- corsablue
- ****
- 2,957 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,957
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
A8778
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2023
- Mesaj Privat
Știe cineva ce ar putea fi, de ce nu îmi dispare avaria deși am înlocuit senzorul și am verificat firele senzorului?
- sebage
- ****
- 2,640 mesaje
- din 16 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,640
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2019
- Mesaj Privat
Nu, pe tester iti da o eroare cu privire la acel senzor, in functie de codul exact de eroare, poti deduce daca este vorba de defect electric sau de defect mecanic.
"distribuția nu vine la semne.vechiul proprietar a fãcut alte semne cu un marker și dacã o pun la semnele lui nu lovește în supape, dacã o pun la semnele mașinii, lovește în supape"
Depinde despre ce semne vorbim, daca ai incercat sa aliniezi semnul de pe pinionul de pe arborele cotit, cu ceea ce seamana a fi semn pe bloc, in jos, clar nu aveau cum sa se alinieze.
Acolo nu ai semn (ai doar pe pinion si curea), ci se foloseste o scula (sau cu semne ajutatoare).
Daca totusi ati facut blocajele si la ax si la arbore si nu "dau", se compica situatia.
RTudor991
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2024
- Mesaj Privat
RTudor991
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2024
- Mesaj Privat
Aveti idei oare? Va multumesc mult!
- corsablue
- ****
- 2,957 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,957
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
RTudor991
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2024
- Mesaj Privat
- bruttus
- **
- 255 mesaje
- din 29 Jan 2013
- Astra 2001 y20dth
- Alta tara
bruttus
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2013
- Mesaj Privat
Si ca sa intelegi cum merge treaba,si nu vreau ca nimeni sa se simta jignit,cu scuzele de rigoare.Daca vii la mine,eu fiind pompangiu,am sa spun ca problema ta deriva din defectiuni ale sistemului de injectie.Daca te duci la un mecanic care face de toate,dar cel mai des schimba placute de frina si uleiul la motor,iti va spune ca este probabil din cauza uleiului,nu face ungerea bine,si din aceasta cauza masina nu are putere sa invirta motorul cum trebuie.
Daca ajungi la un vopsitor,iti va spune ca din cauza ca sa deteriorat vopseaua de pe pompa de injectie,si ia aer pe acolo,asa ca trebuie vopsita masina,si pompa...si asa mai departe.
In final,cineva va gasi solutia,si il vei numi cel mai bun mecanic din RO,chiar daca a fost o intimplare sa iti rezolve masina.
Daca totusi insisti,parerea mea,este sa faci in primul rind o diagnoza.Nu trebuie sa crezi neaparat ca ce spune rezultatul diagnozei iti va da si solutia finala,dar va ajuta cit de cit in rezolvarea acesteia.
Si acum iti ofer parerea mea ca pompangiu.
Presupun,ca in sistemul de injectie al masinii,intra aer,si se stie ca dieselul in acest caz,da probleme.Mai presupun si ca este posibil,ca din cauza mizeriei acumulate in rezervor,sau in pompa de injectie,ori in vreunul din injectoare,in rampa sa nu se poate produce presiunea necesara pentru pornire.
In tinerete,cind eram mici si prosti,nea Gheorghe,mecanicul,zicea asa: ,, nu are cum ma,daca scinteieste si benzineste,trebuie ca sa porneste!"
Acum nu mai sintem mici,restul ramine sa aflam.E posibil sa ai probleme cu ECU...cu codificarea cheilor,cu aerul din sistemul de injectie,cu calitatea motorinei din rezervor,cu vreun furtun,si cu inca vreo 500 de piese,asa ca incepi cu o diagnoza.
RTudor991
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2024
- Mesaj Privat
- ney
- ****
- 1,121 mesaje
- din 24 Aug 2010
- Astra 2014 A14NET
- Prahova
ney
- Mesaje scrise: 1,121
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2014 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2010
- Mesaj Privat
Am auzit si am vazut odata la cineva ca a schimbat o axa cu came care arata foarte bine ,din cauza rasucirii camelor pe axa.Probabil in istoria ei s-a rupt distributia vreodata.
Acum nu stiu daca te ajuta, dar trebuie vazuta si treaba asta.Motorul era clar de opel 1.7 ,dar nu stiu ce an sau model, si parca avea pinioane intre axe pe partea cu cutia de viteze.
- ahappyuser
- *******
- 6,770 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,770
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- IMazarianu
- *
- 1 mesaje
- din 05 Mai 2024
IMazarianu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2024
- Mesaj Privat
Am cumpărat un Opel Zamfira 7locuri din 2006 19 diesel
Km 245000 88kw 120cp
Problema este ca pornește foarte greu
Pe tester nu-mi da absolut nici o problema
În bord am avut masina cu cheita aprinsă
Am schimbat senzorul de rotație de pe motor
Poate să nu facă compresie
AMitrea
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2025
- Mesaj Privat
MODEL: Astra G
MOTOR: 1.7 dti
U8530
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Focsani
- Masina: Astra H Caravan 2005 Z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Aug 2021
- Mesaj Privat
- am scos fiecare fisa de la bujii și am măsurat cu multimetru în momentul punerii contactului și când dau la automat. (La punerea contactului am 0v pe fisa, abia când dau la automat sa pornesc începe sa ajungă treptat pana la 12v); asa ca am încercat cu o bobina de inducție noua și aceleași sintome. E normal sa am 0v la punerea contactului?
- am pus o supapa unisens cu furtun transparent pe turul se la motorina și am lăsat masina pana a 2-a zi; nu avea aer pe furtunas și am încercat sa pornesc (la fel de greu a pornit, nici o diferenta)
- am pus alta baterie, crezând ca nu mai face fata bateria mea (la fel de greu porneste)
- am scos furtunul care vine de la intercooler la clapeta de accelerație sa observ cu se comporta. (Tablita din interior este orizontala cu motorul oprit, când pun contactul se înclină puțin pentru a închide debitul de aer) asa este normal?
- am verificat pe tester cu opcom și nu am nici o eroare pe motor
După ce porneste și îl las sa funcționeze câteva minute, apoi îl opresc și încerc sa îl pornesc, la fel de greu porneste (sau poate o idee mai repede pentru ca se încălzește puțin- dar nu porneste cum trebuie de repede)
Ma mai gândeam la supapa de pe rampa de injectoare sa nu tina presiunea, dar punând supapa unisens cred ca ar fi trebuit sa rezolve, dar nu s-a întâmplat.
Nu știu ce sa mai încerc. Aveți vreun sfat pentru mine?