- 2kappa
- ***
- 988 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
- adrian.barliba
- *
- 5 mesaje
- din 14 Mai 2013
- Agila 2001 z12xe
- Bucuresti
adrian.barliba
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2013
- Mesaj Privat
nu imi mai porneste compresorul de AC. am masurat pe mufa electromagnetului de cuplare a ambreiajului compresorului si circuitul este intrerupt. pot demonta ambreiajul cu compresorul nedemontat de pe motor fara sa pierd freonul din instalatie? am gasit ca piesa de schimb pt compresorul DELPHI, ambreiajul cu bobina, rulment si fulie. multumiri anticipate.
- 2kappa
- ***
- 988 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Agila 2005 z 1.0 xep
- Bucuresti
2kappa
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2005 z 1.0 xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
Incearca sa stai de vorba cu @LDivora care se pare ca e tatucul lor, posibil sa fie remediabila problema. Il gasesti prin topicurilea cestea:
https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=20
https://www.clubopel.com/vie...75&highlight=
https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=20
https://www.clubopel.com/vie...75&highlight=
- adrian.barliba
- *
- 5 mesaje
- din 14 Mai 2013
- Agila 2001 z12xe
- Bucuresti
adrian.barliba
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mai 2013
- Mesaj Privat
Surubel94
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Arad
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2016
- Mesaj Privat
- danzog
- **
- 174 mesaje
- din 21 Mar 2013
- Agila 2003 Z12XE
- Teleorman
danzog
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Teleorman
- Masina: Agila 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2013
- Mesaj Privat
@Surubel94:
Intrã direct pe site-ul http://www.ariazone.com menționat la postul lui @2kappa de la aceastã paginã(pag..
Intrã direct pe site-ul http://www.ariazone.com menționat la postul lui @2kappa de la aceastã paginã(pag..
ady_maka
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Timis
- Masina: Agila 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2014
- Mesaj Privat
Salut.
astazi incercand sa reglez unde sa sufle aerul in masina butonul s-a dat peste cap(s-a simtit gripat ceva si am aplicat putina forta). acum nu mai pot regla directia aerului orice as face, plus ca nu mai coincid desenele cu unde sufla. il pot face sa sufle in fata + picioare sau doar la picioare. A mai patit cineva ceva de genu? Daca da ce s-ar fi putut defecta? am scos casetofonul sa vad ce e acolo in speranta ca as putea face ceva, dar nu prea am vazut nimic. Butonul actioneaza pe ceva ax cu roti dintate de stie el sa regleze unde sa bata?(eu asta banui ca s-a defectat) Daca dau consola cu butoane jos trebuie sa am atentie mare la ceva anume?
Multumesc anticipat.
astazi incercand sa reglez unde sa sufle aerul in masina butonul s-a dat peste cap(s-a simtit gripat ceva si am aplicat putina forta). acum nu mai pot regla directia aerului orice as face, plus ca nu mai coincid desenele cu unde sufla. il pot face sa sufle in fata + picioare sau doar la picioare. A mai patit cineva ceva de genu? Daca da ce s-ar fi putut defecta? am scos casetofonul sa vad ce e acolo in speranta ca as putea face ceva, dar nu prea am vazut nimic. Butonul actioneaza pe ceva ax cu roti dintate de stie el sa regleze unde sa bata?(eu asta banui ca s-a defectat) Daca dau consola cu butoane jos trebuie sa am atentie mare la ceva anume?
Multumesc anticipat.
- danzog
- **
- 174 mesaje
- din 21 Mar 2013
- Agila 2003 Z12XE
- Teleorman
danzog
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Teleorman
- Masina: Agila 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2013
- Mesaj Privat
@ady_maka:
Pt.a scoate panoul central de la butoane(AC,ventilator,reglaj distribuție aer,radiocas/cd player,scrumiera,bricheta),fii atent la deșurubarea contrapiuliței de la brichetã și la extragerea din clicurile laterale din plastic ale panoului sã nu se rupã.
Referitor la butonul reglajului de distribuție aer în interior, presupun cã forțându-l ai rupt știftul în care era prins de ax sau ai deteriorat profilul pãtrat al axului sau al butonului și decalându-se de la poziție,nu se mai sincronizeazã/nu mai coincid simbolurile de pe panou cu indicele de poziție al butonului și clapeta distribuitorului de aer.Nu am desfãcut niciodatã sistemul de ventilare menționat de tine dar presupun cã în interior se aflã o clapetã care închide/deschide succesiv și dirijeazã aerul aspirat și refulat în interior.Consider cã trebuie sã sincronizezi butonul pe ax cu poziția clapetei și simbolurile de pe panou în așa fel încât sã coincidã cu direcția de refulare a aerului în interior.
Pt.a scoate panoul central de la butoane(AC,ventilator,reglaj distribuție aer,radiocas/cd player,scrumiera,bricheta),fii atent la deșurubarea contrapiuliței de la brichetã și la extragerea din clicurile laterale din plastic ale panoului sã nu se rupã.
Referitor la butonul reglajului de distribuție aer în interior, presupun cã forțându-l ai rupt știftul în care era prins de ax sau ai deteriorat profilul pãtrat al axului sau al butonului și decalându-se de la poziție,nu se mai sincronizeazã/nu mai coincid simbolurile de pe panou cu indicele de poziție al butonului și clapeta distribuitorului de aer.Nu am desfãcut niciodatã sistemul de ventilare menționat de tine dar presupun cã în interior se aflã o clapetã care închide/deschide succesiv și dirijeazã aerul aspirat și refulat în interior.Consider cã trebuie sã sincronizezi butonul pe ax cu poziția clapetei și simbolurile de pe panou în așa fel încât sã coincidã cu direcția de refulare a aerului în interior.
ady_maka
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Timis
- Masina: Agila 2003 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2014
- Mesaj Privat
@Danzong:
Dupa Inca o incercare am observat ca butonul actioneaza un cablu, care la randul lui actioneaza acea clapeta de dirijare a aerului, dar mi se pare ca panoul nu e prins doar in cleme ci si in niste suruburi(sunt in spatele casetofonului). Ceea ce ma ingrijoreaza pe mine sunt cele 2 guri de ventilatie din mijoc, in ideea can nu stiu/nu vad cum sunt prinse. Imi e umpic peste mana sa sa il desfac si sa stric si mai mult. Am actionat cablul cu mana si merge in toate pozitiile😀. Am incercat sa il resincronizez, dar fara folos, probabil s-au rupt dintii de la rotite. Din am vazut eu butonul nu se poate schimba doar el, pare a fi un ansambul turnat intre toate butoanele (temperature, intensitate, directie si recirculare). Pe moment nu am gasit nimic online sa il pot achizitiona. Treaba e nasoala daca nu gasesc pana in toamna cand se face frig.
Dupa Inca o incercare am observat ca butonul actioneaza un cablu, care la randul lui actioneaza acea clapeta de dirijare a aerului, dar mi se pare ca panoul nu e prins doar in cleme ci si in niste suruburi(sunt in spatele casetofonului). Ceea ce ma ingrijoreaza pe mine sunt cele 2 guri de ventilatie din mijoc, in ideea can nu stiu/nu vad cum sunt prinse. Imi e umpic peste mana sa sa il desfac si sa stric si mai mult. Am actionat cablul cu mana si merge in toate pozitiile😀. Am incercat sa il resincronizez, dar fara folos, probabil s-au rupt dintii de la rotite. Din am vazut eu butonul nu se poate schimba doar el, pare a fi un ansambul turnat intre toate butoanele (temperature, intensitate, directie si recirculare). Pe moment nu am gasit nimic online sa il pot achizitiona. Treaba e nasoala daca nu gasesc pana in toamna cand se face frig.
- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
Salut dragi agiliști! A trecut timpul și ne-am împuținat. Pe la dezmembrãri gãsesc aproape orice piesã de Agila, semn cã se cam duc sãrãcuțele de ele! Ajutați-mã cu un sfat, voi, care ați mai rãmas! Am rãmas fãrã aer condiționat brusc, într-o pantã, cand coboram pe frânã de motor. Am crezut cã s-a spart ceva și am pierdut freonul. Surprizã: am dus mașina la verificat/încãrcat instalația și robotul acela automat a bãgat 180 ml de freon cu verdictul cã nu sunt scurgeri. Dacã pornesc AC-ul crește turația motorului dar nu bagã rece. Dimpotrivã, bagã fierbinte! La 35°C afarã cred cã e logic...! Ideea e cã nu prea am vãzut postãri cu instalații de AC sparte la Agila ci cu diferite cauze electrice. Dupã niște probleme cu alternatorul și altele, parcã nu mai am energia sã caut rezolvarea singur, de aceea vã rog sã mã ajutați sã fac rapid o verificare, înainte sã cheltuiesc alți bani pe compresor, filtru freon, etc. Or mai fi și altele de verificat. Unde am bãgat freonul nu mã mai duc din douã motive: 1) au și ei robotul acela, singurul element inteligent din magazinul acela, cã nu-i pot spune service, care calculeazã cât freon ai și cât îți mai trebuie dar nu le au decât cu vânzarea la ml de freon sau ulei; 2) a umblat un cetãțean cu un aparat de mãsurã pe la relee și siguranțe și mi s-a pãrut foarte neștiutor de m-am pus pe mine sã-i desfac capacul de la blocul de siguranțe de sub volan. Apoi, grabnic mi-a dat redirecționare cãtre un meseriaș sã-mi umble la compresor. Nu înainte de a-i plãti freonul! 😀 Aștept, deci, sfaturi, cat mai utile, sper, cã s-a pus cãldura pe noi!
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
- Lyonel
- ***
- 545 mesaje
- din 21 Nov 2012
- Agila 2002 Z12XE
- Arges
Lyonel
- Mesaje scrise: 545
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2012
- Mesaj Privat
Am verificat cu aparatul de mãsurã și am tensiune la mufa compresorului. Ultima soluție a fost sã merg la service. Din fericire am nimerit unde trebuie, la niște oameni care știau ce fac. Era bobina compresorului arsã. Au rezolvat-o în 10 min. Nu știu dacã au înlocuit-o sau au lipit ceva pe-acolo dar m-au chemat sã-mi arate cã existã o uzurã la un simering în compresor și pe-acolo am avut și vor exista în continuare mici pierderi de freon/ulei. Eu vãzusem cã praful depus dupã fulia compresorului avea o tenta verde, deci remarca lor era corectã. Se pare cã nu existã cale de reparație pentru acea uzurã, deci...alt compresor sau completare freon și ulei de la an la an, dacã pierderile sunt mici. În TIS scrie clar cã garniturile de la conducte, cele de la cuplajul comun de la compresor trebuiau înlocuite dupã demontare dar neavând, le-am lãsat tot pe-alea. Greșit! Când m-am dus sã umplu instalația de rãcire bãieții au vãzut cã rãsufla pe la garnituri, sau mã rog, pe la una din ele. Au golit iar instalația și mi-au dat ei garnituri (sunt douã O-ring-uri verzi, de dimensiuni diferite). Vreau sã spun cã demontarea și remontarea compresorului, înlocuirea garniturilor le-am fãcut cu mâna mea pentru cã ei nu aveau timp de manopera asta decât dupã weekend iar eu mã grãbeam sã rezolv odatã...