borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- body_18_is
- **
- 219 mesaje
- din 14 Sep 2008
- Astra 2001 z16xe
- Iasi
body_18_is
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2008
- Mesaj Privat
andreiviciu a scris:nu mai inteleg nimic!
c\hiar nimeni nu a pus in motor de opel pe benzina liqui moly mos2?...eu am rasfoit forumul si am vazut ceva lume si audi,vw,mercedes ...nu prea se plangea nimeni
Si engine flush ,multa lume am vazut ca a pus si n-au avut probleme
Poate imi spune cineva care chiar a pus si a folosit
c\hiar nimeni nu a pus in motor de opel pe benzina liqui moly mos2?...eu am rasfoit forumul si am vazut ceva lume si audi,vw,mercedes ...nu prea se plangea nimeni
Si engine flush ,multa lume am vazut ca a pus si n-au avut probleme
Poate imi spune cineva care chiar a pus si a folosit
Eu din 2010 pana in prezent folosesc doar Liqui Moly .
Iarna LM 5W40 Hightech Synthoil (noiembrie - mai ) ~7000Km , consum total ulei 1 - 1.5 litri ( oras 90% din km )
Vara LM 10W40 MoS2 (iunie - octombrie ) ~ 7000Km , consum total ulei 1 - 1.5 litri (oras 70% din km )
In total vreo 60000 km cu LM fara probleme . Motor Z16XE cu aproximativ 186.000 km .
- stolniceanulucian
- **
- 286 mesaje
- din 05 Dec 2010
- Astra 2009 Z14XEP
- Sibiu
stolniceanulucian
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2009 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2010
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
- body_18_is
- **
- 219 mesaje
- din 14 Sep 2008
- Astra 2001 z16xe
- Iasi
body_18_is
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2008
- Mesaj Privat
- body_18_is
- **
- 219 mesaje
- din 14 Sep 2008
- Astra 2001 z16xe
- Iasi
body_18_is
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2008
- Mesaj Privat
teocolumb
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Buzau
- Masina: Meriva 2004 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2014
- Mesaj Privat
salut ... vreau sa fac schimbul de ulei la masina - Opel Meriva 1.616V - m-am saturat de castrol am bagat in motor ... il mananca exact cum spune in carte ... 600ml /1000 de km ... as vrea sa bag ulei liqui moly dar nu stiu de care sa bag ... la ghidul de pe site zice ca ar trebui sa bag: Top Tec 4600 5W-30, Leichtlauf High Tech 5W-40, Special Tec LL 5W-30sau Top Tec 4605 5W-30 (M1)... ce ulei ma sfatuiti sa bag in motor?
Multumesc anticipat
Multumesc anticipat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- iulian.ciobotaru
- *
- 49 mesaje
- din 12 Nov 2010
- Astra 2002 Z16XE
- Bacau
iulian.ciobotaru
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2010
- Mesaj Privat
Din 2010 pana anul trecut am folosit anual Castrol 10w40 cu exceptia unui an cand am folosit GM 10w40. In ambele cazuri a fost nevoie ca la aproape 2000 km sa completez cu 100-150 grame ulei. Anul trecut am pus Castrol 5w40 si am completat cam la 1500 km cu 200 grame.Am primit un Liqui Moly Leichtlauf cu MOS2 10W-40 5 l si ma gandesc sa il folosesc. Imi puteti preciza daca procedez corect? Este ok acest ulei pt. acest motor? Feedback-ul pt. acest tip de ulei este foarte bun pe multe motorizri si marci.
Am posibilitatea sa schimb uleiul de mai sus cu Liqui Moly Leichtlauf cu MOS2 10W-40 5l.
Pe care dintre cele 2 recomandati sa il folosesc.
Multumesc.
Am posibilitatea sa schimb uleiul de mai sus cu Liqui Moly Leichtlauf cu MOS2 10W-40 5l.
Pe care dintre cele 2 recomandati sa il folosesc.
Multumesc.
- tannu
- ***
- 773 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Vectra
- Bucuresti
tannu
- Mesaje scrise: 773
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
Nu prea reusesti sa te faci inteles la faza cu schimbatul uleiului. Ori repeti acelasi lucru, ori ai vrut sa spui ca inlocuiesti bidonul de LM 10w40 cu un alt LM, ori ai vrut sa spui ca vrei sa inlocuiesti uleiul pe care il ai acum in motor (Castrol) cu LM. Numai tu stii.
Trecand peste asta, foloseste cu incredere Liqui Moly 10W40.
Trecand peste asta, foloseste cu incredere Liqui Moly 10W40.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- schwartz84
- *
- 17 mesaje
- din 02 Nov 2016
- Astra 2007 Z14XEP
- Prahova
schwartz84
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2016
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- schwartz84
- *
- 17 mesaje
- din 02 Nov 2016
- Astra 2007 Z14XEP
- Prahova
schwartz84
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2016
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
LIQUI MOLY Special Tec LL 5W-30 -Synthesis technology
https://products.liqui-moly....c-ll-5w-30-1.html - 175RON/5L
Synthoil High Tech 5W-40 - Fully synthetic eu pe acesta il folosesc cam de 3 ani.
https://products.liqui-moly....tech-5w-40-1.html - 230-250RON/5L
https://products.liqui-moly....oils.html?cat=597 - ACEA A3 sau GM-LL-A-025 (pentru motoare pe Benzina)
Poate pe ajuta si colegi
https://products.liqui-moly....c-ll-5w-30-1.html - 175RON/5L
Synthoil High Tech 5W-40 - Fully synthetic eu pe acesta il folosesc cam de 3 ani.
https://products.liqui-moly....tech-5w-40-1.html - 230-250RON/5L
https://products.liqui-moly....oils.html?cat=597 - ACEA A3 sau GM-LL-A-025 (pentru motoare pe Benzina)
Poate pe ajuta si colegi
- therealovy77
- **
- 245 mesaje
- din 31 Mar 2007
- Zafira 2001 Z18XE
- Braila
therealovy77
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Braila
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2007
- Mesaj Privat
Salut. Am luat acum cateva zile de la Emag pentru masina mea (o Zafira A 1.8 125CP, an 2001, aprox. 210.000 km) un bidon de 5l de Liqui Moly Top Tec 4100 5W-40.
Toate bune si frumoase pana cand s-a incalzit motorul. In relanti mi-a aprins intai intermitent, apoi complet becul rosu de presiune ulei. A trebuit sa il scot afara.
Am avut inainte (pt aprox. 3500km, l-am pus imediat dupa ce am luat masina in primavara) Castrol Edge Titanium FST 5W40 (deoarece a curatat motorul si se innegrise destul de mult, am vrut sa il schimb acum) si nu am avut nici o problema de bec presiune ulei.
Nu stiu ce sa mai zic, ori e contrafacut, ori nu e agreat de motorul meu.
Toate bune si frumoase pana cand s-a incalzit motorul. In relanti mi-a aprins intai intermitent, apoi complet becul rosu de presiune ulei. A trebuit sa il scot afara.
Am avut inainte (pt aprox. 3500km, l-am pus imediat dupa ce am luat masina in primavara) Castrol Edge Titanium FST 5W40 (deoarece a curatat motorul si se innegrise destul de mult, am vrut sa il schimb acum) si nu am avut nici o problema de bec presiune ulei.
Nu stiu ce sa mai zic, ori e contrafacut, ori nu e agreat de motorul meu.
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
Nu te-ai uitat la specificati ACEA
ACEA A3, ACEA B3, (ACEA B4)
La tine pe bidon apare ACEA C3 si ce scrie la ACEA C3
http://www.baiadeulei.ro/ghidul-uleiurilor
Clasa C - uleiuri pentru motoare cu catalizator
C1 - C2 - C3 - Uleiuri cu clase de vascozitate foarte stabile, compatibile cu sistemul catalizator, recomandate motoarelor pe benzina sau Diesel de inalta performanta ale autoturismelor si camionetelor usoare. Aceste uleiuri cresc durata de viata a Filtrelor de particule si a catalizatoarelor modern (Three ways Cathalysis).
ATENTIE ! Aceste uleiuri pot fi nepotrivite pentru unele motoare. Pentru mai multa siguranta este recomandat sa se consulte manualul autovehiculului.
Ultima modificare făcută de T.ion la Vin 05 Oct, 2018 10:33 am
ACEA A3, ACEA B3, (ACEA B4)
La tine pe bidon apare ACEA C3 si ce scrie la ACEA C3
http://www.baiadeulei.ro/ghidul-uleiurilor
Clasa C - uleiuri pentru motoare cu catalizator
C1 - C2 - C3 - Uleiuri cu clase de vascozitate foarte stabile, compatibile cu sistemul catalizator, recomandate motoarelor pe benzina sau Diesel de inalta performanta ale autoturismelor si camionetelor usoare. Aceste uleiuri cresc durata de viata a Filtrelor de particule si a catalizatoarelor modern (Three ways Cathalysis).
ATENTIE ! Aceste uleiuri pot fi nepotrivite pentru unele motoare. Pentru mai multa siguranta este recomandat sa se consulte manualul autovehiculului.
http://www.baiadeulei.ro/ghidul-uleiurilor
STANDARDUL ACEA
Asociataia Cosntructoriloe Europeni de Automobile , clasifica uleiurile de motor prin litere si numere.
Literele reprezinta motoarele de tipul:
A - motoare pe benzina
B - automobile cu motoare diesel de volum mic, camionete si camioane de gabarit mic
C - automobile cu motoare diesel cu filtre de particule
E - motoare diesel de putere mare Heavy duty , regim sever de fuctionare .
Numarul care urmeaza literei corespunzatoare tipului de motor, diferentiaza nivelurile de performanta din cadrul unei clase; astfel, cu cat este mai mare numarul cu atat sunt mai ridicate performantele uleiului.
Clasa A - pentru motoare pe benzina:
A1 - vascozitate mica, economie de combustibil
A2 - calitate normala, interval de schimb normal
A3 - vascozitate mare, protectie sporita, interval de schimb prelungit
A5 - motoare cu putere mare, interval de schimb prelungit, cerintele de vascozitate de la A1/B1 + cerintele de protectie de la A3/B3
Clasa A/B - uleiuri pentru motoare pe benzina si Diesel:
A1/B1 - Uleiuri destinate motoarelor pe benzina si Diesel ale autoturismelor si camionetelor , special concepute pentru a putea utiliza uleiuri cu vascozitate scazuta.
A3/B3 - Uleiuri cu clase de vascozitate foarte stabile, recomandate motoarelor pe benzina sau Diesel de inalta performanta ale autoturismelor si camionetelor si/sau pentru intervale extinse de schimb, acolo unde acest lucru este recomandat de producatorul motorului si/sau pentru cazurile in care se utilizeaza uleiuri cu vascozitati scazute pe tot parcursul anului.
A3/B4 - Uleiuri cu clase de vascozitate foarte stabile, recomandate motoarelor pe benzina sau Diesel cu injectie directa, dar si celor din clasa B3.
A5/B5 - Uleiuri cu clase de vascozitate foarte stabile, recomandate pentru intervale extinse de schimb, in cazul motoarelor pe benzina sau Diesel de inalta performanta ale autoturismelor si camionetelor usoare, special concepute pentru a putea utiliza uleiuri cu vascozitate scazuta.
