ssoorr- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z14Xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
salut,
din filtru de aer practic nu castigi nimic decat un sunet care se aude de la 3000rpm in sus .. si trage mai bine in ture ... atata tot ... dar absolut nici un cal putere
eu detin de curand o corsa 1.4 sport - 90cp , evacuare irmcher etc ... masina merge ok ptr cei 90cp este de-ajuns
sa castigi vreo 5 cai poti sa-ti schimbi toata evacuarea din motor ( de la serpi ) pana in spate si in loc de toba intermediara pui teava goala , atunci poate iei ceva cai in plus pana in 5 cp
daca vrei ca masina sa-ti traga de la 1500RPM cum trage la 3000rpm poti incerca cu bujii ngk alea cu 3 striatii
salutare numai bine
din filtru de aer practic nu castigi nimic decat un sunet care se aude de la 3000rpm in sus .. si trage mai bine in ture ... atata tot ... dar absolut nici un cal putere
eu detin de curand o corsa 1.4 sport - 90cp , evacuare irmcher etc ... masina merge ok ptr cei 90cp este de-ajuns
sa castigi vreo 5 cai poti sa-ti schimbi toata evacuarea din motor ( de la serpi ) pana in spate si in loc de toba intermediara pui teava goala , atunci poate iei ceva cai in plus pana in 5 cp
daca vrei ca masina sa-ti traga de la 1500RPM cum trage la 3000rpm poti incerca cu bujii ngk alea cu 3 striatii
salutare numai bine
- szilid
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Corsa 2002 Z10XE
- Timis
szilid
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
- departe
- ***
- 786 mesaje
- din 23 Dec 2007
- Corsa 2002 Z12XE
- Galati
departe
- Mesaje scrise: 786
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2007
- Mesaj Privat
Deci in concluzie vrei tuning faci frumos cum e unu pe club de pe uk..un transplanr de motor 1.8 16 v sau un 2.0 16 v..am eu fixatie cu 16 v..dar merge si 24:)) cred..si ai tuning:) eu unu asa o sa fac daca nu o sa mai am ce face cu motorul asta in caz de accident si altele..) dar sa speram ca nu..ptr ca..imi creste si consumul..si sincer imi place mai mult sa vad fata lu unu cu o masina tare cand il intrec si ramane prost ca e un amarat de 1.2))
- mihai_39
- ***
- 833 mesaje
- din 29 Mar 2007
- Alta tara
mihai_39
- Mesaje scrise: 833
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2007
- Mesaj Privat
Daca vrei, iti vand eu un odorizant auto care-ti creste puterea masinii cu 50%. Bling, bling.
Se stramba RAR la tine daca faci transplat cu un motor mult mai puternic (50%+ parca). Daca ai bani de dat, cumpara kit turbo si vei avea ~160cp fara presiune prea mare in turbina (cica "safe"). Motorul de 1.2L, of corsa.
Se stramba RAR la tine daca faci transplat cu un motor mult mai puternic (50%+ parca). Daca ai bani de dat, cumpara kit turbo si vei avea ~160cp fara presiune prea mare in turbina (cica "safe"). Motorul de 1.2L, of corsa.
- umblaretz
- ***
- 975 mesaje
- din 20 Jan 2008
- Corsa 2002 Z12XE
- Bucuresti
umblaretz
- Mesaje scrise: 975
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
ENJOY !
Performance kits for OPEL Z12XE Engines
Step I : Upgrade to 71kW / 97HP
includes:
• Flowtec-inlet manifold with a complete - 1186 EURO (software update of the engine control)
• Fitting of the Flowtec-inlet manifold at dbilas dynamic - 196 EURO
Step II : Upgrade to 76kW / 104HP
includes:
• Flowtec-inlet manifold with a complete - 1186 EURO (software update of the engine control)
• A set of sport camshafts - 320 EURO
• Fitting of the Flowtec-inlet manifold - 196 EURO
• Fitting of the sport camshafts - 163 EURO
Step III : Upgrade to 85kW / 115HP
includes:
• Flowtec-inlet manifold with a complete - 1186 EURO (software update of the engine control)
• A set of sport camshafts - 320 EURO
• Cylinderhead and Valve modification - 815 EURO
• Fitting of the Flowtec-inlet manifold - 261 EURO
• Fitting of the cylinderhead and of the sport camshafts - 717 EURO
All prices are in EURO and include 19 % VAT.
dbilas dynamic
Maybachstr. 3
63322 Rödermark
Tel:+49(0)6074-93328
Fax:+49(0)6074-93316
ps: Pentru Turbo se ajunge la 5000 EURO!
Performance kits for OPEL Z12XE Engines
Step I : Upgrade to 71kW / 97HP
includes:
• Flowtec-inlet manifold with a complete - 1186 EURO (software update of the engine control)
• Fitting of the Flowtec-inlet manifold at dbilas dynamic - 196 EURO
Step II : Upgrade to 76kW / 104HP
includes:
• Flowtec-inlet manifold with a complete - 1186 EURO (software update of the engine control)
• A set of sport camshafts - 320 EURO
• Fitting of the Flowtec-inlet manifold - 196 EURO
• Fitting of the sport camshafts - 163 EURO
Step III : Upgrade to 85kW / 115HP
includes:
• Flowtec-inlet manifold with a complete - 1186 EURO (software update of the engine control)
• A set of sport camshafts - 320 EURO
• Cylinderhead and Valve modification - 815 EURO
• Fitting of the Flowtec-inlet manifold - 261 EURO
• Fitting of the cylinderhead and of the sport camshafts - 717 EURO
All prices are in EURO and include 19 % VAT.
dbilas dynamic
Maybachstr. 3
63322 Rödermark
Tel:+49(0)6074-93328
Fax:+49(0)6074-93316
ps: Pentru Turbo se ajunge la 5000 EURO!
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
xalmoxis
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Corsa 1995 X 1.2 SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2009
- Mesaj Privat
Am si eu o intrebare:
Am un corsa B din 95, motor de 1.2, 45 de cai, si mai am un kadett GSI.
Problema e ca la kadett e cam praf directia, caroseria mai merge dar nu mult, interiorul e si el distrus, doar motorul, esapamentul si jantele ce mai sunt de capul lui, in rest.....
Acu apare problema.
Se poate pune motorul de pe kadett pe corsa?)
Sincer nu stiu exact ce model de motor e pe kadett dar pe corsa e X1.2 SE.
Am vorbit cu cineva cine pricepe si a zis ca daca potrivesc ceva puncte de prindere se poate dar e cam mare riscu ca la viteza sa ma arunce de pe sosea ca corsa e cam usoara.Dar adevaru e ca nici GSI-ul nu e mult mai greu.
Sincer as investi in kadett deoarece arata mult mai bine decat corsa B, dar ma tem ca o investitie mare nu ar prea avea rost.
Astept niste pareri.Multumesc anticipat.
Am un corsa B din 95, motor de 1.2, 45 de cai, si mai am un kadett GSI.
Problema e ca la kadett e cam praf directia, caroseria mai merge dar nu mult, interiorul e si el distrus, doar motorul, esapamentul si jantele ce mai sunt de capul lui, in rest.....
Acu apare problema.
Se poate pune motorul de pe kadett pe corsa?)
Sincer nu stiu exact ce model de motor e pe kadett dar pe corsa e X1.2 SE.
Am vorbit cu cineva cine pricepe si a zis ca daca potrivesc ceva puncte de prindere se poate dar e cam mare riscu ca la viteza sa ma arunce de pe sosea ca corsa e cam usoara.Dar adevaru e ca nici GSI-ul nu e mult mai greu.
Sincer as investi in kadett deoarece arata mult mai bine decat corsa B, dar ma tem ca o investitie mare nu ar prea avea rost.
Astept niste pareri.Multumesc anticipat.
- departe
- ***
- 786 mesaje
- din 23 Dec 2007
- Corsa 2002 Z12XE
- Galati
departe
- Mesaje scrise: 786
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2007
- Mesaj Privat
xalmoxis
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Corsa 1995 X 1.2 SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2009
- Mesaj Privat
sincer aia e chestia.....ca cu bani relativ stau prost.
Nu am mii de euro dar strictul necesar l-as avea.
Cu actele nu e problema ca sunt "asigurat" de cineva.
Ideea e ca nu prea am chef sa ma chinui sa scot din ambele motorul si neah, e treaba multa, si stiu cum e sa scoti un motor.
Intrebarea am adresat-o ca poate a mai facut cineva asa ceva:)).
Iara sa le vand pe amandoua presupune anumite costuri: la piete cu ele, benzina, si ca sa vand kadettu trebuie sa investesc bani in el ca sa pot sa ma deplasez linistit cu el, deoarece asa cum e mult nu pot sa cer pe el, si nu vreau sa il dau asa.
Intrebarea ramane aceasi:
E posibil sa pun un motor de 2.0 GSI de pe kadett pe corsa b cu motor X 1.2 SZ(mai sus m-am incurcat cand am scris "X 1.2 SE)?
Multumesc anticipat si multumesc si pentru interes.
Nu am mii de euro dar strictul necesar l-as avea.
Cu actele nu e problema ca sunt "asigurat" de cineva.
Ideea e ca nu prea am chef sa ma chinui sa scot din ambele motorul si neah, e treaba multa, si stiu cum e sa scoti un motor.
Intrebarea am adresat-o ca poate a mai facut cineva asa ceva:)).
Iara sa le vand pe amandoua presupune anumite costuri: la piete cu ele, benzina, si ca sa vand kadettu trebuie sa investesc bani in el ca sa pot sa ma deplasez linistit cu el, deoarece asa cum e mult nu pot sa cer pe el, si nu vreau sa il dau asa.
Intrebarea ramane aceasi:
E posibil sa pun un motor de 2.0 GSI de pe kadett pe corsa b cu motor X 1.2 SZ(mai sus m-am incurcat cand am scris "X 1.2 SE)?
Multumesc anticipat si multumesc si pentru interes.
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
alica89
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 1995 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mai 2016
- Mesaj Privat
M_A_G_U_S
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Germania
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2017
- Mesaj Privat
Am filtru sport de la K&N conic si PLAT cel conic trebuie sa nu fie langa motor altfel trage tot aerul cald iar cel PLAT inchis in cutia lui din fabrica merge SUPERB se simte la acceleratie iar pentru cunostintele tale cronny niciodata nu o sa vezi mizerie in DEBIMETRU decat daca nu sunt stranse colierele sau ai gaura in filtru de aer