- alladin_allibaba
- OP
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- Cata_Panacotta
- **
- 399 mesaje
- din 29 Mar 2010
- Astra 2010 z16xer
- Bucuresti
Cata_Panacotta
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 z16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2010
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- OP
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
13118164 - Rezervor
90508709 - Pump 90508709 - Pompa
90053056 - Gasket 90053056 - Garniturã
13222928 - Clamp 13222928 - Clamp
13118176 - Motor Nozzle RH 13118176 - Motor Duza RH
13118177 - Motor Nozzle LH 13118177 - Motor Duza LH
13118178 - Hose 13118178 - furtun
90572823 - Bracket 90572823 - Suport
93187167 - Connector for pump 93187167 - Conector pentru pompa
13145525 - Nozzle RH 3dr 13145525 - Duza RH 3dr
13145524 - Nozzle LH 3dr 13145524 - Duza LH 3dr
13118174 - Nozzle RH 5dr 13118174 - Duza RH 5dr
13118173 - Nozzle LH 5dr 13118173 - Duza LH 5dr
la partea electrica mai ai nevoie de niste cabluri de alimentare pompa (daca nu cumva ele deja exista pe masina )si un releu
- pmstelian
- ***
- 508 mesaje
- din 23 Aug 2009
- Astra 2006 Z19DTL
- Calarasi
pmstelian
- Mesaje scrise: 508
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2009
- Mesaj Privat
lucio85 a scris:
13118164 - Rezervor
90508709 - Pump 90508709 - Pompa
90053056 - Gasket 90053056 - Garniturã
13222928 - Clamp 13222928 - Clamp
13118176 - Motor Nozzle RH 13118176 - Motor Duza RH
13118177 - Motor Nozzle LH 13118177 - Motor Duza LH
13118178 - Hose 13118178 - furtun
90572823 - Bracket 90572823 - Suport
93187167 - Connector for pump 93187167 - Conector pentru pompa
13145525 - Nozzle RH 3dr 13145525 - Duza RH 3dr
13145524 - Nozzle LH 3dr 13145524 - Duza LH 3dr
13118174 - Nozzle RH 5dr 13118174 - Duza RH 5dr
13118173 - Nozzle LH 5dr 13118173 - Duza LH 5dr
la partea electrica mai ai nevoie de niste cabluri de alimentare pompa (daca nu cumva ele deja exista pe masina )si un releu
13118164 - Rezervor
90508709 - Pump 90508709 - Pompa
90053056 - Gasket 90053056 - Garniturã
13222928 - Clamp 13222928 - Clamp
13118176 - Motor Nozzle RH 13118176 - Motor Duza RH
13118177 - Motor Nozzle LH 13118177 - Motor Duza LH
13118178 - Hose 13118178 - furtun
90572823 - Bracket 90572823 - Suport
93187167 - Connector for pump 93187167 - Conector pentru pompa
13145525 - Nozzle RH 3dr 13145525 - Duza RH 3dr
13145524 - Nozzle LH 3dr 13145524 - Duza LH 3dr
13118174 - Nozzle RH 5dr 13118174 - Duza RH 5dr
13118173 - Nozzle LH 5dr 13118173 - Duza LH 5dr
la partea electrica mai ai nevoie de niste cabluri de alimentare pompa (daca nu cumva ele deja exista pe masina )si un releu
sunt destul de multe de cumparat..personal nu cred ca merita investitia!
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
- Cata_Panacotta
- **
- 399 mesaje
- din 29 Mar 2010
- Astra 2010 z16xer
- Bucuresti
Cata_Panacotta
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 z16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2010
- Mesaj Privat
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- Cata_Panacotta
- **
- 399 mesaje
- din 29 Mar 2010
- Astra 2010 z16xer
- Bucuresti
Cata_Panacotta
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 z16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2010
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- OP
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
lucio85 a scris:
13118164 - Rezervor
90508709 - Pump 90508709 - Pompa
90053056 - Gasket 90053056 - Garniturã
13222928 - Clamp 13222928 - Clamp
13118176 - Motor Nozzle RH 13118176 - Motor Duza RH
13118177 - Motor Nozzle LH 13118177 - Motor Duza LH
13118178 - Hose 13118178 - furtun
90572823 - Bracket 90572823 - Suport
93187167 - Connector for pump 93187167 - Conector pentru pompa
13145525 - Nozzle RH 3dr 13145525 - Duza RH 3dr
13145524 - Nozzle LH 3dr 13145524 - Duza LH 3dr
13118174 - Nozzle RH 5dr 13118174 - Duza RH 5dr
13118173 - Nozzle LH 5dr 13118173 - Duza LH 5dr
la partea electrica mai ai nevoie de niste cabluri de alimentare pompa (daca nu cumva ele deja exista pe masina )si un releu
13118164 - Rezervor
90508709 - Pump 90508709 - Pompa
90053056 - Gasket 90053056 - Garniturã
13222928 - Clamp 13222928 - Clamp
13118176 - Motor Nozzle RH 13118176 - Motor Duza RH
13118177 - Motor Nozzle LH 13118177 - Motor Duza LH
13118178 - Hose 13118178 - furtun
90572823 - Bracket 90572823 - Suport
93187167 - Connector for pump 93187167 - Conector pentru pompa
13145525 - Nozzle RH 3dr 13145525 - Duza RH 3dr
13145524 - Nozzle LH 3dr 13145524 - Duza LH 3dr
13118174 - Nozzle RH 5dr 13118174 - Duza RH 5dr
13118173 - Nozzle LH 5dr 13118173 - Duza LH 5dr
la partea electrica mai ai nevoie de niste cabluri de alimentare pompa (daca nu cumva ele deja exista pe masina )si un releu
ne poti spune si noua ce reprezinta fiecare piesa din desen, adica ce este nr 1, 2, 3 .....10, 11.
asa in mare de exemplu ca nr 1 este un capac stim, dar in rest....nu prea.
multumim!
- aalex691
- **
- 104 mesaje
- din 18 Mai 2011
- Astra 2004 Z16XEP
- Iasi
aalex691
- Mesaje scrise: 104
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2011
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- OP
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- OP
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
am reusit sa achizitionez o bucaa stropitor far stanga. am gasit si un poential stropitor far dreapta numai ca acum apare o problema: ele sunt diferite, ambele persoane susutinand ca sunt de opel astra h.
asta este cea de pe partea dreapta.
asta de pe partea stanga, mai exact cea achizitionata de mine.
cea din urma seamana perfect cu cea din schita prezentata de un coleg de forum mai sus(pe ea nu mai apare vreo serie ca sa.mi dau seama).
asta este cea de pe partea dreapta.
asta de pe partea stanga, mai exact cea achizitionata de mine.
cea din urma seamana perfect cu cea din schita prezentata de un coleg de forum mai sus(pe ea nu mai apare vreo serie ca sa.mi dau seama).
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
@alladin_allibaba
din cate stiu eu, exista doua tipuri de duze(stropitori) , in functie de anul de productie al masini, una care vine integrata in bara de protectie exact ca alea din clip iar cealalta este aparenta ca aia din prima poza la care ii lipseste capacul de protectie care se prinde de bolturile ce le-am incercuit
PS
la prefacelift stropitorile erau integrate in bara
iar dupa facelift-ul
acestea au fost scoase in sus
cred ca ar trebui sa iti gasesti unele de facelift aia de ai luat-o nu prea o poti monta nu ai cum sa decupezi perfect bara astfel incat sa nu se observe, si capacul sa se integreze perfect in bara si cred ca nici nu poti sa le prinzi
bafta
din cate stiu eu, exista doua tipuri de duze(stropitori) , in functie de anul de productie al masini, una care vine integrata in bara de protectie exact ca alea din clip iar cealalta este aparenta ca aia din prima poza la care ii lipseste capacul de protectie care se prinde de bolturile ce le-am incercuit
PS
la prefacelift stropitorile erau integrate in bara
iar dupa facelift-ul
acestea au fost scoase in sus
cred ca ar trebui sa iti gasesti unele de facelift aia de ai luat-o nu prea o poti monta nu ai cum sa decupezi perfect bara astfel incat sa nu se observe, si capacul sa se integreze perfect in bara si cred ca nici nu poti sa le prinzi
bafta
- alladin_allibaba
- OP
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
lucio85 a scris:@alladin_allibaba
din cate stiu eu, exista doua tipuri de duze(stropitori) , in functie de anul de productie al masini, una care vine integrata in bara de protectie exact ca alea din clip iar cealalta este aparenta ca aia din prima poza la care ii lipseste capacul de protectie care se prinde de bolturile ce le-am incercuit
PS
la prefacelift stropitorile erau integrate in bara
iar dupa facelift-ul
acestea au fost scoase in sus
cred ca ar trebui sa iti gasesti unele de facelift aia de ai luat-o nu prea o poti monta nu ai cum sa decupezi perfect bara astfel incat sa nu se observe, si capacul sa se integreze perfect in bara si cred ca nici nu poti sa le prinzi
bafta
din cate stiu eu, exista doua tipuri de duze(stropitori) , in functie de anul de productie al masini, una care vine integrata in bara de protectie exact ca alea din clip iar cealalta este aparenta ca aia din prima poza la care ii lipseste capacul de protectie care se prinde de bolturile ce le-am incercuit
PS
la prefacelift stropitorile erau integrate in bara
iar dupa facelift-ul
acestea au fost scoase in sus
cred ca ar trebui sa iti gasesti unele de facelift aia de ai luat-o nu prea o poti monta nu ai cum sa decupezi perfect bara astfel incat sa nu se observe, si capacul sa se integreze perfect in bara si cred ca nici nu poti sa le prinzi
bafta
poi masina mea este din 2007 fara facelift. in bara sunt deja gaurile pt spalatoare numai ca nu au fost in dotare. acum sunt in dilema pt ca nush care se potriveste:-? s.or potrivi amandoua? habar nu am. ideea e ca trebuie sa aflu cat mai repede ca asteapta omul raspuns si nu am de unde
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
inca cateva info sper sa iti fie de ajutor
cod releu 13171831
http://www.astra-h-forum.de...n_Umbau_HowTo.pdf
cod releu 13171831
http://www.astra-h-forum.de...n_Umbau_HowTo.pdf
- alladin_allibaba
- OP
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
lucio85 a scris:inca cateva info sper sa iti fie de ajutor
cod releu 13171831
http://www.astra-h-forum.de...n_Umbau_HowTo.pdf
cod releu 13171831
http://www.astra-h-forum.de...n_Umbau_HowTo.pdf
multumesc!
- alladin_allibaba
- OP
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
Salutare,
Se pare ca a venit momentul sa readuc la viata topicul acesta si cu putin ajutor din partea colegului @alladin_allibaba am reusit sa duc la bun sfarsit operatiunea de montare a stropitorilor.
Ca si costuri pe mine toata distractia m-a dus undeva la 100 euro, toate subansamblele le-am luat sh. Ca si ordine a operatiunii de montaj nu este foarte complicat, cu putine cunostiinte tehnice si un op-com toata operatiunea nu dureaza mai mult de 2 ore(cel putin atat mi-a luat mie:)).
Asadar hai sa prezint metodic pasii ce trebuiesc urmati de voi pentru a duce la bun sfarsit operatiunea ,,monstru'':
1. Verificati cu op-com-ul sau tech-2 daca in UEC-ul masinii voastre se poate activa functia de spalare faruri;
2. Achizitionati instalatia. Eu am luat:
- vasul de strop-gel cu ambele pompite de lichid(faruri si parbriz)+senzor de nivel+furtun - 100 ron;
- spalatoare faruri - 300 ron(stanga 100 ron dreapta 200 ron). Pentru cel din dreapta n-am mai avut rabdare sa stau sa caut si l-am luat de la un parc de dez. din Ferentari unde au preturi destul de mari dar si piese care prin alte parti nu le gasesti;
- relee si sigurante - 25 ron.
3. Demontati bara fata. Montajul spalatoarelor se v-a face din interior. Ulterior se vor monta si capacele de protectie(mascare) dinspre exterior. Furtunul de apa are in grila locul lui special pentru montaj si se trece prin spatele proiectoarelor
4. Demontati UEC-ul de pe masina si din mufa XE1(conform sagetii) trageti firul de plus pana la pompa. Masa o luati de pe caroserie.
5. Montati UEC-ul si adaugati in sloturile indicate prin sageti sigurantele si releul. Cu op-com-ul activati functia.
6. Inlocuiti vechiul vas de spalare cu cel nou de litraj mai mare(4.5 L). Mufarea furtunului de spalare faruri cu pompa de presiune se v-a putea face doar dupa ce bara este pusa pe pozitie
7. Dovada ca functioneaza http://www.youtube.com/my_v...eo_id=sKQxP1dK3E4
Spor la treaba
Se pare ca a venit momentul sa readuc la viata topicul acesta si cu putin ajutor din partea colegului @alladin_allibaba am reusit sa duc la bun sfarsit operatiunea de montare a stropitorilor.
Ca si costuri pe mine toata distractia m-a dus undeva la 100 euro, toate subansamblele le-am luat sh. Ca si ordine a operatiunii de montaj nu este foarte complicat, cu putine cunostiinte tehnice si un op-com toata operatiunea nu dureaza mai mult de 2 ore(cel putin atat mi-a luat mie:)).
Asadar hai sa prezint metodic pasii ce trebuiesc urmati de voi pentru a duce la bun sfarsit operatiunea ,,monstru'':
1. Verificati cu op-com-ul sau tech-2 daca in UEC-ul masinii voastre se poate activa functia de spalare faruri;
2. Achizitionati instalatia. Eu am luat:
- vasul de strop-gel cu ambele pompite de lichid(faruri si parbriz)+senzor de nivel+furtun - 100 ron;
- spalatoare faruri - 300 ron(stanga 100 ron dreapta 200 ron). Pentru cel din dreapta n-am mai avut rabdare sa stau sa caut si l-am luat de la un parc de dez. din Ferentari unde au preturi destul de mari dar si piese care prin alte parti nu le gasesti;
- relee si sigurante - 25 ron.
3. Demontati bara fata. Montajul spalatoarelor se v-a face din interior. Ulterior se vor monta si capacele de protectie(mascare) dinspre exterior. Furtunul de apa are in grila locul lui special pentru montaj si se trece prin spatele proiectoarelor
4. Demontati UEC-ul de pe masina si din mufa XE1(conform sagetii) trageti firul de plus pana la pompa. Masa o luati de pe caroserie.
5. Montati UEC-ul si adaugati in sloturile indicate prin sageti sigurantele si releul. Cu op-com-ul activati functia.
6. Inlocuiti vechiul vas de spalare cu cel nou de litraj mai mare(4.5 L). Mufarea furtunului de spalare faruri cu pompa de presiune se v-a putea face doar dupa ce bara este pusa pe pozitie
7. Dovada ca functioneaza http://www.youtube.com/my_v...eo_id=sKQxP1dK3E4
Spor la treaba
- alladin_allibaba
- OP
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat