- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
- Mirabela
- **
- 149 mesaje
- din 18 Jan 2011
- Insignia 2011 A20DTH
- Timis
Mirabela
- Mesaje scrise: 149
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2011
- Mesaj Privat
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
- razvan_tdk
- **
- 54 mesaje
- din 01 Sep 2011
- Insignia 2011 A20DTH
- Bucuresti
razvan_tdk
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2011
- Mesaj Privat
Primul model de butoias cica nu se mai fabrica:
In schimb a fost inlocuit cu alt model (cod 55587333):
Am gasit pe un forum rusesc ca ar functiona cu un filtru de combustibil (care costa 5 lei):
A incercat cineva ?
Daca poate cineva care are deja butoiasul original sa il masoare si sa ne comunice dimensiunile.....ne-ar ajuta la alegerea unui filtru de combustibil...
In schimb a fost inlocuit cu alt model (cod 55587333):
Am gasit pe un forum rusesc ca ar functiona cu un filtru de combustibil (care costa 5 lei):
A incercat cineva ?
Daca poate cineva care are deja butoiasul original sa il masoare si sa ne comunice dimensiunile.....ne-ar ajuta la alegerea unui filtru de combustibil...
f11
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Mures
- Masina: Insignia 2012 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2009
- Mesaj Privat
- Bogdan SBA
- *
- 21 mesaje
- din 11 Feb 2016
- Insignia 2010
- Sibiu
Bogdan SBA
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2016
- Mesaj Privat
- bogdan_alexandru
- *
- 3 mesaje
- din 23 Nov 2017
- Insignia 2012
- Bucuresti
bogdan_alexandru
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2017
- Mesaj Privat
Cu riscul de a imi lua suturi ca "trezesc" un topic destul de vechi, as avea o intrebare: ce diametru are furtunul acela in care intra rezervorul si de unde se poate da comanda? Din cate am vazut, noul rezervor nu mai vine cu inca o bucata de furtun, precum versiunea mai veche. Nu dati cu parul, d-abia am intrat in randul oamenilor cu Insignia
- livcro
- ******
- 4,577 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,577
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
- bogdan_alexandru
- *
- 3 mesaje
- din 23 Nov 2017
- Insignia 2012
- Bucuresti
bogdan_alexandru
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2017
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,577 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,577
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
- bogdan_alexandru
- *
- 3 mesaje
- din 23 Nov 2017
- Insignia 2012
- Bucuresti
bogdan_alexandru
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2017
- Mesaj Privat
- catalin30ro
- *
- 7 mesaje
- din 24 Jan 2017
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
catalin30ro
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2017
- Mesaj Privat
Salutari, ma alatur si eu cu problema "horcaitului" la accelerare, poate au mai patit si altii si ma pot ajuta cu o idee cum sa scap de acesta!
De ceva timp nu reusesc sa ii dau de cap horcaieli produse la accelerare in treapta 2-3 cand masina ajunge la o turatie ..si vreau sa accelerez, apas pedala si aud un "horrr", o horcaiala cat timp apas usor pedala de acceleratie. Nu stiu ce este, cert e ca s-a schimbat electrovalva desi a mea era buna...si s-a montat si un rezervor de vacuum.. Ma gandesc sa nu fie de la astea...din moment ce s-a verificat traselul furtunelor de la turbina si intercooler si sunt intacte. O fi fisurat sau o avea probleme acel butoias sau chiar electrovalva sau cablul siliconic care l-au adaptat pt a monta butoiasul?
Acel horcait la accelerare este de parca zici ca masina trage sau pierde aer pe undeva...in stanga se aude cand stai pe scaunul soferului...si daca dau geamul jos si merg si accelerez ..se aude mult mai pronuntat ca un horcait spre bazait...cutia de viteze este automata, nu cred ca e stricata ca ar harai la orice turatie a motorului si la relanti ...
La ce ma sfatuiti sa ma uit sau ce ar putea avea si de unde mai ales? La relanti daca o accelerez nu se aude nimic, doar in mers...la accelerare dupa 50km/h ..se aude mai accentuat.. Cineva spunea sa verific si injectoarele? M-ar putea ajuta cineva din Bucuresti cu o diagnoza opcom sa vedem ce valori au? Binenteles ca fac cinste!
Multumesc,
De ceva timp nu reusesc sa ii dau de cap horcaieli produse la accelerare in treapta 2-3 cand masina ajunge la o turatie ..si vreau sa accelerez, apas pedala si aud un "horrr", o horcaiala cat timp apas usor pedala de acceleratie. Nu stiu ce este, cert e ca s-a schimbat electrovalva desi a mea era buna...si s-a montat si un rezervor de vacuum.. Ma gandesc sa nu fie de la astea...din moment ce s-a verificat traselul furtunelor de la turbina si intercooler si sunt intacte. O fi fisurat sau o avea probleme acel butoias sau chiar electrovalva sau cablul siliconic care l-au adaptat pt a monta butoiasul?
Acel horcait la accelerare este de parca zici ca masina trage sau pierde aer pe undeva...in stanga se aude cand stai pe scaunul soferului...si daca dau geamul jos si merg si accelerez ..se aude mult mai pronuntat ca un horcait spre bazait...cutia de viteze este automata, nu cred ca e stricata ca ar harai la orice turatie a motorului si la relanti ...
La ce ma sfatuiti sa ma uit sau ce ar putea avea si de unde mai ales? La relanti daca o accelerez nu se aude nimic, doar in mers...la accelerare dupa 50km/h ..se aude mai accentuat.. Cineva spunea sa verific si injectoarele? M-ar putea ajuta cineva din Bucuresti cu o diagnoza opcom sa vedem ce valori au? Binenteles ca fac cinste!
Multumesc,
LOVE
- Mesaje scrise: 89
- Locatie: Dolj
- Masina: Insignia 2010 DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2014
- Mesaj Privat
- Marian Goleanu
- *
- 30 mesaje
- din 19 Apr 2015
- Insignia 2011
- Galati
Marian Goleanu
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2015
- Mesaj Privat
- DCiobanu243
- **
- 175 mesaje
- din 09 Jul 2017
- Astra 2013 A20DTH
- Dambovita
DCiobanu243
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2013 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jul 2017
- Mesaj Privat
Salut! Am si eu o problema la o Astra J 2.0 cdti automata, in momentul cand inchid/deschid capota sau dau cu podul palmei in ea se aude un zumzait si am inteles ca de vina ar fi electrovalva de vacuum.
1. Mai este ceva de urmarit in comportamentul ei ca sa imi dau seama ca ea este cauza? vibreaza, ceva specific in comportamentul masini? oricum am sa o mai urmaresc, alte simptome nu mai are, sau nu imi dau seama (sunt la prima masina diesel).
2. Ce se poate intampla, ce efecte poate da in cazul in care aceasta electrovalva este defecta? Am inteles ca este responsabila cu modificarea geometriei turbinei, si ma gandesc ca de bine nu poate fi daca nu mai este in "toate mintile".
3. Am vazut ca multi au montat un rezervor de vacuum pentru rezolvarea problemei(cel putin in privinta zgomotului), sa ma pregatesc de aceasta modificare? Oricum inainte o sa caut un service/mecanic bun.
1. Mai este ceva de urmarit in comportamentul ei ca sa imi dau seama ca ea este cauza? vibreaza, ceva specific in comportamentul masini? oricum am sa o mai urmaresc, alte simptome nu mai are, sau nu imi dau seama (sunt la prima masina diesel).
2. Ce se poate intampla, ce efecte poate da in cazul in care aceasta electrovalva este defecta? Am inteles ca este responsabila cu modificarea geometriei turbinei, si ma gandesc ca de bine nu poate fi daca nu mai este in "toate mintile".
3. Am vazut ca multi au montat un rezervor de vacuum pentru rezolvarea problemei(cel putin in privinta zgomotului), sa ma pregatesc de aceasta modificare? Oricum inainte o sa caut un service/mecanic bun.
- mihai_cod
- **
- 170 mesaje
- din 17 Feb 2016
- Insignia 2010 a20dth
- Suceava
mihai_cod
- Mesaje scrise: 170
- Locatie: Suceava
- Masina: Insignia 2010 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2016
- Mesaj Privat
- Bogdan SBA
- *
- 21 mesaje
- din 11 Feb 2016
- Insignia 2010
- Sibiu
Bogdan SBA
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2016
- Mesaj Privat
- urs.ar
- **
- 158 mesaje
- din 19 Nov 2015
- Insignia 2012
- Arad
urs.ar
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Arad
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2015
- Mesaj Privat
- mihai_cod
- **
- 170 mesaje
- din 17 Feb 2016
- Insignia 2010 a20dth
- Suceava
mihai_cod
- Mesaje scrise: 170
- Locatie: Suceava
- Masina: Insignia 2010 a20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Feb 2016
- Mesaj Privat