Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • dan unciu

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2011

  • Mesaj Privat
salut poate sa-mi spuna careva care sant simptomele cand sant duse bieletele antiruliu.eu am un troncanit la roti la pe drum rau iar jocuri nu am la roti am verificat .precizez ca am un opel astra h 2005 combi 1,7 . 80cp multumesc.
Skip ads

  • dumilcn

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z 1,9 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2009

  • Mesaj Privat
o ridici pe cric si incerci sa misti de bielete stanga-dreapta,daca se misca usor........adio bielete
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Partea din fata trebuie suspendata.
Daca ridici masina pe o parte, bara de torsiune va fi tensionata, va presa pe bieleta si nu poti observa eventualele jocuri.
Daca bieletele sunt uzate (au joc), fac zgomot la orice denivelare.


Ultima modificare făcută de alexx1402 la Mie 16 Nov, 2011 5:46 pm
  • dan unciu

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2011

  • Mesaj Privat
multumesc o sa verific
  • neverback

  • Mesaje scrise: 276
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2008 z17dtj
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2010

  • Mesaj Privat
cel mai simplu nu ridici nimic balansezi masina stanga dreapta te impingi in ea de pe lateral si garantez eu ca daca sunt duse se aude probat pe h-ul meu
  • LeonteMihai

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2011

  • Mesaj Privat
a auzit cineva de bielete anti-basculare?
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Da, dar nu au legatura cu suspensia sau cu directia.
  • LeonteMihai

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2011

  • Mesaj Privat
ce rol are ea?
  • alexx1402

  • Mesaje scrise: 1,753
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2017 B16DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2010

  • Mesaj Privat
De a stabiliza cutia de viteze.
Are mai multe denumiri: antibalans, anticuplu, antirasturnare.
  • petre.ion

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Dupa cum ati observat la accelerare/decelerare motoarele asezate transversal au tendinta de rotire spre si dinspre botul masinii, bieleta anticuplu(rotire,balans sau cum vrei sa ii zici) de pe cutie avand rolul de a mentine in anumite limite aceste miscari.
Bieleta de pe cutie este cea mai importanta, dar in cazul ruperii acesteia pe partea din fata a cadrului motor (jug) mai exista inca 2 tampoane care previn rasucirea necontrolata a motorului.
Bieletele antiruliu se verifica cel mai usor si sigur demontate de pe masina deoarece ele sunt prinse de amortizor si bara de torsiune si se afla in tensiune chiar daca ridici ambele roti din fata ... Simptomele la drum sunt identice cu cele ale pivotului si flansei amortizorului (bocanit scurt).
  • LeonteMihai

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2006 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2011

  • Mesaj Privat
eu cand schimb vitezele si iau piciorul de pe ambreiaj masina se infraneaza putin..ca si cum as folosi frana de motor.sa fie din cauza bieletei anti-basculare?
  • dan unciu

  • Mesaje scrise: 20
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2011

  • Mesaj Privat
am schimbat bieletele antiruliu si nu se mai aude nici o batae se pot schimba foarte simplu si acasa sal
  • neagu_alexandru_77

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2011

  • Mesaj Privat
petre.ion a scris:Dupa cum ati observat la accelerare/decelerare motoarele asezate transversal au tendinta de rotire spre si dinspre botul masinii, bieleta anticuplu(rotire,balans sau cum vrei sa ii zici) de pe cutie avand rolul de a mentine in anumite limite aceste miscari.
Bieleta de pe cutie este cea mai importanta, dar in cazul ruperii acesteia pe partea din fata a cadrului motor (jug) mai exista inca 2 tampoane care previn rasucirea necontrolata a motorului.
Bieletele antiruliu se verifica cel mai usor si sigur demontate de pe masina deoarece ele sunt prinse de amortizor si bara de torsiune si se afla in tensiune chiar daca ridici ambele roti din fata ... Simptomele la drum sunt identice cu cele ale pivotului si flansei amortizorului (bocanit scurt).


Salut!
Am si eu o intrebare legata de bara de torsiune..Toate masinile au bara de torsiune,sau numai unele?Ca am inteles ca aceasta ar inlocui arcurile.E adevarat sau m-a pacalit cine mi-a zis?Mersi!
  • ionutz2008

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra OPC 2005 Z28NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Da toate masinile au bara de torsiune din cate stiu eu aici poate ma insel , dar ca ele inlocuesc arcurile in unele cazuri si asta este adevarat depilda Renault Maxity pe fata nu are arcuri ci doar bara de torsiune.
  • neagu_alexandru_77

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2011

  • Mesaj Privat
ionutz2008 a scris:Da toate masinile au bara de torsiune din cate stiu eu aici poate ma insel , dar ca ele inlocuesc arcurile in unele cazuri si asta este adevarat depilda Renault Maxity pe fata nu are arcuri ci doar bara de torsiune.


Multumesc pentru raspuns!
  • cocosai

  • Mesaje scrise: 288
  • Locatie: Alba
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Vorbiti de 2 lucruri diferite. Bara stabilizatoare si Arc bara de torsiune. Bara stabilizatoare se foloseste de obicei la auto care au un singur brat, deci sisteme McPhearson(mai ales la cele care bratul are un singur pct de prindere pe caroserie dar nu numai). Ea este prinsa de caroserie si de cele doua brate stanga si dreapta si are rolul din denumire. Arcul bara de torsiune inlocuieste arcurile elicoidale sau mai putin pe cele cu foi.
  • neagu_alexandru_77

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2011

  • Mesaj Privat
cocosai a scris:Vorbiti de 2 lucruri diferite. Bara stabilizatoare si Arc bara de torsiune. Bara stabilizatoare se foloseste de obicei la auto care au un singur brat, deci sisteme McPhearson(mai ales la cele care bratul are un singur pct de prindere pe caroserie dar nu numai). Ea este prinsa de caroserie si de cele doua brate stanga si dreapta si are rolul din denumire. Arcul bara de torsiune inlocuieste arcurile elicoidale sau mai putin pe cele cu foi.


Da, am gasit ceva si pe aici: http://facultate.regielive....rcuri-124103.html
  • deleted-67496

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Daca schimb bieletele antiruliu trebuie sa fac si directia? sau la astea nu trebuie?
  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,064
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
Nu este nevoie.Se face unghiul de fuga numai daca se schimba capetele de bara
  • deleted-67496

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Oct 2011

  • Mesaj Privat
merci andrei
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR