Juleiu
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2004 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2010
- Mesaj Privat
cum spune si titlul...am o mare nelamurire...de curand am bagat niste motorina de la un "Amic"...plinul facut mai precis..dupa ce am mers vreo 300km am observat ca masina -opel vectra b x20dth-nu mai se infige si nu mai trage cum tragea....simt o usoara scadere a puterii motorului.Nu tremura,nu se balbaie,nu se aprinde nimic in bord,nu scoate fum negru/albastru...merge la fel dar nu se mai infige...un mecanic mi-a zis sa bag 2 litri de benzina peste motorina in cauza ca asa ii va creste cifra cetanica....la 50 litri de motorina sa bag 2 litri de benzina(in loc de atitiv diesel)...asa maresc cifra cetanica? sau pana la urma iau un aditiv diesel?precizez ca am bagat masina pe tester si nu mi-a dat nici o eroare...Astept pareri pro/contra!
- adware_man
- ****
- 1,724 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
dassvalencia- Suspendat
- 368 mesaje
- din 31 Jan 2012
- Astra 2004 z17DTL
- Alta tara
dassvalencia- Mesaje scrise: 368
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2004 z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2012
- Mesaj Privat
- deleted-46863
- **
- 437 mesaje
- din 21 Mar 2010
deleted-46863
- Mesaje scrise: 437
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mar 2010
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- ***
- 759 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 759
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
dassvalencia a scris:Am auzit ca cel mai bun aditiv care poti sa il pui este 1 litru de benzina la un full de motorina si cica o sa-ti porneasca mai usor iarna si iti curata bine injectoarele.
(SE SPUNE CA E MAI BUN CA ORICE ADITIV PENTRU DIESEL)
(ASTA E DIN AUZITE , INTREBATI DE MECANICI DACA E ADEVARAT)
Asta iti confirm eu din propria experienta si din auzite de la camionagii batrani, pe aeroport pe timpul lui ceasca bagau kerosen in motorina ca altfel se gelifia, devenea jeleu...
(SE SPUNE CA E MAI BUN CA ORICE ADITIV PENTRU DIESEL)
(ASTA E DIN AUZITE , INTREBATI DE MECANICI DACA E ADEVARAT)
- emil_251
- **
- 131 mesaje
- din 01 Jan 2009
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
emil_251
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2009
- Mesaj Privat
- UNHleaSHD
- ****
- 1,357 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Ilfov
UNHleaSHD
- Mesaje scrise: 1,357
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
Juleiu
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2004 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2010
- Mesaj Privat
- pika1460
- ***
- 700 mesaje
- din 27 Jan 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Arges
pika1460
- Mesaje scrise: 700
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
Juleiu
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2004 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2010
- Mesaj Privat
A mers mult mai bine decat ma asteptam doar ca drumul mi-a fost amanat multumita politiei rutiere si jandarmeriei care au blocat drumul spre Galati...testul l-am facut azi pe un drum de 20 km....
*Rezultatul: demaraj mult mai bun...pornire mult mai rapida dimineatza la -12 grade(ora 06.00 in Braila).
Concluzia...se merita!
*Rezultatul: demaraj mult mai bun...pornire mult mai rapida dimineatza la -12 grade(ora 06.00 in Braila).
Concluzia...se merita!
jery
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2007
- Mesaj Privat
Salut, astai concluzia ta ca se merita daca motorina care este acum este euro 5 la o masina cu euro 3 este ok eu nu am mai pornit-o de joi si azi a luat-o la prima cheie la diesel se stie ai buji baterie si compresie toate bune porneste si la -20. Pompa de motorina se unge cu grasimea din motorina si daca ii mai bagi si benzina nu crezi ca o diluezi nu mai este asa grasa ? sti capul pompei este asa de fin de nu-ti vine sa crezi eu unul nu as baga asa mai repede cu aditiv de motorina si ala trebuie sa vezi cit pui
Juleiu
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2004 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2010
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- ***
- 759 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 759
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
jery a scris:Salut, astai concluzia ta ca se merita daca motorina care este acum este euro 5 la o masina cu euro 3 este ok eu nu am mai pornit-o de joi si azi a luat-o la prima cheie la diesel se stie ai buji baterie si compresie toate bune porneste si la -20. Pompa de motorina se unge cu grasimea din motorina si daca ii mai bagi si benzina nu crezi ca o diluezi nu mai este asa grasa ? sti capul pompei este asa de fin de nu-ti vine sa crezi eu unul nu as baga asa mai repede cu aditiv de motorina si ala trebuie sa vezi cit pui
stiai ca aditivi de motorina in principal sunt bazati pe kerosen si derivati... adica o benzina mai rafinata, benzina insasi are si ea in compozitie substante de ungere caci altfel nu ar mai fi ajuns o skoda euro5 la 200.k de km. !
- pika1460
- ***
- 700 mesaje
- din 27 Jan 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Arges
pika1460
- Mesaje scrise: 700
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
- Bryan99
- ****
- 1,143 mesaje
- din 01 Oct 2007
- Astra 2011 A1.7DTJ
- Bucuresti
Bryan99
- Mesaje scrise: 1,143
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011 A1.7DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2007
- Mesaj Privat
- deleted-11331
- ***
- 759 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 759
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
- pika1460
- ***
- 700 mesaje
- din 27 Jan 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Arges
pika1460
- Mesaje scrise: 700
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
Juleiu
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2004 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2010
- Mesaj Privat
- pika1460
- ***
- 700 mesaje
- din 27 Jan 2008
- Astra 2004 Z17DTL
- Arges
pika1460
- Mesaje scrise: 700
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2004 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jan 2008
- Mesaj Privat
[...] Kerosene is sometimes used as an additive in diesel fuel to prevent gelling or waxing in cold temperatures.[23]
Ultra-low sulfur kerosene is a custom-blended fuel used by the New York City Transit to power its bus fleet. The transit agency started using this fuel in 2004, prior to the widespread adoption of ultra-low sulfur diesel, which has since become the standard. In 2008, the suppliers of the custom fuel failed to tender for a renewal of the transit agency's contract, leading to a negotiated contract at a significantly increased cost.[24] [...]
Sursa: http://en.wikipedia.org/wiki/Kerosene
Concluzia: se foloseste kerosenul ca aditiv pentru motorina pentru ca sunt foarte apropiate dpdv chimic. Puterea de ardere a kerosenului e intre 43.1 MJ/kg - 46.2 MJ/kg, pe cand a dieselului obisnuit e 43.1 Mj/Kg. e normal sa vezi o imbunatatire, insa nu stiu ce parere vor avea supapele tale despre ideea ta.
postul meu se refera strict la adaugarea de kerosen.
Ultra-low sulfur kerosene is a custom-blended fuel used by the New York City Transit to power its bus fleet. The transit agency started using this fuel in 2004, prior to the widespread adoption of ultra-low sulfur diesel, which has since become the standard. In 2008, the suppliers of the custom fuel failed to tender for a renewal of the transit agency's contract, leading to a negotiated contract at a significantly increased cost.[24] [...]
Sursa: http://en.wikipedia.org/wiki/Kerosene
Concluzia: se foloseste kerosenul ca aditiv pentru motorina pentru ca sunt foarte apropiate dpdv chimic. Puterea de ardere a kerosenului e intre 43.1 MJ/kg - 46.2 MJ/kg, pe cand a dieselului obisnuit e 43.1 Mj/Kg. e normal sa vezi o imbunatatire, insa nu stiu ce parere vor avea supapele tale despre ideea ta.
postul meu se refera strict la adaugarea de kerosen.
livakhe
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Ilfov
- Masina: Kadett 1985
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2007
- Mesaj Privat
Kerosenul este combustibilul avioanelor de vanatoare,si cele de transport pasageri.Deci are o temperatura de congelare mult scazute.Un avion aflat la 11500 metri se afla la o tepperatura de 75 de grade cu minus.cum ai spus tu la -50 de grade motorul sar opri si am avea incident aviatic.Este bun sa bagi in rezervor la diesel 0,5 litri la 50 litri motorina.Are in componenta lui un aditiv special care dizolva apa sau condensul care ar urma sa se formeze in rezervor. de aceea este bun .