- CrazyPilot_RO
- *
- 29 mesaje
- din 30 Sep 2010
- Astra 2003 z16xe
- Ilfov
CrazyPilot_RO
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2003 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2010
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,464 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,464
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Radulesc Daniel
- *
- 34 mesaje
- din 09 Jan 2013
- Astra 2001 z16 xe
- Gorj
Radulesc Daniel
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2001 z16 xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jan 2013
- Mesaj Privat
- Acidutzu
- **
- 365 mesaje
- din 22 Apr 2015
- Astra 2004 Z16XEP
- Iasi
Acidutzu
- Mesaje scrise: 365
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2015
- Mesaj Privat
Dupa multe amanari si reprogramãri am reusit astazi sa imi curãț clapeta de accelerație (body throttle). Procedura nu o mai repet, este deja cunoscuta. Problema erau smuncituri la schimbarea treptelor de viteza sau la incercarea de mers constant.
Am cumparat un spray de curatat Liqui Moly de 17 lei si 600 ml. Dupa desfacerea tubulaturii de admisie am constatat ca clapeta de accelerație era chiar curata, spre uimirea mea. Clar ca motivul smunciturilor era altul.
Am desfãcut furtunele, mufele, cele 4 suruburi si am scos clapeta, moment in care STUPOARE. Cel care a umblat ultimul acolo NU a pus garnitura ! Evident ca nu exista etansare metal pe metal si se cunosteau urme de funingine atat pe clapeta cat si pe galerie.
Avand in vedere ca era deja ora 19 nu mai aveam sanse sa gasesc garnitura asa ca am avut norocul sa gasesc la cineva niste carton special pt garnituri (klingherit parca ii spune).
Am confecționat garnitura si apoi am montat totul la loc.
Dupa montare am fãcut aprox 10 Km si smunciturile au dispãrut in totalitate.
MORALA: Cand desfaceti clapeta sa va asigurati ca aveti o garnitura de rezervã.
Va doresc drumuri bune.
Am cumparat un spray de curatat Liqui Moly de 17 lei si 600 ml. Dupa desfacerea tubulaturii de admisie am constatat ca clapeta de accelerație era chiar curata, spre uimirea mea. Clar ca motivul smunciturilor era altul.
Am desfãcut furtunele, mufele, cele 4 suruburi si am scos clapeta, moment in care STUPOARE. Cel care a umblat ultimul acolo NU a pus garnitura ! Evident ca nu exista etansare metal pe metal si se cunosteau urme de funingine atat pe clapeta cat si pe galerie.
Avand in vedere ca era deja ora 19 nu mai aveam sanse sa gasesc garnitura asa ca am avut norocul sa gasesc la cineva niste carton special pt garnituri (klingherit parca ii spune).
Am confecționat garnitura si apoi am montat totul la loc.
Dupa montare am fãcut aprox 10 Km si smunciturile au dispãrut in totalitate.
MORALA: Cand desfaceti clapeta sa va asigurati ca aveti o garnitura de rezervã.
Va doresc drumuri bune.
- bibu16v
- *******
- 6,884 mesaje
- din 25 Jan 2016
- Astra 1995 X16XEL
- Alta tara
bibu16v
- Mesaje scrise: 6,884
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 1995 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2016
- Mesaj Privat
- Acidutzu
- **
- 365 mesaje
- din 22 Apr 2015
- Astra 2004 Z16XEP
- Iasi
Acidutzu
- Mesaje scrise: 365
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2015
- Mesaj Privat
- astrag2008
- **
- 72 mesaje
- din 07 Aug 2013
- Astra 2008 Z17DTL
- Dambovita
astrag2008
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2008 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2013
- Mesaj Privat
Buna seara! As ruga si eu pe cineva care stie, imi poate spune si mie cum trebuie sa functioneze si ce rol are clapeta de acceleratie la masina mea din semnatura, un Astra G 1.7 CDTI din 2008? Eu am gasit pe aici prin forum cateva explicatii, dar as dori sa aflu mai multe. Nu am nici un cod de eroare la ea, nici la scanare cu op com, nici martori aprinsi in bord, limitare nu as spune, ajung lejer si peste 4000 rot, doar oprirea motorului este mai cu trepidatii si frana de motor cam brutala. Problema este ca imi ramane doar deschisa. Am miscat de ea, se misca pana la inchidere impinsa cu mana, dar nu si la oprire. La punerea contactului se misca doar cativa milimetri din pozitia complet deschis, putin de tot oblic. La oprire sau in accelerare, nu schiteaza absolut nimic. Se poate sa fie defecta fara coduri de eroare? Ma gandesc la mecanismul cu rotitele dintate. Multumesc anticipat
- astrag2008
- **
- 72 mesaje
- din 07 Aug 2013
- Astra 2008 Z17DTL
- Dambovita
astrag2008
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2008 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2013
- Mesaj Privat
Am avut probleme cu pornirea la cald dupa schimbarea filtrului de motorina, pornea la a doua cheie sau ceva mai greu la prima. Chestia este ca am scos furtunul gros dintre intercooler si clapeta, iar cu el scos porneste normal, de aceea as fi vrut sa aflu cum trebuie sa functioneze clapeta la masina mea.
- GIonutBogdan
- *
- 2 mesaje
- din 27 Mai 2017
GIonutBogdan
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2017
- Mesaj Privat
- Acidutzu
- **
- 365 mesaje
- din 22 Apr 2015
- Astra 2004 Z16XEP
- Iasi
Acidutzu
- Mesaje scrise: 365
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2015
- Mesaj Privat
Citez de la Agila scris de dl. Cuciureanu "Se porneste motorul normal si vedem daca este schimbata turatia de ralanti dupa care taiem contact. Pentru ca ECU sa memoreze noua pozitie a clapetiei de acceleratie se face asa: contact pus timp de 30 sec, o sa auziti cum motorasul din throttle va face curse complete dupa care tace, taiem contact dupa care pornim motorul normal, ECU acum are noile valori memorate"
Eventual daca nu auzi cum se calibreaza in cele 30 de secunde apesi pe frana, se calibreaza si spoi opresti contactul. (Asta am citit-o intr-un alt post, nu mai tin minte unde).
Incearca variantele astea, este posibil sa functioneze si la Vectra.
Eventual daca nu auzi cum se calibreaza in cele 30 de secunde apesi pe frana, se calibreaza si spoi opresti contactul. (Asta am citit-o intr-un alt post, nu mai tin minte unde).
Incearca variantele astea, este posibil sa functioneze si la Vectra.
- GIonutBogdan
- *
- 2 mesaje
- din 27 Mai 2017
GIonutBogdan
- Mesaje scrise: 2
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2017
- Mesaj Privat
- NCristian405
- *
- 1 mesaje
- din 11 Jan 2020
- Astra 2001
- Prahova
NCristian405
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2020
- Mesaj Privat