![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Dupa cum arata din fata, nu pare nimic deosebit, insa am gasit montate pe ea 3 oringuri detasabile din metal si cauciuc destul de imbatranite, iar unul rascopt si deformat:
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Iar daca ne uitam din profil si desfacem cu o surubelnita, gasim 5 straturi de metal cu ceva silicon negru intre ele care se pare ca imbatranesc, nu mai etanseaza bine cele 5 straturi de tabla si lasa antigelul si uleiul sa patrunda printre ele si sa comunice intre gaurile de antigel si ulei din chiulasa si blocul motor prin-nauntrul garniturii de chiulasa (prin cele 5 straturi de tabla) la un moment dat (cand ii dai "jar" masinii, deoarece presiunea uleiului este mai mare decat a apei la turatii mari uleiul intra in antigel).
Iata cum arata din profil:
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Singura necomunicare a uleiului si antigelului prin interiorul garniturii de chiulasa este doar cu pistoanele.
Iata cum arata garnitura desfacuta:
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Ce parere aveti acum, credeti ca garnitura de chiulasa (in afara de termoflot), e superdurabila si nu poate fi vinovata de prezenta uleiului in vasul de expansiune ? Urmeaza sa pun garnitura noua, sa fac mai multe spalari circuitului de racire si sunt curios daca mai baga ulei sau nu in antigel.