- mihdoi
- ***
- 720 mesaje
- din 30 Mai 2006
- Meriva 2016 B14NEL 77kW
- Bucuresti
mihdoi
- Mesaje scrise: 720
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Meriva 2016 B14NEL 77kW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2006
- Mesaj Privat
Am aceeasi problema ca a ta, cu diferenta ca nu am scos mufa. Debitmetrul meu este mort complet, eroare stocata p0100, martor abgas aprins. Am incercat sa merg cu mufa scoasa, dar motorul o lua razna. Probabil asta e motivul pentru care mi-a facut figura cu benzina efix.
Am incercat resetarea erorii prin scoaterea bornelor bateriei. Pentru aprox 10 sec, dupa pornire motor, toti martorii stinsi, apoi se aprindea martorul masina cu cheita, iar dupa inca 15-20 min se stingea si se aprindea abgas. Merg asa cu ea de aprox 3 ani (tot motive financiare, de fiecare data aparea altceva). Tot sper sa-i fac cadou un debitmetru.
Altfel, nu ma pot plange de ea
Am incercat resetarea erorii prin scoaterea bornelor bateriei. Pentru aprox 10 sec, dupa pornire motor, toti martorii stinsi, apoi se aprindea martorul masina cu cheita, iar dupa inca 15-20 min se stingea si se aprindea abgas. Merg asa cu ea de aprox 3 ani (tot motive financiare, de fiecare data aparea altceva). Tot sper sa-i fac cadou un debitmetru.
Altfel, nu ma pot plange de ea
- petrecila
- ****
- 1,096 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,096
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
Rezolvati-va problema cu MAF ca se aduna bani grei in alta parte. Daca tre sa faceti ITP adio noxe, va duceti degeaba. In carcasa MAF, mai exista un senzor de care ECU tine seama si anume IAT (intake air temperature), care este de fapt o dioda si cu care se citeste variatia de temperatura a aerului de intrare. De aceea mersul fara cupla bagata are dubla influienta.
roz13
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Vrancea
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
roz13
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Vrancea
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2007
- Mesaj Privat
multumesc ptr raspuns,dan.............dar la mine vitezometru functioneaza iar turometru nu amsi oricum acest senzor nu ma nelinisteste foarte tare ca celelalte, si anume
p0300
p0302
p0300
p0302
masina merge ca dracu.parca ar fi tractor.recunosc am umblat si am desfacut si curatat EGR.trotle body,admisia si teava egr care cred ca era infundata
am schimbat bujiile si nu s-a shimbat nimic. la cilindrul 2 bujia era uda.
as dori daca se poate sa i-au legatura cu petrecila, nu am o preferinta ptr el dar am vazut ca este mai aproape si poate chiar ne-am putea intalni.
va multumesc cu respect
p0300
p0302
p0300
p0302
masina merge ca dracu.parca ar fi tractor.recunosc am umblat si am desfacut si curatat EGR.trotle body,admisia si teava egr care cred ca era infundata
am schimbat bujiile si nu s-a shimbat nimic. la cilindrul 2 bujia era uda.
as dori daca se poate sa i-au legatura cu petrecila, nu am o preferinta ptr el dar am vazut ca este mai aproape si poate chiar ne-am putea intalni.
va multumesc cu respect
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
roz13
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Vrancea
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
roz13
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Vrancea
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- petrecila
- ****
- 1,096 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,096
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Referitor la codurile de lipsa scinteie - misfire P0300, 0301, 0302, 0303, 0304 pasii de localizare defect :
- diagnoza si urmarire parametri
- verificare de aer fals, furtune, admisie gaurita etc.
- inlocuire bujii
- proba cu alta bobina inductie, verificare stare cauciuc
- se scoate rampa injectoare si se tine indreptata spre radiator, se scoate obligatoriu mufa bobina inductie, se da la automat si se vizualizeaza daca injectoarele scuipa frumos si la fel
- se masoara compresia pe cilindri
- se masoara continuitate circuite, tensiuni, etc. dupa schema din TIS
Din pacate treaba cu compresia nu e abureala, daca pe cilindru ai compresie mica da cod misfire.
- diagnoza si urmarire parametri
- verificare de aer fals, furtune, admisie gaurita etc.
- inlocuire bujii
- proba cu alta bobina inductie, verificare stare cauciuc
- se scoate rampa injectoare si se tine indreptata spre radiator, se scoate obligatoriu mufa bobina inductie, se da la automat si se vizualizeaza daca injectoarele scuipa frumos si la fel
- se masoara compresia pe cilindri
- se masoara continuitate circuite, tensiuni, etc. dupa schema din TIS
Din pacate treaba cu compresia nu e abureala, daca pe cilindru ai compresie mica da cod misfire.
roz13
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Vrancea
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2007
- Mesaj Privat
multumesc ptr sfaturi domnul dan
am mai gasit o problema.dupa catalizator pe toba apare ca plasa de sarma,cred ca este un racord flexibil.
in jurul lui este afumat.este posibil ca din aceasta cauza sa am acele detonatii.
intr-o prima faza avand in vedere ca prima toba se mi numeste si toba detonanta(nu sunt sigur daca asa se cheama dar sigur are legatura cu detonatia)se pare ca da.
dumneavoastra ce credeti domnule dan
am mai gasit o problema.dupa catalizator pe toba apare ca plasa de sarma,cred ca este un racord flexibil.
in jurul lui este afumat.este posibil ca din aceasta cauza sa am acele detonatii.
intr-o prima faza avand in vedere ca prima toba se mi numeste si toba detonanta(nu sunt sigur daca asa se cheama dar sigur are legatura cu detonatia)se pare ca da.
dumneavoastra ce credeti domnule dan
om
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2000 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2009
- Mesaj Privat
Buna ziua tuturor.
Am patit azi dimineata pentru a doua oara in ultima saptamana urmatorul lucru: pun cheia pe pozitia II si nu mai aud acel zgomot de 2 secunde pe care il auzeam pana acum (cineva mi-a spus ca atunci se amorseaza nu stiu ce pompa). Becurile se sting si se aprind normal. Am mai patit-o si zilele trecute, dar pe parcursul zilei si-a revenit. In afara faptului ca nu mai aud acel zgomot, masina porneste si merge ca si pana acum - bine, zic eu (cu MAF deconectat, cum am spus in posturile anterioare).
Ma intreb daca e vreun semn de ingrijorare si ce s-ar impune.
Multumesc.
PS Rog mutarea, daca nu am postat unde trebuie.
Am patit azi dimineata pentru a doua oara in ultima saptamana urmatorul lucru: pun cheia pe pozitia II si nu mai aud acel zgomot de 2 secunde pe care il auzeam pana acum (cineva mi-a spus ca atunci se amorseaza nu stiu ce pompa). Becurile se sting si se aprind normal. Am mai patit-o si zilele trecute, dar pe parcursul zilei si-a revenit. In afara faptului ca nu mai aud acel zgomot, masina porneste si merge ca si pana acum - bine, zic eu (cu MAF deconectat, cum am spus in posturile anterioare).
Ma intreb daca e vreun semn de ingrijorare si ce s-ar impune.
Multumesc.
PS Rog mutarea, daca nu am postat unde trebuie.
- Furdui
- ****
- 1,067 mesaje
- din 09 Mar 2008
- Agila 2001 Z12XE
- Hunedoara
Furdui
- Mesaje scrise: 1,067
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mar 2008
- Mesaj Privat
Daca masina iti functioneaza la fel, nu ai nici un motiv de ingrijorare. Zgomotul care ar trebui sa il auzi e de la pompa de benzina care se afla in rezervor. Daca nu o auzi, ori presiunea combustibilului este in parametrii de pornire, ori din cauza zgomotelor nu o auzi tu. Nu cred ca asta ar putea fi un motiv de ingrijorare.
- petrecila
- ****
- 1,096 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,096
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
roz13 la Agila varianta originala de racord flexibil e burduf (dublu) dintr-o tabla gen aluminiu, daca tu ai varianta impletitura sirma inseamna ca a fost spart datorita agatarii si sudat altul. Toba intermediara nu are treaba cu detonatiile. Tobele intermediare sunt de doua tipuri, rotunde si ovale functie de tip motor Z12XE sau Z10XE. De asemenea varianta originala de tobe nu are coliere sau alte imbinari, este continua de la mufare la catalizator pina la iesire finala.
om pompa merge doar daca scade presiunea sub 3,8bar. Cumpara debitmetru original Bosch, nu e chestia de consum marit (e buzunarul tau pina la urma) dar amestecul mai bogat (teava esapament afumata) face rau la EGR, admisie, iti infunda in timp catalizatorul si nu este ieftin deloc, iti afuma sondele lambda care si ele costa cam mult.
om pompa merge doar daca scade presiunea sub 3,8bar. Cumpara debitmetru original Bosch, nu e chestia de consum marit (e buzunarul tau pina la urma) dar amestecul mai bogat (teava esapament afumata) face rau la EGR, admisie, iti infunda in timp catalizatorul si nu este ieftin deloc, iti afuma sondele lambda care si ele costa cam mult.
kyki78
- Mesaje scrise: 22
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
- szilid
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Corsa 2002 Z10XE
- Timis
szilid
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
P0340 - Senzorul de la Axe came - poate sa fie contact imperfect, senzor stricat (asta mai putin probabil), distributie sarita.
P01405 - Eroare de EGR, mai exact de la senzorul de pozitie al tijei EGR (trebuie curatat!)
Cel mai bine mergi faci o citire parametrii, si verifici distributia
La problema cu EGR gasesti documentatie aici: https://www.clubopel.com/vie...=9280&start=0
P01405 - Eroare de EGR, mai exact de la senzorul de pozitie al tijei EGR (trebuie curatat!)
Cel mai bine mergi faci o citire parametrii, si verifici distributia
La problema cu EGR gasesti documentatie aici: https://www.clubopel.com/vie...=9280&start=0
- constantin tabacaru
- *
- 21 mesaje
- din 24 Jun 2009
- Agila 2001 z10xe
- Neamt
constantin tabacaru
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Neamt
- Masina: Agila 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2009
- Mesaj Privat
Salut.Am incercat si eu o diagnoza fara laptop,adica metoda cu acc. si frana,n-am depistat nimic.Am simulat o defectiune prin scoatera mufei de la debitmetru si nimic.Am fost la un amic care efectuaza diagnoze,mi-a gasit P302,adica problema la pistonul 2(bobina de aprindere,bujie.benzina proasta,izolator cauciuc,etc).Am sa le i-au pe rand in functie de valore.