- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
LucianCv
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2012
- Mesaj Privat
Vesti noi:
Am fost la diagnoza la reprezentanta opel in Timisoara si este vorba doar de electrovalva. Relativ la galeria de admisie mi s-a spus ca am modelul nou si sa nu imi fac griji- am comandat piesele si astept sa ajunga.
Cu aceasta ocazie voi monta la electrovalva si un rezervor de vaccum .
Tot acum am schimbat regulatorul de debit de pe pompa de inalta: a scazut consumul, vibratiile si nu mai am oscilatii la ralanti.
Ce am observat: motorul e umed pe partea stanga (partea cu cureaua de accesorii) si miroare a fum/motorina grav. Voi merge sa investighez.
O zi frumoasa!
Am fost la diagnoza la reprezentanta opel in Timisoara si este vorba doar de electrovalva. Relativ la galeria de admisie mi s-a spus ca am modelul nou si sa nu imi fac griji- am comandat piesele si astept sa ajunga.
Cu aceasta ocazie voi monta la electrovalva si un rezervor de vaccum .
Tot acum am schimbat regulatorul de debit de pe pompa de inalta: a scazut consumul, vibratiile si nu mai am oscilatii la ralanti.
Ce am observat: motorul e umed pe partea stanga (partea cu cureaua de accesorii) si miroare a fum/motorina grav. Voi merge sa investighez.
O zi frumoasa!
rzv800
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2017
- Mesaj Privat
Nu mai deschid alt topic pentru probabil aceiasi problema (eu sper ca nu)
Deci..insignia 160cp, an 2010, manuala. Schimbat distributia plus oringul de la baia de ulei si toate fluidele acum 3 sapt la eds. Toate bune pana ieri cand pe bord mi a aparut svs....masina a mai mers aprox 30 m si s a oprit. Am incercat sa o pornesc si nimic. Programare la eds masina pe platforma si azi a ajuns in service. Din pacate vestile nu sunt prea bune...se pare ca au plecat clapetele la plimbare prin motor, cu toate ca eroarea prezenta pe tester indica pozitie dereglata ax came. Dupa verificarea distributiei, care pare fi ok, conform afirmatiilor s a ajuns la concluzia ca galeria de admisie e de vina. Nu vreau sa ma gandesc la costuri care par a fi astronomice....intrebare e : a mai patit cineva recent acest lucru? Si bineinteles care a fost modul de rezolvare? Multumesc!
Deci..insignia 160cp, an 2010, manuala. Schimbat distributia plus oringul de la baia de ulei si toate fluidele acum 3 sapt la eds. Toate bune pana ieri cand pe bord mi a aparut svs....masina a mai mers aprox 30 m si s a oprit. Am incercat sa o pornesc si nimic. Programare la eds masina pe platforma si azi a ajuns in service. Din pacate vestile nu sunt prea bune...se pare ca au plecat clapetele la plimbare prin motor, cu toate ca eroarea prezenta pe tester indica pozitie dereglata ax came. Dupa verificarea distributiei, care pare fi ok, conform afirmatiilor s a ajuns la concluzia ca galeria de admisie e de vina. Nu vreau sa ma gandesc la costuri care par a fi astronomice....intrebare e : a mai patit cineva recent acest lucru? Si bineinteles care a fost modul de rezolvare? Multumesc!
- baxt
- **
- 133 mesaje
- din 21 Aug 2015
- Insignia 2010
- Arges
baxt
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2015
- Mesaj Privat
rzv800
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2017
- Mesaj Privat
Nu a mai pornit deloc, ciudat este faptul ca nu s a auzit niciun zgomot premergator incidentului doar un svs in bord. In service s au constat urmatoarele pana in prezent:
-motorul invarte dar "agata" la un moment dat
-compresie pe cilindrii foarte mica.
Am trimis azi un mail la opel si surprinzator mi au raspuns. Urmeaza sa va tin la curent pe masura ce masina intra in demontare motor
Ultima modificare făcută de rzv800 la Mie 29 Mar, 2017 9:29 pm
-motorul invarte dar "agata" la un moment dat
-compresie pe cilindrii foarte mica.
Am trimis azi un mail la opel si surprinzator mi au raspuns. Urmeaza sa va tin la curent pe masura ce masina intra in demontare motor
Ultima modificare făcută de rzv800 la Mie 29 Mar, 2017 9:29 pm
- baxt
- **
- 133 mesaje
- din 21 Aug 2015
- Insignia 2010
- Arges
baxt
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2015
- Mesaj Privat
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
rzv800
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2017
- Mesaj Privat
Zesthor
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2016
- Mesaj Privat
Salutari tuturor,
Si mie mi-au cauzat nenumarate placeri clapetele magice (am un A20DTH din 2009). Acum un an au plecat prin motor si au distrus iremediabil o turbina nou-nouta de 3 zile (care a inlocuit turbina veche, defecta destul de sever si ea). Turbina a fost schimbata pe garantie, iar dupa o inspectie la cilindri si la chiuloasa, reprezentanta mi-a spus ca nu am avut avarii la cilindri, pistoane sau chiuloasa (eu nu am mers sa arunc un ochi prin motor, in retrospectiva....mare greseala). Mi-au schimbat galeria si turbina si mi-am vazut de treaba mai bine de un an.
Acum 3 saptamani mergeam "linistit" pe autostrada si i-am dat cat a biruit (~225km/h). Dintr-o data simt ca decelereaza masina (pedala de aceleratie era la fund), mi se aprinde martorul de ulei si mesajul de engine overtemperature (cauzat de P2428). Cand am ajuns pe la 70km/h si am scos-o din viteza, motorul a mai mers 2s si s-a oprit. Fara sa lungesc povestea, pistonul 1 crapat bine, zgariat cilindrul, pierdere masiva de compresie si ulei aruncat ca din gheizer pe furtunul de gaze de carter (motivul pentru care mi-a aparut mesajul de Oil Pressure Low). Per total, toate pistoanele + chiuloasa au avarie rezultata din ceea ce pare a fi "mestecare" de clapete, insa doar pistonul 1 a cedat si a avariat putin si blocul. Galeria de admisie nu are clapete lipsa acum, paguba la motor a fost facuta cu avaria suferita cu un an in urma, acum doar a cedat de tot pistonul mai putin norocos. Pana una alta motorul este acum la o rectificare completa (bloc, arbore, chiuloasa) + set de pistoane noi (alezaj 83,4mm - cota 1 din cate stiu eu). Scorul pana acum pentru reconditionare (fara manopera la mecanic, adica desfacut motor si constatare, dat jos motor pentru expediere prin curier, remontare) este de ~6300 RON. Voi incerca sa revin cu costul final si pareri dupa ce revine motorul si masina va merge pe propriile puteri.
Tot ce pot spune e ca voi scoate blestematele alea de clapete din galerie si plec la drum linistit. Ca intrebare de curiozitate totusi, stie cineva daca din codul galeriei imi pot da seama daca cea care mi-a fost schimbata de reprezentata cu un an in urma este versiunea "upgradata" (reprezentata mi-a zis atunci ca e versiunea imbunatatita) si daca codul e trecut undeva pe galerie?
Si mie mi-au cauzat nenumarate placeri clapetele magice (am un A20DTH din 2009). Acum un an au plecat prin motor si au distrus iremediabil o turbina nou-nouta de 3 zile (care a inlocuit turbina veche, defecta destul de sever si ea). Turbina a fost schimbata pe garantie, iar dupa o inspectie la cilindri si la chiuloasa, reprezentanta mi-a spus ca nu am avut avarii la cilindri, pistoane sau chiuloasa (eu nu am mers sa arunc un ochi prin motor, in retrospectiva....mare greseala). Mi-au schimbat galeria si turbina si mi-am vazut de treaba mai bine de un an.
Acum 3 saptamani mergeam "linistit" pe autostrada si i-am dat cat a biruit (~225km/h). Dintr-o data simt ca decelereaza masina (pedala de aceleratie era la fund), mi se aprinde martorul de ulei si mesajul de engine overtemperature (cauzat de P2428). Cand am ajuns pe la 70km/h si am scos-o din viteza, motorul a mai mers 2s si s-a oprit. Fara sa lungesc povestea, pistonul 1 crapat bine, zgariat cilindrul, pierdere masiva de compresie si ulei aruncat ca din gheizer pe furtunul de gaze de carter (motivul pentru care mi-a aparut mesajul de Oil Pressure Low). Per total, toate pistoanele + chiuloasa au avarie rezultata din ceea ce pare a fi "mestecare" de clapete, insa doar pistonul 1 a cedat si a avariat putin si blocul. Galeria de admisie nu are clapete lipsa acum, paguba la motor a fost facuta cu avaria suferita cu un an in urma, acum doar a cedat de tot pistonul mai putin norocos. Pana una alta motorul este acum la o rectificare completa (bloc, arbore, chiuloasa) + set de pistoane noi (alezaj 83,4mm - cota 1 din cate stiu eu). Scorul pana acum pentru reconditionare (fara manopera la mecanic, adica desfacut motor si constatare, dat jos motor pentru expediere prin curier, remontare) este de ~6300 RON. Voi incerca sa revin cu costul final si pareri dupa ce revine motorul si masina va merge pe propriile puteri.
Tot ce pot spune e ca voi scoate blestematele alea de clapete din galerie si plec la drum linistit. Ca intrebare de curiozitate totusi, stie cineva daca din codul galeriei imi pot da seama daca cea care mi-a fost schimbata de reprezentata cu un an in urma este versiunea "upgradata" (reprezentata mi-a zis atunci ca e versiunea imbunatatita) si daca codul e trecut undeva pe galerie?
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Zesthor
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2016
- Mesaj Privat
SDamian
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2017
- Mesaj Privat
Zesthor
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2016
- Mesaj Privat
Salutari tuturor,
Revin cu informatii noi dupa terminarea reparatiei. Mai jos aveti costurile principale:
- rectificare bloc: 3500 RON
- rectificare chiulasa: 450 RON
- pompa ulei: 1000 RON
- pistoane noi: 1750 RON
Total fara manopera si fara comsumabile (ulei, filtre etc.): 6700 RON
Am 2600 km rulati dupa reparatie si motorul se comporta bine. Am facut primul schimb de ulei la 800 km. De la primul schimb si pana acum (~1600 km) nu a ciupit deloc din ulei (tot la maxim pe joja) si nici la consum nu am simtit vreo diferenta semnificativa comparativ cu consumul dinainte de defectiune.
Galeria de admisie este din gama noua (cod 55571993). I-am lasat clapetele in pace si sper sa nu le gasesc iarasi intr-o zi in motor sau in turbo.
Revin cu informatii noi dupa terminarea reparatiei. Mai jos aveti costurile principale:
- rectificare bloc: 3500 RON
- rectificare chiulasa: 450 RON
- pompa ulei: 1000 RON
- pistoane noi: 1750 RON
Total fara manopera si fara comsumabile (ulei, filtre etc.): 6700 RON
Am 2600 km rulati dupa reparatie si motorul se comporta bine. Am facut primul schimb de ulei la 800 km. De la primul schimb si pana acum (~1600 km) nu a ciupit deloc din ulei (tot la maxim pe joja) si nici la consum nu am simtit vreo diferenta semnificativa comparativ cu consumul dinainte de defectiune.
Galeria de admisie este din gama noua (cod 55571993). I-am lasat clapetele in pace si sper sa nu le gasesc iarasi intr-o zi in motor sau in turbo.
- Alin Alexandru
- *
- 33 mesaje
- din 06 Mar 2017
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
Alin Alexandru
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2017
- Mesaj Privat
Salut colegi,
Detin un model Insignia din 2009, A20DTH 160 Kw, 230 000 km.
Am schimbat aproape tot ce era de schimbat, vestitul oring, distributie, ulei, filtre si furtunul de turbo. Cutia automata a fost inlocuita cu una SH.. v-am mai povestit . Eram decis sa o vand insa m-am razgandit. Urmaresc acest forum zilnic si am vazut ca acesta problema cu clapetele este destul de intalnita la masinile din 2009 si 2010. Masina nu prezinta niciun simptom insa nu as vrea sa patesc lucruri mai grave, ce am citit pe aici . Ce imi recomandati sa fac? Sa schimb galeria sau sa ii fac remap? M-am interesat si costurile ar fi relativ egale pentru ambele operatiuni.
Va multumesc pentru eventualele raspunsuri si va doresc o saptamana usoara!
Detin un model Insignia din 2009, A20DTH 160 Kw, 230 000 km.
Am schimbat aproape tot ce era de schimbat, vestitul oring, distributie, ulei, filtre si furtunul de turbo. Cutia automata a fost inlocuita cu una SH.. v-am mai povestit . Eram decis sa o vand insa m-am razgandit. Urmaresc acest forum zilnic si am vazut ca acesta problema cu clapetele este destul de intalnita la masinile din 2009 si 2010. Masina nu prezinta niciun simptom insa nu as vrea sa patesc lucruri mai grave, ce am citit pe aici . Ce imi recomandati sa fac? Sa schimb galeria sau sa ii fac remap? M-am interesat si costurile ar fi relativ egale pentru ambele operatiuni.
Va multumesc pentru eventualele raspunsuri si va doresc o saptamana usoara!
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
- Avram Adrian
- ***
- 647 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 647
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Alin Alexandru
- *
- 33 mesaje
- din 06 Mar 2017
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
Alin Alexandru
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2017
- Mesaj Privat
- ska
- ***
- 847 mesaje
- din 10 Apr 2008
- Astra 2015 A20DTH
- Bihor
ska
- Mesaje scrise: 847
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2015 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2008
- Mesaj Privat
- canguru
- ***
- 850 mesaje
- din 11 Jul 2014
- Insignia 2011 A20DT LBR
- Bucuresti
canguru
- Mesaje scrise: 850
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2011 A20DT LBR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2014
- Mesaj Privat
- Alin Alexandru
- *
- 33 mesaje
- din 06 Mar 2017
- Insignia 2010 A20DTH
- Bucuresti
Alin Alexandru
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mar 2017
- Mesaj Privat