- rusescuandrei
- *
- 25 mesaje
- din 19 Jun 2014
- Corsa 2002 Z12XE
- Constanta
rusescuandrei
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2014
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- rusescuandrei
- *
- 25 mesaje
- din 19 Jun 2014
- Corsa 2002 Z12XE
- Constanta
rusescuandrei
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2014
- Mesaj Privat
- rusescuandrei
- *
- 25 mesaje
- din 19 Jun 2014
- Corsa 2002 Z12XE
- Constanta
rusescuandrei
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2014
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
krysztoff
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2015
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 7,138 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 7,138
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
Am gasit coduri diferite pentru sonda lambda 1.
0258006171 si 0258006501. Care ar fi diferenta dintre ele?
Nu stiu de unde ai codurile astea de Bosch... Primul e Ok, al doilea nu cred...
Daca sonda 1 e prima pe evacuare, este un singur cod original(ptr motorul tau) 9193148, cu echivalenta 0258006171 sau 0258986171.
Despre diferenta, n-am idee...
krysztoff
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2015
- Mesaj Privat
ccrys
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2014
- Mesaj Privat
La sfatul mecanicilor am inceput cu schimbare bujii si apoi bobina de inductie.De cand am luat o din Germania,am facut 50.0000 km si nu i am curatat niciodata clapeta si egr.
Mananca si ulei iar toba este neagra.I am facut test de compresie si a iesit bine (12 bari) pe toti cilindrii.
Acum dupa ce am curatat clapeta,am pus o la loc si cand o pornesc imi moare motorul.Daca scot mufa de la sonda lambda merge perfect.ce ar putea sa aiba?
Singura eroare stocata dupa testul cu agrafa este p0100,ce probabil este din cauza ca am scus mufa de la sonda lambda.
Un prieten mi a zis ca e posibul sa am un scurt la sonda lambda.Am verificat tot,nu aveam ce sa nu pun inapoi pt ca nu am scos decat cele 2 suruburi mari,restul de 4 de la clapeta si mufa.Era jale ce era in clapeta:ma gandesc ca nu mai lucra cum trebuie si acum cand vine aerul puternic,lamda citeste valorile.
Ce masuatori trebuie facute cu multimetru si cum?
Mi-e teama sa n-o schimb degeaba.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,464 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,464
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
ccrys
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2014
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,464 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,464
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
i0nutz83
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Targoviste
- Masina: Corsa Z12XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2007
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
VALI6-7
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2018
- Mesaj Privat
oxygen sensor-NOT PASSED;
catalyst-NOT PASSED;
oxygen sensor heater-NOT PASSED;
misfire-PASSED;
fuel system-PASSED;
components-PASSED.
Deci, sunt trei elemente la care mi-a afisat "NOT PASSED". Dar coduri de eroare pentru sondele lambda si catalizator nu imi afiseaza, nici la testul cu pedale si nici la testul cu interfata OBD II. Valorile afisate sunt oscilante. Dau doua exemple:
Ex.1: O2S1 volt. (B1) (0,67V); O2S1 trim (B1) (-19,53%); O2S2 volt. (B1) (0,66V); O2S2 trim (B1) (%).
Ex.2: O2S1 volt. (B1) (0,14V); O2S1 trim (B1) (-17,19%); O2S2 volt. (B1) (0,65V); O2S2 trim (B1) (%).
Niste explicatii, interpretari imi puteti oferi, va rog?
Mentionez faptul ca, testul cu OBD II l-am facut cu motorul pornit, la relanti, cam la un minut dupa pornire.
VALI6-7
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2018
- Mesaj Privat
Se pune o saiba in spatele discului cu faze pentru a il apropia de senzor.
Mecanicul tau nu a stiut asta http://workshop-manuals.com...dtc_p0340_is_set/
Cu câțiva ani în urmã, am schimbat distribuția toatã, inclusiv pinioanele. Am fost nevoit sã o schimb din cauza unui incident. Uleiul se fãcuse ca vaselina, s-a rupt lanțul, mi-a lovit 4 valve. Pompa de apã a scãpat nevãtãmatã. Cei de la service(HONDA) mi-au spus cã trebuie fãcutã rectificare planeitate la chiuloasã. Am fãcut-o. Mi-au înlocuit distribuția. Dupã ce mi-am luat mașina din service, dupã vreo 2 ore s-a aprins "check engine" în bord și de atunci merg cu el tot timpul aprins. Și am și oscilații de turație la relanti, între 700 și 900. Cod eroare: P0340. Am fost la reprezentanța Opel din Craiova, mi-au spus cã nu mã pot rezolva, pentru cã nu se mai produc distribuții pentru Corsa C din 2002 și cã, distribuția pe care o am pusã nu cade bine la pinioane(ceva de genul acesta). Acum, pentru cã am citit ce ai scris aici, fac legãtura cu ceea ce mi s-a întâmplat mie. Problema este cã, întradevãr, mecanicii nu cunosc trucul cu șaiba. Ba mai mult, se uitã ciudat la mine când le spun. Unii îmi spun cã de vinã ar fi faptul cã am fãcut rectificarea chiuloasei și nu trebuia. Cã rectificarea se face numai când se folosește garniturã de reparații pentru chiuloasã. În concluzie, nu am gãsit niciun mecanic dispus sã îmi punã acea piulițã în spatele pinionului. Și uite-așa, circul cu "check engine" aprins în bord de ani buni.
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
VALI6-7
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2018
- Mesaj Privat
VALI6-7
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Dec 2018
- Mesaj Privat
Multumesc pentru indemnul tau, dar inafara de faptul ca mai completez cu ulei, cu antigel si fac plinul la rezervor, in rest nu ma bag sa fac pe "viteazu'". 😊 Pentru ca sunt foaaarte neindemanatic la "chestii" de reparat la masina. 🙄
Apropos, ce este trusa de calare? 😉