- Fumanchu
- OP
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
Am si eu o belea la Kadett-ul meu 1.6i, la acceleratie mai brusca masina se gatuie..daca merg usor si constant parca nu se simte asa rau..dar cand am nevoie sa accelerez brusc incepe sa se zdruncine, gatuie si alte sinonime.
Stie cineva de la ce poate sa fie?
Se subantelege sper ca nu din vina mea..adica ca as folosi incorect ambreiajul sau treptele de viteza.
Multumesc.
Stie cineva de la ce poate sa fie?
Se subantelege sper ca nu din vina mea..adica ca as folosi incorect ambreiajul sau treptele de viteza.
Multumesc.
- Fumanchu
- OP
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
- Fumanchu
- OP
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
abc_tase
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2006
- Mesaj Privat
schimba-i bujiile. si verifica si daca ai compresie la motor.
alta cauza ar putea fi rezervorul care are mizerie in el. pune-i un filtru de benzina sau daca ai deja unul pus curata-l.
masina e pe carburator nu? desfunda-i jigleru si tureazo putin cu jigleru scos si eventual curata-i carburatorul in caz ca ai avut mizerie in rezervor.
alta cauza ar putea fi rezervorul care are mizerie in el. pune-i un filtru de benzina sau daca ai deja unul pus curata-l.
masina e pe carburator nu? desfunda-i jigleru si tureazo putin cu jigleru scos si eventual curata-i carburatorul in caz ca ai avut mizerie in rezervor.
- Fumanchu
- OP
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
- Fumanchu
- OP
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
- parasutistul
- **
- 266 mesaje
- din 12 Mai 2004
- Calibra 1994 C25XE V6
parasutistul
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina: Calibra 1994 C25XE V6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Martor aprins in bord ai?Fa un test cu agrafa-vezi pe net cum se face!Daca nu ai eroare totusi pot fi senzori ca sonda lanbda care poate face probleme chiar daca nu apare eroare in ECU!Mai poate fi debitmetrul!Sau daca cineva ti-a umblat pe la avans(la delcou-se roteste-in caz ca e tipul asta de aprindere)
- Fumanchu
- OP
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
- parasutistul
- **
- 266 mesaje
- din 12 Mai 2004
- Calibra 1994 C25XE V6
parasutistul
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina: Calibra 1994 C25XE V6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Exact!test cu agrafa de birou...studiaza site-ul asta daca vrei sa economisesti ceva bani si vrei sa intrii in lumea mecanicii sau macar sa poti sa ne spui ce cod ai...(ma mir ca nu ai auzit inca de asta pe forum) http://astra.autokacik.pl/d...20opel%20astra%22
- Fumanchu
- OP
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
- parasutistul
- **
- 266 mesaje
- din 12 Mai 2004
- Calibra 1994 C25XE V6
parasutistul
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina: Calibra 1994 C25XE V6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Fumanchu
- OP
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
- parasutistul
- **
- 266 mesaje
- din 12 Mai 2004
- Calibra 1994 C25XE V6
parasutistul
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina: Calibra 1994 C25XE V6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Fumanchu
- OP
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
- parasutistul
- **
- 266 mesaje
- din 12 Mai 2004
- Calibra 1994 C25XE V6
parasutistul
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina: Calibra 1994 C25XE V6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
- parasutistul
- **
- 266 mesaje
- din 12 Mai 2004
- Calibra 1994 C25XE V6
parasutistul
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina: Calibra 1994 C25XE V6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Fumanchu
- OP
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
mufa aia pentru cifra octanica am gasit-o...scrie 91 pe ea..ar trebui sa scrie 95 nu? ciudat..trebuie sa cumpar alta?
in alta ordine de iedi..chiar langa ea cred ca am descoperit mufa de diagnosticare...care are 10 pini...si doua 4 au contacte pe ei..restul sunt goi..aia o fi? am pus agrafa pe primii doi pini si sta mereu aprins martorul chiar fara cheie in contact..am pus pe ceilalti doi pini si palpaine incontinuu dar foarte repede
in alta ordine de iedi..chiar langa ea cred ca am descoperit mufa de diagnosticare...care are 10 pini...si doua 4 au contacte pe ei..restul sunt goi..aia o fi? am pus agrafa pe primii doi pini si sta mereu aprins martorul chiar fara cheie in contact..am pus pe ceilalti doi pini si palpaine incontinuu dar foarte repede
- parasutistul
- **
- 266 mesaje
- din 12 Mai 2004
- Calibra 1994 C25XE V6
parasutistul
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina: Calibra 1994 C25XE V6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Mai omule ai grija pe acolo ca -ti poti buli calculatorul cu scurturi la intamplare!!!!!!!!!Ziceai ca ai citit in pagina la care ti-am trimis link-ul....vezi ca te invata acolo!Langa fiecare pin este o litera(ar trebui sa fie de la A la K)si la tine A cu B este motorul !Nu prea face la intamplare ca o combinatie gresita poate insemna moartea calculatorului!Normal fara contact nu are voie sa se aprinda si cu contactul pus va semnaliza codurile insa poate sa apara defectiune ptr senzorul RPM!Mai citeste odata pagina aia cu atentie...
- Fumanchu
- OP
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat