Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • beavis

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2010

  • Mesaj Privat
am si eu o problema asemanatoare cu acceleratia intrerupe in mers acceleratia fara nici un cod de eroare la tester am inlocuit pedala acceleratie ecu si bobina inductie..........
nu umblati in ecu aiurea
deabea asteapta uni sa il trimiti la reparat sa se faca ca umbla in el sa ia bani
Evil or Very Mad Evil or Very Mad javre
Skip ads

  • Matei Dana

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Buna. Am si eu un Opel Vectra B Caravan din 2001, 1.8, si as avea nevoie de niste sfaturi vis-a-vis de niste erori descoperite de tester:
- P1122 - Accelerator Pedal Position Sensor 2 Low Input
- P1550 - Electronic Throttle Control Reduced Power
- P0340 - Camshaft Position Sensor Circuit No Signal
- P0115 - Engine Coolant Temperature Circuit High Input
- P0170 - Lean Exhaust
- C0232 - Brake System Telltale Voltage High or Open Circuit
- C0121 - Valve Relay Circuit Mallfunction.
De asemenea, are momente cand se tureaza foarte rau sau cand nu are putere si se ineaca. Va rog sa ma ajutati si pe mine cu niste sfaturi, eventual sa imi recomandati un service bun in Craiova.

Multumesc.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Calculatoare ECU si ABS defecte.
ECU se cam face, cam pentru ca nu ies toate
ABS se face sigur

LE
Bun venit pe forum !
  • Matei Dana

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Multumesc.
  • Matei Dana

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Cum se rezolva problema cu ECU? nu se poate resofta?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Grija la cine apelezi pentru depanare, sunt multi care spun ca repar si fac tampenii. Din calculator depanabil ajunge un gunoi...
  • Matei Dana

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Ai idee de un service bun in Craiova?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cu resoftare nu rezolvi nimic, daca ala ofera asa solutie e cu pluta.
Pentru depanare calculatoare studiaza pe forum. Pentru demontare/montare stergere erori tot pe forum, ieftin spre moca.
  • moticavlad

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Arad
  • Masina: Meriva 2003 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Buna cristi aceeasi problema am avuto si eu si pana la urma sa rezolvat cu reparatia ECU
erorile respective iti apar cand o calci putin si nu se mai sting
de asemenea in pedala de acceleratie sunt 2 senzori si de acolo mai departe ECU comanda pedala de acceleratie
de mentionat aceleasi erori leam avut si eu dar la 1.6 8 valve Z16SE serie motor
nu cred ca te costa mai mult de 500 lei cu totul
si vei vedea cum va merge masina
de asemenea poti verifica si sondele lambda Smile
iti urez mult succes si de asemenea nu incerca sa desfaci ECU pt ca e foarte fragil si sensibil


SUCCES Very Happy
  • MarianStancu

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Sep 2011

  • Mesaj Privat
aceeasi problema o am si eu acum...P1122 si P1550 ... aceleasi simptome.... cu ce sa incep ?
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
MarianStancu a scris:aceeasi problema o am si eu acum...P1122 si P1550 ... aceleasi simptome.... cu ce sa incep ?

pai...cu repararea sau inlocuirea ECU. Simplu,nu?
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Matei Dana a scris:Buna. Am si eu un Opel Vectra B Caravan din 2001, 1.8, si as avea nevoie de niste sfaturi vis-a-vis de niste erori descoperite de tester:
- P1122 - Accelerator Pedal Position Sensor 2 Low Input
- P1550 - Electronic Throttle Control Reduced Power
- P0340 - Camshaft Position Sensor Circuit No Signal
- P0115 - Engine Coolant Temperature Circuit High Input
- P0170 - Lean Exhaust
- C0232 - Brake System Telltale Voltage High or Open Circuit
- C0121 - Valve Relay Circuit Mallfunction.
De asemenea, are momente cand se tureaza foarte rau sau cand nu are putere si se ineaca. Va rog sa ma ajutati si pe mine cu niste sfaturi, eventual sa imi recomandati un service bun in Craiova.

Multumesc.

primele 4 coduri indica un ECU defect SAU un scurt circuit intre firele de la senzorul de rotatie ax came (camshaft) care se dezizoleaza din cauza ''imbatranirii'' izolatiei. Verifica ma intai firele la baza senzorului si apoi treci la ECU.
Urmatorul cod se refera la o functionare defectuoasa a sondei lambda 2,a catalizatorului sau o benzina proasta.
Ultimele doaua coduri indica calculatorul ABS -ului defect.
  • George Pelesca

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Revin: Am sters erorile dar persista sa apara cele pentru senzorii pedalei de acceleratie si anume 1120 si 1122 (tensiune mica) urmate de 1550 (regim avarie E-Gas). Asta din urma cred ca se refara la faptul ca ECU nu percepe bine pozitia pedalei si comuta pe regim de avarie, asa e? Cum am mai spus, nu am gasit nimic dezlipit in ECU. Ramane de verificat firele catre penala de acceleratie si interiorul pedalei. Mai departe chiar nu stiu ce ar putea fi de vina.
Altceva: La ce valoare trebuie sa urce tensiunea pe senzorii pedalei? La mine este pe senzorul 1 la 3.67v si pe al doilea 1.8v cu pedala la relanti(valori indicate pe tester). Trebuie sa ajunga la 5v sau tensiunea asta trebuie sa o am pe alimentarea lor? La throtle am 0.92 respectiv 4.12.
Si inca ceva: Ce inseamna eroarea de comunicare pe pinul #07 OBD? se refera la interfata, ca asta are doar 6 pini?
Multumesc celor care pot sa ma ajute si sa ne ajute!
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
George Pelesca a scris:Revin: Am sters erorile dar persista sa apara cele pentru senzorii pedalei de acceleratie si anume 1120 si 1122 (tensiune mica) urmate de 1550 (regim avarie E-Gas). Asta din urma cred ca se refara la faptul ca ECU nu percepe bine pozitia pedalei si comuta pe regim de avarie, asa e? Cum am mai spus, nu am gasit nimic dezlipit in ECU. Ramane de verificat firele catre penala de acceleratie si interiorul pedalei. Mai departe chiar nu stiu ce ar putea fi de vina.
Altceva: La ce valoare trebuie sa urce tensiunea pe senzorii pedalei? La mine este pe senzorul 1 la 3.67v si pe al doilea 1.8v cu pedala la relanti(valori indicate pe tester). Trebuie sa ajunga la 5v sau tensiunea asta trebuie sa o am pe alimentarea lor? La throtle am 0.92 respectiv 4.12.
Si inca ceva: Ce inseamna eroarea de comunicare pe pinul #07 OBD? se refera la interfata, ca asta are doar 6 pini?
Multumesc celor care pot sa ma ajute si sa ne ajute!
P1550 este intradevar printre altele si, (posibil) idiciu pentru functionare in regim de avarie\limp mode\,cit celelalte doua p1120,1122, se refera la semnale ne plauzibile,care ies din cei doi potentiometrii ai pedalei de acc, sau receptionarea lor de catre ECU.ca sa elimini pedaua poti face urmatoarele masuratori cu un multimetru::la corpul pedalei ai o mufa cu 6 fire dupa cum urmeaza,senzor (potentiometru) 1\. intre pinul 2, si masa pinul 4, tensiunea de alimentare de 5 volti, care trebuie sa fie constanta si stabila ,pe pinul 3 cu pedala ne apasata, tensiunea trebuie sa fie de aproximativ 0,5 1,0 v.cu pedaua actionata progresiv(relativ usor)urmaresti cresterea progresiva a tensiuni care trebuie sa ajunga la,4,5...5 volti. de asemenea urmaresti sa fie o crestere uniforma fara intreruperi .la senzorul(potentiometrul) 2 aceleasi operatii dar pe pinii 1(+5 volti) ,5 (minus,masa),si 6 tensiuneacare care iese din potentiometru doar ca aici nu va mai ajunge spre pragul de 4,5...5 v ci va indica un maxim de 3 3,5 v ,,mai poti verifica daca exista o masa corecta intre pinii 2,5 si minusul(masa caroseriei,instalatiei electrice) dar parerea mea este ca de vina este tot ECU cred ca ""cad""tensiunile de 5 volti . mentionez ca ceea ce am spus este in scopul de a incerca sa fiu de ajutor,fara intentia de a induce in eroare pe cineva daca gresesc rog sa fiu corectat.
  • George Pelesca

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Am scos mufa de la pedala de acceleratie si am masurat tensiunile cu contactul pus. M-a interesat doar cea de 5v care am gasit-o intre 2 pini si masa luata de pe caroserie, nu mai stiu care erau pinii cu 5v dar alti 2 pini erau la masa. asta inseamna ca ultimii 2 sunt iesirile cu semnalele din clapeta pe care le percepe ECU.
Am desfacut clapeta si totul parea ok apoi mi-a facut impresia ca lamelele ce intra in contact cu PCB-ul nu ar apasa asa cum trebuie pe zonele de contact (ma refer la lamelele care sunt dintr-o bucata cu pinii mufei si care sunt al dracu de sensibile la indoiri). Incercand sa le incordez ceva mai mult, am rupt una si m-am chinuit putin sa o inlocuiesc. Dupa ce am incordat lamalele si am dat cu spray de contact pe contacte, am pus totul la loc si nu a mai fost nicio problema. Mentionez ca cei 5v i-am masurat cu motorul rece, nepornit de o zi. am pornit abia dupa ce am montat pedala la loc tocmai pt a vedea daca are vreun efect reconditionarea contactelor si a avut.
Am observat ceva interesant la pedala. Gaurile de la capac sunt excentrice, cele dinspre mufa mai mult iar cele de jos mai putin. Am mutat pozitia capacului dinspre dreapta cum era pre stanga. Asta influenteaza putin cursa potentiometrelor. Dupa toata treaba am observat ca tensiunile indicate pe tester (senzorii pedalei de acceleratie) au crescut. Cred ca a fost vorba de un contact imperfect pe circuitul de la ECU la pedala ori de la pedala la ECU ori ambele. Ramane de vazut cum se comporta zilele urmatoare si o sa fac mai multe masuratori si cu multimetrul si cu testerul ca asta din urma nu am putut sa-l folosesc prea mult ca nu ma mai tine bateria la laptop Sad .
Lucian, multumesc mult pentru ajutor !


Ultima modificare făcută de George Pelesca la Joi 09 Feb, 2012 11:43 pm
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
ma bucur ca ti-am putut fi de ajutor si sper ca asta sa fi fost problema,si rezolvarea in sine ,insa ai specificat ca toate operatiile respective le-ai facut cu motorul rece .......din pacate sint cazuri cind doar la cald ECU genereaza probleme de genu asta ........dar sper sa nu fie cazul tau asteptam sa revii dupa citeva zile ........cu vesti bune.
  • beavis

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2010

  • Mesaj Privat
salutare am si eu prbleme cu pedala de acceleratie
in mers cu acceleratia apasata in viraji la dreapta imi taie acceleratia nu mai raspunde pedala pana ce indrept volanu si se accelereaza
asta face doar la cald si si dak reapas acceleratia se accelereaza
cand taie acceleratia dak apas ambreiaju se tureaza in gol in sarcina nu vre
Embarassed Embarassed nu mai stiu ce sai fac
am schimbat ecu pedala bobina face la fel
  • beavis

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2010

  • Mesaj Privat
George Pelesc ]] dak nu ai probat alta pedala e posibil sa fie din ia
eu am pus alte 2 pedale face la fel nu stiu sigur dak nu erau si alea defecte provenind de la dezmembrari
sa u trebuia setate de prin ecu dar nu prea cred
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
ciudat defect ,,,si ai ceva erori ai pus tester ceva?
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
daca face titze doar in curba atunci poate sa fie din rezervor... sa traga aer odata cu benzina.. mergi cu rezervorul aproape gol?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR