cu uleiuri asa subtiri a5/b5 lucreaza fordul si japonezii. Opel interzice acea a5/b5 in motoare.
NOAK variaza si el ...in general pe la 10% pana la 13%...doar marcile premium (redline, amsoil) coboara la 6-7%..dar nu merita efortul in opinia mea.
Pe de alta parte un motor a fost proiectat pe baza lubrifiantilor existenti la momentul respectiv...asa ca a pune un ulei ultimul racnet la un motor de conceptie de acum 20 ani reprezinta bani aruncati pe fereastra..nu va creste durata de exploatare...doar gaura din buzunar.
Inainte de 89 cand in tara se gasea doar ulei de motor monograd M40 Dacia rezista pana la prima segmentare cam 25.000-40.000 la 50.000 de facea rk ,cand au aparut uleiurile din afara pe piata Dacia ajungea cu acelasi motor brusc la 80.000 ..ati priceput care a fost secretul?
Ultima modificare făcută de mecaNIK la Dum 08 Nov, 2020 8:38 pm