- me.ionutzu
- OP
- 49 mesaje
- din 06 Mai 2011
- Insignia 2010
- Bucuresti
me.ionutzu
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2011
- Mesaj Privat
Va salut. In aceasta vara urmeaza sa imi soseasca un Opel Insignia varianta de echipare Essentia si m-am uitat la opel pe site si in unele poze interiorul are display mai mic, iar in vizualizarea 360 grade are displayul marit. Ati putea sa imi puneti, daca aveti timp, desigur, niste poze cu interiorul unui opel insignia Essentia ? Si cateva pareri despre acesta echipare; cu o motorizare de 1.8 si 140cp. Multumesc
Ultima modificare făcută de me.ionutzu la Lun 09 Mai, 2011 10:20 am
Ultima modificare făcută de me.ionutzu la Lun 09 Mai, 2011 10:20 am
- me.ionutzu
- OP
- 49 mesaje
- din 06 Mai 2011
- Insignia 2010
- Bucuresti
me.ionutzu
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2011
- Mesaj Privat
adica, poate nu m-am exprimat bine: la configurator, pe site, cand dai la vedere 360 grade la Essentia iti apare display marit, cand dai la Edition, iti apare displayul mic, "taiat" la jumate si in locul lasat liber e un "compartiment" pentru....nimic . Cand dai la "Echipamente & Date tehnice", situatia se schimba, Essentia are displayul mic si Edition pe cel marit. De asta va rog sa imi puneti si mie o poza cu interiorul unei Essentia, sa vad si eu cum arata. Multumesc.
dariusandrei- Suspendat
- 5 mesaje
- din 04 Mai 2011
- Vectra 2004
- Bucuresti
dariusandrei- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2011
- Mesaj Privat
- me.ionutzu
- OP
- 49 mesaje
- din 06 Mai 2011
- Insignia 2010
- Bucuresti
me.ionutzu
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2011
- Mesaj Privat
dariusandrei- Suspendat
- 5 mesaje
- din 04 Mai 2011
- Vectra 2004
- Bucuresti
dariusandrei- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2011
- Mesaj Privat
- me.ionutzu
- OP
- 49 mesaje
- din 06 Mai 2011
- Insignia 2010
- Bucuresti
me.ionutzu
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2011
- Mesaj Privat
dariusandrei- Suspendat
- 5 mesaje
- din 04 Mai 2011
- Vectra 2004
- Bucuresti
dariusandrei- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2011
- Mesaj Privat
- me.ionutzu
- OP
- 49 mesaje
- din 06 Mai 2011
- Insignia 2010
- Bucuresti
me.ionutzu
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2011
- Mesaj Privat
dariusandrei- Suspendat
- 5 mesaje
- din 04 Mai 2011
- Vectra 2004
- Bucuresti
dariusandrei- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2011
- Mesaj Privat
- me.ionutzu
- OP
- 49 mesaje
- din 06 Mai 2011
- Insignia 2010
- Bucuresti
me.ionutzu
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2011
- Mesaj Privat
dariusandrei- Suspendat
- 5 mesaje
- din 04 Mai 2011
- Vectra 2004
- Bucuresti
dariusandrei- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2011
- Mesaj Privat
- me.ionutzu
- OP
- 49 mesaje
- din 06 Mai 2011
- Insignia 2010
- Bucuresti
me.ionutzu
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2011
- Mesaj Privat
panaramax
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 1.8l
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2010
- Mesaj Privat
me.ionutzu a scris:farurile sunt identite, doar decoratiuni ne-cromate in jurul geamurilor si roti de 16''(fata de 17'' cat are Edition). In rest este identica si la fel:)
Merita sa mai strangi oleca cureaua si sa te lipesti de un Edition , pt ca vine cu cateva chestii in plus care sunt destul de bune la "casa omului", printre cele mai importante as zice - o tapiterie mai "scoasa", tempomatul , volanul in piele cu butoane , iluminarea interioara, clima.
Eu unul nu as "plange" dupa sistemele cu navigatie pt. ca le consider inutile in absenta hartii pt romania , iar chiar si asa cu o gaura .nu este chiar urata consola centrala, iar sunetul este decent la cd300.
Cat despre motor , avand in vedere ca si eu am tot 1.8, zic ca nu ai facut o alegere gresita, il consider suficient pt un sofat placut. Despre consum poate fi si mare si mic, depinde , eu de exemplu am facut weekend-ul trecut Bucuresti-Busteni si retur cu doua liniute sub full pe indicatorul de benzina (cred ca este sub 7l , in jur de 6.5 mediul pe distanta asta) mers f. lejer cu tempomatul.
Oricum sa o stapanesti sanatos.
- sebastian_dorca
- **
- 155 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Insignia 2010
- Timis
sebastian_dorca
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
dariusandrei a scris:Am vazut o Insignia Essentia pe strada din spate si parca stopurile de pe spate nu erau in tehnologie LED, parca nu se vedeau asa misto! S-ar putea sa mi se para mie insa e de verificat!
Din cate stiu eu,nici o Insignia nu are led-uri pe stopuri. Eu am Cosmo si am tot display-ul ala mic. Nu ca nu mi-as fi dorit din ala mare,dar asa era configurata masina.
- me.ionutzu
- OP
- 49 mesaje
- din 06 Mai 2011
- Insignia 2010
- Bucuresti
me.ionutzu
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2011
- Mesaj Privat
panaramax a scris:
Merita sa mai strangi oleca cureaua si sa te lipesti de un Edition , pt ca vine cu cateva chestii in plus care sunt destul de bune la "casa omului", printre cele mai importante as zice - o tapiterie mai "scoasa", tempomatul , volanul in piele cu butoane , iluminarea interioara, clima.
Eu unul nu as "plange" dupa sistemele cu navigatie pt. ca le consider inutile in absenta hartii pt romania , iar chiar si asa cu o gaura .nu este chiar urata consola centrala, iar sunetul este decent la cd300.
Cat despre motor , avand in vedere ca si eu am tot 1.8, zic ca nu ai facut o alegere gresita, il consider suficient pt un sofat placut. Despre consum poate fi si mare si mic, depinde , eu de exemplu am facut weekend-ul trecut Bucuresti-Busteni si retur cu doua liniute sub full pe indicatorul de benzina (cred ca este sub 7l , in jur de 6.5 mediul pe distanta asta) mers f. lejer cu tempomatul.
Oricum sa o stapanesti sanatos.
me.ionutzu a scris:farurile sunt identite, doar decoratiuni ne-cromate in jurul geamurilor si roti de 16''(fata de 17'' cat are Edition). In rest este identica si la fel:)
Merita sa mai strangi oleca cureaua si sa te lipesti de un Edition , pt ca vine cu cateva chestii in plus care sunt destul de bune la "casa omului", printre cele mai importante as zice - o tapiterie mai "scoasa", tempomatul , volanul in piele cu butoane , iluminarea interioara, clima.
Eu unul nu as "plange" dupa sistemele cu navigatie pt. ca le consider inutile in absenta hartii pt romania , iar chiar si asa cu o gaura .nu este chiar urata consola centrala, iar sunetul este decent la cd300.
Cat despre motor , avand in vedere ca si eu am tot 1.8, zic ca nu ai facut o alegere gresita, il consider suficient pt un sofat placut. Despre consum poate fi si mare si mic, depinde , eu de exemplu am facut weekend-ul trecut Bucuresti-Busteni si retur cu doua liniute sub full pe indicatorul de benzina (cred ca este sub 7l , in jur de 6.5 mediul pe distanta asta) mers f. lejer cu tempomatul.
Oricum sa o stapanesti sanatos.
Am vorbit cu o doamna de la o reprezentanta Opel si a spus ca inca pot anula comanda si ca este de luni nustiu ce alta oferta mai buna, si pt doar ~400 E pot lua echiparea Edition. Asa ca o sa fac un efort pana la suma de 16500-16600 si o sa iau un Edition cu motor de 1.8 si 140cp
Danelu
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2010
- Mesaj Privat
Salut!
Hai sa iti zic si parerea mea pt. ca la timpul lor am studiat f. bine problema.Eu am Insignia Cosmo 160 cp cu aproape toate optionalele posibile si nu regret nici unul dintre ele.Alegerea motorului de 140 cp benzina este una din cele mai proate posibile.Mai bine iti iei 130 cp diesel sau de ce nu, 110 cp diesel daca chiar nu ai bani.Motorul de 140 cp raportat la masa masinii (aprox. 1600 kg)este si lenes si avid de benzina(asta pt. ca refuz sa cred ca cineva si-ar lua 1.6 115 cp-e aproape un sacrilegiu sa-ti iei Insignia cu aceasta motorizare).Sfatul meu este sa faci un drive test inainte de orice decizie.Fa economie la capitolul optionale(desi din punctul meu de vedere Insignia arata cel mai bine daca nu faci rabat de la Cosmo+bi-xenon + genti cat mai mari-eu am de 20" de ex. asta deoarece la aceasta masina aspectul vizual este direct influentat de marimea gentilor, deci cu cat mai mari cu atat mai bine) dar nu face economie la capitolul motorizare.Pt. aproximativ 2000 euro in plus iti iei 130 cp diesel.Bafta!
Hai sa iti zic si parerea mea pt. ca la timpul lor am studiat f. bine problema.Eu am Insignia Cosmo 160 cp cu aproape toate optionalele posibile si nu regret nici unul dintre ele.Alegerea motorului de 140 cp benzina este una din cele mai proate posibile.Mai bine iti iei 130 cp diesel sau de ce nu, 110 cp diesel daca chiar nu ai bani.Motorul de 140 cp raportat la masa masinii (aprox. 1600 kg)este si lenes si avid de benzina(asta pt. ca refuz sa cred ca cineva si-ar lua 1.6 115 cp-e aproape un sacrilegiu sa-ti iei Insignia cu aceasta motorizare).Sfatul meu este sa faci un drive test inainte de orice decizie.Fa economie la capitolul optionale(desi din punctul meu de vedere Insignia arata cel mai bine daca nu faci rabat de la Cosmo+bi-xenon + genti cat mai mari-eu am de 20" de ex. asta deoarece la aceasta masina aspectul vizual este direct influentat de marimea gentilor, deci cu cat mai mari cu atat mai bine) dar nu face economie la capitolul motorizare.Pt. aproximativ 2000 euro in plus iti iei 130 cp diesel.Bafta!
- me.ionutzu
- OP
- 49 mesaje
- din 06 Mai 2011
- Insignia 2010
- Bucuresti
me.ionutzu
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2011
- Mesaj Privat
Danelu a scris:Salut!
Hai sa iti zic si parerea mea pt. ca la timpul lor am studiat f. bine problema.Eu am Insignia Cosmo 160 cp cu aproape toate optionalele posibile si nu regret nici unul dintre ele.Alegerea motorului de 140 cp benzina este una din cele mai proate posibile.Mai bine iti iei 130 cp diesel sau de ce nu, 110 cp diesel daca chiar nu ai bani.Motorul de 140 cp raportat la masa masinii (aprox. 1600 kg)este si lenes si avid de benzina(asta pt. ca refuz sa cred ca cineva si-ar lua 1.6 115 cp-e aproape un sacrilegiu sa-ti iei Insignia cu aceasta motorizare).Sfatul meu este sa faci un drive test inainte de orice decizie.Fa economie la capitolul optionale(desi din punctul meu de vedere Insignia arata cel mai bine daca nu faci rabat de la Cosmo+bi-xenon + genti cat mai mari-eu am de 20" de ex. asta deoarece la aceasta masina aspectul vizual este direct influentat de marimea gentilor, deci cu cat mai mari cu atat mai bine) dar nu face economie la capitolul motorizare.Pt. aproximativ 2000 euro in plus iti iei 130 cp diesel.Bafta!
Hai sa iti zic si parerea mea pt. ca la timpul lor am studiat f. bine problema.Eu am Insignia Cosmo 160 cp cu aproape toate optionalele posibile si nu regret nici unul dintre ele.Alegerea motorului de 140 cp benzina este una din cele mai proate posibile.Mai bine iti iei 130 cp diesel sau de ce nu, 110 cp diesel daca chiar nu ai bani.Motorul de 140 cp raportat la masa masinii (aprox. 1600 kg)este si lenes si avid de benzina(asta pt. ca refuz sa cred ca cineva si-ar lua 1.6 115 cp-e aproape un sacrilegiu sa-ti iei Insignia cu aceasta motorizare).Sfatul meu este sa faci un drive test inainte de orice decizie.Fa economie la capitolul optionale(desi din punctul meu de vedere Insignia arata cel mai bine daca nu faci rabat de la Cosmo+bi-xenon + genti cat mai mari-eu am de 20" de ex. asta deoarece la aceasta masina aspectul vizual este direct influentat de marimea gentilor, deci cu cat mai mari cu atat mai bine) dar nu face economie la capitolul motorizare.Pt. aproximativ 2000 euro in plus iti iei 130 cp diesel.Bafta!
SAlut
Multumesc mult pt sfaturi. O sa tin cont de ele. Probabil luni voi incheia contractul definitiv pentru o Insignia si atunci am sa revin cu configuratia completa
panaramax
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 1.8l
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2010
- Mesaj Privat
Asa este cel mai bine sa faci un drive test ,insa nu este adevarat ca 1.8 este avid de benzina si clar nu o sa trebuiasca sa o impingi la deal.
E misto si dieselul insa iti trebuie genti de bani la achizitie si la revizii.
Eu personal as zice ca daca tii la buzunar si confort nu lua jante mai mari de 18 inch, misto si alea de 20, da sa vezi ce preturi au cauciucurile, genti de bani;-) .
E misto si dieselul insa iti trebuie genti de bani la achizitie si la revizii.
Eu personal as zice ca daca tii la buzunar si confort nu lua jante mai mari de 18 inch, misto si alea de 20, da sa vezi ce preturi au cauciucurile, genti de bani;-) .
- me.ionutzu
- OP
- 49 mesaje
- din 06 Mai 2011
- Insignia 2010
- Bucuresti
me.ionutzu
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2011
- Mesaj Privat
Pana la urma comanda va fi urmatoare:
-Opel Insignia Edition 1.8 140 Cp 6MT
-Culoare: METRO
-Interior: material textil DUNE BEJ
Cu urmatoarele optionale:
-scut motor
-roata rezerva de dimensiuni normale
-proiectoare ceata
-Pachetul Radio CD 400
Pret total: 16480 E
Termen de livrare: 20-28 IULIE
Am avut in vedere si consumul marit de carburant de la motorul cu benzina si faptul ca este un pic "lenes", dar momentan nu ma pot atinge de Diesel si nu vrea sa renunt la optionale pentru a luat un motor diesel.
-Opel Insignia Edition 1.8 140 Cp 6MT
-Culoare: METRO
-Interior: material textil DUNE BEJ
Cu urmatoarele optionale:
-scut motor
-roata rezerva de dimensiuni normale
-proiectoare ceata
-Pachetul Radio CD 400
Pret total: 16480 E
Termen de livrare: 20-28 IULIE
Am avut in vedere si consumul marit de carburant de la motorul cu benzina si faptul ca este un pic "lenes", dar momentan nu ma pot atinge de Diesel si nu vrea sa renunt la optionale pentru a luat un motor diesel.
panaramax
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 1.8l
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2010
- Mesaj Privat
Aha si inca cateva chestii...Nu stiu daca ai optat pt berlina sau hatch insa in opinia mea hatch-ul este de evitat , odata ca nu prea se mai vede nimic in retrovizoare si apoi profilul este compromis vizual , se vede cocoshata masina, nu mai are linia aia cool de coupe. O varianta mai buna pt. un portbagaj mai mare este break-ul insa si mai scumpa , dar arata super bine .
Cat despre echipari , pt mine este evident ca daca nu te uiti la bani merita sa iti iei cat mai echipata insa oricum opelul se devalorizeaza destul de abrupt si deci cu cat dai mai mult pe ea cu atat mai mult pierzi la revanzare.Eu unul as evita cosmo-ul pt imitatia aia de lemn naspa si as merge pe echiparea sport.Oricum cea mai echilibrata si ieftina echipare este edition, clima pe 2 zone este un moft absolut si as fi foarte curios sa vad pe cineva care chiar o foloseste si simte diferenta ....Ce merita banii cu adevarat este Afl-ul(bixenon) , este foarte eficace si arata bine .
Despre motoare , eu unul imi doream 2l turbo insa costa prea mult si asta chiar consuma in draci , dar gaseam banii de benzina ...Nu sunt impotriva dieselului insa iarna si in oras nu este nici economic nici silentios , iar in afara orasului nici o benzina nu consuma mult daca mergi decent. Ca sa iti faci o idee , diferenta de consum mediu intre un 2l cdti si 1.8l este aprox 2,5l % in conditii similare, si la o diferenta de 2 mii si ceva euro diferenta la achizitie , rezulta ca vei incepe sa mergi cu bani mai putini dupa 70 mii de km, asta fara a mai lua in considerare costurile suplimentare de intretinere si ownership.Si mai este o chestie pana la dieselul de 130 cai mai este si turbo-ul de 1.6 si 180 cai ....
Cat despre echipari , pt mine este evident ca daca nu te uiti la bani merita sa iti iei cat mai echipata insa oricum opelul se devalorizeaza destul de abrupt si deci cu cat dai mai mult pe ea cu atat mai mult pierzi la revanzare.Eu unul as evita cosmo-ul pt imitatia aia de lemn naspa si as merge pe echiparea sport.Oricum cea mai echilibrata si ieftina echipare este edition, clima pe 2 zone este un moft absolut si as fi foarte curios sa vad pe cineva care chiar o foloseste si simte diferenta ....Ce merita banii cu adevarat este Afl-ul(bixenon) , este foarte eficace si arata bine .
Despre motoare , eu unul imi doream 2l turbo insa costa prea mult si asta chiar consuma in draci , dar gaseam banii de benzina ...Nu sunt impotriva dieselului insa iarna si in oras nu este nici economic nici silentios , iar in afara orasului nici o benzina nu consuma mult daca mergi decent. Ca sa iti faci o idee , diferenta de consum mediu intre un 2l cdti si 1.8l este aprox 2,5l % in conditii similare, si la o diferenta de 2 mii si ceva euro diferenta la achizitie , rezulta ca vei incepe sa mergi cu bani mai putini dupa 70 mii de km, asta fara a mai lua in considerare costurile suplimentare de intretinere si ownership.Si mai este o chestie pana la dieselul de 130 cai mai este si turbo-ul de 1.6 si 180 cai ....