- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
- Lotg
- ****
- 1,633 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,633
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
Ba da, are plutitor.
Acesta e modelul meu.
Functiona foarte bine pana l-am scos sa vad ce are.
Eu am vrut sa scot doar mufa, ca sa verific voltajul, ca sa compar cu cel de la antigel, dar a iesit cu totul.
L-am pus inapoi si de atunci face figuri. Azi il dau jos din nou ca sa vad ce am gresit.
Ce sa scriu pe declaratie?
Acesta e modelul meu.
Functiona foarte bine pana l-am scos sa vad ce are.
Eu am vrut sa scot doar mufa, ca sa verific voltajul, ca sa compar cu cel de la antigel, dar a iesit cu totul.
L-am pus inapoi si de atunci face figuri. Azi il dau jos din nou ca sa vad ce am gresit.
Ce sa scriu pe declaratie?
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
- Lotg
- ****
- 1,633 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,633
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
- gabimilo1
- ****
- 2,268 mesaje
- din 11 Jan 2010
- Zafira 2002 y20dth
- Sibiu
gabimilo1
- Mesaje scrise: 2,268
- Locatie: Sibiu
- Masina: Zafira 2002 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2010
- Mesaj Privat
- Lotg
- ****
- 1,633 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,633
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
Data trecuta a pus-o la loc un coleg. Dar parea in regula. Azi cand am tras de ea, era pe pozitie., dar posibil sa nu fi fost bagat de tot.
Am incercat sa o pun la loc, cat mai bine si pare sa functioneze.
Pana la servici si inapoi (4km si un pic) imi aparea de vreo 3 ori mesajul. Azi nu am mers cu masina, doar am tinut-o la relanti. Pare ok. Luni am sa merg cu masina, atunci o sa vad exact ce si cum.
Am incercat sa o pun la loc, cat mai bine si pare sa functioneze.
Pana la servici si inapoi (4km si un pic) imi aparea de vreo 3 ori mesajul. Azi nu am mers cu masina, doar am tinut-o la relanti. Pare ok. Luni am sa merg cu masina, atunci o sa vad exact ce si cum.
- Lotg
- ****
- 1,633 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,633
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
doruSV
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2014
- Mesaj Privat
E cam idioata conceptia cu acel senzor de camp magnetic.
La prima vedere pare o implementare mai desteapta sa zic asa , dar sunt variante mult mai ieftine/simple si mult mai fiabile descoperite cu zeci de ani inainte si aplicate pe masini de generatii mai vechi.
Dar ma rog.... revenim. Ca proaspat posesor de astra H 1.7 z17dtl mi se pare o idiotenie sa iti bubuie un furtun de antigel si in 5 km sa calezi motorul pentru simplul fapr ca nu ai avertizare vizuala si mai ales acustica pentru asa ceva.
As prefera pe undeva varianta oem, dar voi vedea ce solutie voi implementa. Safety first... asta e deviza mea in exploatarea unui motor. Va voi tine la curent.
La prima vedere pare o implementare mai desteapta sa zic asa , dar sunt variante mult mai ieftine/simple si mult mai fiabile descoperite cu zeci de ani inainte si aplicate pe masini de generatii mai vechi.
Dar ma rog.... revenim. Ca proaspat posesor de astra H 1.7 z17dtl mi se pare o idiotenie sa iti bubuie un furtun de antigel si in 5 km sa calezi motorul pentru simplul fapr ca nu ai avertizare vizuala si mai ales acustica pentru asa ceva.
As prefera pe undeva varianta oem, dar voi vedea ce solutie voi implementa. Safety first... asta e deviza mea in exploatarea unui motor. Va voi tine la curent.
- sebage
- ****
- 2,607 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,607
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
1. Chiar "idioata", eu unul, nu o pot considera. As putea dezvolta, am argumente, dar este prea tarziu in noapte.
Oricum, nu exista sistem infailibil!
2. De "bubuit", furtun din instalatia de racire, hmmm ... oare? (spart/taiat, poate) Dar oricum, "avertizare vizuala" exista, clar exista!
Ca nu exista indicarea clasica, in timp real a temperaturii lichidului de racire, asta este alta discutie (desi exista posibilitatea aflarii acesteia, din meniurile de testare), dar martor de depasire temperatura lichid racire, exista cu rosu, pe instrumentele de bord!
Indicarea nivelului scazut de lichid de racire, este o masura extra, suplimentara, ca sa zicem asa.
Poate era mai bine, sa se monteze "ceas" indicator, pe logica pe care a mers grupul Vag mai bine de un deceniu, sa indice 90 de grade, indiferent de temperatura reala (de pe la 85 pana pe la 115), iar doar cand aceasta depaseste 115 parca, sa indice si "ceasul" depasirea
Oricum, nu exista sistem infailibil!
2. De "bubuit", furtun din instalatia de racire, hmmm ... oare? (spart/taiat, poate) Dar oricum, "avertizare vizuala" exista, clar exista!
Ca nu exista indicarea clasica, in timp real a temperaturii lichidului de racire, asta este alta discutie (desi exista posibilitatea aflarii acesteia, din meniurile de testare), dar martor de depasire temperatura lichid racire, exista cu rosu, pe instrumentele de bord!
Indicarea nivelului scazut de lichid de racire, este o masura extra, suplimentara, ca sa zicem asa.
Poate era mai bine, sa se monteze "ceas" indicator, pe logica pe care a mers grupul Vag mai bine de un deceniu, sa indice 90 de grade, indiferent de temperatura reala (de pe la 85 pana pe la 115), iar doar cand aceasta depaseste 115 parca, sa indice si "ceasul" depasirea
doruSV
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2014
- Mesaj Privat
Sebage despre ce avertizare vorbesti? Daca nu ai senzor sa iti indice ca ti-a scazut nivelul de antigel/ca il pierzi, cum poti afirma asa ceva? Banuiesc ca te referi ca la un moment dat, pierzi asa mult antigel incat se aprinde becul rosu in bord. Ala se aprinde cand motorul e deja super incins. Crede-ma... s-ar putea sa fie prea tarziu. Urci 5 km un deal/serpentina si calezi motorul, faci praf cuzineti si tot. Chiulasa si ea...ajunge ovalizata.
- sebage
- ****
- 2,607 mesaje
- din 15 Jun 2019
- Alta tara
sebage
- Mesaje scrise: 2,607
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2019
- Mesaj Privat
Confunzi putin pierderea de luei cu pierderea de lichid de racire, dar nu ma bag in astfel de discutii.
Solutia aleasa in acest caz, nu este nici mult mai proasta, nici mult mai buna decat in alte cazuri, la toate exista avantaje si dezavantaje, sau puncte forte si puncte slabe.
Afirmatiile mele sunt inteligibile, clare si responsabile, se pot citi si se pot intelege, nu interpreta dupa bunul plac. Daca tu ai inteles ca eu am afirmat ca ti-ar indica nivelul, fara senzor, atunci bine.
Numai bine!
Solutia aleasa in acest caz, nu este nici mult mai proasta, nici mult mai buna decat in alte cazuri, la toate exista avantaje si dezavantaje, sau puncte forte si puncte slabe.
Afirmatiile mele sunt inteligibile, clare si responsabile, se pot citi si se pot intelege, nu interpreta dupa bunul plac. Daca tu ai inteles ca eu am afirmat ca ti-ar indica nivelul, fara senzor, atunci bine.
Numai bine!