Clasa B - pentru motoarele diesel usoare:
B1 - vascozitate mica, economie de combustibil
B2 - calitate normala, interval de schimb normal
B3 - vascozitate mare, protectie sporita, interval de schimb prelungit
B4 - motoare de puteri mari cu injectie directa
B5 - motoare cu putere mare, interval de schimb prelungit, cerintele de vascozitate de la A1/B1 + cerintele de protectie de la A3
Clasa C - uleiuri pentru motoare cu catalizator
C1 - C2 - C3 - Uleiuri cu clase de vascozitate foarte stabile, compatibile cu sistemul catalizator, recomandate motoarelor pe benzina sau Diesel de inalta performanta ale autoturismelor si camionetelor usoare. Aceste uleiuri cresc durata de viata a Filtrelor de particule si a catalizatoarelor modern (Three ways Cathalysis).
ATENTIE ! Aceste uleiuri pot fi nepotrivite pentru unele motoare. Pentru mai multa siguranta este recomandat sa se consulte manualul autovehiculului.
Clasa E - pentru motoarele diesel cu solicitari severe (Heavy Duty):
E2 - schimb de ulei normal, indeplinesc standardul MB 228.1; sunt uleiuri de uz general pentru motoare Diesel natural aspirate sau supraalimentate (turbo) supuse unor solicitari medii si severe, in conditiile unor intervale de schimb normale.
E3 - performante ridicate, indeplinesc standardul MB 228.3;
E4 - schimb de ulei prelungit, indeplinesc standardul MB 228.5; sunt uleiuri cu clase de vascozitate foarte stabile, performante in mentinerea unei suprafete curate a pistonului, confera protectie impotriva uzurii, au capacitate dispersanta impotriva depunerilor si prezinta stabilitate la temperaturi ridicate. Sunt recomandate pentru motoarele Diesel foarte solicitate ce raspund cerintelor privind emisiile impuse de standardele Euro 1, Euro 2, Euro 3 , Euro 4 , Euro 5 care functioneaza in conditii foarte dificile. Pot fi utilizate in motoarele fara filtre de particule, in unele motoare cu sistem EGR de recirculare a gazelor si in unele motoare prevazute cu sistem SCR de reducere a noxelor.
E5 - indeplinesc cerintele de performanta ale categoriei E3/E4 si cerintele MB 228.3, API CH-4
E6 - uleiuri cu clase de vascozitate foarte stabile si performante in mentinerea unei suprafete curate a pistonului, confera protectie impotriva uzurii, au capacitate dispersanta impotriva depunerilor si stabilitate la temperaturi ridicate. Sunt recomandate pentru motoarele Diesel foarte solicitate, cu catalizatoare Euro 1, Euro 2, Euro 3 , Euro 4 ,Euro 5 si Euro 6 . Pot fi utilizate in motoarele cu sistem EGR de recirculare a gazelor, cu sau fara filtre de particule si in motoarele prevazute cu sistem SCR de reducere a noxelor (NOx). Nivelul deperformanta E6 este recomandat cu precadere motoarelor prevazute cu filtre de particule si a fost conceput sa se utilizeze in combinatie cu carburanti Diesel cu un continut redus de sulf .
E7 - sunt uleiuri cu clase de vascozitate foarte stabile si eficiente in mentinerea unei suprafete curate a pistonului si a interiorului cilindrului. Asigura excelenta protectie la antiuzura si impotriva depunerilor de la nivelul turbocompresorului, au capacitate dispersanta impotriva depunerilor si prezinta stabilitate la temperaturi ridicate. Sunt recomandate pentru motoarele Diesel foarte solicitate , cu catalizatoare Euro 1, Euro 2, Euro 3 , Euro 4 ,Euro 5 si Euro 6 , care functioneaza in conditii dificile, pot fi utilizate in motoarele cu sau fara filtre de particule si pentru majoritatea celor care sunt prevazute cu sistem EGR de recirculare a gazelor, si a celor prevazute cu sistem SCR de reducere a noxelor
STANDARDUL ACEA
Asociataia Cosntructoriloe Europeni de Automobile , clasifica uleiurile de motor prin litere si numere.
Literele reprezinta motoarele de tipul:
A - motoare pe benzina
B - automobile cu motoare diesel de volum mic, camionete si camioane de gabarit mic
C - automobile cu motoare diesel cu filtre de particule
E - motoare diesel de putere mare Heavy duty , regim sever de fuctionare .
Numarul care urmeaza literei corespunzatoare tipului de motor, diferentiaza nivelurile de performanta din cadrul unei clase; astfel, cu cat este mai mare numarul cu atat sunt mai ridicate performantele uleiului.
Clasa A - pentru motoare pe benzina:
A1 - vascozitate mica, economie de combustibil
A2 - calitate normala, interval de schimb normal
A3 - vascozitate mare, protectie sporita, interval de schimb prelungit
A5 - motoare cu putere mare, interval de schimb prelungit, cerintele de vascozitate de la A1/B1 + cerintele de protectie de la A3/B3
Clasa A/B - uleiuri pentru motoare pe benzina si Diesel:
A1/B1 - Uleiuri destinate motoarelor pe benzina si Diesel ale autoturismelor si camionetelor , special concepute pentru a putea utiliza uleiuri cu vascozitate scazuta.
A3/B3 - Uleiuri cu clase de vascozitate foarte stabile, recomandate motoarelor pe benzina sau Diesel de inalta performanta ale autoturismelor si camionetelor si/sau pentru intervale extinse de schimb, acolo unde acest lucru este recomandat de producatorul motorului si/sau pentru cazurile in care se utilizeaza uleiuri cu vascozitati scazute pe tot parcursul anului.
A3/B4 - Uleiuri cu clase de vascozitate foarte stabile, recomandate motoarelor pe benzina sau Diesel cu injectie directa, dar si celor din clasa B3.
A5/B5 - Uleiuri cu clase de vascozitate foarte stabile, recomandate pentru intervale extinse de schimb, in cazul motoarelor pe benzina sau Diesel de inalta performanta ale autoturismelor si camionetelor usoare, special concepute pentru a putea utiliza uleiuri cu vascozitate scazuta.
Clasa B - pentru motoarele diesel usoare:
B1 - vascozitate mica, economie de combustibil
B2 - calitate normala, interval de schimb normal
B3 - vascozitate mare, protectie sporita, interval de schimb prelungit
B4 - motoare de puteri mari cu injectie directa
B5 - motoare cu putere mare, interval de schimb prelungit, cerintele de vascozitate de la A1/B1 + cerintele de protectie de la A3
Clasa C - uleiuri pentru motoare cu catalizator
C1 - C2 - C3 - Uleiuri cu clase de vascozitate foarte stabile, compatibile cu sistemul catalizator, recomandate motoarelor pe benzina sau Diesel de inalta performanta ale autoturismelor si camionetelor usoare. Aceste uleiuri cresc durata de viata a Filtrelor de particule si a catalizatoarelor modern (Three ways Cathalysis).
ATENTIE ! Aceste uleiuri pot fi nepotrivite pentru unele motoare. Pentru mai multa siguranta este recomandat sa se consulte manualul autovehiculului.
Clasa E - pentru motoarele diesel cu solicitari severe (Heavy Duty):
E2 - schimb de ulei normal, indeplinesc standardul MB 228.1; sunt uleiuri de uz general pentru motoare Diesel natural aspirate sau supraalimentate (turbo) supuse unor solicitari medii si severe, in conditiile unor intervale de schimb normale.
E3 - performante ridicate, indeplinesc standardul MB 228.3;
E4 - schimb de ulei prelungit, indeplinesc standardul MB 228.5; sunt uleiuri cu clase de vascozitate foarte stabile, performante in mentinerea unei suprafete curate a pistonului, confera protectie impotriva uzurii, au capacitate dispersanta impotriva depunerilor si prezinta stabilitate la temperaturi ridicate. Sunt recomandate pentru motoarele Diesel foarte solicitate ce raspund cerintelor privind emisiile impuse de standardele Euro 1, Euro 2, Euro 3 , Euro 4 , Euro 5 care functioneaza in conditii foarte dificile. Pot fi utilizate in motoarele fara filtre de particule, in unele motoare cu sistem EGR de recirculare a gazelor si in unele motoare prevazute cu sistem SCR de reducere a noxelor.
E5 - indeplinesc cerintele de performanta ale categoriei E3/E4 si cerintele MB 228.3, API CH-4
E6 - uleiuri cu clase de vascozitate foarte stabile si performante in mentinerea unei suprafete curate a pistonului, confera protectie impotriva uzurii, au capacitate dispersanta impotriva depunerilor si stabilitate la temperaturi ridicate. Sunt recomandate pentru motoarele Diesel foarte solicitate, cu catalizatoare Euro 1, Euro 2, Euro 3 , Euro 4 ,Euro 5 si Euro 6 . Pot fi utilizate in motoarele cu sistem EGR de recirculare a gazelor, cu sau fara filtre de particule si in motoarele prevazute cu sistem SCR de reducere a noxelor (NOx). Nivelul deperformanta E6 este recomandat cu precadere motoarelor prevazute cu filtre de particule si a fost conceput sa se utilizeze in combinatie cu carburanti Diesel cu un continut redus de sulf .
E7 - sunt uleiuri cu clase de vascozitate foarte stabile si eficiente in mentinerea unei suprafete curate a pistonului si a interiorului cilindrului. Asigura excelenta protectie la antiuzura si impotriva depunerilor de la nivelul turbocompresorului, au capacitate dispersanta impotriva depunerilor si prezinta stabilitate la temperaturi ridicate. Sunt recomandate pentru motoarele Diesel foarte solicitate , cu catalizatoare Euro 1, Euro 2, Euro 3 , Euro 4 ,Euro 5 si Euro 6 , care functioneaza in conditii dificile, pot fi utilizate in motoarele cu sau fara filtre de particule si pentru majoritatea celor care sunt prevazute cu sistem EGR de recirculare a gazelor, si a celor prevazute cu sistem SCR de reducere a noxelor
http://www.baiadeulei.ro/ghidul-uleiurilor
Normele GM( Opel ,Vauxhall)
GM-LL-A-025 Uleiuri de motor pentru motoare pe benzina, cu performante in economia de combustibil
GM-LL-B-025 Uleiuri de motor pentru autoturisme cu motoare diesel cu performante in economia de combustibil
Normele GM( Opel ,Vauxhall)
GM-LL-A-025 Uleiuri de motor pentru motoare pe benzina, cu performante in economia de combustibil
GM-LL-B-025 Uleiuri de motor pentru autoturisme cu motoare diesel cu performante in economia de combustibil
Ultima modificare făcută de T.ion la Vin 05 Oct, 2018 10:33 am
- therealovy77
- **
- 245 mesaje
- din 31 Mar 2007
- Zafira 2001 Z18XE
- Braila
therealovy77
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Braila
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2007
- Mesaj Privat
Mulțumesc de lãmurire, dar nu am înțeles mai nimic.
Pe scurt, si uleiul Liqui Molly și Castrol-ul Edge Titanium folosite de mine au norma ACEA C3. Diferențele ar fi (+ pt Castrol) cã scrie fully synthetic
și cã are norma Dexos2, ce cuprinde cele douã vechi A-025 și B-025 (pt Opel). La Liqui scrie doar Synthese Technology, bãnuiesc cã e semi-sintetic.
P.S. Cu Liqui motorul era evident mai zgomotos, atât la relanti, cât și în turație.
Pe scurt, si uleiul Liqui Molly și Castrol-ul Edge Titanium folosite de mine au norma ACEA C3. Diferențele ar fi (+ pt Castrol) cã scrie fully synthetic
și cã are norma Dexos2, ce cuprinde cele douã vechi A-025 și B-025 (pt Opel). La Liqui scrie doar Synthese Technology, bãnuiesc cã e semi-sintetic.
P.S. Cu Liqui motorul era evident mai zgomotos, atât la relanti, cât și în turație.
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
SAPICAC
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bacau
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2018
- Mesaj Privat