tyna
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Neamt
- Masina: Combo 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2012
- Mesaj Privat
- redghola
- **
- 171 mesaje
- din 19 Mar 2005
- Astra 2004 Z17DTH
- Brasov
redghola
- Mesaje scrise: 171
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2005
- Mesaj Privat
bigbobo a scris:buna seara! daca nu ati rezolvat problema inca va du urmatorul sfat : gasiti un atelier de pompagii sau un mecanic care sa stie sa caute codurile de eroare in calculator! aceesi problema am avut-o si eu , masina 2004 , 70 mii la bord , la pornire 2,3 minute tinut pedala acceleratie la 1500 pina se incalzea. deasemeni oprirea motorului in mers ( citeodata) service Di bass , calculator ..nici un cod de eroare, masina perfecta! dupa multi nervi , dat jos injectoare si alte alea, am inceput sa banuisec ceva asa ca am mers la niste cunostiinte la un atelier de pompe si injectoare. problema unu : regulatorul de presiune din capul pompei ( comanda in italia 700 lei ) schimbat dar....nu numai el ci si ..un contact electric la supapa de presiune, gasit intamplator de un electrician destept care a cautat cu programul de la astra de 1.7 DTI nu cu programul de meriva! atentie ! simtomele sunt intradevar de pompa dar pompele denzo ( japonia ) cu care sunt echipate aceste motoare nu prea se strica , ceea ce va spun aia din service sunt basme !
sper sa rezolvati problema, multa bafta!
sper sa rezolvati problema, multa bafta!
Salut poti face o poza cu "contact electric la supapa de presiune" la care ai avut probleme? Ma lupt de un an cu opritul motorului dupa prima chie si nu ii dau de cap... n-as vrea nici sa schimb piese din masina degeaba, pe criza asta....
mascatu_2
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira Tourer 2014 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2013
- Mesaj Privat
Va salut.....sunt un proaspat posesor de Meriva z17dth din 2004 iar de o luna de cand l-am luat, am avut si eu aceeasi problema cu relantiul la rece....dupa prima cheie, tineam turat la 1500 rotatii cateva minute sa nu se opreasca,dupa care nu mai aveam probleme toata ziua......am fost la 3 testere la care bineinteles ca nu aparea absolut nimic si eram ferm convins dupa ce am citit pe aici care e buba, ca trebuie sa ma "scarman"de vreo cateva sute si sa imi iau si eu un regulator nou....dar....m-a intrebat tatal meu de ce nu vreau sa fac o incercare si la service-ul la care merge el cu loganul lui ca sunt niste baieti foarte priceputi pe acolo(nu o sa-i dau numele sa nu fiu acuzat de reclama).....zis si facut.....mers acolo, povestit despre ce e vorba, pus din nou 2 testere pe masina si din nou.....NIMIC.... cel care a venit la masina spunandu-mi ca vrea sa o vada si la rece sa vada ce ii apare pe tester in momentul cand are acele oscilatii.....am lasat masina acolo pana a doua zi dimineata(au paza noaptea ).....revenit dimineata pus testerul....dat cheie si nu a dat nicio eroare cand avea acele fluctuatii(care culmea, nu au mai fost chiar asa de puternice)....cand a vazut ca nu face chiar asa rau cum ii spusesem eu, a zis ca imi face doar o recalibrare a regulatorului, ramanand sa revin daca mai face asa si sa dam jos regulatorul sa vedem ce se poate face.....nu ma intrebati cum a facut recalibrarea ca nu ma pricep....asa mi-a zis asa va zic si eu voua.....treaba e ca de 4 zile de cand am fost acolo nu mai oscileaza absolut deloc si sper sa ma tina cat mai mult.....va cer scuze daca v-am plictisit cu postarea mea cam lunga, dar sper sa fie de folos ...daca nu la toti .....macar unora.....va doresc multa bafta si sa va rezolvati problemele!
- cristigavrila
- *
- 6 mesaje
- din 03 Oct 2012
- Meriva 2004 y17cdti
- Dolj
cristigavrila
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Dolj
- Masina: Meriva 2004 y17cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2012
- Mesaj Privat
nu stiu ce a putut sa faca cu acea recalibrare, pentru ca daca este sistem denso, nu se poate face nimic, daca este mai cald afara , nu se mai opreste, dar in timp se accentueazã problema, si inca ceva, eu cred ca meritã sã o schimbati pentru ca mie mi-a scãzut si consumul de cand am schimbat regulatorul.
la inceput nu i-mi da nici mie nimic pe tester, dar cand problemas-a agravat, i-mi dedea ca presiunea in pompa de inalta este prea mare, asta dupa vreo 3 luni , cand nu mai stãtea la relanti nici la cald, nici la rece.
ATENTIE SA NU CADETI PE MANA ªMECHERILOR CUM AM FACUT EU .
AM FOST LA BARZÃ, ÎN CRAIOVA CARE MI-A UMBLAT LA INJECTOARE ªI MA COTONOGIT DE 1600 RON DEGEABA.
Problema mi-a rezolvat-o tot un bãiat de garaj, meseriaº bun , care mi-a spus ce e de fãcut fãrã nici un tester.
ATENTIE ªI PE INTERNET, CÃ ERA SÃ IAU ÞEAPÃ CU UNU DE PE ANUNTURI CARE M-A DUS CU VORBA VREO 2 LUNI, AVEA O OFERTÃ FOARTE TENTANTÃ, LA VREO 125 EURO, DAR NU AM INTELES CE VROIA, CRED CÃ ERA ÞEPAR DE NET, AªA CÃ AM APELAT LA O FIRMÃ DIN BUCUREªTI , ªI L-AM OBÞINUT LA 700 RON.
asa ca aveþi mare grijã
SUCCES!
la inceput nu i-mi da nici mie nimic pe tester, dar cand problemas-a agravat, i-mi dedea ca presiunea in pompa de inalta este prea mare, asta dupa vreo 3 luni , cand nu mai stãtea la relanti nici la cald, nici la rece.
ATENTIE SA NU CADETI PE MANA ªMECHERILOR CUM AM FACUT EU .
AM FOST LA BARZÃ, ÎN CRAIOVA CARE MI-A UMBLAT LA INJECTOARE ªI MA COTONOGIT DE 1600 RON DEGEABA.
Problema mi-a rezolvat-o tot un bãiat de garaj, meseriaº bun , care mi-a spus ce e de fãcut fãrã nici un tester.
ATENTIE ªI PE INTERNET, CÃ ERA SÃ IAU ÞEAPÃ CU UNU DE PE ANUNTURI CARE M-A DUS CU VORBA VREO 2 LUNI, AVEA O OFERTÃ FOARTE TENTANTÃ, LA VREO 125 EURO, DAR NU AM INTELES CE VROIA, CRED CÃ ERA ÞEPAR DE NET, AªA CÃ AM APELAT LA O FIRMÃ DIN BUCUREªTI , ªI L-AM OBÞINUT LA 700 RON.
asa ca aveþi mare grijã
SUCCES!
- elmugur
- **
- 297 mesaje
- din 05 Sep 2007
- Meriva 2004 Z17dth
- Constanta
elmugur
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Constanta
- Masina: Meriva 2004 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2007
- Mesaj Privat
Subscriu la ce a scris colegul "cristigavrila"
Z17DTH denso din 2004, imi pornea dar nu statea la relanti, daca nu o acceleram se oprea - problema ce aparea la sub 5 grade.
Am cumparat regulatorul de presiune de pe pompa de injectie original (GM Denso) sub 800 lei - firma din Bucuresti
toate problemele au disparut si a scazut si consumul
Z17DTH denso din 2004, imi pornea dar nu statea la relanti, daca nu o acceleram se oprea - problema ce aparea la sub 5 grade.
Am cumparat regulatorul de presiune de pe pompa de injectie original (GM Denso) sub 800 lei - firma din Bucuresti
toate problemele au disparut si a scazut si consumul
yoman
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2007
- Mesaj Privat
Opritul la relanti este o problema comuna pentu pompe DENSO folosite la opel, nissan, mazda si toyota pina in 2005. Recomand pe cineva care aduce acest senzor de presiune pentru pompa de inalta marca denso cod 294009-0120 la un pret undeva pina in 600ron.Eu am cumparat pentru masina mea mazda 6. Daca doriti puteti sa ma contactati la 0767115201 si va dau nr de tel al domnului fara nici o obligatie. Sa aveti bafta.
PS: piesa originala in cutie.
PS: piesa originala in cutie.
- redghola
- **
- 171 mesaje
- din 19 Mar 2005
- Astra 2004 Z17DTH
- Brasov
redghola
- Mesaje scrise: 171
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mar 2005
- Mesaj Privat
La mine problema s-a rezolvat cand mi-am dat seama ca in mufa de pe capacul "paharului" de la filtrul de motorina exista o fisura(in jurul celor 2 cleme) si pe acolo tragea aer fals. Cand stationa mai mult timp(ex peste noapte) pompa de nalte se dezamorsa si functiona numai cat mai avea pe furtun... Solutia de urgenta si care este in ca in functie: acoperirea cu cateva picaturi de silicon; asta pana la achizitionarea unui nou capac. Consumul a scazut si motorul nu mai moare dimineata, iar fluctuatia a scazut considerabil si ea. Tot ce sper este ca atunci cand va avea un capac nou sa dispara si acea fluctuatie sesizabila doar pe acul turometrului...
PS repet asta a fost rezolvarea in cazul meu, si nu neg problemele celorlalti cu regulatorul de presiune!
PS repet asta a fost rezolvarea in cazul meu, si nu neg problemele celorlalti cu regulatorul de presiune!
- cristimoraru
- *
- 24 mesaje
- din 26 Oct 2010
- Meriva 2004 Z17DTH
- Dolj
cristimoraru
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Dolj
- Masina: Meriva 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2010
- Mesaj Privat
Meriva 1,7 cdti Z17DTH
am si eu aceeasi problema cu pornirea grea la temperaturi sub +5C ......pornesc masina si apoi daca nu tin acceleratia apasata timp de vreo 5 minute imi moare motorul pe loc sau cind vreau sa plec de pe loc .....pe perioada de vara nu am deloc problemele astea..imi porneste perfect
din ce am citit aici si pe alte threaduri am dedus ca trebuie schimbat regulatorul de presiune ca sa nu mai am probleme in iarna care va veni....si de la unii am inteles ca dupa ce au schimbat regulatorul de presiune le-a scazut si consumul ....precizez ca am consum de 8,5% in oras si de 6% in afara ....sa fie de la regulator ?
merita regulatorul la second sau sa fiu mai sigur mai bine nou ?
o sa incerc sa caut in magazine sa vad cit costa unul nou si va anunt apoi ce am facut ....am si o eroare pe tester P1216
ceva sfaturi ?
am si eu aceeasi problema cu pornirea grea la temperaturi sub +5C ......pornesc masina si apoi daca nu tin acceleratia apasata timp de vreo 5 minute imi moare motorul pe loc sau cind vreau sa plec de pe loc .....pe perioada de vara nu am deloc problemele astea..imi porneste perfect
din ce am citit aici si pe alte threaduri am dedus ca trebuie schimbat regulatorul de presiune ca sa nu mai am probleme in iarna care va veni....si de la unii am inteles ca dupa ce au schimbat regulatorul de presiune le-a scazut si consumul ....precizez ca am consum de 8,5% in oras si de 6% in afara ....sa fie de la regulator ?
merita regulatorul la second sau sa fiu mai sigur mai bine nou ?
o sa incerc sa caut in magazine sa vad cit costa unul nou si va anunt apoi ce am facut ....am si o eroare pe tester P1216
ceva sfaturi ?
- cristimoraru
- *
- 24 mesaje
- din 26 Oct 2010
- Meriva 2004 Z17DTH
- Dolj
cristimoraru
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Dolj
- Masina: Meriva 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2010
- Mesaj Privat
am uitat sa precizez ca vara la cald ( de fapt din aprilie pina in noiembrie cind nu sunt temperaturi scazute) imi porneste greu masina....adica nu o ia imediat cum dau cheie..mai dureaza 1-2 secunde...dar nu am probleme sami moara apoi motorul cum patesc pe temperaturi scazute....porneste cu intirziere de 1-2 secunde si apoi merge fara sa se innece motorul ....pe cind iarna porneste tot la fel de greu cu 1-2 secunde intirziere dar apoi daca nu o tin accelerata se opreste motorul ....
pornirea de 1-2 secunde intirziere sa fie tot de la regulatorul de presiune ? sau sunt probleme de injectoare ? injectoarele fiind Denso ...masina are 150 000 km ...nu stiu daca sunt reali sau nu
multumesc daca primesc sfaturi
eroarea care o am pe tester ....si care a aparut pe tester dupa ce sa ambalat motorul ca la relanti nu a dat-o
P1216 Pedal Position Sensor C Circuit High Input
pornirea de 1-2 secunde intirziere sa fie tot de la regulatorul de presiune ? sau sunt probleme de injectoare ? injectoarele fiind Denso ...masina are 150 000 km ...nu stiu daca sunt reali sau nu
multumesc daca primesc sfaturi
eroarea care o am pe tester ....si care a aparut pe tester dupa ce sa ambalat motorul ca la relanti nu a dat-o
P1216 Pedal Position Sensor C Circuit High Input
- cristimoraru
- *
- 24 mesaje
- din 26 Oct 2010
- Meriva 2004 Z17DTH
- Dolj
cristimoraru
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Dolj
- Masina: Meriva 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2010
- Mesaj Privat
am schimbat regulatorul de presiune (nou 750 ron), am curatat electromotorul si schimbat carbunii...am curatat EGR...am verificat alternatorul ....parca sa zic ca masina porneste mai bine....ramine de vazut la iarna cum porneste la temperaturi scazute .....masina trage acum mai bine.....nu pot sa zic nimic de consum daca a scazut sau a crescut...deocamdata e cam acelasi si mi se pare cam mare de 8,5% in oras
- elmugur
- **
- 297 mesaje
- din 05 Sep 2007
- Meriva 2004 Z17dth
- Constanta
elmugur
- Mesaje scrise: 297
- Locatie: Constanta
- Masina: Meriva 2004 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2007
- Mesaj Privat
- cristimoraru
- *
- 24 mesaje
- din 26 Oct 2010
- Meriva 2004 Z17DTH
- Dolj
cristimoraru
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Dolj
- Masina: Meriva 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2010
- Mesaj Privat
se pare ca am EGR anulat din soft si automat e un consum cu 0,5-0,7 mai mult decit trebuie...si cica as avea si la injectoare probleme, dar un tip cu testerul a aratat ca cit baga pompa pe rampa atit se primeste in injectoare...deci ala cu testerul a zis "ca nu as avea nimic la injectoare si cine mia spus ca sunt defecte sa se lase de meserie" --am citat
deci problema ar fi EGR...am mai citit pe forum.softpedia la cineva care are aceeasi masina Meriva 1,7 CDTI, motor Z17DTH si ISUZU ca ar avea consum de 7,5% in Bucuresti
mai ramine sa vad unde deblochez EGR din soft si apoi sal schimb...dar asta spre toamna in colo...acum vin concediile
deci problema ar fi EGR...am mai citit pe forum.softpedia la cineva care are aceeasi masina Meriva 1,7 CDTI, motor Z17DTH si ISUZU ca ar avea consum de 7,5% in Bucuresti
mai ramine sa vad unde deblochez EGR din soft si apoi sal schimb...dar asta spre toamna in colo...acum vin concediile
- hannibal53
- *
- 38 mesaje
- din 30 Nov 2009
- Meriva 2006 1,7 CDTI
- Cluj
hannibal53
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Cluj
- Masina: Meriva 2006 1,7 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2009
- Mesaj Privat
Am si eu o Meriva 1.7 CDTI Z17DTH din 2006 adusa din Germania in 2009. Am auzit de ceva timp, din-cand-in-cand, un fel de fluierat sau tiuit pe care nu am reusit cu precizie sa-l localizez. Un prieten de-al meu mult mai priceput ca mine, mi-a dat de inteles, dupa multa chibzuinta si testari, ca ar putea fi pompa de inalta presiune (pompa de injectie), dar sa nu-mi fac mari ganduri ca m-ar lasa dintr-o data.(In "memoria" computerului era un cod de eroare:1243 care l-am verificat cu metoda agrafei si nu mai era actual, asa ca l-am anulat; un membru al clubului nostru mi-a spus ca ar putea sa fie ramas de cand masinaera in Germania) Primele semne ca pompa este "terminata" sunt cand masina porneste mai greu si din acel moment trebuie sa ma gandesc la schimbarea pompei care (second-hand, dupa spusele lui) ar costa undeva pe la 350 euro. Am vazut la alte postari amintindu-se de "regulatorul de presiune al pompei de injectie"... Masina merge foarte bine de altfel iar la un rulaj mai mare (3500 Km mult pe autostrada dar si pe drumuri de munte, cu box pe masina si destul de des, AC pornit!) am avut un consum de 6,22 %. Puteti sa ma ajutati cu un sfat? Acel sunet imi da "batai de cap".
Multumesc anticipat!
Multumesc anticipat!
nds
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bihor
- Masina: Meriva 2005 1.7 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2009
- Mesaj Privat
racerroro a scris:OPEL MERIVA, 1,7 CDTI, 2005
La rece dimineata porneste dar nu sta la relanti.. apoi la cald merge mai bine dar are mici fluctuatii parca nu ar lucra toate pistoanele si se aude parca un zgomot infundat.
Daca poate cineva sa dea un sfat... pe tester nu apare nici un cod de defect...
La rece dimineata porneste dar nu sta la relanti.. apoi la cald merge mai bine dar are mici fluctuatii parca nu ar lucra toate pistoanele si se aude parca un zgomot infundat.
Daca poate cineva sa dea un sfat... pe tester nu apare nici un cod de defect...
verifica regulatorul de presiune de pe pompa de inalta presiune , scoate mufa si daca motorul functioneza normal (fara regulator) inseamna ca trebuie sa-l inlocuiesti...probabil este infundat, din pacate nu se poate repara...sau cel putin cine crede ca se poate repara se insala...
- summerrain
- *
- 10 mesaje
- din 31 Mar 2009
- Astra 2005 z17dth
- Constanta
summerrain
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2009
- Mesaj Privat
Seara buna! Sunt posesorul unui Opel Astra H 1.7 CDTI , 74 kw si am urmatoarea problema : am lasat masina mai multe zile nepornita si dupa 6 zile nu a pornit decat dupa ce am luat curent de la alta masina , deoarece acumulatorul meu ...a cedat nervos:)) Deci daca o pornesc la 2 zile , porneste ,la o cheie mai lunga , merge cateva secunde , dupa care moare relanti-ul , si dupa 2 chei porneste si numai am probleme. Mentionez ca am o eroare ecn 000275. Pornita in fiecare zi , masina nu are nici o problema , cel putin deocamdata. As vrea sa stiu daca a mai intalnit cineva aceasta problema si cum s-a rezolvat , daca a gasit o rezolvare . Multumesc si dau o bere la mare ,cind veniti pe aici !
mascatu_2
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira Tourer 2014 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2013
- Mesaj Privat
Buna seara. Am avut si eu aceleasi simptome la Meriva mea Z 17 DTH care ma chinuiau de anul trecut, iar acum se accentuasera. Daca anul trecut nu se mai oprea dupa aproximativ 2 minute, acum stateam aproape 10 minute pana puteam pleca de pe loc fara sa se opreasca. Am gasit in Bucuresti regulatorul de presiune la 500 RON, l-am pus azi si abia astept maine dimineata sa vad cum se comporta. Maine revin sa va spun daca am rezolvat ceva sau nu. O seara buna tuturor!
- summerrain
- *
- 10 mesaje
- din 31 Mar 2009
- Astra 2005 z17dth
- Constanta
summerrain
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2009
- Mesaj Privat
mascatu_2
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira Tourer 2014 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2013
- Mesaj Privat
- summerrain
- *
- 10 mesaje
- din 31 Mar 2009
- Astra 2005 z17dth
- Constanta
summerrain
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2009
- Mesaj Privat
mascatu_2
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira Tourer 2014 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2013
- Mesaj Privat