ClaudiuL
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2007
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,883 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,883
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
ClaudiuL
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2007
- Mesaj Privat
Am luat ieri masina la o tura mai lunga pentru a putea verifica din nou cum se comporta. Temperatura urca la 89 dar daca dau drumul la caldura in timpul mersului, scade acul de la temp vazand cu ochii. Inchid caldura din masina, urca la loc la 89. Daca las caldura scade undeva pana la 80 grade ( aseara erau +4 grade afara)
Daca e frig mai tare, atunci scade mai mult. Fluctuatia temperaturii lichidului de racire e buba. Am verificat termostatul pornind masina la rece si am lasat-o vreo 5-8 min la ralanti. Am pus mereu mana pe furtunul ce intra in radiator si mereu rece( termostatul e bun in acest caz).
Ce as putea sa mai verific? Sa desfac radiatorul sau furtunurile, poate sunt infundate? Tin sa precizez ca in motor este antigel pur.
Daca e frig mai tare, atunci scade mai mult. Fluctuatia temperaturii lichidului de racire e buba. Am verificat termostatul pornind masina la rece si am lasat-o vreo 5-8 min la ralanti. Am pus mereu mana pe furtunul ce intra in radiator si mereu rece( termostatul e bun in acest caz).
Ce as putea sa mai verific? Sa desfac radiatorul sau furtunurile, poate sunt infundate? Tin sa precizez ca in motor este antigel pur.
- bibu16v
- *******
- 6,883 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,883
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- Mihai.P
- **
- 339 mesaje
- din 05 Feb 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
Mihai.P
- Mesaje scrise: 339
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2015
- Mesaj Privat
- bibu16v
- *******
- 6,883 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,883
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
ClaudiuL
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2007
- Mesaj Privat
Bibu, este o vorba: gura bate curu. Atitudinea de guru nu cred ca isi are rostul. Eu am cerut sfaturi civilizat nu vreau sa imi pierd timpul pe tema modului in care ai raspuns la ultimele doua postari. Nimeni nu s-a nascut invatat. Degeaba ai cunostinte daca atitudinea nu e potrivita.
@ Mihai. Am.observat astazi ca radiatorul este rece. Am sa il desfac sa vad daca nu cumva este infundat si cu ocazia asta diluez si antigelul.
Multumesc pentru timpul vostru
@ Mihai. Am.observat astazi ca radiatorul este rece. Am sa il desfac sa vad daca nu cumva este infundat si cu ocazia asta diluez si antigelul.
Multumesc pentru timpul vostru
- Mihai.P
- **
- 339 mesaje
- din 05 Feb 2015
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
Mihai.P
- Mesaje scrise: 339
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2015
- Mesaj Privat
Eu zic sa lasi radiatorul in pace ca iti fierbea motorul pana acum. Incepe cu inceputul si fa concentratia corecta a antigelului.
Din experienta mea cu Z17DTH iarna, motorul imi sta la 86 de grade in mers cu temperatura interioara setata la 23 de grade si ventilatia pe trepte mici, si scade pe la 80-84 la trepte mari. Daca stau pe loc cu motorul la ralanti scade sub 80 de grade.
Niciodata nu mi-am pus problema ca ar fi ceva in neregula, pur si simplu cantitatea de caldura extrasa de radiatorul din habitaclu este mai mare decat cea produsa de motor.
Acum faci cum vrei, demontezi totul sau astepti primavara...
Din experienta mea cu Z17DTH iarna, motorul imi sta la 86 de grade in mers cu temperatura interioara setata la 23 de grade si ventilatia pe trepte mici, si scade pe la 80-84 la trepte mari. Daca stau pe loc cu motorul la ralanti scade sub 80 de grade.
Niciodata nu mi-am pus problema ca ar fi ceva in neregula, pur si simplu cantitatea de caldura extrasa de radiatorul din habitaclu este mai mare decat cea produsa de motor.
Acum faci cum vrei, demontezi totul sau astepti primavara...
DStan39
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2024
- Mesaj Privat
Thanatos a scris:
dupa ce mergi cu ea 10 min prin oras, si acu' nu se ridica deloc, opreste si pune mana pe radiator. daca il simti cald, este dus termostatul.
buna ziua mie mi s a intamplat aceeasi problema dupa ce am schimbat termostatul si daca stau in blocaje pe strada se ridica la 90 daca merg la drum lung fara sa o turez milt sta pe la sfert nu ajunge la 90
BOEING747 a scris:As vrea sa mai aud pareri, opinii de la cei cu aceeasi motorizare.
dupa ce mergi cu ea 10 min prin oras, si acu' nu se ridica deloc, opreste si pune mana pe radiator. daca il simti cald, este dus termostatul.
- corsablue
- ****
- 2,797 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,797
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
DStan39
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2024
- Mesaj Privat
- adrian82
- **
- 362 mesaje
- din 17 Aug 2008
- Astra 2001 y17dt
- Bucuresti
adrian82
- Mesaje scrise: 362
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2008
- Mesaj Privat
Salut cine are probleme cu incalzirea calorifierului verificati blocul de la termostat si anume furtunul pe unde se face aerisirea vedeti ca aveti stutul infundat cu mizerie depuneri si nu se aeriseste si asa au patit majoritatea ! Asta cel putin la Astra G1.7 dti cum am eu . Chiar daca am schimbat caloriferul la o saptamana nu mai baga caldura iar de cand am desfacut blocul de la termostat si am desfundat acel stut cu un spiral de 2mm lung de 10 cm de atunci nu mai am probleme baga caldura de lesini !