ar_florin
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Arad
- Masina: Corsa 2002 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2012
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Se poate afla pinul daca cumperi alte instrumente si nu-l stii.
Montezi instrumentele cumparate apoi cu Op-Com citesti pin-ul din ele.
Apoi resetezi instrumentele cu pin-ul aflat.
Apoi dai reprogramare cu pin-ul masinii tale aflat la primul pas.
ar_florin
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Arad
- Masina: Corsa 2002 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2012
- Mesaj Privat
dzone
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2015
- Mesaj Privat
Va deranjez si eu cu o problema.
In urma cu ceva timp, corsica mea (2002, z12xe) nu mai pornea la cald ( daca mergeam 100 km si opream la benzinarie, pornea foarte greu). Preventiv, am schimbat electromotorul.
Problema a aparut zilele trecute, motorul se opreste in mers, dupa 150-200 km, cand masina ajunge la relanti (semafor). Nu mai porneste pe moment decat impinsa, sau o las un pic (fumez 1-2 tigari). Nu ramane nimic aprins in bord, martorul cu cheita se stinge in cateva secunde dupa ce porneste. Daca merg cu ea in Bucuresti 20-30 km, pana acum nu am avut probleme.
Am mers cu ea in service. Baietii de acolo zic ca masina nu are o problema mecanica ci la ECU. Pe tester nu au gasit o eroare, dar la relanti, pentru debitmetru are valoarea 0. Au incercat cu un alt debitmetru, aceeasi valoare 0. Daca o turez, apar valori aleatorii( 9-16). Daca scot mufa de la debitmetru, apare intr-adevar eroare. In concluzie, ei garanteaza ca este o problema de la ECU (nu o pot repara la ei).
Ce parere aveti? Este o problema de la ECU, alte sugestii?
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
dzone
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mar 2015
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
corsa101
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2011
- Mesaj Privat
Sunt detinatorul unui Opel Corsa D 1.3 ,66 kw, motorina. In august am fost intr-o zona a tarii unde a ploat 3 zile cu cc40l/mp, ploaie torentiala cu pauze in care ploua mocaneste. Dupa cele 3 zile am vrut sa pornesc masina care nu a vrut de fel sa porneasca . Nu vreau sa va rapesc timpul cu detali inutile.Concret a intrat apa in ECU , da nu o picatura doua , apa serios , cantiatea dintr-o seriga mica Cu ocazia aceasta am aflat ca acest ECU este amplasat in compartimentul stergatuare , acest compartiment fiind imediat sub parbriz. Avand polita casco am incercat sa repar masina pe polita casco . Asiguratorul a refuzat motivul fiind " defect de fabricatie / executie " . Fiind un defect de fabricatie am incercat la Opel.ro .Raspunsul celor de la Opel este o MIZERIE anume citez ; din cauza mizeriei acumulate in acel compartimet stregatuare s-au infundat scurgerile si din cauza aceasta apa de la ploaie a patruns in ECU . Va intreb pe voi , este normal ? Ma gandesc ca nu sunt singurul care a patit asa ceva ,avand in vedere locul unde este amplasat acest ECU . Locul unde este amplasat acel ECU , in opinia mea ( si nu cred ca sunt singurul trei reprezentante Opel mi-au dat dreptate dar in tipic romnesc , neoficial ca mananca o paine alba de la Opel ) este un defect de CONCEPTIE si cred ca ar fi util sa ne strangem mai multi si sa ne adresam celor de la Opel pentru a remedia aceasta conceptie gresita . Ma tot gandesc la un gen de actiune de " rechemare " in service
Pentru a evita intrebari , am rezolvat problema cu circa 1600 ron , curatat initial ECU , apoi unul second hand si copiere soft din cel vechi in cel " nou "
Astept si parerile voastre
parelul
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Alba
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2015
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
parelul
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Alba
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2015
- Mesaj Privat
parelul
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Alba
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2015
- Mesaj Privat
parelul
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Alba
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2015
- Mesaj Privat
parelul
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Alba
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2015
- Mesaj Privat
parelul
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Alba
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2015
- Mesaj Privat
- danut32
- **
- 356 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 356
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
Manifestare: cam la 500 km (respectiv o saptamana) se aprinde beculetul galben cu simbolul de motor in bord, fara alte manifestati evidente, cu codul de eroare P0130 - contact prost pe circuitul sondei de oxigen 1.
Niciodata nu s-a aprins pe loc sau la pornire, intotdeauna in mers si cu motorul cald.
A inceput asta-vara pe canicula, de atunci am facut urmatoarele:
- curatat contacte cu spray;
- verificat cablaje;
- schimbat 3 sonde lambda1, acuma am un NGK nou care merge bine;
- remapat ECU;
- reparat ECU original pe o masa cu ace, la cald (de 2 ori);
- schimbat ECU
si cu toate astea manifestarea e fix aceeasi, cu mentiunea ca dupa montarea altui ECU masina chiar trage mai bine.
Oare as putea sa-i mai fac ceva, inainte de a-i da foc ?
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- danut32
- **
- 356 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 356
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
Check mechanical functionality of the following components and all attached parts:
Exhaust system
Intake system
Injection valves
Catalytic Converter
Fuel pressure
Eu banuiesc ca ai catalizatorul infundat....dar e bine de verificat si evacuarea sa nu ai pierderi, admisia sa nu traga aer fals, presiunea benzinei, injectoarele,.
- danut32
- **
- 356 mesaje
- din 25 Apr 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Sibiu
danut32
- Mesaje scrise: 356
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2012
- Mesaj Privat