica pt a face viata mai usoara dar mult mai costisitoare detinatorilor...deci in concluzie probleme vor fi mereu si din ce in ce mai scumpe ( filtru particule, volan masa dubla, piese mult mai slabe si fragile, etc etc )