kalim7s
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2011
- Mesaj Privat
M-am intalnit in trafic cu un baiat care cumparase ca si mine o Vectra C Z19DT din 2007 ca si a mea de altfel numai ca a mea este 2008 din vorba in vorba ma sui la el in masina sa ma uit de una de alta si vad pe BC lui pe softul cu 3 afisaje (consum instant / mediu / range ) ca el avea la relanti cu motorul pornit 0.7l /h ,de curand vorbeam cu un coleg de pe forum print PM si el imi zice ceva de 0.5l/h tot pe Z19DT si culmea la mine cu totul oprit inclusiv faruri nu scade sub 0.9l/h dar ce am observat este ca pana sa se incalzeasca la mine variaza foarte repede si anume la fiecare sec se schimba daca stau pe loc nu se stabilizeaza iar in meniul secret la volare inject apare intre 250ml si 300 ml nici aici nu se stabilizeaza odata se misca mereu! Ce pot sa fac ca sa am si eu un consum mai redus cu a mea pentru ca banuiesc ca daca la relanti e vb de 0.2l/h in mers ce sa mai zic. Sunt programat la maiandrei la service dupa paste dar dati-mi si mie va rog mult ideei despre ce sa verific si la ce sa ma astept ? ( SOFT NOU ? Eu sincer ma gandeam ca daca nu se poate de loc ma duc cu un baiat cu o vectra cu motorul ca al meu si ii zic sa imi puna softul lui merge asa ceva ? ) Astept cu interes comentariile voastre.
- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salut!
Nu e relevant ce arata BC-ul la instant in cazul asta, pentru ca el are aplicate niste corectii. Mie cu motorul cald imi oscileaza intre 0.3-0.4. Din ce imi amintesc ca am discutat la intalnire, e posibil sa ai termostatul blocat deschis, si atunci motorul incalzindu-se mai greu consuma mai mult.
Legat de soft, nu cred ca poti copia direct softul de pe alta si sa-l pui pe a ta, din cauza ca in ECU este stocat si vin-ul masinii. si s-ar putea ca ecu tau sa nu vrea sa scrii softu de pe lasina cu alt vin.
Adi G.
Nu e relevant ce arata BC-ul la instant in cazul asta, pentru ca el are aplicate niste corectii. Mie cu motorul cald imi oscileaza intre 0.3-0.4. Din ce imi amintesc ca am discutat la intalnire, e posibil sa ai termostatul blocat deschis, si atunci motorul incalzindu-se mai greu consuma mai mult.
Legat de soft, nu cred ca poti copia direct softul de pe alta si sa-l pui pe a ta, din cauza ca in ECU este stocat si vin-ul masinii. si s-ar putea ca ecu tau sa nu vrea sa scrii softu de pe lasina cu alt vin.
Adi G.
kalim7s
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2011
- Mesaj Privat
- Nisip
- **
- 357 mesaje
- din 19 Oct 2010
- Astra 2006 Z19DT
- Bucuresti
Nisip
- Mesaje scrise: 357
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2010
- Mesaj Privat
- dj77nio
- **
- 202 mesaje
- din 16 Nov 2011
- Astra 2001 **
- Dolj
dj77nio
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 **
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2011
- Mesaj Privat
- Lotg
- ****
- 1,633 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,633
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
- dj77nio
- **
- 202 mesaje
- din 16 Nov 2011
- Astra 2001 **
- Dolj
dj77nio
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 2001 **
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2011
- Mesaj Privat
- asandulescu
- **
- 54 mesaje
- din 04 Nov 2011
- Astra 2002 y1.7dt
- Bucuresti
asandulescu
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y1.7dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2011
- Mesaj Privat
Atentie si la ce ulei are in ea. daca are 5w30 si tu ai sa zicem 10w60 de aici pot sa reiasa cei 200ml/h. am facut un experiment cu un pasat 1.9 131bhp si avea fara consumatori 0.7/h am dat drumul la tot ce sa putut(aer,faruri,proiectoare,dezaburire,etc) si a ajuns la 1.2l/h. atentie si la filtrul de aer, care daca e foarte murdar influenteaza.
kalim7s
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2011
- Mesaj Privat
Ulei are GM 5w30 pus de mine de maxim 1000 km si filtrele tot atuncia. Acuma ma gadesc cel mai logic posibil si poate o fi de la vreun injector sau ceva o sa fac maine sau cand am timp testul la injectoare cu metoda sticlelor cuplate la retur sa dar si eu fiecare cat imi da. Am citit aici undeva pe un topic si am vazut cum un coleg a mers pana aproape de gol porma a pus aditiv de curatare si porm full de motorina si dupa ce a mai mers ceva timp a facut testul iar si ii iesise perfect testul a doua oara o sa vad si eu ca stiti cum e daca vezi mecanic e ok pentru ca atunci cand am cumparat masina adica nici 5 luni in urma la opel totul pe Tech2 a fost ok. Va salut si astept cu interes alte opinii pareri sau de ce nu sa imi spuneti la voi cat apare voua cat va consuma?
pepinogsm
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2011
- Mesaj Privat
- Niku
- **
- 130 mesaje
- din 31 Oct 2006
- Astra 2006 Z19DT
- Bucuresti
Niku
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2006
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
mie nu mi se pare normal deloc...
eu la Z19DT am pe BC 0,4-0,5 fara AC (insa cu radio pornit si modulator si faza scurta aprinsa, am DRL activat)
cu AC se ridica pe la 0,6 pe vremurile astea (e rece afara) iar vara cam 0,8-0,9 pe caldurile alea mari
ca si informatie pe care o da BC vreau sa va zic ca nu e deloc eronata...
adica pe BC imi apare un consum de 59 de litri iar la pompa fac plin cu 59,6-60 de litri
deci diferenta ar fi foarte mica...
ce am observat insa si la colegii din Galati-Braila toate modelele face-lift arata valorile zise de autorul topic-ului
probabil nu e corect sa generalizez insa cred ca e o problema de interpretare sau o problema de comunicare la unul dintre modele...
eu la Z19DT am pe BC 0,4-0,5 fara AC (insa cu radio pornit si modulator si faza scurta aprinsa, am DRL activat)
cu AC se ridica pe la 0,6 pe vremurile astea (e rece afara) iar vara cam 0,8-0,9 pe caldurile alea mari
ca si informatie pe care o da BC vreau sa va zic ca nu e deloc eronata...
adica pe BC imi apare un consum de 59 de litri iar la pompa fac plin cu 59,6-60 de litri
deci diferenta ar fi foarte mica...
ce am observat insa si la colegii din Galati-Braila toate modelele face-lift arata valorile zise de autorul topic-ului
probabil nu e corect sa generalizez insa cred ca e o problema de interpretare sau o problema de comunicare la unul dintre modele...
kalim7s
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2011
- Mesaj Privat
Am mai deschis acuma ceva timp un topic pentru a incerca sa aflu de ce imi porneste masina uneori prost si nici pana azi nu am aflat. Acuma bateria e buna in calculator cand porneste prost arata +10v deci nu e de la baterie electromotorul invarte, de cele mai multe ori problema cu pornirea am vazut ca apare la cald pentru ca la -20 de grade mi-a pornit sfert deci nu sunt nici bujiile, acuma eliminand parca prevad o investitie frumoasa desi asta ar explica si pornirile proaste . Incerc cu aditiv de curatare daca iese cum nu trebuie la verificare . Mie imi Bucuresti pe BC am incercat urmatorul lucru cateva zile am mers seara am facut un consum minim de 8.3 si fara semafoare fara prea multe plecari de pe loc insa cum incepi sa mergi in zilele de luni pana vineri cu plecari de pe loc si asa mai departe imi arata intre 12.5 - 13 pe BC la real consumul facut din calcule imi da 11 - 11.5 nu credeti ca e un pic cam mare. (Mentionez ca frecventez OBOR - COLENTINA - PANTELIMON - TEI cam astea sunt zonele pe care ma deplasez voi ce ziceti ?)
p.s : Fac clipuri cu pornirile pe care le face masina poate ii prind vreunu din cele nasoale sa vedeti cum face poate a mai avut vreunu asa ceva pe la el daca nu se poate face nimic o trec la categoria "Asa face opelul meu".
p.s : Fac clipuri cu pornirile pe care le face masina poate ii prind vreunu din cele nasoale sa vedeti cum face poate a mai avut vreunu asa ceva pe la el daca nu se poate face nimic o trec la categoria "Asa face opelul meu".
- ToX
- ****
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
Eu am Vectra C 1,9zdt facelift si de 3 ani de cind o am am motor rece vara 0,9 vara motor cald 0,5...cu Clima pornita 1,1-0,9 l....iarna motor rece 1,2 cel mai mult la -multe grade 1,4...motor cald iarna 0,6-0,7l si consum in Bucuresti fara clima Colentina-Obor-Universitate B.N.R-Cotroceni si retur...7,5 acum ,vara cu clima 8-8,5 ,iarna acelasi traseu (pe zapezile care au fost)...9,5-10l eu zic ...foarte bine,asta am reusit dupa un ,,antrenament,, de 3 ani pe acesta masina
- cosmin65397
- **
- 217 mesaje
- din 20 Mar 2012
- Astra 2011
- Bucuresti
cosmin65397
- Mesaje scrise: 217
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2012
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
Mays
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
Eu cand am luat masina acum 2 ani aveam 0.5-0.6 si max 0.9 cu clima pornita, inainte de a intra in reparatii sub 1-1.2 nu scadea indiferent de temperatura motorului, dupa reparatii adica schimb volanta, schimbat un injector, schimbat termostat, curatat egr si clapeta aceleratie in care era dezastru nu se mai inchidea perfect si era aproape intepenita de ce depuneri avea, iar partea electronica a clapetei era scufundata in ulei, acum am din nou 0.5 max 0.6, 0.7 cu faruri aprinse si 0.8-0.9 cu clima pornita.
kalim7s
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2011
- Mesaj Privat
- Bryan99
- ****
- 1,143 mesaje
- din 01 Oct 2007
- Astra 2011 A1.7DTJ
- Bucuresti
Bryan99
- Mesaje scrise: 1,143
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2007
- Mesaj Privat