Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • Juleiu

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2004 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2010

  • Mesaj Privat
cum spune si titlul...am o mare nelamurire...de curand am bagat niste motorina de la un "Amic"...plinul facut mai precis..dupa ce am mers vreo 300km am observat ca masina -opel vectra b x20dth-nu mai se infige si nu mai trage cum tragea....simt o usoara scadere a puterii motorului.Nu tremura,nu se balbaie,nu se aprinde nimic in bord,nu scoate fum negru/albastru...merge la fel dar nu se mai infige...un mecanic mi-a zis sa bag 2 litri de benzina peste motorina in cauza ca asa ii va creste cifra cetanica....la 50 litri de motorina sa bag 2 litri de benzina(in loc de atitiv diesel)...asa maresc cifra cetanica? Rolling Eyes sau pana la urma iau un aditiv diesel?precizez ca am bagat masina pe tester si nu mi-a dat nici o eroare...Astept pareri pro/contra!
Skip ads

  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Salut. Ai putea sa folosesti anumiti aditivi. Dar iti recomand sa scapi de motirina aia si sa pui de la pompa, altfel risti sa strici pompa si banuiesc ca stii ce inseamna sa o repari/inlocuiesti...
  • dassvalencia

  • Mesaje scrise: 368
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2004 z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Am auzit ca cel mai bun aditiv care poti sa il pui este 1 litru de benzina la un full de motorina si cica o sa-ti porneasca mai usor iarna si iti curata bine injectoarele.
(SE SPUNE CA E MAI BUN CA ORICE ADITIV PENTRU DIESEL)
(ASTA E DIN AUZITE , INTREBATI DE MECANICI DACA E ADEVARAT)
  • deleted-46863

  • Mesaje scrise: 437
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mar 2010

  • Mesaj Privat
de cherosen ai auzit; majoritatea aditivilor din comert sunt pe baza de cherosen eu mai pun la cateva mii de km. facuti iarna 2;3 l la un rezervor plin
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
dassvalencia a scris:Am auzit ca cel mai bun aditiv care poti sa il pui este 1 litru de benzina la un full de motorina si cica o sa-ti porneasca mai usor iarna si iti curata bine injectoarele.
(SE SPUNE CA E MAI BUN CA ORICE ADITIV PENTRU DIESEL)
(ASTA E DIN AUZITE , INTREBATI DE MECANICI DACA E ADEVARAT)
Asta iti confirm eu din propria experienta si din auzite de la camionagii batrani, pe aeroport pe timpul lui ceasca bagau kerosen in motorina ca altfel se gelifia, devenea jeleu...
  • emil_251

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Motorina ....pe timpurile alea era mai grasa si parafinata......si din cauza asta mai facea o combinatie cu cherosen


......acum sunt alte vremuri........sunt destule marci de aditivi pt. motorina si benzina......ai de unde sa alegi..!

....Succes....!
  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,357
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Motorina aia daca e luata de la soferi e mai "uscata" si d-aia nu se infige.
  • Juleiu

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2004 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2010

  • Mesaj Privat
am bagat 2.5 litri de benzina top 100.....la 50 litri de motorina....fac un drum pana la galati si va zic cum a mers masina!acum plec...revin cu un nou post in 30-40 min...
  • pika1460

  • Mesaje scrise: 700
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
aparent n-a mers la fel de bine pe cat te asteptai ...
  • Juleiu

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2004 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2010

  • Mesaj Privat
A mers mult mai bine decat ma asteptam doar ca drumul mi-a fost amanat multumita politiei rutiere si jandarmeriei care au blocat drumul spre Galati...testul l-am facut azi pe un drum de 20 km....
*Rezultatul: demaraj mult mai bun...pornire mult mai rapida dimineatza la -12 grade(ora 06.00 in Braila).
Concluzia...se merita!
  • jery

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Salut, astai concluzia ta ca se merita daca motorina care este acum este euro 5 la o masina cu euro 3 este ok eu nu am mai pornit-o de joi si azi a luat-o la prima cheie la diesel se stie ai buji baterie si compresie toate bune porneste si la -20. Pompa de motorina se unge cu grasimea din motorina si daca ii mai bagi si benzina nu crezi ca o diluezi nu mai este asa grasa ? sti capul pompei este asa de fin de nu-ti vine sa crezi eu unul nu as baga asa mai repede cu aditiv de motorina si ala trebuie sa vezi cit pui
  • Juleiu

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2004 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2010

  • Mesaj Privat
2.5 litri de benzina la 50 litri de motorina este nimica toata...mai precis 0.05 ml benzina la 1 litru de motorina...eu sunt multumit de rezultat....daca este posibil sambata fac un drum pana la bucuresti...va anunt dupa cum a mers masina la drum intins.
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
jery a scris:Salut, astai concluzia ta ca se merita daca motorina care este acum este euro 5 la o masina cu euro 3 este ok eu nu am mai pornit-o de joi si azi a luat-o la prima cheie la diesel se stie ai buji baterie si compresie toate bune porneste si la -20. Pompa de motorina se unge cu grasimea din motorina si daca ii mai bagi si benzina nu crezi ca o diluezi nu mai este asa grasa ? sti capul pompei este asa de fin de nu-ti vine sa crezi eu unul nu as baga asa mai repede cu aditiv de motorina si ala trebuie sa vezi cit pui
stiai ca aditivi de motorina in principal sunt bazati pe kerosen si derivati... adica o benzina mai rafinata, benzina insasi are si ea in compozitie substante de ungere caci altfel nu ar mai fi ajuns o skoda euro5 la 200.k de km. !
  • pika1460

  • Mesaje scrise: 700
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
De fapt kerosenul e o MOTORINA cu un continut mult mai mic de naftalina... Are un punct de congelare pe undeva la -50'C
  • Bryan99

  • Mesaje scrise: 1,143
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2007

  • Mesaj Privat
La cele cdti si cu dpf in nici un caz nu se baga benzina in motorina
  • deleted-11331

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Nov 2007

  • Mesaj Privat
pika1460 a scris:De fapt kerosenul e o MOTORINA cu un continut mult mai mic de naftalina... Are un punct de congelare pe undeva la -50'C
argumenteaza te rog , eventual cu niste extrase de pe net, dovezi solide.
  • pika1460

  • Mesaje scrise: 700
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Daca vrei iti scanez cursul meu de la facultate de Aparate termine.
  • Juleiu

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2004 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2010

  • Mesaj Privat
am auzit ca in cartea opel astra scrie ca la temperaturi mai mari de -15 grade(-16...-25) este indicat sa se bage aditivi diesel bazati pe kerosen (sau doar benzina)in proportie de 25%...
  • pika1460

  • Mesaje scrise: 700
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
[...] Kerosene is sometimes used as an additive in diesel fuel to prevent gelling or waxing in cold temperatures.[23]

Ultra-low sulfur kerosene is a custom-blended fuel used by the New York City Transit to power its bus fleet. The transit agency started using this fuel in 2004, prior to the widespread adoption of ultra-low sulfur diesel, which has since become the standard. In 2008, the suppliers of the custom fuel failed to tender for a renewal of the transit agency's contract, leading to a negotiated contract at a significantly increased cost.[24] [...]

Sursa: http://en.wikipedia.org/wiki/Kerosene

Concluzia: se foloseste kerosenul ca aditiv pentru motorina pentru ca sunt foarte apropiate dpdv chimic. Puterea de ardere a kerosenului e intre 43.1 MJ/kg - 46.2 MJ/kg, pe cand a dieselului obisnuit e 43.1 Mj/Kg. e normal sa vezi o imbunatatire, insa nu stiu ce parere vor avea supapele tale despre ideea ta.

postul meu se refera strict la adaugarea de kerosen.
  • livakhe

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Kadett 1985
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Kerosenul este combustibilul avioanelor de vanatoare,si cele de transport pasageri.Deci are o temperatura de congelare mult scazute.Un avion aflat la 11500 metri se afla la o tepperatura de 75 de grade cu minus.cum ai spus tu la -50 de grade motorul sar opri si am avea incident aviatic.Este bun sa bagi in rezervor la diesel 0,5 litri la 50 litri motorina.Are in componenta lui un aditiv special care dizolva apa sau condensul care ar urma sa se formeze in rezervor. de aceea este bun .
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR