neag
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2012
- Mesaj Privat
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 09 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2004
- Mesaj Privat
neag
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2012
- Mesaj Privat
@gabrield.sincer nici nu stiu ce e ''idle stepper motor'' si unde se afla (poate stiu dar nu sub aceasta denumire) si in plus daca ar fi ceea ce zici tu nu ar trebui sa i-mi dea eroare?intreb nu dau cu paru,ca sincer nu mai stiu ce sa ii fac,si problema mai mare e ca nici mecanicu nu mai stie .mersi
am uitat sa precizez ca am luat jos si capacul de delcou si l-am curatat(avea putin praf inauntru) carbunele din capac e perfect,si nici o diferenta(in delcou nu am umblat ca am zis ca daca are scanteie nu are rost sa umblu)
am uitat sa precizez ca am luat jos si capacul de delcou si l-am curatat(avea putin praf inauntru) carbunele din capac e perfect,si nici o diferenta(in delcou nu am umblat ca am zis ca daca are scanteie nu are rost sa umblu)
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 09 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2004
- Mesaj Privat
neag
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2012
- Mesaj Privat
neag
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2012
- Mesaj Privat
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 09 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2004
- Mesaj Privat
Tija aia are un cap de aluminiu care etanseaza perfect o gaurica.
Daca e tesita sau deformata si nu mai astupa cum trebuie, tija va incerca sa coboare sau sa urce, de aici e mersul instabil.
Verifica sa etanseze cum trebuie si apoi poti sa treci la altceva.
Eu am descoperit ca e defect astupind cu degetul, dar nu de tot, ca se opreste motorul fara aer.
Cu putina atentie afli daca acolo e cauza.
Daca e tesita sau deformata si nu mai astupa cum trebuie, tija va incerca sa coboare sau sa urce, de aici e mersul instabil.
Verifica sa etanseze cum trebuie si apoi poti sa treci la altceva.
Eu am descoperit ca e defect astupind cu degetul, dar nu de tot, ca se opreste motorul fara aer.
Cu putina atentie afli daca acolo e cauza.
neag
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1993 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2012
- Mesaj Privat
gabrield- Suspendat
- 2,778 mesaje
- din 09 Sep 2004
- Corsa 1992 C14NZ
gabrield- Mesaje scrise: 2,778
- Locatie:
- Masina: Corsa 1992 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Laur R.
- **
- 291 mesaje
- din 17 Oct 2009
- Vectra 1998 X18XE
- Bucuresti
Laur R.
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2009
- Mesaj Privat
Salutare, revin si eu cu o problema la C14NZ.
Pe scurt, masina da suturi in mers si la un moment dat scade turatia si se opreste motorul. Din inertie porneste relativ usor dar din cheie dureaza ceva pana o ia, uneori chiar si la a treia cheie. Mentionez ca am curatat corpul clapetei de acceleratie si am verificat returul din rezervor sa nu fie infundat. Deasemenea nu am nici o eroare in bord, la testul cu agrafa nu arata decat codul 12 la nesfarsit.
Ceva sugestii? Imi poate recomanda cineva un tester/service care sa imi poata spuna ce nu functioneaza corect pentru acest tip de motor?
Pe scurt, masina da suturi in mers si la un moment dat scade turatia si se opreste motorul. Din inertie porneste relativ usor dar din cheie dureaza ceva pana o ia, uneori chiar si la a treia cheie. Mentionez ca am curatat corpul clapetei de acceleratie si am verificat returul din rezervor sa nu fie infundat. Deasemenea nu am nici o eroare in bord, la testul cu agrafa nu arata decat codul 12 la nesfarsit.
Ceva sugestii? Imi poate recomanda cineva un tester/service care sa imi poata spuna ce nu functioneaza corect pentru acest tip de motor?