Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  • cristi180

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2016

  • Mesaj Privat
Problema de aburire a geamurilor s-a rezolvat , parghia de la recirculare aer a fost scoasa din locas , asa ca degeaba se auzea ca inchide si deschide motorasul pentru ca nu activa prin parghie inchiderea si deschiderea capacului.
Skip ads

  • DAncuta

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Nov 2017

  • Mesaj Privat
adrian82 a scris:ce rola are acesta mufa care e prinsa in H-ul din caloriferul de la astra G 1,7 dty ?




va rog ajutor ,eu o am gasit-o libera aceata mufa. Masina nu baga caldura. Furtunul care iese din radiatorul de caldura este mai mereu rece , in rest toate merg bine , termostat , racirea ventilator. Aveti mila a venit iarna si am facut deja 2 lazi de cuie in masina (opel zafira a 1.6 16v z16xe)
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
acolo este un robinet care inchide si deschide apa prin caloriferul din habitaclu. vezi daca nu este firul pe acolo prin zona si lasat liber. s-ar putea sa fie si stricat si din cauza aceea a scos mufa ca sa nu mai bage cald in masina vara...
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
incearc-o pe asta poate radiatorul este infundat. (multi au reusit sa il desfunde.)
(prin zona aceea este si electromotorul, si bateria asa ca este bine sa pui un ceolofan in zona operatiei sa nu sara apa pe unde nu trebuie)

https://www.clubopel.com/vie...p=1748127#1748127 - Metoda
https://www.clubopel.com/vie...p=1754090#1754090
https://www.clubopel.com/vie...p=1748131#1748131
https://www.clubopel.com/vie...p=1748896#1748896 - Si un fericit aici.

Unele au un robinet/motoras inainte de calorifer - primadata verifica...
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?p=1753825 - cum are colegul aici.
https://www.clubopel.com/vie...p=1741729#1741729

Mufa ceea nu stiu ce rol are probabil este un senzor... asa era pus la mine.
Sunt curios si eu ce rol are daca tot ai intrebat.

nicunicu a scris:Gabor Tiberiu
cel mai bine se curata motoru cu apa sub presiune,
desfaci un frutun de la calorifer,de preferat returu,si un vasu de expansiune(unde pui antigelu)bagi un furtun cu apa sub presiune,motoru sa fie rece,ca daca bagi apa rece in motoru cald,risti sa fisurezi motoru/chiulasa,cat timp curge apa pe la furtunele caloriferului poti porni motoru dar la relanti,dupa ce a venit apa curata,opresti motoru,pui furtunu la loc si-l scoti pe cel de la radiator de jos,bagi iar apa ,dar nu mai pornesti motoru,lasi sa curga pana vine apa curata,
lasi sa se scurga apa din radiator,desfaci iar furtunu le la calorifer,si lasi sa se scurga apa din bloc,nu va curge toata,pui toate furtunele la loc,acum pui antigel roz(preferat G12 hepu) 3 bidoane,are 1,5 litri bidonu,pui 2 bidoane si daca nu a ajuns completezi cu apa distilata/dedurizata,1 litru,pornesti motoru la relantii si urmaresi vasu sa nu scada sub minim antigelu,daca a scazut completezi cu altigel dilutat cu apa 1antigel 1apa
lasi motoru sa mearga pana se incalzeste radiatoru de racire si pornesc ventilatoarele,operatia se face fara busonu pus la vas
este ceva de munca si este frig afara dar poti incerca sa ai caldura in masina
calgonu poate distruge presetupa de la pompa de apa,si sarea de lamaie este buna la salate si prajituri


Gabor Tiberiu a scris:in sfarsit! am rezolvat , am mers la spalatorie, am demontat furtunele de la radiatoru de incalzire , am bagat jet cu apa in ambele tevi, tur,retur. si surpriza mare! am caldura! multumesc tuturor ptr ajutor

T.ion a scris:E bine de stiut, metoda asta cu jet-ul.
Este mai bine asa, decat sa desfaci prin bord.

Acum ai caldurica toata iarna. Laughing


Multumim @nicunicu.
  • tulceavideo

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Tulcea
  • Masina: Astra 1998 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2013

  • Mesaj Privat
Revin cu un tutorial cat am putut filma si explica despre aceasta problema

https://youtube.com/watch?v=Oj8EuplFUPc
  • alex_ady92

  • Mesaje scrise: 80
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2016

  • Mesaj Privat
Radiatorul de la aerul condiționat din bord , știe cineva cum se scoate ?
  • crazy_man2891

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2018

  • Mesaj Privat
Buna seara. Ma poate ajuta cineva cu problema umezelii sub pres? Adica, manopera si tot ce cuprinde ?
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,854
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Îți cumperi garniturile și le poți monta singurel: chiar nu e greu. Îți trebuie putina rãbdare și chef de demontat.
  • ady84xxx

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Salut la un astra g 1.6 Z16SE din anul 2000 ce tip de calorifer e?behr sa delphi?l mai an de desfãcut suruburile de la consens (de sub masina)si as vrea sa comand oringurile mulțumesc foarte de ajutor topicul....
  • quick

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2018

  • Mesaj Privat
Ca sa fiu sigur, eu am mers la Reprezentanta Opel si am cumparat toate oringurile posibile pt Astra G.
Din cate imi aduc aminte (a fost acum 1 an) erau 4 oringuri mai subtirele (intr-un pachetel) si 2 mai grosute (in alt pachetel).
Variantele la G sunt:
- necesare doar 2 oringuri subtirele
- necesare 4 oringuri subtirele
- necesare cele 2 grosute

Toate la gramada au fost 50 lei.
  • FPalcea

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2019

  • Mesaj Privat
salut am o problema cu montarea o-ringurilor de la calorifer caldura ...curge pe la tevi ...ori cum las monta sa fie oringurile de vina su cele vechi ...montarea o-ringurilor se face prima data pe tevile ce vin din motor sau se baga in locasul de plastic care vine din radiator ...?
  • PZS
  • *
  • 1 mesaje
  • din 18 Jul 2011
  • Astra 1993 c14nz
  • Bucuresti
  • PZS

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1993 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Daca sunt oringurile vechi nu or sa ma inchida in veci... trebuie schimbate cu unele noi, curatate tevile si caloriferul in zona de contact cu garniturile, oringurile montate mai intai pe tevi si unse cu un lubrefiant care nu ataca cauciucul pt a intra mai usor in locasul lor de pe calorifer
  • OTeodorAdrian

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2019

  • Mesaj Privat
Salut bãieți am si eu o problema cu caldura dupã ce am schimbat antigelul nu a mai funcționat corect im baga aer calciu doar pe separatoarele din stâng si pe cele douã din dreapta rece sau in ori ce pozitie as pune butonul pe geam s in fata nu vine aer cald peste tot aceași problema rece si cald stie cineva ma poate ajuta
  • OTeodorAdrian

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2019

  • Mesaj Privat
Am uitat sa specific opel astra g 2.0 benzina
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR