dan unciu
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2011
- Mesaj Privat
dumilcn
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z 1,9 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Dec 2009
- Mesaj Privat
- alexx1402
- ****
- 1,753 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,753
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
dan unciu
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2011
- Mesaj Privat
- neverback
- **
- 276 mesaje
- din 07 Jan 2010
- Astra 2008 z17dtj
- Cluj
neverback
- Mesaje scrise: 276
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2008 z17dtj
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2010
- Mesaj Privat
- LeonteMihai
- ***
- 527 mesaje
- din 27 Oct 2011
- Astra 2006 z13dth
- Constanta
LeonteMihai
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2011
- Mesaj Privat
- alexx1402
- ****
- 1,753 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,753
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
- LeonteMihai
- ***
- 527 mesaje
- din 27 Oct 2011
- Astra 2006 z13dth
- Constanta
LeonteMihai
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2011
- Mesaj Privat
- alexx1402
- ****
- 1,753 mesaje
- din 16 Aug 2010
- Astra 2017 B16DTH
- Alta tara
alexx1402
- Mesaje scrise: 1,753
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2017 B16DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2010
- Mesaj Privat
- petre.ion
- **
- 139 mesaje
- din 08 Sep 2011
- Vectra 2006 Z19DTH
- Bucuresti
petre.ion
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2011
- Mesaj Privat
Dupa cum ati observat la accelerare/decelerare motoarele asezate transversal au tendinta de rotire spre si dinspre botul masinii, bieleta anticuplu(rotire,balans sau cum vrei sa ii zici) de pe cutie avand rolul de a mentine in anumite limite aceste miscari.
Bieleta de pe cutie este cea mai importanta, dar in cazul ruperii acesteia pe partea din fata a cadrului motor (jug) mai exista inca 2 tampoane care previn rasucirea necontrolata a motorului.
Bieletele antiruliu se verifica cel mai usor si sigur demontate de pe masina deoarece ele sunt prinse de amortizor si bara de torsiune si se afla in tensiune chiar daca ridici ambele roti din fata ... Simptomele la drum sunt identice cu cele ale pivotului si flansei amortizorului (bocanit scurt).
Bieleta de pe cutie este cea mai importanta, dar in cazul ruperii acesteia pe partea din fata a cadrului motor (jug) mai exista inca 2 tampoane care previn rasucirea necontrolata a motorului.
Bieletele antiruliu se verifica cel mai usor si sigur demontate de pe masina deoarece ele sunt prinse de amortizor si bara de torsiune si se afla in tensiune chiar daca ridici ambele roti din fata ... Simptomele la drum sunt identice cu cele ale pivotului si flansei amortizorului (bocanit scurt).
- LeonteMihai
- ***
- 527 mesaje
- din 27 Oct 2011
- Astra 2006 z13dth
- Constanta
LeonteMihai
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2011
- Mesaj Privat
dan unciu
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2011
- Mesaj Privat
- neagu_alexandru_77
- *
- 29 mesaje
- din 16 Jan 2011
- Astra 2006 Z14XEP
- Bucuresti
neagu_alexandru_77
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2011
- Mesaj Privat
petre.ion a scris:Dupa cum ati observat la accelerare/decelerare motoarele asezate transversal au tendinta de rotire spre si dinspre botul masinii, bieleta anticuplu(rotire,balans sau cum vrei sa ii zici) de pe cutie avand rolul de a mentine in anumite limite aceste miscari.
Bieleta de pe cutie este cea mai importanta, dar in cazul ruperii acesteia pe partea din fata a cadrului motor (jug) mai exista inca 2 tampoane care previn rasucirea necontrolata a motorului.
Bieletele antiruliu se verifica cel mai usor si sigur demontate de pe masina deoarece ele sunt prinse de amortizor si bara de torsiune si se afla in tensiune chiar daca ridici ambele roti din fata ... Simptomele la drum sunt identice cu cele ale pivotului si flansei amortizorului (bocanit scurt).
Bieleta de pe cutie este cea mai importanta, dar in cazul ruperii acesteia pe partea din fata a cadrului motor (jug) mai exista inca 2 tampoane care previn rasucirea necontrolata a motorului.
Bieletele antiruliu se verifica cel mai usor si sigur demontate de pe masina deoarece ele sunt prinse de amortizor si bara de torsiune si se afla in tensiune chiar daca ridici ambele roti din fata ... Simptomele la drum sunt identice cu cele ale pivotului si flansei amortizorului (bocanit scurt).
Salut!
Am si eu o intrebare legata de bara de torsiune..Toate masinile au bara de torsiune,sau numai unele?Ca am inteles ca aceasta ar inlocui arcurile.E adevarat sau m-a pacalit cine mi-a zis?Mersi!
- ionutz2008
- **
- 211 mesaje
- din 13 Mai 2006
- Vectra OPC 2005 Z28NET
- Bucuresti
ionutz2008
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra OPC 2005 Z28NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2006
- Mesaj Privat
- neagu_alexandru_77
- *
- 29 mesaje
- din 16 Jan 2011
- Astra 2006 Z14XEP
- Bucuresti
neagu_alexandru_77
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2011
- Mesaj Privat
- cocosai
- **
- 288 mesaje
- din 02 Feb 2008
- Zafira 2006 Z19DT
- Alba
cocosai
- Mesaje scrise: 288
- Locatie: Alba
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2008
- Mesaj Privat
Vorbiti de 2 lucruri diferite. Bara stabilizatoare si Arc bara de torsiune. Bara stabilizatoare se foloseste de obicei la auto care au un singur brat, deci sisteme McPhearson(mai ales la cele care bratul are un singur pct de prindere pe caroserie dar nu numai). Ea este prinsa de caroserie si de cele doua brate stanga si dreapta si are rolul din denumire. Arcul bara de torsiune inlocuieste arcurile elicoidale sau mai putin pe cele cu foi.
- neagu_alexandru_77
- *
- 29 mesaje
- din 16 Jan 2011
- Astra 2006 Z14XEP
- Bucuresti
neagu_alexandru_77
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2011
- Mesaj Privat
cocosai a scris:Vorbiti de 2 lucruri diferite. Bara stabilizatoare si Arc bara de torsiune. Bara stabilizatoare se foloseste de obicei la auto care au un singur brat, deci sisteme McPhearson(mai ales la cele care bratul are un singur pct de prindere pe caroserie dar nu numai). Ea este prinsa de caroserie si de cele doua brate stanga si dreapta si are rolul din denumire. Arcul bara de torsiune inlocuieste arcurile elicoidale sau mai putin pe cele cu foi.
Da, am gasit ceva si pe aici: http://facultate.regielive....rcuri-124103.html
- deleted-67496
- **
- 111 mesaje
- din 08 Oct 2011
deleted-67496
- Mesaje scrise: 111
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2011
- Mesaj Privat
- andrei_alik
- ****
- 1,064 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Vectra 1998 x16xel
- Bucuresti
andrei_alik
- Mesaje scrise: 1,064
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
- deleted-67496
- **
- 111 mesaje
- din 08 Oct 2011
deleted-67496
- Mesaje scrise: 111
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Oct 2011
- Mesaj Privat