Raydeen
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2005
- Mesaj Privat
- VIPER
- **
- 306 mesaje
- din 22 Sep 2004
- Bucuresti
VIPER
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2004
- Mesaj Privat
CatalinM
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2004
- Mesaj Privat
ARSY
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Timisoara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2004
- Mesaj Privat
kata- Suspendat
- 586 mesaje
- din 06 Jul 2004
kata- Mesaje scrise: 586
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2004
- Mesaj Privat
VIPER a scris:Eu am facut leasing prin HVB, fiind singurii pe care i-am gasit cu 20% avans si 5 ani leasing. Plus ca am vrut o firma cu ceva nume si cu o banca in spate, sa nu ma trezesc peste 3 ani ca se inchide si imi ia careva masina... E adevarat, trebuie sa ai mare grija sa ai absolut toate hartiile pe care ti le cer, dar apoi treaba se misca OK! Uite, mie mi-au platit masina la 1 zi dupa ce au primit factura!
Eu am facut leasing pentru a mea la Raiffeisen Leasing, am dus actele dimineata, iar seara (adik pe la 17.00) am semnat contractul de leasing, si au si trimis catre Dibass confirmarea de contract k sa comande masina. Avansul la ei era de minim 10 % din val CIP a masinii, pentru o suma minima de 5000 E la imprumut (ce-i drept, pe 4 ani, nu pe 5) si cu 7 % dobanda pe an (in ianuarie - februarie 2005). deci ... nu sunt singurii cei de la HVB ...
kata- Suspendat
- 586 mesaje
- din 06 Jul 2004
kata- Mesaje scrise: 586
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2004
- Mesaj Privat
kata- Suspendat
- 586 mesaje
- din 06 Jul 2004
kata- Mesaje scrise: 586
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jul 2004
- Mesaj Privat
Raydeen a scris:E cam tarziu sa vb. acum de rodaj ...deja am 12.000 km ... Cat costa sa pui o alarma la OPEL???
Daca te duci la Dibass, singura alarma pe care o poti pune te costa 300 E (sau 200 neoficial, pusa de ei, cu montaj, garantzie, etc.). Singura problema cu ea este ca .. nu "chitaie" decat atunci cand este prea tarziu .. .adik deja tzi-au spart masina ... dar, dupa principiul "sa nu-i deranjezi pe ceilaltzi" .. este ok ... are comanda inclusa de inchidere/deschidere geamuri din cheie, telecomanda este aceeasi ca la inchidere / deschire usi (cheia) ... per ansamblu . .este ok.
- canan17ro
- **
- 132 mesaje
- din 05 Feb 2005
- Astra 2018 16SHT
- Bucuresti
canan17ro
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2018 16SHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2005
- Mesaj Privat
Raydeen
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2005
- Mesaj Privat
- VIPER
- **
- 306 mesaje
- din 22 Sep 2004
- Bucuresti
VIPER
- Mesaje scrise: 306
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2004
- Mesaj Privat
kata a scris:
Eu am facut leasing pentru a mea la Raiffeisen Leasing, am dus actele dimineata, iar seara (adik pe la 17.00) am semnat contractul de leasing, si au si trimis catre Dibass confirmarea de contract k sa comande masina. Avansul la ei era de minim 10 % din val CIP a masinii, pentru o suma minima de 5000 E la imprumut (ce-i drept, pe 4 ani, nu pe 5) si cu 7 % dobanda pe an (in ianuarie - februarie 2005). deci ... nu sunt singurii cei de la HVB ...
VIPER a scris:Eu am facut leasing prin HVB, fiind singurii pe care i-am gasit cu 20% avans si 5 ani leasing. Plus ca am vrut o firma cu ceva nume si cu o banca in spate, sa nu ma trezesc peste 3 ani ca se inchide si imi ia careva masina... E adevarat, trebuie sa ai mare grija sa ai absolut toate hartiile pe care ti le cer, dar apoi treaba se misca OK! Uite, mie mi-au platit masina la 1 zi dupa ce au primit factura!
Eu am facut leasing pentru a mea la Raiffeisen Leasing, am dus actele dimineata, iar seara (adik pe la 17.00) am semnat contractul de leasing, si au si trimis catre Dibass confirmarea de contract k sa comande masina. Avansul la ei era de minim 10 % din val CIP a masinii, pentru o suma minima de 5000 E la imprumut (ce-i drept, pe 4 ani, nu pe 5) si cu 7 % dobanda pe an (in ianuarie - februarie 2005). deci ... nu sunt singurii cei de la HVB ...
Eu am zis ca sunt singurii cu 20% avans si 5 ani leasing la firme, nu la persoane fizice. Altii nu stiu si am cautat mult.
- Membru Nou
- *
- 1 mesaje
- din 30 Sep 2005
Membru Nou
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2005
- Mesaj Privat
- canan17ro
- **
- 132 mesaje
- din 05 Feb 2005
- Astra 2018 16SHT
- Bucuresti
canan17ro
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2018 16SHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2005
- Mesaj Privat
Cred ca CD-urile se pot comanda la dealeri si se pot aduce ca piesa de schimb. CDC40 nu are navigatie. Primul CD cu navigatie e CD70 NAVI. Mai scum decat asta e CD DVD90 NAVI. Se putea opta la optiuni sa la iei cu display color daca la tine vor merge montate doar pe display-ul grafic pe care il ai. Intreaba la dealer ca sa stii exact. Ar trebui sa mearga!
Ce Astra ai?
Ce Astra ai?
- canan17ro
- **
- 132 mesaje
- din 05 Feb 2005
- Astra 2018 16SHT
- Bucuresti
canan17ro
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2018 16SHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2005
- Mesaj Privat
Am reinviat acest topic pentru a avea discutii separate despre probleme si revizii si alte info. Iata un post mare cu multe informatii pentru cine doreste.
Revizie la 1.9 CDTI comparata cu 1.7 de 100 CDTI. Am fost de data asta la GTT ca sa testez "piata". Mi-au facut o impresie mai buna ca di-bas-ul. Lucreaza mai ingriji, "cerceteaza" mai bine situatia, verifica - reverifica operatiile facute, iti curata compartimentul motor cu aer comprimat si sterg pe cat posibil cu carpe ude, mai politicosi, atenti. Nu exagerat dar parca mai bine ca la concurenta. M-au intrebat de 3 ori ce probleme am (una minora - un intinzator care suiera circa 15-20 de secunde dupa pornire foarte incet) de reclamat si le-au notat pe anexa. Nu s-a putut face nimic pentru ca de abia se aude cand e masina foarte rece iar dupa deloc pana dupa inca o noapte. Dar s-a notat si merge si post garantie daca pica. Oricum e de la umiditate si stiu si am zis mai mult sa vad reactia lor. Pozitiva ca au zis ca daca se aude se schimba fara probleme insa stiam ca nu se aude ca e cald. Am mai aflat ca distributia se schimba relativ tarziu dupa parerea mea - 10 ani sau 150.000 de km (1.9) si 120.000 de km (1.7).
1.7 CDTI------------------------------------------1.9 CDTI
- filtru ulei - 44.54 RON ---------------------- 32.03 (putin mai ieftin)
- filtru motorina - 63.03 RON-----------------148.86 (metalic foarte diferit mult mai scump)
- filtru aer - 63.87 RON -----------------------40.96 (mai putin ca la 1.7)
- filtru polen - 147.90 RON--------------------105.74 (mult mai putin ca la 1.7)
- ulei 5W30 5 litrii - 189.10 RON-------------135 (acelasi tip si aceiasi cantitate)
- manopera - 133.17--------------------------- 113.88 (acelasi timp dar mai ieftin)
- ----------------------------------------------------0-ring buson baie ulei 4 RON (unica folosinta)
Total 641.61 RON fara TVA--------------------572 RON
cu TVA 763.52 RON-----------------------------680 RON
Garantie pentru manopera si piese - 18 luni. Au intrat 4.4 litri de ulei si e la max. Mi-au mai ramas 0.6 litri in bidon in porbagaj. In 15k km a consumat cam 250 ml ulei consum de care sunt multumit tinand cont de cum am mers cu ea.
Pentru alte intrebari raspund cu placere.
P.S. Am filtrele toate in portbagaj si le inspectez maine. Nu stiu ce gasesc dar arunc o privire
Originally posted by canan17ro
Deci, revizie cu Astra H 1.7 CDTI de 100 de cai a unui prieten de-al meu facuta la di-bas :
- programare la 15.30, intarat masina la 15.30;
- ceva relatii au facut sa avem acces in service amandoi; am stat langa masina si am discutat cu mecanicul despre masina, filtre, motorina, fiabilitate, s.a.;
- ulei 5W30 Opel facut de Mobil full sintetic; este long life si rezista 30k km dar s-a dorit schimbarea la 15k datorita conditiilor mai aprige de exploatare; filtru de motorina incredibil de curat si fara pic de apa - numai euro 4 de la petrom; filtru de aer si polen incredibil de murdare; la filtru de ulei am fost putin (mai mult) surprins ca este tot din panza (sau ce e materialul acela) si nu metalic ca la alte modele mai vechi la care stiam cum e;
- am aflat ca la Astra H nu au fost probleme mecanice majore pana acuma; s-a schimbat un motor 1.6 Twinport pentru ca proprietarul a lovit masina si a spart baia de ulei dupa care a mers asa 500 de km fara oprire cu becul de ulei aprins :hammer::hammer: ;
Cu banii a fost asa :
- filtru ulei - 44.54 RON
- filtru motorina - 63.03 RON
- filtru aer - 63.87 RON
- filtru polen - 147.90 RON
- ulei 5W30 5 litrii - 189.10 RON
- manopera - 133.17
Total 641.61 RON fara TVA
cu TVA 763.52 RON
Schimbarea uleiului si a filtrului de motorina nu erau obligatorii.
Am aflat ca la 1.6 benzina revizia cu toate schimbarile de mai sus e 650 RON.
S-a lucrat frumos, curat, cu atentie, cu explicatii amanuntite la orice intrebare si am fost foarte multumit. Cred ca unii ar da si banii sa poata sta in service (eu as da ) si ma bucur ca este posibil asa ceva.
Daca sunt si alte intrebari le astept!
Deci, revizie cu Astra H 1.7 CDTI de 100 de cai a unui prieten de-al meu facuta la di-bas :
- programare la 15.30, intarat masina la 15.30;
- ceva relatii au facut sa avem acces in service amandoi; am stat langa masina si am discutat cu mecanicul despre masina, filtre, motorina, fiabilitate, s.a.;
- ulei 5W30 Opel facut de Mobil full sintetic; este long life si rezista 30k km dar s-a dorit schimbarea la 15k datorita conditiilor mai aprige de exploatare; filtru de motorina incredibil de curat si fara pic de apa - numai euro 4 de la petrom; filtru de aer si polen incredibil de murdare; la filtru de ulei am fost putin (mai mult) surprins ca este tot din panza (sau ce e materialul acela) si nu metalic ca la alte modele mai vechi la care stiam cum e;
- am aflat ca la Astra H nu au fost probleme mecanice majore pana acuma; s-a schimbat un motor 1.6 Twinport pentru ca proprietarul a lovit masina si a spart baia de ulei dupa care a mers asa 500 de km fara oprire cu becul de ulei aprins :hammer::hammer: ;
Cu banii a fost asa :
- filtru ulei - 44.54 RON
- filtru motorina - 63.03 RON
- filtru aer - 63.87 RON
- filtru polen - 147.90 RON
- ulei 5W30 5 litrii - 189.10 RON
- manopera - 133.17
Total 641.61 RON fara TVA
cu TVA 763.52 RON
Schimbarea uleiului si a filtrului de motorina nu erau obligatorii.
Am aflat ca la 1.6 benzina revizia cu toate schimbarile de mai sus e 650 RON.
S-a lucrat frumos, curat, cu atentie, cu explicatii amanuntite la orice intrebare si am fost foarte multumit. Cred ca unii ar da si banii sa poata sta in service (eu as da ) si ma bucur ca este posibil asa ceva.
Daca sunt si alte intrebari le astept!
Revizie la 1.9 CDTI comparata cu 1.7 de 100 CDTI. Am fost de data asta la GTT ca sa testez "piata". Mi-au facut o impresie mai buna ca di-bas-ul. Lucreaza mai ingriji, "cerceteaza" mai bine situatia, verifica - reverifica operatiile facute, iti curata compartimentul motor cu aer comprimat si sterg pe cat posibil cu carpe ude, mai politicosi, atenti. Nu exagerat dar parca mai bine ca la concurenta. M-au intrebat de 3 ori ce probleme am (una minora - un intinzator care suiera circa 15-20 de secunde dupa pornire foarte incet) de reclamat si le-au notat pe anexa. Nu s-a putut face nimic pentru ca de abia se aude cand e masina foarte rece iar dupa deloc pana dupa inca o noapte. Dar s-a notat si merge si post garantie daca pica. Oricum e de la umiditate si stiu si am zis mai mult sa vad reactia lor. Pozitiva ca au zis ca daca se aude se schimba fara probleme insa stiam ca nu se aude ca e cald. Am mai aflat ca distributia se schimba relativ tarziu dupa parerea mea - 10 ani sau 150.000 de km (1.9) si 120.000 de km (1.7).
1.7 CDTI------------------------------------------1.9 CDTI
- filtru ulei - 44.54 RON ---------------------- 32.03 (putin mai ieftin)
- filtru motorina - 63.03 RON-----------------148.86 (metalic foarte diferit mult mai scump)
- filtru aer - 63.87 RON -----------------------40.96 (mai putin ca la 1.7)
- filtru polen - 147.90 RON--------------------105.74 (mult mai putin ca la 1.7)
- ulei 5W30 5 litrii - 189.10 RON-------------135 (acelasi tip si aceiasi cantitate)
- manopera - 133.17--------------------------- 113.88 (acelasi timp dar mai ieftin)
- ----------------------------------------------------0-ring buson baie ulei 4 RON (unica folosinta)
Total 641.61 RON fara TVA--------------------572 RON
cu TVA 763.52 RON-----------------------------680 RON
Garantie pentru manopera si piese - 18 luni. Au intrat 4.4 litri de ulei si e la max. Mi-au mai ramas 0.6 litri in bidon in porbagaj. In 15k km a consumat cam 250 ml ulei consum de care sunt multumit tinand cont de cum am mers cu ea.
Pentru alte intrebari raspund cu placere.
P.S. Am filtrele toate in portbagaj si le inspectez maine. Nu stiu ce gasesc dar arunc o privire
JohnSA
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2006
- Mesaj Privat
Vad ca sunt cateva "superstitii" legate de garantii si service la Astra H. Va recomand sa nu mai credeti chiar tot ce spun vanzatorii + oamenii din service, ca sunt prosteli pe fata de care GM Europe s-a dezis cu inversunare . De exemplu :
1. Daca pui alta alarma pierzi garantie; asta e o prostie uriasa. Garantia se refera la defecte de fabricatie nedetectate prin procesul de verificare a calitatii . Orice afirmatie de genul " s-a defectat ca utilizatorul a facut nu-stiu-ce " trebuie dovedita si nu stiu daca avem in RO pe cineva sa aibe dotarile necesare pentru asemenea expertize. Apelati cu incredere OPC si GM Europe.
2. Datorita conditiilor de la noi , revizia la Astra H se face la 15000 Km. Aici ar trebui sa fiti mai atenti la ce cumparati : unul din factorii de influenta ai pretului la Astra H este sistemul de revizie-service mult imbunatatit prin utilizarea uleiurilor GM speciale si a logicii de computer introduse. Acesti doi factori au dus la aparitia sistemului deosebit de performant care permite revizii la 30000 pana la 50000 Km cu care se lauda atat GM. DE FAPT , GM MUNCESTE SA NU CUMVA SA LE STRICE CAREVA STATISTICA REFERITOARE LA PERIOADA LA CARE SE FACE PRIMA REVIZIE. Orice alte constrangeri si afirmatii ale dealerilor sunt simple prosteli de stors banii de la creduli.
Eu am cumparat prima Astra H in Aug 2004 si , pana cand calculatorul nu a afisat " InSP 1000" am refuzat orice discutie despre revizie, indiferent de presiunile si amenintarile ca pierd garantia. I-am invitat si pe cei de la GM sa lamureasca situatia si au fost foarte fermi, spunand ca, in functie de parametrii culesi de computer despre felul cum utilizez masina, logica va calcula automat cand trebuie sa ma prezint la revizie. ( Mi-au recomandat sa-i pun pe cei de la service sa citeasca Caietul de Service mai bine si sa revin daca e unul care nu-l intelege. Tot ei spun de un sistem de bonusuri si amenzi pe care le aplica spre disciplinarea dealerilor. ) Intr-adevar, la 27000 km a aparut InSP 1000 pe bord.
Cea de a doua masina a venit prin Nov 2004 si , condusa de unul mai cuminte, a dat semn de revizie la 29000 Km.
Deci , daca sunteti fericitii posesori de asemenea bijuterii, sa aveti in vedere ca faceti parte dintr-o grupa de clienti alintati cu o alta facilitate de catre producator : "va chemam noi la service, nu trebuie sa va ganditi voi la asta".
1. Daca pui alta alarma pierzi garantie; asta e o prostie uriasa. Garantia se refera la defecte de fabricatie nedetectate prin procesul de verificare a calitatii . Orice afirmatie de genul " s-a defectat ca utilizatorul a facut nu-stiu-ce " trebuie dovedita si nu stiu daca avem in RO pe cineva sa aibe dotarile necesare pentru asemenea expertize. Apelati cu incredere OPC si GM Europe.
2. Datorita conditiilor de la noi , revizia la Astra H se face la 15000 Km. Aici ar trebui sa fiti mai atenti la ce cumparati : unul din factorii de influenta ai pretului la Astra H este sistemul de revizie-service mult imbunatatit prin utilizarea uleiurilor GM speciale si a logicii de computer introduse. Acesti doi factori au dus la aparitia sistemului deosebit de performant care permite revizii la 30000 pana la 50000 Km cu care se lauda atat GM. DE FAPT , GM MUNCESTE SA NU CUMVA SA LE STRICE CAREVA STATISTICA REFERITOARE LA PERIOADA LA CARE SE FACE PRIMA REVIZIE. Orice alte constrangeri si afirmatii ale dealerilor sunt simple prosteli de stors banii de la creduli.
Eu am cumparat prima Astra H in Aug 2004 si , pana cand calculatorul nu a afisat " InSP 1000" am refuzat orice discutie despre revizie, indiferent de presiunile si amenintarile ca pierd garantia. I-am invitat si pe cei de la GM sa lamureasca situatia si au fost foarte fermi, spunand ca, in functie de parametrii culesi de computer despre felul cum utilizez masina, logica va calcula automat cand trebuie sa ma prezint la revizie. ( Mi-au recomandat sa-i pun pe cei de la service sa citeasca Caietul de Service mai bine si sa revin daca e unul care nu-l intelege. Tot ei spun de un sistem de bonusuri si amenzi pe care le aplica spre disciplinarea dealerilor. ) Intr-adevar, la 27000 km a aparut InSP 1000 pe bord.
Cea de a doua masina a venit prin Nov 2004 si , condusa de unul mai cuminte, a dat semn de revizie la 29000 Km.
Deci , daca sunteti fericitii posesori de asemenea bijuterii, sa aveti in vedere ca faceti parte dintr-o grupa de clienti alintati cu o alta facilitate de catre producator : "va chemam noi la service, nu trebuie sa va ganditi voi la asta".
- canan17ro
- **
- 132 mesaje
- din 05 Feb 2005
- Astra 2018 16SHT
- Bucuresti
canan17ro
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2018 16SHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2005
- Mesaj Privat
Asta cu revizia o stiam dinainte sa iau masina. Stiu ca nu sunt obligat sa schimb la 15k. Dar am facut-o datorita conditiilor de exloatare mai aprige de la noi. Puteam si eu sa fac ce ai facut si tu dar am fost la revizie la 15k. Le-am si atras atentia ca nu sunt obligat sa schimb uleiul.
Ai adus informatii utile si daca mai ai si altele e foarte bine. Daca nu ai nici o obiectie o sa citez postul tau si pe alt forum pentru alti posesori.
Ai adus informatii utile si daca mai ai si altele e foarte bine. Daca nu ai nici o obiectie o sa citez postul tau si pe alt forum pentru alti posesori.
stefan_bv
- Mesaje scrise: 5
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2006
- Mesaj Privat
- canan17ro
- **
- 132 mesaje
- din 05 Feb 2005
- Astra 2018 16SHT
- Bucuresti
canan17ro
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2018 16SHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2005
- Mesaj Privat
Anjin
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2005
- Mesaj Privat
Dee
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Bucharest
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2005
- Mesaj Privat
imi iau si eu H 1.6 cat mai curand. Canan a precizat pe aici diferite costuri la revizii. ma intereseaza si pe mine costurile pt prima revizie la binecunoscutul (si frecvent intalnitul pe aici) 1.6 XEP . cu manopera si TVA mersi frumos baieti. vad ca sunt destui Hashisti cu 1.6 care au trecut de prima revizie si de asta intreb. Daca s-a postat si am ratat imi cer scuze si va rog sa mi dati un link catre acel topic.
- Johnny Bravo
- **
- 128 mesaje
- din 03 Mai 2004
- Astra 2005 1.7 DTL
- Bucuresti
Johnny Bravo
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 1.7 DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2004
- Mesaj Privat