- alin.farcas
- *
- 8 mesaje
- din 14 Dec 2006
- Corsa 2001 Z10XE
- Bucuresti
alin.farcas
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2006
- Mesaj Privat
O fi cum zici cu ambreiajul... Despre roti, numai de bine - 155/80/R13, precum in talon. Iar la faza cu melcul, eu stiu prea bine cum se misca acum niste luni. O am de aproape 3 ani. E prima mea masina. Iar diferenta dintre Corsa de acu 3 sau 4 luni si cea de acum, e de la cer la pamant. Plus ca spuneam de patinajul acela. Care nu e normal sa fie. Crede-ma cand zic ca e bolnavioara. Faza e ca "medicii" din Romania (aproape toti) habar n-au sa puna diagnostice. Dupa ultimul "medic" ar trebui sa schimb vreo 3 chestii, ca sa fiu sigur ca o nimeresc pe aia buna (adica rea). M-am saturat de ei!!! Merci oricum pentru promptitudine!
- departe
- ***
- 786 mesaje
- din 23 Dec 2007
- Corsa 2002 Z12XE
- Galati
departe
- Mesaje scrise: 786
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2007
- Mesaj Privat
deci nu stiu daca ai EGR,da clapeta acceleratie ai sigur si debitmetru de aer,curata pe la ele ..la mine a facut bine se simte ..si eu aveam melc;)) da de 1.2..pompa de apa nu stiu ce sa spun..Dan Ciuciuveanu..cred ca stie:)) il rogi frumos sa te ajute.Poti sa ai depuneri pe catalizator..apropo ai facut testul ala..cu pedala de acceleratie si frana apasate la fund?pui cheie si citesti de cate ori palpaie in bord mmartorul masina cu cheita?Mai incercam sa te ajutam..in functie de codul de eroare..
- mariusgmg
- ******
- 4,101 mesaje
- din 20 Mar 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Iasi
mariusgmg
- Mesaje scrise: 4,101
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2008
- Mesaj Privat
departe a scris: ... Dan Ciuciuveanu ...
E Dan Cuciureanu - trebuie sa-i dai un miel!
On topic = Chestia cu se tureaza dar nu fuge e ambreiajul - 99,999999999%. Sa iei si sa schimbi tot kit-ul - Disc, placa, rulment.
Nu e de la pompa de benzina. Ca ti se tureaza. Deci benzina ii vine. Ca iti face szomot e alta treaba. probbil trebuie s-o inlocuiesti. A capatat joc in lagare, rulmenti.
Ultima modificare făcută de mariusgmg la Mie 13 Mai, 2009 8:52 pm
- alin.farcas
- *
- 8 mesaje
- din 14 Dec 2006
- Corsa 2001 Z10XE
- Bucuresti
alin.farcas
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2006
- Mesaj Privat
Am si EGR si clapeta. Ambele au fost curatate de curand. EGR-ul era destul de curat oricum. Cat despre testul de care zici... cel care mi-a vandut masina (un Gigi, in targul Vitan) a avut grija sa scoata firele led-urilor de prin bord. La cumparare (acu 3 ani) masinii nu-i mergea debitmetrul de aer. Am aflat asta la service-ul la care o dusesem pentru verificari. Eu, de cand am luat masina, am doar trei becuri ce se aprind in bord: frana de mana, airbag-ul si uleiul. Deci pica testul. Despre pompa de benzina ce parere ai?
- departe
- ***
- 786 mesaje
- din 23 Dec 2007
- Corsa 2002 Z12XE
- Galati
departe
- Mesaje scrise: 786
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2007
- Mesaj Privat
- alin.farcas
- *
- 8 mesaje
- din 14 Dec 2006
- Corsa 2001 Z10XE
- Bucuresti
alin.farcas
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2006
- Mesaj Privat
- mariusgmg
- ******
- 4,101 mesaje
- din 20 Mar 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Iasi
mariusgmg
- Mesaje scrise: 4,101
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2008
- Mesaj Privat
- alin.farcas
- *
- 8 mesaje
- din 14 Dec 2006
- Corsa 2001 Z10XE
- Bucuresti
alin.farcas
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2006
- Mesaj Privat
- umblaretz
- ***
- 975 mesaje
- din 20 Jan 2008
- Corsa 2002 Z12XE
- Bucuresti
umblaretz
- Mesaje scrise: 975
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
Pana una alta citeste aici cum sa aflii ce erori ai stocate : https://www.clubopel.com/vie...ight=pseudoagrafa
Faci testul aflii ce erori ai si apoi vine si rezolvarea. Cu siguranta throtle body trebuie curatat ! Posibil sa fie si alte cauze.
Faci testul aflii ce erori ai si apoi vine si rezolvarea. Cu siguranta throtle body trebuie curatat ! Posibil sa fie si alte cauze.
- mariusgmg
- ******
- 4,101 mesaje
- din 20 Mar 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Iasi
mariusgmg
- Mesaje scrise: 4,101
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Pompa de benzina nu da cod eroare. O depistezi cind e pe moarte dupa zgomot si dupa P0170 ca saraca nu mai poate trimite debit suficient.
Ambreiajul poate patina daca ai scurgeri ulei motor sau cutie, poti verifica asta scotind senzor crankshaft, gasesti ulei pe el atunci e bine de desfacut si vazut care simering plinge.
Ambreiajul poate patina daca ai scurgeri ulei motor sau cutie, poti verifica asta scotind senzor crankshaft, gasesti ulei pe el atunci e bine de desfacut si vazut care simering plinge.
- John D.
- **
- 147 mesaje
- din 26 Jul 2008
- Vectra 1997 X20DTL
- Constanta
John D.
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- stefan_daniel28
- *
- 18 mesaje
- din 27 Mar 2009
- Corsa 2001 Z10XE
- Arges
stefan_daniel28
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mar 2009
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Nu prea ai variante, seamna dar nu e la fel -> https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=36197
Si eu am impresia cateodata ca nu prea trage corsica mea, adica se tureaza si nu prinde viteza, parerea mea e sa nu te grabesti, sa folosesti un combustibil bun , sa faci schimbul de ulei si de filtre la timp si o sa vezi diferenta, daca nu inseamna ca este ambreiaul, si mie mi-e frica de asta pt ca o sa coste ceva, nasol sper sa ma fereasca D-zeu de asta pt ca dea am mai multe belele cu ea.sa ai bafta si sper sa nu fie ambreiaul.
dobrinro
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
Corsa c 1.3 cdti din 2006 - 110.000 km
Cand ating sau apas pedala de ambreaj, in prima jumatate de cursa a aparut un zgomot si trepidatie care se accentuiaza.
La reprezentanta mi s-a spus sa ma stept la un cost de peste 1000 euro (cam 1600) cu manopera.
Buuuuun.
Am luat internetul la scotocit si peste tot la piese de schimb am aflat urmatoarele preturi:
-Rument de presiune hiraulic - 500-700 ron
-Chit ambreiaj (fara rulment) adica disc +placa -700-1200 ron
-Volanta dubla masa - 2100-2400 ron
Adica in varianta cea mai ieftina (LuK) 500+700+2100 = 3300 ron
Sa zicem 3500 ron
La 4,3 ron /euro = 814 euro
Asta cu conditia sa astept nu stiu cat ca nu le au pe toate pe stoc.
Buuun.
A intrat la straini si am gasit in Germania:
- Kit complet adica rulment +disc +placa -185 euro cu tot cu taxe
-Volanta dubla masa -285 euro cu tot cu taxe
Adica in total 470 euro.
Mi se pare prea mare magaria la ai nostri.
Am rezolvat cu un baiat serios de la timisoara care mi-a adus tot kitul (Luk) la 480 euro.
Vezi https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=20
Urmeaza sa fac acum inlocuirea.
Deci daca aveti probleme, atentie - daca va iaiu ochii cu discaunt la manopera va usuca la piese.
Va raspund cu placere cu detalii cum am arezolvat .
Cand ating sau apas pedala de ambreaj, in prima jumatate de cursa a aparut un zgomot si trepidatie care se accentuiaza.
La reprezentanta mi s-a spus sa ma stept la un cost de peste 1000 euro (cam 1600) cu manopera.
Buuuuun.
Am luat internetul la scotocit si peste tot la piese de schimb am aflat urmatoarele preturi:
-Rument de presiune hiraulic - 500-700 ron
-Chit ambreiaj (fara rulment) adica disc +placa -700-1200 ron
-Volanta dubla masa - 2100-2400 ron
Adica in varianta cea mai ieftina (LuK) 500+700+2100 = 3300 ron
Sa zicem 3500 ron
La 4,3 ron /euro = 814 euro
Asta cu conditia sa astept nu stiu cat ca nu le au pe toate pe stoc.
Buuun.
A intrat la straini si am gasit in Germania:
- Kit complet adica rulment +disc +placa -185 euro cu tot cu taxe
-Volanta dubla masa -285 euro cu tot cu taxe
Adica in total 470 euro.
Mi se pare prea mare magaria la ai nostri.
Am rezolvat cu un baiat serios de la timisoara care mi-a adus tot kitul (Luk) la 480 euro.
Vezi https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=20
Urmeaza sa fac acum inlocuirea.
Deci daca aveti probleme, atentie - daca va iaiu ochii cu discaunt la manopera va usuca la piese.
Va raspund cu placere cu detalii cum am arezolvat .
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
dobrinro
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
shaftt24 a scris:asta este cand omul mai cauta !foarte bine lucrat
ma mir..ca are masa dubla la motor de 1.3
cum e acel zgomot?
poti sa dai detallii...
si mie imi trepideaza dar cred ca vinde la tanpon motor..si doar cateodata...mai ales cand e incinsa masina si stau bara la bara!
ma mir..ca are masa dubla la motor de 1.3
cum e acel zgomot?
poti sa dai detallii...
si mie imi trepideaza dar cred ca vinde la tanpon motor..si doar cateodata...mai ales cand e incinsa masina si stau bara la bara!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cand ating sau incep sa apas pedala, se accentuiaza sunetul de motor care "toarce" si devine un tatatatatatatatata care se simte si in pedala.
Cand trec de jumatate dispare si ramane doar "torsul"normal.
Parca e ceva descentrat. O falfaiala.
Scuze. Nu stiu cum sa exprim mai plastic.
dobrinro
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
[quote="dobrinro"]
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cand ating sau incep sa apas pedala, se accentuiaza sunetul de motor care "toarce" si devine un tatatatatatatatata care se simte si in pedala.
Cand trec de jumatate dispare si ramane doar "torsul"normal.
Parca e ceva descentrat. O falfaiala.
Scuze. Nu stiu cum sa exprim mai plastic.
P.S. Si care creste in intensitate cu timpul. Deci defectiunea se agraveaza.
Astea sunt piesele care mi-au fost trimise
Ultima modificare făcută de dobrinro la Vin 26 Jun, 2009 7:14 pm
shaftt24 a scris:asta este cand omul mai cauta !foarte bine lucrat
ma mir..ca are masa dubla la motor de 1.3
cum e acel zgomot?
poti sa dai detallii...
si mie imi trepideaza dar cred ca vinde la tanpon motor..si doar cateodata...mai ales cand e incinsa masina si stau bara la bara!
ma mir..ca are masa dubla la motor de 1.3
cum e acel zgomot?
poti sa dai detallii...
si mie imi trepideaza dar cred ca vinde la tanpon motor..si doar cateodata...mai ales cand e incinsa masina si stau bara la bara!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cand ating sau incep sa apas pedala, se accentuiaza sunetul de motor care "toarce" si devine un tatatatatatatatata care se simte si in pedala.
Cand trec de jumatate dispare si ramane doar "torsul"normal.
Parca e ceva descentrat. O falfaiala.
Scuze. Nu stiu cum sa exprim mai plastic.
P.S. Si care creste in intensitate cu timpul. Deci defectiunea se agraveaza.
Astea sunt piesele care mi-au fost trimise
Ultima modificare făcută de dobrinro la Vin 26 Jun, 2009 7:14 pm
dobrinro
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
[quote="dobrinro"][quote="dobrinro"]
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cand ating sau incep sa apas pedala, se accentuiaza sunetul de motor care "toarce" si devine un tatatatatatatatata care se simte si in pedala.
Cand trec de jumatate dispare si ramane doar "torsul"normal.
Parca e ceva descentrat. O falfaiala.
Scuze. Nu stiu cum sa exprim mai plastic.
P.S. Si care creste in intensitate cu timpul. Deci defectiunea se agraveaza.
shaftt24 a scris:asta este cand omul mai cauta !foarte bine lucrat
ma mir..ca are masa dubla la motor de 1.3
cum e acel zgomot?
poti sa dai detallii...
si mie imi trepideaza dar cred ca vinde la tanpon motor..si doar cateodata...mai ales cand e incinsa masina si stau bara la bara!
ma mir..ca are masa dubla la motor de 1.3
cum e acel zgomot?
poti sa dai detallii...
si mie imi trepideaza dar cred ca vinde la tanpon motor..si doar cateodata...mai ales cand e incinsa masina si stau bara la bara!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Cand ating sau incep sa apas pedala, se accentuiaza sunetul de motor care "toarce" si devine un tatatatatatatatata care se simte si in pedala.
Cand trec de jumatate dispare si ramane doar "torsul"normal.
Parca e ceva descentrat. O falfaiala.
Scuze. Nu stiu cum sa exprim mai plastic.
P.S. Si care creste in intensitate cu timpul. Deci defectiunea se agraveaza.
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat