Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  3. Uleiuri, lichide și carburanți
  • cont-sters-84734

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2013

  • Mesaj Privat
DB77AAA a scris:La sub 30000 km gasesti in filtre pamant, tarana, nisip, cum vreti sa ii spuneti.

Cat despre instalatii GPL, totul tine de noroc. Pe taximetrie am vazut Milano reusite, de stiut ca sunt cele mai ieftine.
Din tot ce am "sapat" cat am avut GPL, injectie gazoasa cea mai ieftina suna cel mai bine, vrei ceva mai sus, te reorientezi, ai de unde alege din cele cu injectioe lichida, Viale, Prins, Icom...


Salut,

Eu imi sustin parerea ... cea mai buna calitativ si pret este Landi Renzo ..... Daca erau mai bune Milano, Tomasetto sau BRC probabil ca cei de la Dacia spre exemplu le alegeau pe acestea .... si din cate stiu eu si alte marci ( VW, Mercedes ... ) de autoturisme lucreaza tot cu Landi Renzo.

Eu am pe Opel Insignia instalatie Landi Renzo.
Skip ads

  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,650
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Posibil sa ma insel, in vreme ce Milano e 2000 lei, Landi e 2050 sau cam asa ceva...
  • cont-sters-84734

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2013

  • Mesaj Privat
Corect .... Landi Renzo este mai scumpa ...... dar si calitatea este alta ...
  • ador13

  • Mesaje scrise: 292
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2007 Z16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Kay a scris:
pirvu_daniel a scris:Sunt curios cati dintre voi au pe instalatiile BRC si injectoare BRC. Laughing
:

eu unul am si injectoare BRC INO3,

Si eu tot injectoare BRC INO3 am.
  • M4V3RiCK

  • Mesaje scrise: 224
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Salut !

Zafira A, Motor 1.8 Z18XE, instaltie Tomasetto Stag 200-V4.
De cand am montat-o, acum vreo 2000 de km mi se pare ca la consum e un pic cam maricel mai ales la viteze mari.

In oras cu o toroidala de 44 L, utili vreo 35 pot spune ca am facut 300 de KM, si inca mai aveam o linie jumate ! Buuun.

De 1 Mai, ma duc eu bag 30 de Litri de gaz de la Bulrom Baicului si imediat fac un drum Bucuresti-Predeal.

Pe autostrada, ce sa zic -trage bine. 130-140 Km/h constat la 3400 RPM si asta pe gaz.
Dar ma uitam ca am plecat din Bucuresti cu 4 linii jumate, si la Ploiesti mai aveam 3 !
Am zis...mah ce naiba ...iara consuma ca nebuna ?!

In fine, ajung in Predeal ma si intorc cu masina full (7 persoane aprox 550Kg), ajung in Bucuresti -340 Km si la gaz imi mai arata 2 linii.
Sa nu mai zic ca am avut in permanenta motorasul galben aprins. Ala stiu de la ce e. Ultima oara am bagat opcom-ul pe ea si mi-a dat amestec bogat -e clar !

Azi, dau sa plec cu masina la spalatorie.2 linii gaz, 350 KM de la ultima alimentare facuti pe gaz.
Trece imediat pe GPL, ca doar era cald. Insa cum ii dau un pic blana cum imi comuta imediat pe benzina !
O opresc, trec dinou pe gaz...dau 3000 de ture, iara trece pe benzina !

Intre timp, mi s-a stins si beculetul galben.
Insa problema persista. Pe gaz, abia abia ajungea la 4000 de RPM (chestie nemaintalnita pana acum), pe benzina se tura imediat !

Nu stiu ce sa aiba.

Si ca o idee, la Stag 200 trebuie o revizie ceva dupa primii 1000-2000 de km ? Si cam in ce consta aceea revizie, inafara de filtre? Ceva reglaje, se schimba niste garnituri ceva?
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
mav3rick, te duci la montator sa ti-o regleze...
  • M4V3RiCK

  • Mesaje scrise: 224
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2012

  • Mesaj Privat
@JE, intr-adevar ma duc la montator...raspuns tipic.

Montator, care dupa ce i-am zis ca masina mi-a consumat la primul plin 23 de Litri de GPL intre Buzau si Fundeni/Bucuresti (120 Km), a zis ca il iau la misto.

L-am luat si eu tare, vazand ca nu ma respecta ca virgula client "Domnule, dumneata chiar crezi ca am chef de glume? Vin acolo mergem 50 km pe E85 si vezi cu ochii tai!"
Si ce mi-a raspuns?

Citez: "Da-te-n p*** mea, ca vin peste tine si familia ta si te calc cu masina!"

E vorba de cretinu` cu laptop de la Sebi Gaz Buzau.

Ca sa "se stie !" toata lumea.

Desigur...o sa ma duc la montator.

Decat sa ma duc la montatori din astia de 2 lei, mai bine imi iau eu o interfata si daca stric, macar stiu ca am stricat eu.
Si sunt sigur responsabil ptr ceea ce fac.


PS: Singurul service unde mi se pare ca au lucrat profesionist este cel descris de nmbcatega.
Dar de, nu se pot da nume.
  • paulsmart

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Corsa 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2008

  • Mesaj Privat
-sare pe benzina cand presiunea gazului este mica (des intalnit vara cu gaz de proasta calitate)
-check aprins (amestec prea bogat,trebuie facuta recalibrare)
-se stie ca in primii 2000-3000 km consuma mai mult pana se lasa instalatia
-la revizia de 1000 km se verifica etanseitatea,se calibreaza instalatia din soft

Referitor la instalatii parerile sunt impartite Prins,Brc,Tomasetto,Landi,etc
Personal am Milano pe corsa C din 2001 aprox 60000 km pe gpl fara mari probleme decat cele intalnite imediat dupa montare (scapari mici de gaz,recalibrare) in rest super multumit.
  • nmbcatega

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Zafira 2000 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Buna ziua, ce sa spun....imi pare rau de patania colegului nostru... Confused !
Eu sunt din fire un tip mai vulcanic si extrem de temperamental, si probabil ca reactia mea pe loc vis avis de apostrofarea respectivului care ti-a reglat masina, era sa-l calc in picioare cu urmari de cel putin 30 zile spitalizare!
Cat despre cei care mi-au reglat masina..nu stiu ce sa zic...ei au facut tot posibilul dupa patania mea..mai ales cand au vazut un turbat ca mine Wink Embarassed !
Acum masina are un consum mediu de 10% gaz, foarte rar se intampla sa mai moara la relantiu, asta poate si din vina mea!
Singurul simptom acum il vad intr-o usoara pirdere de putere pret de 1s in timp ce cresc brusc in turatie si numai in dreptul 1500rpm!
Ei una peste alta nu am mari pretentii la o masina veche de 13 ani...benzina papa, ulei papa, gaz papa...e masina ce sa mai...!
  • madalin8

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2011

  • Mesaj Privat
@nmbcatega - De ce sa moara la relanti? Numai la dacie vedeam ca o tura putin cand o pornea Smile
  • nmbcatega

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Zafira 2000 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2012

  • Mesaj Privat
Nu stiu cum sa explic mai bine ca sa se inteleaga!
De exemplu cand ajung in parcare si efectuez o manevra de parcare cu spatele, si turatia care o utilizez este intre 1600-1400 rpm in momentul in care am terminat si las motorul fara a-l acelera, incepe sa subtureze (da sa moara), si ea compenseaza pana cand se stabilizeaza(dar extrem de rar se intampla sa nu reuseasca sa compenseze)!
Cam asta este pe scurt ceea ce face!
  • madalin8

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Face doar pe GPL sau si pe benzina asa? Nu cred ca e normal Smile Vreau sa-mi pun si eu GPL si am ceva frica de chestii destea Very Happy
  • Adrian Cosma

  • Mesaje scrise: 260
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2012

  • Mesaj Privat
eu am gpl instalatie clasica, cu acel comutator pe 0 adica intermediar, nu trece pe gaz oricat as tura-o, si oricat de incalzit ar fi motorul. si daca merg cu a 5-a am 100 la ora si sunt pe II adica pe gaz si dau pe 0 trece pe benzina. iar legat de ralanti, pe gaz e mai stabil si mai turat putin decat pe benzina.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
mav3rick-ule, atunci ia-ti interfata, si regleaz-o singur, na, ce sa zic...
  • M4V3RiCK

  • Mesaje scrise: 224
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2012

  • Mesaj Privat
@jE, da...poate am fost un pic cam acid. Dar zilnic raman umit de lipsa de profesionalism tipic balcanica.
Cand o sa inteleaga unii ca un client pierdut poate atrage alti clienti pierduti, nu stiu !


On topic:
S-a dovedit ca problema e de la gaz.Presiune mica.
Mi-a dat de banuit modul cum scade brusc relantiul, ca si cum nu mai are ce sa arda trecand imediat pe benzina.
Am zis sa "bag o fisa" pe banuiala asta sa vad ce se intampla, si se pare ca aia a fost.


Alimentat de la Rompetrol Fundeni/S2 pe 8 Mai, pret 2.85 (la 0:30 noaptea-Promotie?!) Very Happy cred ca e cel mai mic din RO la ora actuala.

Intr-o butelie toroidala de 44 de L au intrat 41 de L -ciudat ! Ori e de 56, ca in acte scrie cu totul altceva.

In rest, bec aprins la check-engine
cauza: amestec prea bogat

Asadar, cunoaste cineva in Bucuresti un service bun ptr instaltii GPL ? In special Tommaseto.
Si chiar profesionisti, nu carpaci.
Calibrari stand pe loc, cu laptopul in brate pe scaunul din dreapta pot face si eu.
  • andi_cimpean

  • Mesaje scrise: 395
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2002 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Aug 2007

  • Mesaj Privat
De ceva vreme cochetez cu ideea de a-mi monta GPL. Destul cu mândria de a avea benzinã.
Aº dori sã merg atât cât doresc cu maºina, fãrã sã fiu restricþionat de factorul bani/preþ benzinã.

Am gãsit o ofertã pe internet ºi aº dori pãrerile voastre cu privire la preþ ºi calitatea pieselor.


  • Cristy_13

  • Mesaje scrise: 764
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Nu pot decat sa zic ca am aceeasi instalatie cu aceleasi componente de 2,5 ani si 40.000 de km si nu am avut nici un fel de problema. Bineanteles, filtrele schimbate la timp, gaz numai de la Petrom...
Recomand.
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,026
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
M4V3RiCK a scris:

Asadar, cunoaste cineva in Bucuresti un service bun ptr instaltii GPL ? In special Tommaseto.
Si chiar profesionisti, nu carpaci.
Calibrari stand pe loc, cu laptopul in brate pe scaunul din dreapta pot face si eu.

Incearaca la cei din link-ul de mai jos la sediul de pe Vasile Lascar. Nu stiu daca monteaza instalatii ca a ta, dar eu am fost multumit de serviciile lor acum multi ani in urma.
Totusi inainte de a te duce la service pentru a avea certitudinea ca reglajul instalatiei este facut cum trebuie incearca sa rezolvi eroarea din bord. Poate ai ECU defect, cablaj intrerupt, lipituri reci etc.
http://www.majore.ro/contact.html
  • M4V3RiCK

  • Mesaje scrise: 224
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2012

  • Mesaj Privat
@Tiaz

Nope, nu are nici o treaba cu ECU. Oricum l-am cocotat de pe motor mai sus, sa nu am probleme
Cand aveam presiunea mica, se stingea check-engine-ul de la sine.
La fel si pe benzina.

Mai mult ca sigur instalatia e reglata cu picioarele.
Apropo, are vreo treaba cu amestecul dimensiunile duzelor ? La motorul meu trebuie sa fie de 4 mm.Zic si eu...

Si ms ptr informatii !
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,026
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Am vorbit cu un amic care are o instalatie BRC care initial a fost cumparata si montata pe un fiesta de 1.4 si 90 cp. Intre timp masina a facut-o dauna totala si si-a luat un omega de 2.0.
A montat instalatia pe masina dar pentru ca plamanul nu e pentru puterea motorului atunci cand se incalzeste ii da in nas sau peste 3000 de ture trece automat pe benzina. Inte timp i s-a dus termostatul si mergand cu motorul sub temperatura de lucru surprinzator, gpl-ul nu mai face figuri!
Din ce am inteles de la el ca teaba sa fie ca la carte ar fi trebuit sa schimbe plamanul, conductele si nu era sigur daca si injectoarele, deci intr-un cuvant o alta instalatie.
Ca sa fii sigur ca nu ai fost inselat de cei care ti-au montat-o verifica daca cele de mai sus sunt conforme pentru tipul tau de motorizare.

Bafta
Skip ads

  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  3. Uleiuri, lichide și carburanți

Skip ads


Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR