Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A
  • arias

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2010

  • Mesaj Privat
salut ....am si eu nevoie de manualul de reparatie pentru vectra a 1.7td isuzu....orice manual pt aceasta masina de mecanica sau parte electrica...multumesc .
Skip ads

  • arias

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Astra 2011 A20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2010

  • Mesaj Privat
[
salut ....am si eu nevoie de manualul de reparatie pentru vectra a 1.7td isuzu....orice manual pt aceasta masina de mecanica sau parte electrica...multumesc .
  • deleted-61307

  • Mesaje scrise: 740
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mar 2011

  • Mesaj Privat
In documentatii vectra in primele pagini ai manuale complete pt vectra A.
  • marianbuda

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1993 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Revin si eu cu detalii privind pornirea la Vectra mea .
Am remediat urmatoarele :
- am schimbat bobina de la bendix si platoul cu perii la electromotor (350 Ron manopera plus piese)
- am pus bujii NKG ( 320 Ron )
- rectificat pastile supape admisie ( 35 Ron demontat si montat de pastile + 35 Ron planatul pastilelor)
Rezultatul :
Masina porneste la prima cheie, mentionez ca la mine supapele de admisie au fost deschise toate patru, cele de evacuare fiind in regula .
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,747
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
marianbuda a scris:Revin si eu cu detalii privind pornirea la Vectra mea .
Am remediat urmatoarele :
- am schimbat bobina de la bendix si platoul cu perii la electromotor (350 Ron manopera plus piese)
- am pus bujii NKG ( 320 Ron )
- rectificat pastile supape admisie ( 35 Ron demontat si montat de pastile + 35 Ron planatul pastilelor)
Rezultatul :
Masina porneste la prima cheie, mentionez ca la mine supapele de admisie au fost deschise toate patru, cele de evacuare fiind in regula .

Daca iti mai amintesti, la momentul cand ai postat prima data in acest topic (01 Feb, 2012 9:57 am) eu ti-am scris asta :

ahappyuser a scris:@marianbuda

Welcome back... ! Daca iti amintesti bine, eu ti-am dat un sfat pertinent si in cunostinta de cauza (intr-unul alt post din topicurile tale) privind pornirea mai grea la rece, si anume "sa-ti rectifici pastilele de pe supape" conform manualului de reparatii. Daca vrei sa o faci, ai ocazia sa o faci acum, inainte sa umbli la alte lucruri mai complicate si mai scumpe de pe acest motor.

A trecut aproape un an de atunci... dar tot e bine, chit ca e in ceasul al 12-lea macar acum ai facut ce trebuie.

In general asta e problema cu motoarele astea de Isuzu 1.7TD/1.5TD, trebuie verificate pastilele de pe supape la fiecare 100.000km - sau chiar mai putin, in caz ca se merge cu ulei motor de calitate mai slaba si acesta e schimbat la multi km.
  • marianbuda

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1993 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Iti spun ca am vorbit cu mecanicul despre pastilele de la supape, si el a tinut sus si tare ca nu este de acolo . Am vorbit cu un coleg de-al lui si
i-am spus si lui de pastilele de la supape, l-am verificat impreuna si a zis ca este o problema cu admisia imi sunt deschise supapele .
Am cautat o saptamana sa aflu pe cineva priceput la chiuloase, si am gasit un batran in jur de 70 de ani . Batranelul a rezolvat problema in 10 minute .
  • nicumaresalul

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1992 isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Salutare la toata lumea.Dupa o iarna grea si nasoala,am reusit sa rezolv niste probleme:
1-electromotorul;dupa ce a fost reparat de un nene care mi-a strans capacul la electromotor si nu voia sa se mai invarta,i-am schimbat eu,luni,carbunii si merge ca nou.........;
2-semeringul de la pompa de vacum din spatele alternatorului;intrucat,alternatorul era borat tot de ulei,atat in interior,cat si in exterior si acul de la turometru urca de nebun,fara sa accelerez tare motorul si can il lasam la relanti,scadea acul turometrului in jos si se aprindea bateria si semnul"!",am hotarat sa inlocuiesc semeringul dintre pompa de vacuum si alternator si sa shimb carbunii,zis si facut......;
3-iar acum vorbim de ceva mai frumos care nu am apucat sa rezolv:PASTILELE DE LA SUPAPE.Azi am desfacut capacul de la axul cu came,am ridicat masina pe un cric,am bagat-o intr-a 5-a si am invartit de roata pana ce fiecare cama ramanea cu varful in sus si mi-a rezultat urmatorile valori dintre cama si pastile:
A1-0,00(lipit)
E1-0,15
A2-0,00
E2-0,20
A3-0,00
E3-0,20
A4-0,00
E4-0,15 (A-admisie;E-evacuare;1,2,3,4...nr cilindrilor)
Am reusit sa scot o singura pastila si anume cea de la pistonul 2,evacuare(E2)SI SCRIA PE EA 2,90(cred ca este din fabrica).Ca,sa rezolv toata treaba,mi-ar trebui un micrometru,pe care nu am de unde face rost,inafara de asta i-mi trebuie un atelier de rectificare in plan,care si asta nu este posibil....intrebarea mea ar fi,daca i-au la toate supapele de evacuare pastile de grosimea 2,90 si la cele de admisie,(Ex.3,00mm)trebuie sa scot una si de acolo sa vad ce scrie pe ea,ii posibil sa mearga?
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,747
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Nu poti lua toate pastilele la aceiasi valoare nici daca chiuloasa e noua si motorul e de Ferari. Trebuie scoasa pe rand fiecare pastila, iti notezi cu un marker de calitate pe fiecare pastila ce este ea, ex. A1 (admisie piston 1) sau E1 (evacuare piston 1) dar nu uita sa faci si un tabel pe hartie cu aceleasi notatii si valori, pentru ca sa stii cat rectifici din fiecare sau cum comanzi fiecare pastila de noua. Micrometru are OBLIGATORIU cel care are si masina de rectificat plan.

Dar e bine ca te-ai apucat si tu intr-un final de chestia asta. Banuiesc ca ai folosit un set de lere ? Motorul nepornit in ziua respectiva inainte de masuratori si temperatura motorului (adica cea exterioara daca motorul a stat oprit 12 ore) TREBUIE sa fie 20grade C, pentru ca sa fie cat mai corecte masuratorile. Deasemenea, pastila o scoti apoi o stergi de ulei si o tii in mana intotdeauna folosind o carpa, ca sa nu se dilate de la caldura palmei sau a degetelor. Apoi o masori.

Din valorile de mai sus se pare ca ai o problema la supapele de admisie daca nu poti baga nicio lera, asta inseamna ca cel mai probabil ele sunt partial deschise (chiar daca foarte putin). Acum... sa facem putina matematica, cu aplicare pe pastila pe care ai reusit sa o scoti de pe supapa de evacuare a pistonului 2 :
1.1 distanta intre supapele de evacuare si axul cu came atunci cand cama este orientata vertical in sus trebuie sa fie 0,25mm
1.2 tu ai masurat si ai obtinut valoarea de 0,20mm (asta inseamna ca in timp supapa a urcat in sus spre ax cu 0.05mm, valoarea asta e normala si reprezinta uzura)
1.3 daca ai putea sa rectifici plan pastila respectiva, ar trebui sa iei din ea (sa o subtieizi cu) 0,05mm
Daca nu poti rectifica pastila, atunci se schimba treaba, astfel :
2.1 masori cu un subler (clasic sau digital) grosimea pe care o are pastila acum. Ea nu mai are grosimea initiala care e stantata pe ea, pe partea din spate, ci are mai putin pentru ca intre timp ea s-a mai subtiat de la uzura. Iti notezi pe hartie aceasta valoare, sa zicem ca pastila are X mm. Ea e acum mai groasa decat trebuie cu 0,05mm, deci pentru ca pastila cea cumparata de noua sa fie la grosimea corecta ar trebui ca ea sa aiba X-0,05mm si asta e valoarea pe care trebui sa o comanzi.

Iti recomand sa gasesti pe cineva cu masina de rectificat plan care sa poata sa iti mai rectifice din pastile, daca dupa rectificare nu a luat destul din ele. La comandarea unei pastile noi trebuie sa masori cat mai corect, altfel tot la rectificare ajungi sau mai rau la inlocuire daca pastila e prea jos sub ax si distanta pana la ax e prea mare.

Si un ultim sfat : probabil ca nu trebuie rectificate toate pastilele, in sensul ca odata scoase afara si masurate, cel mai probabil ca unele dintre ele vor putea fi folosite pe scaunele de la unul din celelalte pistoane si se vor potrivi acolo la fix (daca se potrivesc acolo le si lasi pe pistoanele respective, apoi inainte de a le duce la rectificat pe cele ce ti-au ramas mai bagi odata pastilele sub ax in ordinea care consideri ca te avantajeaza ca doar acum stii cat au ele in grosime ca le-ai masurat mai inainte, apoi masori din nou distanta pana la ax cu lera si iti notezi valorile, iar pe urma le scoti si le duci la masina de rectificat). La mine s-au rectificat 4 pastile din 8 si una am schimbat-o cu alta de la alt motor (unul de Renault) ca era prea subtire deja.

L.E
Pretul pentru rectificarea unei pastile la noi in Sibiu a fost de 10lei/buc (in Octombrie 2012).
  • nicumaresalul

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1992 isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Multumesc tare mult''ahappyuser ''.M-i se pare foarte simplu,numai ca nu gasesc in Iasi masina de rectificat in plan,sau poate nu am cautat in deajuns.Ii o idee foarte buna treaba cu inlocuirea pastilelor de la un piston la altul.Ii posibil ca una sau mai multe pastile de la admisie sa se potriveasca pe evacuare si invers.Acum,inainte de a da jos toate pastilele,trebuie sa gasesc aceasta masina de rectificat.Partea nasoala este ca sunt presat de timp,saptamana care vine trebuie sa fac naveta de la Iasi la Bacau si asta incepand de miercuri.Voi mai da niste telefoane si voi mai cauta pe net,poate gasesc ceva.Te tin la curent.Multumesc inca odata.
  • nicumaresalul

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1992 isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Revin cu noutati.....am dat pastilele jos si pe ele scriau urmatorile valori:
A1-2,96
E1-2,94
A2-2,88
E2-2,90
A3-2,92
E3-2,94
A4-3,00
E4-2,94
Astea sunt valorile care erau inscriptionate pe pastile.Acum trebuie sa plec in oras sa le masor,sa vad cat s-au ros din ele si pe urma sa dau comanda de altele noi sau daca gasesc vre-o masina de rectificat,sa le fac pe loc.Va salut si revin.
  • nicumaresalul

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1992 isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Noutatile sunt in floare...Smile
Am reusit sa le duc la un omulet sa m-i le masoare si sa le rectifice.Am pus fiecare pastila intr-un pliculet si am scris pe fiecare plic,cat trebuie luat din pastila respectiva.Omul a inteles ce trebuie de facut si la ce temperatura trebuie facuta operatia(masurarea pastilelor).Azi si maine nu poate sa m-i le rezolve,dar pana vineri,sunt gata.Abea astept:)Revin dupa ce le face.Salutari!
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,747
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Daca dupa rectificare si remontare in chiuloasa valorile masurate sunt corecte pe fiecare supapa (distanta 0.15mm la cele de admisie si 0.25mm la cele de evacuare) o sa-ti sune motorul a diesel japonez (astea au sunetul lor specific) motorul o sa mearga rotund, o sa-ti scada unpic fumul, o sa scada putin consumul, va fi mai fasneata si o sa porneasca (dupa ce o pui pe bujii) ca o benzinara Wink .
  • nicumaresalul

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1992 isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Deci sa incepem cu inceputul....''I-am dat viagra la baba mea...''Smile)
Am reusit si am primit pastilele.Le-am montat la motor si i-am dat cheie.Am impresia ca s-a speriat de cheie si a pornit la sfert....nu-mi venea a crede cum a pornit si cum torcea motorul,eu eram invatat sa mearga in trei,sa dardaie,sa paraie,mai si scotea fum,te mai si inecai in el.......dar acum,totul s-a schimbat,absolut totul!
''ahappyuser ''i-ti multumesc din suflet pentru ajutorul care m-il ai acordat.Mii de km fara probleme.Salutari!
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,747
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Ma bucur ca si la tine dorinta de a reusi a fost mai mare decat teama de esec si ai dus treaba asta cu rectificarea pastilelor pâna la capat.

Mai ramane doar sa-i dai un ulei sintetic bun (ex. Motul X-Cess 5w40) si filtre de calitate (MANN pentru motorina, MAHLE pentru aer) iar schimbul de consumabile sa-l faci la cel mult 10.000km. Filtrul de motorina poti sa-l schimbi odata pe an adica la intrarea in iarna (asa fac si eu) dar cel de aer neaparat sa-l schimbi odata cu uleiul.

Sa'auzim de bine!
  • nicumaresalul

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1992 isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Sincer sa-ti spun,nu mi-a fost nici odata frica sa nu-mi mearga ceva reparat de mine la masina.Am calificare de Ajutor Mecanic Auto si la examen,prin tragere la sort,mi-a cazut subiectul M.A.C(motoarele prin aprindere prin comprimare) rezultand nota 9 si felicitari din partea comisiei.Ceea ce este important,e faptul ca ador motoarele diesel.
Maine sau sambata schimb sigur consumabilele si uleiul.Voi schimba si filtrul de motorina ca nu a fost schimbat de anul trecut si in apropierea iernii il voi mai schimba o data.
Ce ma mai intereseaza,este o modificare la motor pentru marirea puterii.Nu vreau sa-l exploatez la maxim,sa-l storc ca un buriete,vreau sa mearga in ''limita bunului simt''.Dar asta voi citi in topicul tau''ahappyuser ''despre tuning motor si cu ajutorul tau si al colegilor,voi face si chestia asta,dar inainte de toate,voi face modificarea asta la motor,dupa ce trece nunta mea Very Happy
Mult noroc si sanatate!
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,747
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Pai iti urez sa ai parte de masina, mai ales ca o sa ai mare nevoie de ea in apropiere de momentul cand va avea loc nunta Smile.

Inainte de a te apuca de cresterea puterii motorului, iti recomand sa tii cont de urmatoarele :
- daca pe pompa de injectie nu mai ai capacul de protectie al surubului de debit, eu unul nu as mai incerca sa-i cresc puterea ca daca nu e la valoarea de fabrica atunci deja ai debitul marit si daca nu trage suficient cu debitul marit nu vei face altceva decat sa o faci sa fumege mai rau
- la fel, daca ai demontat pompa de injectie si nu ai pus-o sus folosind un ceas comparator atunci nu ai avansul corect reglat si daca îi mai dai debit nu vei face altceva decat sa o faci sa fumege mai rau
- daca îi cresti puterea la motor, pe viitor va trebui sa mergi OBLIGATORIU pe un ulei full sintetic gen 5w40 si filtrele cele mai bune, asta implica costuri suplimentare la revizii. Aaa, si sa nu uit, va trebui sa fii permanent cu ochii pe ceasul de temperatura, ca odata cu cresterea puterii acest motor se va incalzi mai mult si vara iti vor pleca ventilatoarele de racire mai des (astea trebuie sa fuctioneze corect amandoua, separat sau combinat pe ambele viteze).
  • nicumaresalul

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1992 isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Ai dreptate''ahappyuser '',capacul de la surubul de debit al motorinei de pe pompa de injectie,nu-l mai am si la el s-a tot umblat.Intradevar,cand apas brusc pedala de acceleratie,i-mi cam iese fum.
Iar in legatura cu pompa,nu stiu daca a fost umblatat la ea sau nu,dar stiu sigur ca ma voi duce la un pompagiu renumit la noi,in Ruginoasa,sa-mi verifice pompa si injectoarele.
Cu uleiul si consumabilele,le-am luat la cunostinta,iar in legatura cu racirea,voi pune un termostat de 80 Grade C daca gasesc si un termontact(termocupla) de 82-87 Grade C.In fine ,am multe in cap in legatura cu masina mea.dar prima si prima lucrare va fi la domn pompagiu,sa stiu ca injectoarele sunt bune,pompa are presiune mare(omul are toate aparatele necesare motoarelor diesel,nu se baga la benzinare)si pe urma vor urma restul transformarilor.
Ne-auzim cu bine
  • ahappyuser

  • Mesaje scrise: 6,747
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Dupa 50.000km facuti preponderent prin oras m-am decis sa verific din nou care sunt jocurile din chiuloasa (am vrut sa vad care sunt distantele pastile-axa cu came, care este starea axului si sa-i pun o garnitura de capac Isuzu pe original - chiar vreau sa vad daca mai curge ulei pe la capac si cu garnitura asta!).

Dupa ce am facut masuratorile necesare am vazut ca 4 pastile (2 de pe supapele de admisie si 2 de pe supapele de evacuare) erau la distanta corecta. Celelalte pastile de pe supape erau astfel :
- 2 supape de admisie (A2,A3) erau mai jos decat axul cu came cu 0,15mm (aveau 0,30mm, in loc de 0,15mm).
- 2 supape de evacuare (E2,E4) erau mai jos decat axul cu came cu 0,05mm (aveau 0,30mm, in loc de 0,25mm).

Ce se intampla in motor daca pastilele de pe supape sunt mai jos decat trebuie? Tzacanitul de diesel va fi mai rar deci zgomot mai redus, axa cu came va ataca pastila mai tarziu deci supapa respectiva se va deschide mai tarziu dar se va si inchide mai repede decat ar trebui. Concret, ce inseamna asta? Ei bine pentru supapele de admisie asta inseamna ca motorul va trage mai putin aer in cilindrul respectiv, iar pentru supapele de evacuare gazele arse vor iesi mai tarziu pe esapament si poate chiar incomplet pentru cilindrul respectiv.

Dar ce s-a intamplat defapt de am gasit valorile astea? Ei bine, ultima data cand i-am facut jocurile era inceput de primavara (in luna Martie) si temperaturile erau inca joase (jocul din chiuloasa trebuie verificat la temperatura de 20 grade C si apoi se vor face corectiile necesare, asa scrie in manual) chiuloasa era mai stransa cand am masurat eu asa ca cu chiuloasa la 20+grade C cat erau afara cand am masurat eu distanta dintre pastile si axul cu came s-a marit putin. De aici si diferentele.

Eu am vreo 10 pastile de schimb, asa ca tot masurând si probând am gasit 3 pastile care s-au potrivit la mare fix, iar pentru a 4-a pastila m-am dus cu ea la rectificator a pus-o pe masina de rectificat plan mi-a luat 6 sutimi (-0,06mm) am montat-o pe scaunul supapei si s-a potrivit la fix, apoi am inchis capacul chiuloasei.

Motorul acum se aude si merge perfect rotund, chiar am constatat cu placere ca in mers cu ambele geamuri din fata complet deschise nici nu-l mai aud daca merg cu pâna in 2.000rpm.

Sunt foarte multumit de rezultat si de acest motor in mod special. Fiabil si econom, nu te lasa niciodata in drum si tine cu bugetul familiei.
  • nicumaresalul

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1992 isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Salutare "ahappyuser",suntem foarte norocosi cu aceasta motorizare de ISUZU pe masinile noastre.Eu am cumparat-o in urma cu 6 ani si nu a fost umblat deloc in motor,inafara de pastile,care eu le-am trecut in randul pieselor consumabile,si merge brici si acum,numai ca am vreo 9l/100Km consum.Stiu ca problema este de la pompa sau de la injectoare,dar acum nu dispun de timp si bani,oricum......"cand se urca puroiul de la masea la cap,atunci ma duc sa scot maseaua"....nu-i bine,dar trebuie sa mai astepte masinuta o luna doua,pana ii fac si consumul.
Numai bine va doresc la toti!
  • 1st_opel

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2012

  • Mesaj Privat
ahappyuser a scris:Atunci fa chestia asta : cu un fir izolat cu miez de cupru pui curent de pe plusul bateriei direct pe una din bujii si cineva iti cronometreaza un 7-8secunde, maxim 10sec. Apoi acel cineva da direct la automat. Poate e ceva de la releu. Mai verifica si bujiile scotand afara grila comuna de pe ele si cu firul de pe baterie atingi pe rand fiecare bujie si pe fiecare trebuie sa-ti faca scanteie cand atingi. Urmatorul lucru care l-as face ar fi sa fac un bypass la filtrul de motorina si sa pun capatul furtunului care vine din fitru intr-o sticla de plastic de 2l plina cu motorina. Faci asta seara cu motorul cald, il lasi sa mearga 3min ca sa se elimine aerul si sa-si refaca pompa de injectie presiunea in circuit, apoi opresti motorul si vezi cum pornesti dimineata. Si mai uita-te sa nu-ti curga motorina din pompa de injectie sau in capatul injectoarelor.

Daca tot nu te ajuta, atunci as suspecta injectoarele sau pompa de injectie. As mai lua in calcul si faptul ca dupa ce cineva ti-a umblat la injectoare, atunci si conducta metalica de retur dintre injectoare e suspecta, daca nu stii cat sa o strangi iti trage aer fals si ti se dezamorseaza pompa de motorina. Sau eventual verifica si furtunul de retur care duce in rezervorul de motorina si care pleaca tot de pe aceasta conducta de pe injectorul 3.



Salut.
Vad ca tu ai desfacut conducta de retur.
Eu ma tot chinui sa gasesc saibele care sunt in interior la conducta.
Am inteles ca sunt ceva saibe de cupru cu vreo 3 gaurele si au un canal. Ai avea cumva o poza sa imi trimiti de la saibe sau stii cumva dimensiunea lor?

Mersi
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR