Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • ClaudiuL

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Gates a fost 60 de lei, iar ce pel original am platit 200 lei.
Skip ads

  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,883
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Cam ieftin mi se pare cel original, dar poate e mai simpluț...oricum, tot la termostat e problema.
  • ClaudiuL

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Am luat ieri masina la o tura mai lunga pentru a putea verifica din nou cum se comporta. Temperatura urca la 89 dar daca dau drumul la caldura in timpul mersului, scade acul de la temp vazand cu ochii. Inchid caldura din masina, urca la loc la 89. Daca las caldura scade undeva pana la 80 grade ( aseara erau +4 grade afara)
Daca e frig mai tare, atunci scade mai mult. Fluctuatia temperaturii lichidului de racire e buba. Am verificat termostatul pornind masina la rece si am lasat-o vreo 5-8 min la ralanti. Am pus mereu mana pe furtunul ce intra in radiator si mereu rece( termostatul e bun in acest caz).
Ce as putea sa mai verific? Sa desfac radiatorul sau furtunurile, poate sunt infundate? Tin sa precizez ca in motor este antigel pur.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,883
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Eu rămân la părerea mea: termostat.
Dar tu poți să verifici în continuare și să demontezi tot ce ți-ai propus...cine știe, poate ai noroc...
Iar faptul că ai pus antigel pur în instalația de răcire spune ceva despre ideile tale și modul de gândire...succesuri.
  • Mihai.P

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2015

  • Mesaj Privat
ClaudiuL a scris:in motor este antigel pur.


Uite un extras din manual:

Eu as zice sa refaci concentratia antigelului, 50% antigel 50% apa demineralizata
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,883
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Lasă-l...știe el mai bine.
  • ClaudiuL

  • Mesaje scrise: 63
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Bibu, este o vorba: gura bate curu. Atitudinea de guru nu cred ca isi are rostul. Eu am cerut sfaturi civilizat nu vreau sa imi pierd timpul pe tema modului in care ai raspuns la ultimele doua postari. Nimeni nu s-a nascut invatat. Degeaba ai cunostinte daca atitudinea nu e potrivita.
@ Mihai. Am.observat astazi ca radiatorul este rece. Am sa il desfac sa vad daca nu cumva este infundat si cu ocazia asta diluez si antigelul.
Multumesc pentru timpul vostru
  • Mihai.P

  • Mesaje scrise: 339
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2015

  • Mesaj Privat
Eu zic sa lasi radiatorul in pace ca iti fierbea motorul pana acum. Incepe cu inceputul si fa concentratia corecta a antigelului.

Din experienta mea cu Z17DTH iarna, motorul imi sta la 86 de grade in mers cu temperatura interioara setata la 23 de grade si ventilatia pe trepte mici, si scade pe la 80-84 la trepte mari. Daca stau pe loc cu motorul la ralanti scade sub 80 de grade.
Niciodata nu mi-am pus problema ca ar fi ceva in neregula, pur si simplu cantitatea de caldura extrasa de radiatorul din habitaclu este mai mare decat cea produsa de motor.

Acum faci cum vrei, demontezi totul sau astepti primavara...
  • DStan39

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2024

  • Mesaj Privat
Thanatos a scris:
BOEING747 a scris:As vrea sa mai aud pareri, opinii de la cei cu aceeasi motorizare.


dupa ce mergi cu ea 10 min prin oras, si acu' nu se ridica deloc, opreste si pune mana pe radiator. daca il simti cald, este dus termostatul.
buna ziua mie mi s a intamplat aceeasi problema dupa ce am schimbat termostatul si daca stau in blocaje pe strada se ridica la 90 daca merg la drum lung fara sa o turez milt sta pe la sfert nu ajunge la 90
  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,797
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Termostat defect/incorect ales sau montaj defectuos.
Scaunul termostat murdar/oxidat (trebuie frezat puțin)
Garnitura termostat defectă sau incorect așezată
  • DStan39

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2024

  • Mesaj Privat
merci
  • adrian82

  • Mesaje scrise: 362
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Salut cine are probleme cu incalzirea calorifierului verificati blocul de la termostat si anume furtunul pe unde se face aerisirea vedeti ca aveti stutul infundat cu mizerie depuneri si nu se aeriseste si asa au patit majoritatea ! Asta cel putin la Astra G1.7 dti cum am eu . Chiar daca am schimbat caloriferul la o saptamana nu mai baga caldura iar de cand am desfacut blocul de la termostat si am desfundat acel stut cu un spiral de 2mm lung de 10 cm de atunci nu mai am probleme baga caldura de lesini !
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR