Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • dragosh84

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Salutare....Detin un opel astra H 1.7 CDTI de putin timp.Probleme intalnite:
-In mers,se aprinde martorul cheita si se stinge singur la un interval neregulat,cand se aprinde,masina nu mai trage peste 3000 rot\min
-Schimbatorul de viteze are un joc maricel si o pozitie putin dereglata zic eu,in toate treptele de viteza intra mai greu,am inteles ca se poate regla timoneria.Nu cred sa fie de vina ambreiajul sau volanta deoarece alte simptome nu prezinta(gen trepidatii pedala,huruit,zgomote).
Idei,pareri,sfaturi?
Skip ads

  • Leparda Petrica

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2008 Z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2011

  • Mesaj Privat
Fa testul cu pseudoagrafa si vezi ce erori ai.
  • insignia

  • Mesaje scrise: 692
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Signum 2005 Z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
dragosh84 a scris:Salutare....Detin un opel astra H 1.7 CDTI de putin timp.Probleme intalnite:
-In mers,se aprinde martorul cheita si se stinge singur la un interval neregulat,cand se aprinde,masina nu mai trage peste 3000 rot\min
-Schimbatorul de viteze are un joc maricel si o pozitie putin dereglata zic eu,in toate treptele de viteza intra mai greu,am inteles ca se poate regla timoneria.Nu cred sa fie de vina ambreiajul sau volanta deoarece alte simptome nu prezinta(gen trepidatii pedala,huruit,zgomote).
Idei,pareri,sfaturi?


o diagnoza te poate ajuta ptr problema cu turatia....dar banuiesc ca este problema de egr sau clapeta acceleratie...
in ceea ce priveste jocul la maneta poti incerca sa o reglezi dar mai mult ca sigur exista joc al bucsilor de teflon de la maneta sau chiar cele aflate pe cabluri unde se prinde pe cutia de viteze
  • dragosh84

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
P0622 Generator Field "F" Control Circuit Malfunction C-030
nu am gasit nici o descriere a erorii
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
dragosh84 a scris:P0622 Generator Field "F" Control Circuit Malfunction C-030
nu am gasit nici o descriere a erorii

Verifica incarcarea alternatorului si bateria daca are 4-5 ani sau mai mult.
  • dragosh84

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Bateria intr-adevar e cam veche,dar m-i s-a masurat incarcarea si m-a spus k e bine.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
dragosh84 a scris:Bateria intr-adevar e cam veche,dar m-i s-a masurat incarcarea si m-a spus k e bine.

Incarcarea poate fi buna dar bateria dupa ce va timp nu mai retine curent la capacitate maxima. Incearca sa pui alta baterie si vezi daca mai apare eroarea.
  • zady

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2006 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2007

  • Mesaj Privat
La prima problema si eu cred ca e EGR-ul murdar si admisia infundata. Trebuie desfacute ambele si curatate. Exista tutoriale.
  • Ionutzcond

  • Mesaje scrise: 184
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2007 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2011

  • Mesaj Privat
eu unu am aceasi problema si este vorba despre electrovalva turbo, eroarea respectiva nu ramane in memorie si o poti afla numai cand apare masina cu cheia, important e sa incalzesti masina inainte sa pleci cu ea. in ceea ce priveste cutia de viteze e cu totul altceva
  • dragosh84

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Intr-adevar EGR-ul e infundat,am fost la un prieten la service si i-a dat talpa.....masina a mers bine 40 min,dupa,din nou....trebuie dat jos si curatat ca la carte inclusiv admisia...se pare ca din cauza egr-ului,dimineata,la rece,la prima pornire da fum albastru cca 3 sec.Sper sa ajung cu ea la service sa-i fac distributia si uleiul cu filtrele aferente si o sa le spun sa curete si egr-ul,admisia...ce mai e nevoie...
  • dragosh84

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
A...inca ceva,dimineata la rece,cand temperatura scade sub 0 grade,porneste bine,dar da fum albastru dens pentru 10-15 secunde si turometrul are o variatie mica...sus,jos...pare-mi-se ca merge un pic balbait...cum se incalzeste,sau pe parcursul zilei nu are nici cea mai mik problema....mecanicul a zis k egr-ul e de vina....sa fie asta?am observat ca la injectoare pe langa ele e ulei sau motorina,nu-mi dau seama ce e
  • dragosh84

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Revin...am dat jos capacul negru cu ecotec si ce am observat:
E plin de ulei\motorina imbacsita la injectoare,iar in spate la bujii sunt pline de ulei,cred eu....e posibil sa intre ulei la bujii si deacolo fum albastru?
  • dragosh84

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
ECN 62201 cred ca e "P0622 Generator Field/F Terminal Circuit Malfunction"
ECN 50074 cred ca e "P0500 Vehicle Speed Sensor A Malfunction"

Care-i treaba cu prima?
  • dragosh84

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
S-a rezolvat.
Prima eroare e de la xenoane,a 2-a de la senzorul viteza.
Cu fumul,de cand i-am facut revizia e ok,se pare ca uleiul avea ceva kilometri
  • JustIo

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Salut Dragosh84,

Eu am schimbat de 2 ori atat puntea de diode cat si releul si eroarea tot imi apare...
La prima schimbare specialistul de la Opel mi-a dat un raspuns de genul "asa fac toate...".
La a doua schimbare (ieri 7 Martie 2012) eroarea este in continuare prezenta.
Mentionez ca am bateria nou nouta (cumparata in noiembrie 2011).

Cum ai rezolvat prima eroare (P0622)? Ce legatura au xenoanele?


Merci anticipat!
  • dragosh84

  • Mesaje scrise: 153
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Raspunsul dat de cei de la opel a fost:"Xenoanele fiind after-market,nu originale,induc in eroare calculatorul,deci nu e nici o problema".
  • Djprofesionist

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2012

  • Mesaj Privat
Buna seara, am o "mica" problema si anume:Mi sa aprins martorul masina cu cheita iar masina nu mai avea putere mai deloc, abia am mai mers 50 m pina la locul de parcare, mentionez ca ambreiajul a fost oarecum moale de la inceput de cand am luat masina adica de 2 zile, dupa ce opresc motorul si il pornesc din nou nu mai apare acel martor.Catre ce anume sa-mi indrept atentia ? nu vreau sa merg cu ea in service sa o ia la ghici, am schimbat si 1 si a 2 si aceeasi faza.Acum imi este si frica sa mai ies cu ea ca sa nu ma lase pe drum,astept raspunsuri, multumesc.
  • lovendall

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Djprofesionist a scris:Buna seara, am o "mica" problema si anume:Mi sa aprins martorul masina cu cheita iar masina nu mai avea putere mai deloc, abia am mai mers 50 m pina la locul de parcare, mentionez ca ambreiajul a fost oarecum moale de la inceput de cand am luat masina adica de 2 zile, dupa ce opresc motorul si il pornesc din nou nu mai apare acel martor.Catre ce anume sa-mi indrept atentia ? nu vreau sa merg cu ea in service sa o ia la ghici, am schimbat si 1 si a 2 si aceeasi faza.Acum imi este si frica sa mai ies cu ea ca sa nu ma lase pe drum,astept raspunsuri, multumesc.

poate ai probleme cu EGR,aceleasi simptome am avut si eu,mie pe autostrada A1 la 140km martorul aprins ma pus in nas,nu se mai accelera era moarta,nu te speria ca nu este ceva complicat.
sfatul meu daca este EGR desi tind sa cred ca asta este problema.mersul subturat si mai ales prin bucuresti dauneaza.
eu am iesit cu ea pe autostrada,motorul incalzit cu a-3-a ii dadeam pana la 4000 ture si reduceam(in momentul cand o duci in 4000 mii sa ai turometrul la 2000 mii)
faci asta de cateva ori pe vro 5-6 km ca nu o chinui de loc mergi asa cu ea si vezi dupa daca mai face
daca nu isi revin curatarea egr sunt o gramada de posturi pe aici despre asta.bafta mult daca mai ai intrebari te rog
  • Djprofesionist

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2012

  • Mesaj Privat
lovendall a scris:
Djprofesionist a scris:Buna seara, am o "mica" problema si anume:Mi sa aprins martorul masina cu cheita iar masina nu mai avea putere mai deloc, abia am mai mers 50 m pina la locul de parcare, mentionez ca ambreiajul a fost oarecum moale de la inceput de cand am luat masina adica de 2 zile, dupa ce opresc motorul si il pornesc din nou nu mai apare acel martor.Catre ce anume sa-mi indrept atentia ? nu vreau sa merg cu ea in service sa o ia la ghici, am schimbat si 1 si a 2 si aceeasi faza.Acum imi este si frica sa mai ies cu ea ca sa nu ma lase pe drum,astept raspunsuri, multumesc.

poate ai probleme cu EGR,aceleasi simptome am avut si eu,mie pe autostrada A1 la 140km martorul aprins ma pus in nas,nu se mai accelera era moarta,nu te speria ca nu este ceva complicat.
sfatul meu daca este EGR desi tind sa cred ca asta este problema.mersul subturat si mai ales prin bucuresti dauneaza.
eu am iesit cu ea pe autostrada,motorul incalzit cu a-3-a ii dadeam pana la 4000 ture si reduceam(in momentul cand o duci in 4000 mii sa ai turometrul la 2000 mii)
faci asta de cateva ori pe vro 5-6 km ca nu o chinui de loc mergi asa cu ea si vezi dupa daca mai face
daca nu isi revin curatarea egr sunt o gramada de posturi pe aici despre asta.bafta mult daca mai ai intrebari te rog


Merci pentru ajutor, nu aveam viteza cand sa intimplat aseara, vreo maxim 60-70 daca conteaza treaba asta.
  • lovendall

  • Mesaje scrise: 149
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Djprofesionist a scris:
lovendall a scris:
Djprofesionist a scris:Buna seara, am o "mica" problema si anume:Mi sa aprins martorul masina cu cheita iar masina nu mai avea putere mai deloc, abia am mai mers 50 m pina la locul de parcare, mentionez ca ambreiajul a fost oarecum moale de la inceput de cand am luat masina adica de 2 zile, dupa ce opresc motorul si il pornesc din nou nu mai apare acel martor.Catre ce anume sa-mi indrept atentia ? nu vreau sa merg cu ea in service sa o ia la ghici, am schimbat si 1 si a 2 si aceeasi faza.Acum imi este si frica sa mai ies cu ea ca sa nu ma lase pe drum,astept raspunsuri, multumesc.

poate ai probleme cu EGR,aceleasi simptome am avut si eu,mie pe autostrada A1 la 140km martorul aprins ma pus in nas,nu se mai accelera era moarta,nu te speria ca nu este ceva complicat.
sfatul meu daca este EGR desi tind sa cred ca asta este problema.mersul subturat si mai ales prin bucuresti dauneaza.
eu am iesit cu ea pe autostrada,motorul incalzit cu a-3-a ii dadeam pana la 4000 ture si reduceam(in momentul cand o duci in 4000 mii sa ai turometrul la 2000 mii)
faci asta de cateva ori pe vro 5-6 km ca nu o chinui de loc mergi asa cu ea si vezi dupa daca mai face
daca nu isi revin curatarea egr sunt o gramada de posturi pe aici despre asta.bafta mult daca mai ai intrebari te rog


Merci pentru ajutor, nu aveam viteza cand sa intimplat aseara, vreo maxim 60-70 daca conteaza treaba asta.

nu conteaza asta,incearca sa faci aceasta metoda de desfundare a EGR daca nu te duci la un service si il desface si il curata asta in caz nu te pricepi tu un pic.stima
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR