Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • silviur31

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Valva de pe circuitul de racire e doar la masini cu ac. ? Eu nu am asa ceva-doar cele 2 furtune care intra in caloriferul interior si care intra in motor.cel cu mufa alba si cel cu mufa neagra. Deci unde ar trebui wa conectez furtunul de vacuum de la supapa de pe servofrana ca furtunul care vine de la cutia de la filtrul de polen I'll am in aer. Masina nu are ac x18xe.in rest totul e ok.
Iin plus am caldura in masina pe la picioqre nonstop ca nu e alt circuit care sa faca ca antigelul sa nu mai intre in caloriferul interior. Banuiesc ca din cauza ca furtunwsul de vacuum care ar trebui sa intre heater valve actioneaza ceva. La mine clapeta de recirculare aer interior sau exterior e blocata pe deschis si imi baga mereu aer din exterior adica aerr cald de la motor
  • Laur R.

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2009

  • Mesaj Privat
ksper a scris:Ai rezolvat problema?
Daca da, posteaza cum.


Da, am schimbat supapa control agent frigorific si problema s-a rezolvat, nu mai curge apa, INSA! De atunci nu am mai pornit aerul conditionat iar il urma cu cateva zile cand am apasat pe buton nu s-a intamplat nimic. Shocked

Am apasat supapa pe unde se umple freonul si abia mai fasaia. Intrebarea mea este prin acea supapa circula si freon iar cand am schimbat-o acesta s-a pierdut? Sau e posibil sa scape prin alta parte?
  • ksper

  • Mesaje scrise: 1,708
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Problemele de la AC-Clima se discuta in alt topic. Cauta raspunsul acolo.
  • ionut mosa

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Timis
  • Masina: Insignia 2010 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2013

  • Mesaj Privat
multumesc frumos . foarte interesant tutorialul tau. chiar nu stiam mai ninic inafara de egr . ms
  • albasete

  • Mesaje scrise: 50
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1996 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2010

  • Mesaj Privat

In imaginea aceasta, apare un furtun si peste el traseul galben cu varful sagetii spre carburator. Miercuri am gasit acel furtun scos de sub carburator si rascopt. L-am bandajat cu izolier, si merge bine motorul. Vreau sa schimb acel furtun si nu stiu daca in celalalt capat are vre-o duza sau supapa de sens. Inca nu am scos furtunul, pana nu gasesc altul de schimb.Va multumesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR